Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum ne intretinem masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OvidiuH
    replied
    Model: Volkswagen Passat
    An: 2012
    Culoare: maro metalizat
    Timp de lucru: 10-12 ore

    Masina are ceva mai mult de un an vechime si a ajuns la mine pentru corectia catorva defecte izolate si pregatirea de iarna. Iata starea initiala a masinii...











    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam
    Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Elite Ultra Plush, laveta waffle Eurow, Metrovac Sidekick Blaster
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, Mafra Puliresina, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Kestrel DAS6
    - Meguiar's Ultimate Compound, Einszett Hochglanz, Autosol Metal Polish
    - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad negru Sonus SFX4, Wire Wool
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass
    Protectie – Prima Amigo, Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote

    Masina a fost spalata cu Bilt Hamber Auto-Foam si samponul Chemical Guys Citrus Wash & Gloss...





    Uscarea a fost facuta cu Metrovac Sidekick Blaster si prosoape Elite Ultra Plush si Eurow...







    Pe plafon erau prezente niste urme grosiere de rasina si seva pentru indepartarea carora am folosit Mafra Puliresina, iar decontaminarea generala a fost facuta cu argila Bilt Hamber Soft...







    Corectia defectelor severe a fost facuta cu Meguiar's Ultimate Compound si un pad galben LC, iar pentru improspatarea generala a lacului am folosit Einszett Hochglanz pe un pad alb LC.

    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Pata de gainat patrunsa in lac...



    Dupa...



    Inainte...





    Dupa...





    Inainte...





    Dupa...





    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...







    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Evacuarile nu se prezentau intr-o stare prea grozava, asa ca am folosit putin Autosol Metal Polish si wire wool pentru a le revitaliza.

    Inainte...





    Dupa...







    Ornamentele lucioase de la exterior prezentau pete de la solutiile de spalare si au fost curatate cu ajutorul lui Meguiar's Ultimate Compound aplicat cu o laveta de microfibra. Iata un mic 50/50 cu starea de dinainte si dupa.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Dupa aplicarea protectiei, iata si rezultatul final.





































    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Toyota GT86
    An: 2013
    Culoare: negru metalizat
    Timp de lucru: 14-15 ore

    Toyota GT86 este probabil una dintre cele mai frumoase masini aparute pe piata in ultimii ani (poate fi gasita si sub numele de Subaru BRZ). Colaborarea Toyota-Subaru a fost una fructuoasa, iar masina rezultata reprezinta un produs deosebit, nu neaparat prin putere bruta, cat prin senzatia de sportivitate oferita la volan, feeling si nu in ultimul rand design. Masina de fata a fost cumparata de catre proprietar asta vara, la mana a doua, si avea nevoie mare de o reconditionare a exteriorului, neglijat destul de rau de fostul proprietar, dar si "binecuvantat" de diversi binevoitori cu zgarieturi de cheie si alte asemenea.

    Iata starea masinii cand a ajuns la mine...























    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam
    Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Bilt Hamber
    Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Eurow
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Flex PE 14-2, Kestrel DAS6
    - Meguiar's Ultimate Compound, Einszett Hochglanz
    - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad negru Sonus SFX4
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Mai intai jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect. Am remarcat o contaminare deosebit de severa a acestora, fiind necesare 2 treceri si utilizarea mai multor perii pentru a le scoate la liman.







    A urmat decontaminarea cu argila Bilt Hamber Soft si apoi partea de corectie propriu-zisa, facuta cu Meguiar's Ultimate Compound, iar pasul de finish cu Einszett Hochglanz.

    Iata cateva cadre 50/50...











    Inainte...



    50/50...





    Inainte...



    Dupa...



    A urmat portiera pasagerului din dreapta, unul dintre cele mai afectate elemente ale masinii. Inainte...









    50/50...









    De la gri la negru...



    Dupa...



    In partea din spate domnea o frumusete de zgarietura de cheie, foarte adanca, pe care am incercat insa sa cosmetizez pe cat se poate prin polish.

    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    50/50...





    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Incearca Einszett Acrysol sau Mafra Decaflash.

    Leave a comment:


  • dan.gutu
    replied
    Frumos si profesional ! Ovidiu,exita o solutie pentru indepartarea lipiciului de la autocolant si unde se gasete ? As vrea ceva bun. Multumesc !

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Mazda 3
    An: 2013
    Culoare: gri metalizat
    Timp de lucru: 10-12 ore

    Masina are 5 luni vechime si a ajuns la mine pentru corectia catorva defecte si o pregatire de iarna.
    Iata starea initiala a masinii...



















    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam
    Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Eurow
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Kestrel DAS6
    - Meguiar's D151 Paint Reconditioning Cream, Menzerna SF4000 (106FA)
    - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad negru Sonus SFX4
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Finish Kare 1000P, Finish Kare 2685 Pink Wax
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Jantele au fost spalate cu Sonax Full Effect...







    Ce a iesit in urma spalarii...



    Contaminare deosebit de severa pentru o masina ce are doar 5 luni vechime...









    O parte din combinatia folosita pentru corectia defectelor...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Pentru protectia pe parcursul iernii s-au aplicat un strat de sealant Finish Kare 1000P si unul de ceara Finish Kare 2685, ambele cu orbitala...





    Pe geamuri am aplicat Stoner Invisible Glass with Rain Repellant...



    Iar pe anvelope s-a aplicat un strat de Finish Kare 108AS...



    Iata si rezultatul final...











    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Si interiorul la final...































    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Toyota Prius
    An: 2007
    Culoare: gri metalizat, interior material textil
    Timp de lucru: 8-10 de ore

    Masina a fost recent cumparata la mana a doua si a ajuns mine pentru o reconditionare a interiorului, in primul rand din cauza unui miros neplacut foarte persistent ce era impregnat in tapiterie.

    Starea initiala a interiorului...

















    Am folosit urmatoarele produse:

    Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
    Valet Pro All Purpose Cleaner
    Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
    Sonax Profiline Plastic Cleaner pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
    Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere
    Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
    Gliptone Gentle Leather Cleaner pentru suprafetele din piele
    Einszett Acrysol pentru balamale, portiere si adezivi
    Quick detailer pe baza de Optimum No Rinse
    Bilt Hamber Surfex HD
    Mafra Lubrimax
    Perii, pensule si lavete de microfibra
    Metrovac Sidekick Blaster
    Dodo Juice Sour Power
    Race Glaze Safe Waffle Wash Sponge
    Finish Kare #425 Extra Slick Final Body Shine

    Initial toate suprafetele au fost aspirate, inclusiv scaune, mocheta si portbagaj. Gurile de aerisire au fost curatate cu lavete de microfibra, iar zonele inaccesibile au fost suflate cu Metrovac Sidekick Blaster.

    A urmat spalarea scaunelor cu aspiratorul cu injectie-extractie Zelmer si Valet Pro Havey Duty Extraction Cleaner. Pe fiecare suprafata s-au facut 3 spalari si 3 clatiri.

    Inainte...





    Suprafata impregnata cu solutie Valet Pro si lasata sa actioneze...



    Procesul de extractie...





    Dupa...





    Cateva cadre 50/50...





    Inainte...



    Dupa...



    Si inaltatorul juniorului avea nevoie de putina atentie.

    Inainte...





    Dupa...



    Starea tapiteriei dupa spalare...





    Si ce a rezultat in urma...





    Cateva cadre de pe parcursul curatarii pedalierului si zonelor inferioare...





    Presurile de cauciuc au fost curatate cu Bilt Hamber Surfex HD...



    Pragurile inainte...



    Dupa...



    Bordul fi plasticele din zona superioara au fost curatate cu Sonax Profiline Plastic Cleaner, iar la final, pentru protectie, am aplicat Prima Nero. Suprafetele din piele au tratate cu Gliptone Gentle Leather Cleaner, iar geamurile au fost curatate cu Meguiar's Glass Cleaner.

    Exteriorul nu se prezenta nici el intr-o stare prea grozava, asa ca desi masina a ajuns la mine doar pentru pregatirea interiorului, am facut o usoara cosmetizare gratuita si la exterior. Aceasta a constat in prespalare, spalare cu samponul Dodo Juice Sour Power si la final 2 straturi de Finish Kare #425 Extra Slick Final Body Shine.





    Putin beading lasat de Dodo Juice Sour Power...





    Uscarea facuta cu Metrovac Sidekick Blaster...







    Exteriorul la final...







    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Mazda CX5
    An: 2012
    Culoare: argintiu metalizat
    Timp de lucru: 8-9 ore

    In ultima vreme am tot fost prins cu felurite probleme personale, asa ca nu am mai prea avut mult timp alocat pentru detailing. Usor, usor insa a trebuit sa reiau laveta, aplicatorul si celelalte jucarii, fiind chemat "la datorie". Cum omul harnic isi face vara sanie si iarna car, proprietarul masinii din titlu a profitat de zilele frumoase ale acestui inceput de toamna pentru a face pregatirea de iarna a masinii. Aceasta are aproximativ 20.000 km la bord si ceva mai mult de un an vechime.

    Cand a ajuns la mine, arata cam asa...











    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Bilt Hamber Auto Foam
    Spalare - Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Autoglym Radiant Wax Polish, Finish Kare 1000P Hi-Temp Sealant, Optimum Opti-Seal
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast
    Altele - Kestrel DAS6, pad negru Sonus, pad portocaliu Sonus, Karcher K5.20M, lavete Meguiar's

    Jantele au fost spalate cu Sonax Full Effect si cateva perii...









    Prespalarea a fost facuta cu Bilt Hamber Auto Foam...







    Inainte...



    Dupa...



    Un mic 50/50...



    Spalarea a fost facuta cu samponul Chemical Guys Citrus Wash & Gloss si o manusa de blana Meguiar's...



    ... iar decontaminarea cu argila Bilt Hamber, varianta soft....



    Autoglym Radiant Wax Polish a fost folosit pe post de paint cleaner, aplicat cu orbitala DAS6 si un pad portocaliu Sonus...



    Plasticele exterioare capatasera o tenta albicioasa destul de dubioasa, asa ca am aplicat pe fiecare zona 3 straturi de Finish Kare 108AS Top Kote...





    Initial aspectul a fost unul lucios, insa acesta s-a estompat dupa vreo 2-3 ore...





    Anvelopele inainte...



    50/50...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Pentru carenaje am folosit Mafra Diamantplast...



    Pentru geamuri am folosit solutie hidrofoba Stoner Invisible Glass...



    Iar protectia finala a fost asigurata de Finish Kare 1000P Hi-Temp Sealant pentru caroserie si Optimum Opti-Seal pentru jante, faruri si alte cateva ornamente...



    Iar la finalul lucrarii, iata cum arata masina...









    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Si masina la finalul lucrarii...



























    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Mazda 3
    An: 2013
    Culoare: negru metalizat
    Timp de lucru: 8-9 ore

    Masina a ajuns mai de voie de nevoie la mine, avand doar 2 luni vechime de cand a fost luata de la dealer. Proprietarul a avut ghinionul sa se pricopseasca pe toata partea stanga cu o cheie dusa pana la tabla, astfel ca 2 panouri au trebuit vopsite aproape complet. Pana aici nimic neobisnuit, iata insa acum poate sa arate o masina proaspat vopsita la un dealer oficial al marcii...

























    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Spalare - Prima Mystique, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Kestrel DAS6
    - Meguiar's Ultimate Compound, Menzerna SF4000 (106FA)
    - pad galben Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad portocaliu Sonus SFX3, pad negru Sonus SFX4
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Chemical Guys EZ Cream Glaze, Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Masina a ajuns la mine destul de curata, asa ca am trecut direct la spalarea cu cele doua galeti si Prima Mystique, iar decontaminarea a fost facuta pe alocuri cu argila Bilt Hamber Soft.

    Corectia generala a fost facuta cu Meguiar's Ultimate compound si Menzerna Super Finish 4000 (106FA), impreuna cu padurile Lake Country CCS si orbitala DAS6.



    Inainte...



    Dupa...





    Inainte...



    Dupa...





    Cateva cadre 50/50 de pe parcursul corectiei...













    50/50...















    Dupa...







    Inainte...



    Dupa...



    Cateva zgarieturi de pe capota rezolvate prin aceeasi metoda si cu ajutorul kitului de vopsea corectoare Mazda.

    Inainte...





    Dupa...



    Protectia finala a fost asigurata de Chemical Guys EZ Cream Glaze si Meguiar's #26 Hi-Tech Yellow Wax, ambele aplicate cu orbitala si doua paduri Sonus.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Zonele de plastic degradate de la solutiile de spalare si soare au fost reconditionate cu mai multe straturi de Einszett Kunststoff Intensive Pflege...











    Inainte...



    Dupa...



    Interiorul s-a prezentat intr-o stare mult mai buna decat exteriorul, fiind protejat aproape in permanenta cu huse, asa ca nu am facut poze de pe parcursul cosmetizarii.

    Iar la finalul celor 2 zile de munca, iata cum se prezenta masina...









































    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Kia Ceed
    An: 2008
    Culoare: rosu nemetalizat (So Red), interior textil negru/gri
    Timp de lucru: 23 de ore



    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Exterior:

    Prespalare - Autobrite Magifoam
    Spalare - Britemax Cleanmax, manusa microfibra
    Uscare - prosop Huge Fluffy Drying Towel, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Einszett Colourtec, argila Bilt Hamber Regular, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Flex PE 14-2 150, Kestrel DAS6
    - Menzerna FG400, Menzerna PF2500 (203S), Meguiar's #80 Speed Glaze
    - pad galben Lake Country CCS, pad portocaliul Lake Country CCS, pad alb Lake Country CCS, pad portocaliu Lake Country Cool Wave
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Optimum Opti Seal
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Einszett Kunststoff Intensive Pflege, Mafra Diamantplast

    Interior:

    Aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919 ST
    Gliptone Leather Cleaner
    Valet Pro All Purpose Cleaner
    Einszett Cockpit Premium pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
    Prima Nero pe post de dressing pentru plastice si chedere
    Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
    Einszett Acrysol pentru balamale si portiere
    Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

    Jantele au fost spalate cu Einszett Colourtec...





    A urmat prespalarea cu Magifoam si 2BM cu Britemax Cleanmax si o manusa de microfibra, iar apoi decontaminarea cu argila Bilt Hamber Regular. Astfel au iesit la iveala si o parte din defecte.













    Zonele sensibile au fost acoperite cu banda de mascare 3M...



    Iar sub reflector situatia se prezenta cam asa...





    Cateva cadre 50/50 din diferite zone...



















    Combinatia folosita pe majoritatea panourilor cu cateva exceptii unde a trebuit sa apelez la FG400 si padul galben LC...





    Si dupa...



    Alte cateva cadre comparative de pe parcursul lucrarii...















    50/50...





    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Pasul de finish a fost facut cu orbitala DAS6 si Meguiar's #80 Speed Glaze...

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Model: Mazda 6
    An: 2013
    Culoare: blue reflex, metalizat
    Timp de lucru: 10 ore

    Dupa pregatirea din martie, masina a ajuns la mine din cauza unor zgarieturi pe cele doua suprafete laterale si pe capota. Initial arata dupa cum urmeaza...













    Pentru lucrare am folosit urmatoarele produse:

    Prespalare - Bilt Hamber Auto-Foam, Valet Pro APC
    Spalare - Meguiar's Gold Class Shampoo and Conditioner, manusa blana Meguiar's
    Uscare - prosop Cobra Super-Plush Deluxe, laveta waffle Race Glaze One Pass
    Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, argila Bilt Hamber Soft, pulverizator Kwazar Mercury
    Corectie:
    - Kestrel DAS6
    - Meguiar's D151 Paint Reconditioning Cream
    - pad portocaliul Lake Country CCS, pad negru Meguiar's, pad negru Scholl Concepts
    Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
    Protectie – Finish Kare #1000P, Natty's Blue Paste Wax
    Dressinguri – Finish Kare 108AS Top Kote, Mafra Diamantplast

    Ca de obicei am inceput prin a spala jantele, de aceasta data cu Sonax Full Effect...





    A urmat prespalarea cu Bilt Hamber Autofoam, iar pe bara fata a fost pulverizat din abundenta Valet Pro APC pentru a usura curatarea urmelor de la insecte. Spalarea a fost facuta cu Meguiar's Gold Class si o manusa de blana Meguiar's, iar decontaminarea cu argila Bilt Hamber Soft.







    Corectia defectelor izolate a fost facuta cu orbitala DAS6 si Meguiar's D151 Paint Reconditioning Cream.



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Inainte...



    Dupa...



    Pentru protectie am folosit ca baza Finish Kare 1000P, aplicat cu orbitala...





    ... iar pentru mai multa profunzime am aplicat un strat de ceara pe baza de carnauba Natty's Blue Paste Wax, tot cu orbitala.





    Mafra Diamantplast a fost aplicat in zona contraaripilor, iar pe anvelope 2 straturi de Finish Kare 108AS Top Kote...





    Iata si rezultatul final, imagini needitate, direct din aparat...





























    Masina la inceput...



    ... si la final.

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Starea vopselei la final...







    Iar la finalul lucrarii, masina se prezenta in felul urmator...



















    Masina la inceput...



    Si la final...

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google