Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum ne intretinem masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OvidiuH
    replied
    Model: Volkswagen Golf 6
    Culoare: negru nemetalizat
    Timp de lucru: 15 ore

    Aspectul initial al masinii...









    Urme de gazare de la o vopsire facuta neatent, holograme, panza de paianjen si RDS-uri. Masina are un lac mediu, insa, fiind nemetalizata, a fost foarte pretentioasa la partea de finisare, fiind foarte susceptibila la zgarieturi de la lavete si holograme de stergere. Per total am pierdut mai mult timp pentru a finisa decat pentru corectia efectiva.

    Trecand la etapele de lucru, pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
    Spalare - Britemax Cleanmax, Mafra Flux Lavasciuga, manusa blana Sonus
    Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
    - Menzerna PF2300 (3.02) si Meguiar's #80 Speed Glaze, Menzerna FG400 pe alocuri
    - pad portocaliul Lake Country CCS, pad portocaliu Menzerna, pad alb Lake Country CCS, pad galben Menzerna
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Jantele au fost spalate cu Einszett Colourtec...









    A urmat prespalarea cu un mix de Magifoam si Supermafrasol, iar apoi 2BM cu Britemax Cleanmax, Flux Lavasciuga si o manusa de blana Meguiar's. Decontaminarea a fost facuta cu argila Bilt Hamber Regular.







    Corectia a fost facuta cu rotativa Flex PE 14-2 150 si padurile portocalii Lake Country CCS si Menzerna. Finisarea a fost facuta cu orbitala DAS6, padul Lake Country CCS alb si cel galben Menzerna. Pastele folosite au fost Menzerna PF2300 (3.02) pentru taiere, pe alocuri si Menzerna FG400, iar finisarea a fost facuta cu Meguiar's #80 Speed Glaze.

    Inainte...







    50/50...













    Inainte...











    50/50...

















    Dupa...



    Combinatia folosita pentru a aborda majoritatea panourilor...



    Inainte...



    50/50...





    Dupa...



    Inainte...





    50/50...



    Dupa...





    Ramele portierelor inainte...



    50/50...



    Dupa...



    Tot niste cadre 50/50...







    Si dupa...



    50/50 pe o portiera cu o zgarietura foarte adanca...















    Si dupa...



    Inainte...



    50/50...









    Dupa...

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Inainte...



    50/50...









    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    O reflexie de pe parcursul lucrarii...




    Inainte...









    Dupa...







    Inainte...







    50/50...



















    Inainte...



    Dupa...



    50/50...





    Inainte...





    50/50...













    Dupa...




    Farurile si stopurile au fost polishate cu padul portocaliu LC si FG400.





    Finisajul a fost facuta cu orbitala DAS6 si Meguiar's #80 Speed Glaze.





    Anvelopele au primit un strat de Finish Kare 108AS...





    Carenajele au fost tratate cu Mafra Diamantplast pentru a usura spalarile ulterioare...





    Tot Finish Kare 108AS a fost folosit si pentru a revitaliza putin plasticele exterioare...





    Stoner Invisible Glass with Rain Repellant a fost folosit pe toate geamurile...



    Iar pe caroserie au fost aplicate 2 straturi de Finish Kare #2685 Pink Wax si unul de Sonax Brilliant Shine Detailer...



    La finalul celor 2 zile de munca, iata rezultatul final...

































    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Mazda 6
    An: 2008
    Culoare: negru metalizat, interior textil negru
    Timp de lucru: 24 de ore

    Iata cum arata masina initial...





























    Proaspat sosita de la intalnirea nationala Club Mazda din Eforie...



    Ceva defecte de vopsire, praf in stratul superior al lacului, urme de matuire, panza de paianjen, destule zgarieturi severe si multe holograme, insa cum proprietarul venise tocmai de la Galati, masina trebuia pregatita cum trebuie.

    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Exterior:

    Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
    Spalare - Britemax Cleanmax, manusa microfibra
    Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
    - Meguiar's Sanding Pad, Smirdex 2500, Smirdex 3000
    - Menzerna FG400, Menzerna PF2300 (3.02), Meguiar's #80 Speed Glaze
    - pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad galben Sonus, pad negru Meguiar's
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass
    Protectie – Finish Kare #2685 Pink Wax, Sonax Brilliant Shine Detailer
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Interior:

    Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
    Gliptone Leather Cleaner
    Mafra Pulimax pentru plafon si mocheta
    Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
    Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere
    Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
    Einszett Acrysol pentru balamale si portiere
    Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

    Jantele au fost spalate cu Einszett Colourtec...








    A urmat prespalarea cu Magifoam si 2BM cu Britemax Cleanmax si o manusa de blana Meguiar's, iar apoi decontaminarea cu argila Bilt Hamber Regular.



    Dupa decontaminare am observat o multime de puncte de praf fixate in partea superioara a lacului de la o vopsire neglijenta...









    Trecand la partea de corectie, aceasta a fost facuta cu rotativa Flex PE 14-2 150 si padurile Lake Country galben si portocaliu. Finisarea a fost facuta cu orbitala DAS6 si padul Lake Country alb.

    Inainte...





    50/50...







    Dupa...



    Pe partea dreapta a masini, pe ambele portiere, erau niste urme de cheie foarte adanci, pe anumite portiuni pana la tabla. Proprietarul a umplut pe alocuri aceste zgarieturi cu vopsea corectoare, iar eu am incercat sa le cosmetizez cat mai bine. Am folosit smirghel de 2500 si 3000, iar urmele de matuire le-am scos cu padul Sonus si Menzerna FG400. Smirghelul folosit a fost lasat in apa cu sampon timp de 12 ore inainte de a fi utilizat.

    Inainte...







    O parte din combinatia folosita...



    Suprafata matuita...



    Dupa...





    Inainte...





    50/50....











    Inainte...





    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Pentru interior am folosit urmatoarele produse:

    Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
    Gliptone Leather Cleaner / Gliptone Leather Conditioner pentru suprafetele de piele
    Mafra Pulimax pentru plafon si mocheta
    Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
    Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere
    Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
    Einszett Acrysol pentru balamale si portiere
    Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

    Initial interiorul arata in felul urmator...













    Pielea a fost tratata cu setul Gliptone...



    Pielea a fost initial curatata cu o laveta umeda, am aplicat Leather Cleanerul si am frecat usor cu o perie moale, am lasat solutia sa actioneze aproximativ 15 minute pe fiecare suprafata, am sters cu o alta laveta umeda, iar dupa ce suprafata s-a uscat, au fost aplicate doua straturi de Leather Conditioner.

    Cateva cadre 50/50 de pe parcursul tratamentului...









    Final...







    Inainte...



    Pe parcursul aplicarii...



    Dupa...



    Cateva cadre cu interiorul la final...

















    Iar la finalul celor doua zile de munca, iata si cateva cadre de final...





























    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Toyota Avensis D-CAT
    An: 2009
    Culoare: negru metalizat, piele greige
    Timp de lucru: 28 de ore

    Masina a ajuns la mine dupa o trecere pe la spalatorie, deci teoretic destul de curata. Iata cum arata initial...















    Urme severe de matuire, zgarieturi adanci pe aproape toate suprafetele, oxidare, pete patrunse in lac, urme de gazare, ce mai, un adevarat dex al defectelor.

    Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
    Spalare - Britemax Cleanmax, manusa microfibra
    Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, CarPro IronX Paste, argila Bilt Hamber Regular
    Corectie:
    - Flex PE 14-2 150
    - Menzerna FG400, Einszett Pasta Intensive, Einszett Hochglanz, Meguiar's PlastX
    - pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad galben 3M, pad albastru 3M, pad galben Sonus, pad galben Meguiar's, aplicator Sonus
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
    Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Sonax Brilliant Shine Detailer
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Jantele au fost spalate cu Einszett Colourtec...















    Fiind deosebit de contaminate, a mai fost nevoie de o trecere...





    Si pentru ca tot nu am reusit sa-i dau complet de cap, am folosit si CarPro IronX Paste...







    A urmat decontaminarea jantelor cu Bilt Hamber Regular...



    Si putin luciu de final...



    A urmat prespalarea cu Magifoam si 2BM cu Britemax Cleanmax si o manusa de microfibra...



    Am facut o trecere cu Acrysol pe toate suprafetele, iar apoi am decontaminat tot cu Bilt Hamber Regular...



    Initial...



    Dupa...







    Trecand la partea de corectie, iata alte defecte ce mi-au dat de furca...









    Zonele expuse au fost protejate cu banda 3M...



    Combinatia folosita pe majoritatea panourilor...



    Un mic 50/50 de inceput...



    Inainte...



    50/50...













    De la gri la negru...





    Alte 50/50...







    De la mat la clar...





    Inainte...





    50/50...





    Dupa...





    Inainte...





    Dupa...





    Inainte...





    50/50...



    Dupa...















    Inainte...









    50/50...















    Dupa...

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Kitul ajunge pentru minim 2 masini de dimensiunea unui Land Cruiser.

    Aplicarea eu o recomand calduros sa si-o faca fiecare sau la cineva avizat. Eu unul nu mi-as lasa masina pe mana dealerului pentru absolut niciun fel de cosmetizare, inclusiv spalare. Daca degresarea si aplicarea nu sunt facute cum trebuie sunt doar bani aruncati aiurea.
    Last edited by OvidiuH; 06-10-2013, 09:15 AM.

    Leave a comment:


  • Methane
    replied
    Dacă a mai rămas soluţie în recipiente, ar trebui folosită în 24 de ore de la deschiderea recipientului.

    O chestie ce am remarcat-o la a mea după aplicarea soluţiei pe lunetă: ştergătorul nu mai are cursa lină pe geam, ci trepidează de parcă ar fi cauciucul întărit.

    Eu sunt mulţumit de cum arată maşina după fiecare spălare.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Recent am pregatit un Land Cruiser LC150 proaspat achiztionat. Un adevarat mastodont indiferent din ce parte ar fi vazut. Masina a ajuns la mine pentru un detailing general si pregatirea cu noul sistem Toyota ProTect. I-am sugerat proprietarului sa nu-i lase pe cei de la reprezentata sa spele masina, astfel ca prima cosmetizare i-am facut-o eu.

    Produse folosite:
    Jante - Valet Pro Bilberry
    Prespalare - Karcher K5.20M, lance HD, Valet Pro PH Neutral Snow Foam
    Spalare - Chemical Guys Maxi Suds, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Cobra Deluxe Super Plush XL, prosop Huge Fluffy Drying towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare/degresare - Einszett Acrysol, Einszett Metallic PolishWax
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
    Protectie – Toyota ProTect Long Life Body Protector system
    Dressinguri – Einszett Tiefenpfleger, Prima Nero
    Bord, plastice - Einszett Cockpit Premium
    Altele - Valet Pro APC

    Initial masina a fost spalata cu Valet Pro PH Neutral Snow Foam si Chemical Guys Maxi Suds, iar jantele cu Valet Pro Bilberry.









    Dupa uscarea cu prosopul Cobra, am trecut la pregatirea pentru aplicarea protectiei. Diferitele urme de contaminanti, insecte si adeziv au fost indepartate cu Einszett Metallic PolishWax, un paint cleaner foarte bun pentru acest scop, iar ulterior s-a facut o trecere pe toate suprafetele cu Einszett Acrysol.

    A urmat aplicarea protectie, si anume noul sistem Toyota ProTect Long Life Body Protector.





    Dupa descriere, nu mi-am dat seama exact in ce categorie ar trebui incadrat (sealant, nanoprotectie, body wrap), insa pe site-ul Toyota mentioneaza urmatoarele:

    - Toyota ProTect nu este o ceara traditionala sau un etansant polimeric avansat.
    - Toyota ProTect este o tehnologie noua, ce formează o legatura moleculara cu vopseaua masinii, sigiland-o practic: puternic si durabil.
    - Formeaza o pelicula ceramica dura, ce fuzioneaza cu vopseaua
    - Tehnologia a fost dezvoltata pentru prima data de catre NASA (National Aeronautics and Space Administration) pentru a proteja satelitii si antenele parabolice.

    Nu prea m-a lamurit nici descrierea, asa ca am deschis ambalajul sa vedem cu ce avem de-a face de fapt.





    In interior sunt doua recipiente de 80 de ml, unul cu protectia propriu-zisa si altul cu un intaritor ce trebuie aplicat ulterior. Mai sunt de asemenea 3 lavete de microfibra marca Exel, de buna calitate, una alba cu fir scurt asemanatoare cu cele pentru ochelari, si doua cu fir lung. Pe langa cele doua recipiente si cele trei lavete mai sunt si instructiunile de utilizare.





    Aplicarea se face in trei pasi, si anume:
    1. Folosind laveta cu fir scurt se aplica solutia de baza care ulterior trebuie lasata sa se usuce (pe ambalaj mentioneaza 10 minute, eu estimez ca am lasat-o cam 25-30).
    2. Folosind laveta galbena umezita cu apa, se aplica intaritorul.
    3. Folosind laveta gri se face stergerea finala.

    Mentionez ca solutia a fost aplicata pe absolut toate suprafetele vopsite, geamuri, cu exceptia parbrizului, si jante. Aplicarea e relativ laborioasa, din cauza multiplelor etape, insa treaba merge destul de lejer cu putina rabdare.

    Parbrizul a primit un strat de Duragloss #751 Rain Repel, bordul si plasticele superioare au fost tratate cu Einszett Cockpit Premium, iar celelalte plastice cu Prima Nero. Stalpii si pragurile au fost curatate cu Valet Pro APC, iar la final toate plasticele exterioare au primit un strat de Einszett Tiefenpfleger.

    La finalul lucrarii masina arata cam asa...

























    Despre durabilitatea acestui tip de protectie o sa va tin la curent, intrucat masina va ajunge periodic la mine pentru intretinere. Prin amablitatea proprietarului o sa testez si eu sistemul pe Auris. Daca o sa tina cateva luni sau 5 ani cum se mentioneaza in specificatii, o sa va spun ulterior.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Depinde de operatiuni. Un detailing exterior simplu (prespalare, spalare, decontaminare, dressinguri, protectie) dureaza in jur de 6 ore. Un detailing interior in jur de 6-10 ore, in functie de starea masinii. Un detailing exterior ce cuprinde si corectie dureaza minim 12-15 ore.

    Ti-am trimis un pm cu prezentarea etapelor de lucru.

    Leave a comment:


  • flor
    replied
    felicitări!! cât durează operațiunea?

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Monovolumele nu s-au numarat niciodata printre preferatele mele, insa sunt masini extrem de polivalente si cu niste calitati incontestabile dpdv al spatiului si modularitatii. Modelul de fata, Opel Zafira, a fost cumparat in 2005, iar in tot acest interval a fost folosit pe post de masina "de munca", motiv pentru care 8 ani mai tarziu avea nevoie de o reconditionare interioara si exterioara.

    Masina are nuanta albastru inchis nemetalizat, iar cand a ajuns la mine, arata cam asa...























    Pentru interior am folosit urmatoarele produse:

    Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
    Valet Pro APC si Mafra Pulimax pentru tapiterie, plafon si mocheta
    Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
    Einszett Tiefenpfleger pe post de dressing pentru plastice si chedere
    Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
    Gliptone Leather Cleaner pentru suprafetele de piele
    Einszett Acrysol pentru balamale si portiere
    Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

    Tapiteria a fost spalata in 4 etapte cu ajutorul aspiratorului Zelmer. Am folosit Mafra Pulimax diluat 1:10, iar la final pe fiecare suprafata s-au facut 2 clatiri.





    Initial...



    50/50



    Final...



    Covorasele au fost curatate cu Valet Pro APC...



    Volanul si schimbatorul au fost curatate cu Gliptone Leather Cleaner. Pentru bord si si suprafetele din plastic am folosit Einszett Cockpit Premium, iar chederele au fost revigorate putin cu Einszett Tiefenpfleger. Nu in ultimul rand fetele din material textil de pe usi au fost curatate tot cu Mafra Pulimax diluat 1:15.

    Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
    Spalare - Britemax Cleanmax, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Regular
    Corectie:
    - Flex PE 14-2 150
    - Meguiar's Ultimate Compound, Menzerna 106FA
    - pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad verde Uber Detailer's Domain, pad alb Lake Country CCS
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
    Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Sonax Brilliant Shine Detailer
    Dressinguri – Einszett Tiefenpfleger, Finish Kare 108AS Top Kote

    Nivelul de contaminare al masinii din cateva zone...







    Formula folosita pentru a aborda majoritatea defectelor...



    Cateva cadre 50/50 de pe parcursul lucrarii...











































    Dupa...







    Inca niste cadre 50/50...







    Noua jucarie folosita pentru lucrare...





    Am incercat sa cosmetizez si o parte din defectele severe trecute de vopsea...







    Inainte...





    Dupa...





    Iar la finalul lucrarii, masina se prezenta in felul urmator...























    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Salut, pretul depinde in primul rand de starea masinii. Lucrarea de la Avensisul din mesajul de mai sus a costat 800 de lei.

    Ti-am trimis un pm.

    Leave a comment:


  • iulianD-4D
    replied
    Foarte tare, chiar adevarata arta! FELICITARI!

    Cat ma costa o cosmetizare pentru un Avensis cum am vazut mai sus?

    Multumesc

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    In urma cu cateva saptamani am avut de furca cu o Mazda 3 din 2008. Proprietarul este unul atent cu masina, insa, fiind luata la mana a doua, putem spune ca vazuse si zile mai bune.

    Initial masina a ajuns la mine asa...







    Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol, Valet Pro APC
    Spalare - Maxi Suds, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Cobra Deluxe Super Plush XL
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Regular
    Corectie:
    - Matrix CP1200 / Kestrel DAS6
    - Meguiar's Ultimate Compound, Meguiar's D151 Paint Reconditioning Cream, Menzerna SF4000 (106FA)
    - pad portocaliu Lake Country Hydrotech, pad galben 3M, pad albastru 3M, spot pad galben Meguiar's, spot pad negru Meguiar's
    - Einszett Chrom Pflege
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
    Protectie – Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax
    Dressinguri – Einszett Kunststoff Intensiv Pflege, Optimum Opti-Bond Gel

    Am inceput prin curatarea jantelor cu Sonax Full Effect...





    Inainte de prespalare am aplicat cu un pulverizator un mix de Mafra Supermafrasol si Valet Pro APC, masina avand urme de mizerie grosiera, insecte si gainat uscat samd.





    A urmat spalarea cu Magifoam si apoi 2BM cu Maxi Suds in rolul principal si o manusa de blana.



    Am trecut apoi la observarea defectelor...













    Zgarieturi adanci severe, panza de paianjen, urme de crengi si gheare de animal, gainat patruns dincolo de lac, semne de gazare samd. Un adevarat amalgam de bunatati.

    Inainte de corectie am facut o stergere cu Acrysol, iar pentru decontaminare am folosit argila Bilt Hamber Regular.













    Intrucat lucrarea a trebuit facuta intr-un interval scurt de timp (o zi si jumatate), am pornit de la inceput de la premiza ca nu va putea fi facuta o corectie completa a defectelor. In mare parte am lucrat in 2 pasi. Pentru taiere am lucrat cu rotativa Ultimate Compound si D151 Paint Reconditioning Cream, iar pentru finisare am lucrat cu orbitala si Menzerna 106FA. De ce finishul cu orbitala ? Pentru ca oricat am incercat cu rotativa pe masina (neagra, lac moale) ramaneau usoare urme de holograme, chiar si cu padul albastru 3M lucrat la 700 rpm. Ca sa fie treaba si mai buna, mi-a cedat si lampa de la proiector in timpul lucrarii.



    Iata cateva cadre inainte si dupa.

    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...





    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Satisfacator as spune, insa cu loc de mai bine. Din pacate au fost destule defecte trecute de lac, chiar si pana la grund, inclusiv doua pete de gainat ce nu au iesit complet nici macar cu FCP.

    La final masina a primit doua straturi de Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow wax. Anvelopele au fost tratate cu Optimum Opti-Bond Tyre Gel, plasticele cu Einszett Kunstoff Intensive Pflege, evacuarea cu Einszett Chrom Pflege, iar geamurile cu Duragloss #751.

    Iar masina se prezenta dupa cum urmeaza.











    Si cateva cadre cu masina la inceputul si sfarsitul lucrarii.











    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Cu un kit de vopsea corectoare. Umpli ciobiturile cu ajutorul unui ac sau al altui obiect foarte subtire.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google