Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum ne intretinem masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OvidiuH
    replied
    Inseamna ca a facut o lucrare de mantuiala la vreun "mester" in cateva ore, iar "matuiala" despre care vorbeste probababil reprezinta hologramele rezultate din lucrarea necorespunzatoare a abrazivelor. Un detailing exterior la o masina de dimensiunea unei Laguna dureaza cam o zi si jumatate, doua zile. Polishul aplicat si lucrat cum trebuie lustruieste si amplifica luciul masinii... intotdeauna, niciodata nu matuieste, nici nu ramai fara vopsea pe masina sau mai stiu eu ce mituri din popor.

    Ca sa-ti raspund la intrebare, corectia defectelor existente ce nu sunt trecute de lac este permanenta, acestea nu reapar dupa 1,2... 100 spalari, nici nu devii dependent de ceara. Conditia de baza o reprezinta o spalare si uscare corespunzatoare ulterioara pentru a nu produce alte defecte suprafetelor.

    Leave a comment:


  • stefangik
    replied
    Uite, cel mai grav e la un prieten cu Laguna. A avut parte de un detailing amanuntit, facut cum trebuie si se observa ca a disparut luciul natural al vopselei, pe care il avea inainte de operatiune. Cum ai mai zis, polishul presupune indepartarea unui strat foarte subtire de lac si cred ca tocmai asta afecteaza luciul dupa ce trece efectul cerii.

    Spuneam ca mi-as dori sa-mi fac si eu la Corolla mea HB albastru metalizat, dar nu vreau sa arate foarte bine 2-3 luni si pe urma sa devin dependent de ceara.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Matuirea vopselei ? Nu inteleg concret despre ce vorbesti, nu exista nicio legatura intre matuirea vopselei si un detailing facut asa cum trebuie (a nu se confunda cu polishul facut pe genunchi la spalatorie). Detailingul facut corespunzator remedieaza defectele ce nu sunt trecute de lac, ofera luciu si protectie, iar masina nu de putine ori arata mai bine decat atunci cand a iesit din fabrica.

    Leave a comment:


  • stefangik
    replied
    As fi vrut sa fac si eu o manevra din asta, dar mi-e cam frica de matuirea vopselei. Au patit-o 2 prieteni ai mei. La tine care e rata de succes, ca sa spun asa?

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Salut, ti-am transmis mai multe detalii pe privat.

    Leave a comment:


  • crip72
    replied
    Polish & interior

    Buna Ovidiu,
    sunt interesat de un "tratament" complet pt un RAV4 - poti sa ma ajuti ?
    Rezultatele muncii tale sunt deosebite
    Multumesc
    Cristi

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Toyota Land Cruiser 120
    An: 2008
    Culoare: piele gri-crem
    Timp de lucru: ~ 6-8 ore

    Masina in cauza are aproximativ 6 ani vechime si 130.000 km si a ajuns la mine pentru un tratament de reconditionare a pielii de la interior, care nu a vazut niciun fel de cosmetizare pana acum.

    Iata starea initiala a suprafetei...















    Suprafata a fost aspirata, iar ulterior am folosit kitul Leatherique, felurite perii, periute si lavete de microfibra. Fiind presat de timp, am lasat Rejuvinator Oil sa actioneze aproximativ 6 ore, iar ulterior am revenit cu Prestine Clean.











    Cam ce a iesit de pe fiecare zona...




    Cateva cadre 50/50...































    Dupa...





    50/50 scaun pasager...













    Si rezultatul final...























    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Volkswagen Golf 6
    An: 2011
    Culoare: negru nemetalizat
    Timp de lucru: ~ 20-22 ore

    Masina a fost cumparata la mana a doua si a ajuns la mine pentru o reconditionare completa a exteriorului. Culoarea e una pe cat de frumoasa, pe atat de pretentioasa si sensibila la aproape orice atingere, negrul nemetalizat fiind probabil cea mai dificila nuanta pe care se poate lucra.

    Iata starea initiala a masinii...









    Am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Autobrite Magifoam
    Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Eurow
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Regular
    Corectie:
    - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
    - Menzerna FG400, Einszett Hochglanz
    - pad portocaliu Lake Country, pad alb Lake Country, pad portocaliu Menzerna, pad galben Menzerna, pad negru Meguiar's
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Einszett Finish Wax + Meguiars #26 Hi-Tech Yellow Wax
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Jantele au fost spalate cu Sonax Full Effect...





    Caroseria a fost splata cu Magifoam si Chemical Guys CItrus Wash & Gloss si o manusa de blana Meguiar's...



    Urme de contaminare prezente pe majoritatea panourilor...





    A urmat o stergere integrala cu Acrysol si decontaminarea facuta cu argila Bilt Hamber Regular...





    Starea generala a masinii...







    50/50...











    Combinatia folosita pentru corectie. Rotativa Flex PE14-2 150 + Menzerna FG400 si paduri portocalii Lake Country si Menzerna, iar finisajul a fost facut cu orbitala, Einszett Hochglanz, paduri albe Lake Country si Menzerna.



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...





    50/50...











    Dupa...





    Inainte...





    50/50...











    Dupa...





    Inainte...





    Dupa...





    50/50...





    50/50 pe bara spate...







    Si stalpii au avut nevoie de putina atentie...











    Iar dupa aplicarea protectiei, iata si rezultatul final...





















    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Toyota Auris
    An: 2014
    Culoare: gri otel metalizat
    Timp de lucru: ~ 4-5 ore

    O scurta prezentare a catorva dintre etapele pregatirii unei masini noi. Modelul in cauza fusese ridicat de cateva zile de la dealer si din pacate prezenta deja cateva defecte de pe urma manipularii improprii a celor de la reprezentanta.

    Cand a ajuns la mine, masina arata cam asa...











    Produse folosite:
    Jante - Valet Pro Bilberry
    Prespalare - Karcher K5.20M, lance HD, Autobrite Magifoam
    Spalare - Britemax CleanMax, manusa blana Meguiar's
    Uscare - Elite Ultra Plush, laveta waffle Eurow
    Decontaminare/degresare - Einszett Acrysol
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Prima Amigo, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax
    Dressinguri – Optimum Opti-Bond Gel, Mafra DiamantPlast
    Altele - Valet Pro APC, paduri Lake Country, Menzerna PF2500, Kestrel DAS6

    Etapele de prespalare si spalare...







    Cam ce ramane dupa metoda celor doua galeti, chiar si pe o masina aparent curata dupa prespalare...



    Uscarea facuta cu Elite Ultra Plush...



    Defect portiera inainte...



    Dupa...



    Alta zona, alt defect. Inainte...



    Dupa...



    Portiera pasager inainte...



    Dupa...



    Combinatia folosita pentru corectie...



    Pe caroserie au fost aplicate Prima Amigo si doua straturi de Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, ambele cu orbitala, iar pe geamuri Stoner Invisible Glass...



    Pe anvelope si plasticele exterioare am aplicat Optimum Opti-Bond Gel...





    Si masina inainte de predare...















    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Iata si starea initiala a interiorului...







    Pentru curatare am folosit Leatherique Rejuvinator Oil care a fost lasat sa actioneze aproximativ 24 de ore, iar ulterior am revenit cu Leatherique Prestine Clean.

    50/50...









    Dupa...











    Si cateva cadre inainte de predare...







    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Mazda 6
    An: 2013
    Culoare: rosu metalizat, interior piele crem
    Timp de lucru: ~ 20 ore

    Masina in cauza a fost folosita pe post de model de test drive pentru aproximativ 20.000 km si a fost cumparata la inceputul acestui an de actualul proprietar. Aceasta a ajuns la mine pentru o reconditionare a exteriorului si un tratament al suprafetelor din piele de la interior.

    Iata starea initiala a masinii...









    Am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Autobrite Magifoam
    Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Elite Ultra Plush Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft
    Corectie:
    - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
    - Menzerna FG400, Menzerna PF2500, Einszett Hochglanz
    - pad portocaliu Lake Country Cool Wave, pad alb Lake Country, pad galben 3M, pad negru Sonus
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Chemical Guys Ez Cream Glaze, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, Optimum Opti-Seal
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast
    Piele - Leatherique Rejuvinator Oil, Leatherique Prestine Clean
    Interior - Valet Pro All Purpose Cleaner, Einszett Cockpit Premium, Prima Nero

    Masina a fost spalata cu Magifoam, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss si o manusa de blana Meguiar's...





    Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect...









    Pentru decontaminare am folosti Acrysol pentru a elimina urmele de bitum si argila Bilt Hamber Soft pentru restul caroseriei. Contaminarea a fost destul de severa pentru o masina cu un an vechime.





    Sub razele soarelui, cam asa se prezenta vopseaua...





    Corectia a fost facuta in 1-2 pasi, in functie de gravitatea defectelor. Pe anumite panouri am lucrat in 2 pasi cu rotativa, FG400 si Hochglanz, iar pe altele intr-un pas cu orbitala, padul portocaliu Lake Country Cool Wave si PF2500.



    Cateva cadre 50/50...











    Si dupa...





    Si cateva zgarieturi mai adanci ce au fost eliminate...

    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...





    Pe jante am aplicat Optimum Opti-Seal la final, pe anvelope Finish Kare Top Kote si Mafra Diamantplast pentru carenaje...





    Pe caroserie am aplicat Chemical Guys EZ Cream Glaze, iar ulterior Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, rezultatul fiind urmatorul.































    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Ford Focus
    An: 2011
    Culoare: albastru nemetalizat
    Timp de lucru: 16-18 ore

    Masina a fost achizitionata destul de recent la mana a doua si a ajuns la mine pentru o reconditionare generala a exteriorului. Masina a fost folosita timp de 2 ani si jumatate ca autoturism de firma, iar acest lucru s-a putut vedea in starea initiala a masinii. Pe toate panourile erau prezente extrem de multe zgarieturi, majoritatea profunde, urme de matuire, vopsiri necorespunzatoare si semne de spalare cu peria.











    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam
    Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Eurow
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Valet Pro Bilberry, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Flex PE 14-2, Kestrel DAS6
    - Menzerna FG400, 3M Fast Cut Plus, Menzerna PF2500, Einszett Hochglanz
    - pad galben Lake Country, pad portocaliu Lake Country, pad alb Lake Country, pad negru Sonus
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Am inceput cu spalarea clasica folosit Bilt Hamber Auto-Foam, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss si o manusa de blana Meguiar's.



    A urmat decontaminarea folosind argila Bilt Hamber Regular.



    Bitumul din zonele inferioare a fost curatat folosind Einszett Acrysol.



    Sub reflector situatia arata cam asa...







    Pentru corectie am folosit rotativa Flex PE14-2 150, paduri Lake Country galbene si portocalii impreuna cu Menzerna FG400 si 3M FCP, in functie de cum se prezenta fiecare panou. Finishul l-am facut cu orbitala Kestrel DAS6 si Einszett Hochglanz in principal.



    50/50 pe portbagaj...







    Dupa...





    Capota inainte...







    50/50...











    Alte cateva cadre 50/50...



























    Dupa corectia defectelor, pe caroserie au fost aplicate Finish Kare 1000P ca baza si Finish Kare 2685 Pink Wax in 2 straturi. Pentru anvelope am folosit Finish Kare 108AS Top Kote, iar pe geamuri am aplicat Stoner Invisible Glass with Rain Repellant.

    La finalul celor aproape doua zile de lucru, iata si rezultatul final.





















    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Mazda 3
    An: 2014
    Culoare: gri metalizat
    Timp de lucru: ~ 4-5 ore

    Masina a fost ridicata la finele saptamanii trecute de la dealer si a ajuns la mine pentru pregatirea initiala. Praf, urme de adeziv de la folii, neasteptat de mult bitum de pe trailer si alte maruntisuri ca la orice masina noua.









    Produse folosite:
    Jante - Valet Pro Bilberry
    Prespalare - Karcher K5.20M, lance HD, Autobrite Magifoam
    Spalare - Britemax CleanMax, manusa blana Bilt Hamber
    Uscare - 2 x Elite Ultra Plush, laveta waffle Eurow
    Decontaminare/degresare - Einszett Acrysol
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Prima Amigo, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax
    Dressinguri – Optimum Opti-Bond Gel, Prima Nero
    Bord, plastice - Einszett Cockpit Premium
    Altele - Valet Pro APC, paduri Sonus, Kestrel DAS6

    Am inceput cu prespalarea cu Magifoam...











    A urmat 2BM folosit Britemax CleanMax si o manusa de blana Bilt Hamber...



    Clatit si uscat cu doua prosoape Elite Ultra Plush...







    Urmele de adeziv de la folii si multiple pete de bitum de pe laterale au fost eliminate cu Einszett Acrysol. Iar protectia a fost aplicata in 2 pasi cu Prima Amigo ca baza, iar apoi doua straturi de de Meguiar's #26, ambele aplicate cu orbitala si paduri Sonus.





    Stoner Invisible Glass with Rain Repellant a fost aplicat pe toate geamurile...



    Optimum Opti-Bond Gel pe suprafetele de plastic si cauciuc...



    Iar la finalul lucrarii masina arata cam asa...

































    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Alfa Romeo Giulietta
    An: 2012
    Culoare: rosu nemetalizat
    Timp de lucru: ~ 18 ore

    Masina are aproape un an si jumatate vechime si, fiind lasata parcata pentru o perioada destul de indelungata de timp, au aparut o multime de pete si defecte de suprafata, indeosebi pe elementele orizontale. Ca o nota personala, nuanta de rosu este una dintre cele mai frumoase din cate am vazut pana acum, insa vopseaua este extrem de sensibila la finisare si stergere.

    Iata starea initiala a masinii...









    Am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam
    Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Elite Ultra Plush, laveta waffle Eurow, Metrovac Sidekick Blaster
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Flex PE14-2, Kestrel DAS6
    - Menzerna PF2500, Einszett Hochglanz, Autosol Metal Polish
    - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad portocaliu Menzerna, pad negru Sonus SFX4, Wire Wool
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax
    Dressinguri – Optimum Opti-Bond Gel

    Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect...









    Dupa...



    Prespalata si spalata cu Citrus Wash & Gloss si manusa de blana Meguiar's...





    Am folosit 1Z Acrysol pentru a elimina urmele de bitum...



    Dupa decontaminarea cu argila Bilt Hamber Soft, iata petele despre care vorbeam anterior si care erau prezente pe toate suprafetele orizontale.



    O parte din combinatia folosita pentru corectie...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...





    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    50/50...









    Inainte...







    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...





    50/50...









    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Optimum Opti-Bond a fost folosit pe toate suprafetele exterioare de cauciuc si plastic.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Protectia finala a fost asigurata de Prima Amigo, Finish Kare 1000P si Finish Kare 2685 Pink Wax, toate aplicate cu orbitala.



    Iata si rezultatul final...



































    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google