Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum ne intretinem masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vali44
    replied
    Magicianule ! Felicitari , se vede ca pui suflet in ceea ce faci . Spune-mi te rog cum sa scap de zgaraieturile produse de impactul cu pietricele si zburatoare cu carapacea blindata ? Am tot spoilerul fata de zici ca a facut razboiul .... sa nu mai vorbesc de radiatorul AC , e praf si ala !!!

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Avensis T250, model produs intre 2003 si 2008, este una dintre cele mai populare si fiabile masini din istoria Toyota. O masina robusta, sobra si confortabila. Modelul de fata este unul dintre ultimele dinaintea faceliftului, in nuanta ash grey (ca si Aurisul meu), si a ajuns la mine pentru o reimprospatare la exterior.

    Asa arata masina cand a ajuns la mine...





    O masina bine intretinuta, cu un proprietar grijuliu, insa cu ceva RDS-uri, pete de calcar intrate in lac si urme de prin parcari si de pe sosele.

    Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Autobrite Magifoam, Mafra Supermafrasol
    Spalare - Meguiar's Gold Class, manusa microfibra
    Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Regular
    Corectie:
    - Matrix CP1200
    - Menzerna FG400, Menzerna PF2500 (203S), Meguiar's Ultimate Compound
    - pad galben Lake Country CCS, pad galben 3M, pad albastru 3M, spot pad galben Meguiar's, spot pad galben Sonus, spot pad portocaliu Lake Country CCS
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
    Protectie – Autoglym Radiant Wax, Optimum Opti-Seal
    Dressinguri – Einszett Kunststoff Intensiv Pflege, Optimum Opti-Bond Gel

    Am inceput prin a curata jantele cu Sonax Full Effect...





    Prespalarea a fost facuta cu Autobrite Magifoam si Mafra Supermafrasol, iar spalarea cu Meguiar's Gold Class si o manusa de microfibra (de mentionat ca a fost una dintre putinele masini ce a ajuns la mine cu ceara pe ea).





    Uscarea a fost facuta cu un prosop Huge Fluffy Drying Towel, pentru geamuri am folosit laveta waffle Race Glaze One Pass, iar apoi a urmat decontaminarea cu Bilt Hamber Regular.











    Proprietarul nu a dorit o corectie masiva, intrucat intentioneaza sa pastreze masina ani buni de acum incolo, astfel incat am incercat sa aleg variantele sele mai usoare pentru a ajunge la rezultatul dorit.



    Corectia a fost facuta cu rotativa Matrix CP1200 si o serie de paduri Lake Country, 3M, Meguiar's si Sonus. Combinatia aleasa de polishuri a fost Menzerna FG400, PF2500 (203S) si Autolgym Radiant Wax pentru finisaj. Cand temperaturile exterioare au fost foarte ridicate am apelat si la Ultimate Compound, un produs ce isi mentine foarte bine proprietatile si in conditii mai dificile.

    Cateva cadre inainte si dupa...

























    Pe panourile verticale am lucrat indeosebi cu spot padul galben de la Meguiar's...









    Niste defecte mai severe...











    Anumite ciobituri au fost rezolvate partial cu un kit de retus original...

















    Inca niste 50/50...























    Si stopurile au avut nevoie de putina atentie. Am folosit UC si padul galben Sonus...









    Protectia a fost asigurata de 2 straturi de Optimum Opti-Seal...



    Iar pentru geamuri am folosit Duragloss #751 Rain Repel...



    La finalul celor doua zile de munca, masina arata asa.



















    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Poate dura intre 6 si 20 de ore efective de lucru, in functie de starea masinii si etapele de lucru necesare.
    Last edited by OvidiuH; 03-14-2013, 22:20 PM.

    Leave a comment:


  • vali44
    replied
    Originally posted by OvidiuH View Post
    Azi am avut ocazia sa ma joc putin cu ultimul model de Mazda 6. Este vorba de una din primele masini livrate in Romania in acest an, la inceputul lui februarie, in nuanta Blue Reflex. Masina are deci aproximativ o luna si jumatate vechime si a ajuns la mine pentru o pregatire de primavara.

    Masina arata initial cam asa...













    Am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Karcher K5.20M, lance HD, Bilt Hamber Auto-Foam
    Spalare - Britemax Clean Max, manusa blana Meguiar's, prosop Elite Ultra Plush
    Decontaminare - Sonax Full Effect, Bilt Hamber Soft Auto Clay
    Corectie – Meguiar’s D151 Paint Reconditioning Cream + pad albastru Scholl, Chemical Guys EZ Cream Glaze + pad portocaliu Scholl, masina orbitala DAS6
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
    Suprafete metalice - Einszett Chrom Pflege
    Protectie – Collinite 476s, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Optimum Opti-Seal
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote

    Jantele si anvelopele au fost spalate cu Sonax Full Effect si s-au dovedit neasteptat de contaminate avand in vedere vechimea masinii.







    A urmat prespalarea cu Bilt Hamber Auto-Foam...







    Clatirea a fost facuta cu Karcherul K5.20M...





    A urmat spalarea folosind metoda celor 2 galeti cu samponul Britemax Clean Max si o manusa de blana Meguiar's...





    Uscarea a fost facuta cu un prosop Elite Ultra Plush, iar pentru geamuri a fost folosit o laveta waffle Race Glaze.



    A urmat decontaminarea cu Bilt Hamber Soft Auto Clay si apa pe post de lubrifiant. Contaminare destul de putina, insa totusi prezenta dupa o luna de iarna.





    Cele cateva zgarieturi izolate au fost remediate cu Meguiar’s D151 Paint Reconditioning Cream si un pad albastru Scholl.



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...





    Dupa...



    Apoi am folosit Chemical Guys EZ Cream Glaze pe post de paint cleaner impreuna cu padul portocaliu de la Scholl...





    Toate suprafetele de plastic si cauciuc au fost tratate cu Finish Kare 108AS Top Kote...





    Inainte...



    50/50...





    Dupa...



    Pentru protectia suprafetelor vopsite am folosit Collinite 476s si Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, aplicate intr-un singur strat la interval de 45 de minute. Ambele au fost aplicate manual, folosind un aplicator Scholl Concept Puck hand pad.





    Pentru lustruirea si protectia suprafetelor metalice am folosit Einszett Chrom Pflege...



    Inainte...





    Dupa...





    Geamurile au fost curatate cu Meguiar's Glass Cleaner, iar ulterior au primit un strat rain repellant Duragloss #751.



    Nu in ultimul rand pe faruri si stopuri am aplicat Optimum Opti-Seal...



    Iar la finalul lucrarii, masina arata cam asa...














    Bravo Ovidiu , esti un adevarat vraci ... cat face aceasta intinerire si cat dureaza ca timp de operare ?

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Azi am avut ocazia sa ma joc putin cu ultimul model de Mazda 6. Este vorba de una din primele masini livrate in Romania in acest an, la inceputul lui februarie, in nuanta Blue Reflex. Masina are deci aproximativ o luna si jumatate vechime si a ajuns la mine pentru o pregatire de primavara.

    Masina arata initial cam asa...













    Am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Karcher K5.20M, lance HD, Bilt Hamber Auto-Foam
    Spalare - Britemax Clean Max, manusa blana Meguiar's, prosop Elite Ultra Plush
    Decontaminare - Sonax Full Effect, Bilt Hamber Soft Auto Clay
    Corectie – Meguiar’s D151 Paint Reconditioning Cream + pad albastru Scholl, Chemical Guys EZ Cream Glaze + pad portocaliu Scholl, masina orbitala DAS6
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Duragloss #751 Rain Repel
    Suprafete metalice - Einszett Chrom Pflege
    Protectie – Collinite 476s, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Optimum Opti-Seal
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote

    Jantele si anvelopele au fost spalate cu Sonax Full Effect si s-au dovedit neasteptat de contaminate avand in vedere vechimea masinii.







    A urmat prespalarea cu Bilt Hamber Auto-Foam...







    Clatirea a fost facuta cu Karcherul K5.20M...





    A urmat spalarea folosind metoda celor 2 galeti cu samponul Britemax Clean Max si o manusa de blana Meguiar's...





    Uscarea a fost facuta cu un prosop Elite Ultra Plush, iar pentru geamuri a fost folosit o laveta waffle Race Glaze.



    A urmat decontaminarea cu Bilt Hamber Soft Auto Clay si apa pe post de lubrifiant. Contaminare destul de putina, insa totusi prezenta dupa o luna de iarna.





    Cele cateva zgarieturi izolate au fost remediate cu Meguiar’s D151 Paint Reconditioning Cream si un pad albastru Scholl.



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...





    Dupa...



    Apoi am folosit Chemical Guys EZ Cream Glaze pe post de paint cleaner impreuna cu padul portocaliu de la Scholl...





    Toate suprafetele de plastic si cauciuc au fost tratate cu Finish Kare 108AS Top Kote...





    Inainte...



    50/50...





    Dupa...



    Pentru protectia suprafetelor vopsite am folosit Collinite 476s si Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, aplicate intr-un singur strat la interval de 45 de minute. Ambele au fost aplicate manual, folosind un aplicator Scholl Concept Puck hand pad.





    Pentru lustruirea si protectia suprafetelor metalice am folosit Einszett Chrom Pflege...



    Inainte...





    Dupa...





    Geamurile au fost curatate cu Meguiar's Glass Cleaner, iar ulterior au primit un strat rain repellant Duragloss #751.



    Nu in ultimul rand pe faruri si stopuri am aplicat Optimum Opti-Seal...



    Iar la finalul lucrarii, masina arata cam asa...













    Leave a comment:


  • lorentzo72
    replied
    ovidiule esti profesor, felicitari; se vede ca o faci din pasiune;
    mi-as da masina pe mana ta cu toata increderea, dar distanta e prea mare din pacate

    Leave a comment:


  • iuliano56
    replied
    Vopsea matuita

    Originally posted by OvidiuH View Post
    In principiu se poate rezolva. Ar trebui sa vad si niste poze.

    Multumesc Ovidiu. Fac poze in weekend si le trimit.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    In principiu se poate rezolva. Ar trebui sa vad si niste poze.

    Leave a comment:


  • iuliano56
    replied
    Viopsea matuita

    Salut,

    Am cateva pete mate pe capota motor. A fost luat lacul prin frecare cu smirghel si apa in incercarea de a micsora mici protuberante de vopsea de la puncte cauzate de pietricele. Se poate corecta sau trebuie vopsita?



    Originally posted by OvidiuH View Post
    Mersi.
    Depinde de starea masinii si dorintele proprietarului... E mai simplu de estimat dupa o evaluare vizuala.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Mersi.
    Depinde de starea masinii si dorintele proprietarului... E mai simplu de estimat dupa o evaluare vizuala.
    Last edited by OvidiuH; 08-23-2012, 21:23 PM.

    Leave a comment:


  • brewed
    replied
    Inca o data felicitari, cred ca ai o rabdare cu care pe multi ii ingropi
    15 ore de munca e ceva..
    vad ca folosesti o serie foarte larga de materiale si scule, care costa. la cat estimezi ca duce un asemenea tratment pe o masina ( sa zicem mazda) , ti-ai calculat ?

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    A urmat zona pragurilor care dupa curatarea cu Valet Pro APC si niste Quick Detailer pe baza de ONR a primit un strat de 1000P.



    Pentru interior am folosit urmatoarele produse:

    Valet Pro APC pentru tapiterie
    Sonax Profiline Plastic Cleaner pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
    Prima Nero pe post de dressing
    Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
    Gliptone Leather Cleaner / Conditioner pentru suprafetele de piele
    Perii, periute, pensule si lavete de microfibra

    Pedalierul a fost curatat cu Valet Pro APC...





    Tapiteria interioara mixta, piele si stofa, a fost curatata cu Valet Pro APC pe zonele de stofa si setul Gliptone Cleaner / Conditioner pentru zonele de piele.







    Ma declar foarte multumit de setul Gliptone si puterea de curatare a acestuia. Iata cum arata laveta dupa curatarea a jumatate din volan...



    Un 50/50 pe cotiera (zona superioara este cea tratata)...





    Si interiorul la final...















    Iar dupa aproximativ 15 ore de munca impartite in 2 zile, masina arata dupa cum urmeaza...





















    Si o reflexie de final.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Putin inainte de Sfanta Maria, am facut o cosmetizare generala unei Mazda 6. O japoneza din 2010 cu o nuanta foarte frumoasa, in general bine intretinuta, insa cu cateva defecte ce-i stirbeau din calitatile optice.



    Cateva zgarieturi culese din parcarile patriei...







    Depuneri pe ici pe colo...





    Dar si o contaminare urata vizibila prin praful de pe masina ce era prezenta pe toate suprafetele orizontale.







    Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Autobrite Magifoam + Valet Pro APC + Bilt Hamber Surfex HD
    Spalare – Meguiar’s Gold Class
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, Bilt Hamber Regular
    Corectie – Meguiar’s #83 Dual Action Cleaner Polish + pad albastru Scholl si pad alb Lake Country, Meguiar’s Ultimate Compound + pad portocaliu Lake Country pentru zgarieturile izolate mai severe si Autoglym Radiant Wax + pad galben Menzerna pentru finisaj, Autosol Metal Polish pentru teava de esapament
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Einszett Glas Polish, Duragloss #751 Rain Repel
    Protectie – Meguiar’s #26 Hi-Tech Yellow Wax + pad negru Meguiar’s, Finish Kare 1000P pentru jante
    Dressinguri – Optimum Opti-Bond, Finish Kare 108AS, Einszett Tiefenpfleger

    Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect pentru a indeparta pilitura de fier si Acrysol pentru a scoate cele cateva urme de bitum.



    Contaminarea a fost relativ redusa...





    Iar la final au iesit cam asa...




    A urmat curatarea insectarului de pe bara fata si capota folosind Valet Pro APC si Surfex HD diluat 1:10.





    Masina a fost prespalata cu Magifoam in concentratia clasica 100 ml solutie si 900 ml de apa calda, clatita, iar apoi am trecut la cele 2 galeti folosind samponul Meguiar’s Gold Class si o manusa de blana Meguiar’s.

    Uscarea a fost facuta cu un Huge Fluggy Drying Towel, iar apoi am trecut apoi la decontaminare. Dupa cum am mentionat putin mai sus, pe toate panourile orizontale era vizibila o contaminare destul de urata. Nu-mi dau seama daca era seva de copac, urme de la ceva depuneri industriale sau doar gazare, cert este insa ca argila Optimum Opti-Clay pe care am incercat-o initial nu a facut fata sub nicio forma.



    Asa ca am scos artileria grea, iar, dupa o stergere cu Acrysol a suprafetelor orizontale, am folosit argila Bilt Hamber Regular impreuna cu apa pe post de lubrifiant.

    Dupa o portiune de 30 x 30 cm de pe capota...



    Argila nu arata deloc grozav, insa solutia aleasa incepea sa dea roada, asa ca am mers mai departe.

    Capota...







    Dupa a treia trecere pe capota...



    Plafon...





    Portbagaj...



    Panouri laterale...





    Si un mic 50/50 pentru a vedea diferenta intre o zona contaminata si una scapata de contaminanti (zona inferioara este cea decontaminata)...





    Dupa aproape 2 ore de decontaminat si vreo 100 de grame de argila consumate am trecut la partea de corectie a defectelor.

    Masina prezenta relativ putine defecte. Zgarieturi izolate pe anumite portiuni, putina panza de paianjen, niste pete in lac si alte defecte relativ minore. Am folosit Meguiar’s #83 Dual Action Cleaner Polish pe padul albastru Scholl si padul alb Lake Country, pentru cosmetizarea zgarieturilor severe am folosit Meguiar’s Ultimate Compound si padul portocaliu Lake Country, iar la final pentru un plus de luciu am optat pentru Autoglym Radiant Wax aplicat cu padul galben de finish de la Menzerna.





    Cateva imagini inainte si dupa...





    Niste pete patrunse in lac...











    Cateva zgarieturi ceva mai adanci...









    Niste urme pe portiera...











    Si starea vopselei la final...









    Remarcand niste urme de unghii in zona manerelor de la usi, am incercat o usoara cosmetizare folosit Ultimate Compound si un aplicator de spuma Meguiar’s.

    Inainte...





    Si dupa...





    Anvelopele au primit doua straturi de Optimum Opti-Bond Tyre Gel...

    Inainte...



    50/50...





    Dupa...



    Inainte sa aplic 1000P pe jante, am remarcat niste urme de adeziv de la vechii plumbi, asa ca am folosit putin Acrysol pentru a le indeparta...





    Pentru zonele vopsite protectia a constat in 2 straturi de Meguiar’s #26 Hi-Tech Yellow Wax. Ceara a fost aplicata cu orbitala si un pad negru Meguiar’s.


    Doua cadre cu starea vopselei inainte de decontaminare si dupa aplicarea protectiei...





    Si ajutorul de nadejede, responsabilul CTC, care mi-a supravegheat munca...






    Si teava de esapament a avut nevoie de putina atentie...



    Dupa Autosol Metal Polish impreuna cu putin wire wool si finisat cu o laveta de microfibra...



    Plasticele din zona oglinzilor pareau destul de decolorate, asa ca au primit un strat de Finish Kare 108AS...





    Iar celelalte plastice au primit doua straturi de Einszett Tiefenpfleger.



    Leave a comment:


  • brewed
    replied
    felicitari. ai tras ceva, rezultatul e uimitor

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    A urmat interiorul unde situatia se prezenta dupa cum se vede in imaginile de mai jos...











    Pentru interior am folosit urmatoarele produse:

    Valet Pro APC si Mafra Pulimax pentru tapiterie, plafon si petele persistente
    Sonax Profiline Plastic Cleaner pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
    Prima Nero pe post de dressing
    Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
    Gliptone Leather Cleaner pentru suprafetele de piele
    Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

    Tapiteria, pedalierul si podeaua au fost curatate cu Valet Pro APC si Pulimax.





    Pentru tapiteria scaunelor, cu o culoare pretentioasa de altfel, am imbibat bine scaunele cu solutie, agitat serios cu laveta de microfibra, iar apoi a urmat aspirarea. Acest procedeu a fost repetat de 5 ori pe fiecare zona.

    Pentru plasticele deschise la culoare am folosit Pulimax agitat destul de serios cu peria, iar apoi sters cu laveta de microfibra. A urmat Sonax Plastic Cleaner si la final Prima Nero.









    Iar dupa 3 zile si aproximativ 30 de ore de munca, iata rezultatul final...































    Si o reflexie de final care mi-a placut...

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google