Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accesorii Auris !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mursu View Post
    Transmisia Multi-Mode nu este una automata propriu-zisa, ci dupa cum o definesc cei de la Toyota,una manuala robotizata. Cutii automate sunt disponibile doar pe Avensis, rav 4, Land Cruiser.
    La transmisia MMT exista si ambreiajul, dar nu este actionat de catre sofer ci de catre softul masinii. Pt tine asta cred ca este mai putin important pt ca din punctul de vedere al condusului nu exista nici o diferenta fata de o cutie automata clasica.Singura diferenta este ca nu exista pozitia P pt parcarea masinii, fiind recomandat ca in acest caz masina sa fie lasata fie in modul R (marsarier), fie in E (easy, adica modul de conducere automata) sau M (manual).
    In rest nu pot sa-ti spun decat de bine despre MM, este extrem de confortabila atat in aglomeratia urbana cat si la drum lung, foarte bine etajata si face casa buna cu motorul de 1,6 L benzina. Recomandarea mea ar fi (daca consumul nu este o problema, pt ca motorul de 1,6L in Bucuresti consuma 12-12,5 L la 100Km) sa te orientezi pt varianta Sol 1,6L benzina deoarece motorul de 1,4 l Disel imi pare cam mic pt Auris, iar varianta Sol vine si cu VSC in standard.
    Deoarece unii se plang de lipsa de sportivitate a cutiilor automate, ai la nivelul volanului padele pt schimbarea treptelor de viteza care iti permit oricand sa intervii daca nu esti multumit de raspunsul cutiei de viteze intr-o anumita situatie (poti retrograda intr-o treapta inferioara daca nu ai suficient demaraj in depasire, desi crede-ma ca kick-down-ul isi face responsabil datoria) chiar daca esti in modul automat (E) si nu in cel manual (M); daca timp de 7 secunde nu mai actionezi nici o comanda manual masina reintra automat in modul E. In modul M, poti schimba vitezele atat de la nivelul padelelor de la volan cat si de la schimbator, singura grija fiind sa angajezi treptele superioare de viteza, deoarece pentru trecerea in cele inferioare cutia retrogradeaza automat cand rotatiile scad sub o anumita valoare, deci e imposibil sa o subturezi excesiv.
    Nu trebuie uitata si optiunea Sport a acestei cutii ,care atunci cand este activata ,transmite in intregime cuplul motor si puterea celor 124 de caluti, ceea ce face din Auris un concurent important chiar si pt masini cu motoare mai puternice, dar cu pretul unui consum sporit bineinteles.
    Daca nu ai mai condus cutie automata pana acum, iti vor trebui maxim 1-2 zile sa te obisnuiesti cu ea si apoi vei decide cu siguranta ca nu vei mai avea decat automate tot restul vietii.

    Wow,

    Mursu multumesc pentru prezentare, si eu tindeam tot catre 1,6 benzina...e adevarat ca nu am condus pina acum automate si nu stiu exact "cu ce se maninca" dar sunt deja convinsa de utilitatea acesteia in conditiile traficului bucurestean
    merci inca o data
    stii cumva care e durata de asteptare la o comanda (luind in calcul si o culoare sa-i zicem "speciala", eu o vreau rosie si stiu ca la alte masini durata este mai mare ...)

    Comment


    • #32
      Originally posted by mursu View Post
      Arata foarte bine! Spune-mi si mie te rog de unde ai comandat-o si la ce pret a fost.
      Am primit-o cadou cand am cumparat masina de la Toyo Motor. Cumparata separat costa in jur de 180 RON + TVA.
      BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
      Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
      Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

      Comment


      • #33
        Fiindca s-a mai discutat despre aparatori de noroi ("presuri de roti"), iata experienta mea in domeniu
        • set fata + set spate = 200 ron la Toyota Romania, mi-a fost un pic peste mana sa ma mai duc la ei dupa asa ceva asa ca am aranjat sa-mi fie trimise acasa prin curier (am mai dat 16 ron pe transport). Sculele necesare montajului le-am luat din "Brico", o tubulara de 10mm si o surubelnita ffff mica (,) cu cap in cruce care s-a dovedit a fi inutila.
        • pe fata e super-simplu, se desfac cu tubulara de 10 cate 2 suruburi din dreptul fiecarei roti, se infige cate un diblu de plastic sub prag intr-o gaura speciala si apoi se pune aparatoarea plus cele 3 suruburi de fixare (2 de mai sus plus unul venit cu diblu cu tot la pachet)
        • pe spate e foarte dificil; la pachet vin cate 3 cleme + 3 suruburi, ideea e ca exista locasurile pentru toate cele 3 cleme - fara de care montarea nu e posibila fiindca ele ofera filetul pentru suruburi. Legat strict de montare sunt 3 probleme foarte neplacute:
        1. suruburile din dreptul rotii au cap in cruce si nu exista "tubulara" pentru asa ceva sau nu am gasit eu;
        2. nu exista gaura de surub decat sub bara, cele 2 suruburi laterale trebuie fortate pentru a face gaura propriu-zisa, cu potential de montare defectuoasa a aparatorii;
        3. clema care se pune sub bara trebuie pusa pe ghicite intr-o anumita pozitie si e foarte usor de miscat de acolo cat incerci sa potrivesti surubul...
        Una peste alta la suruburile cap in cruce am folosit o solutie de tip patent + un cap ("bit") de la o surubelnita electrica, foarte probabil o solutie cu acelasi bit prins intr-o tubulara de 6-8mm ar fi fost sensibil mai buna. Heh, una peste alta, le-am montat. Nu chiar perfect, nici nu stiu daca am economisit de fapt ceva alegand sa nu le montez in service. Poate timp?
        Last edited by DanCld; 04-05-2008, 15:29 PM.
        Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

        Comment


        • #34
          Hm, doar doua bastoane?,pardon ,doar 2oo de lei? La cine ,daca se poate ,ai facut comanda?Pentru instalare , am vazut si eu ca la rotile din spate e vorba de ceva mai multa creatie. http://techdoc.toyota-europe.com/Aim.aspx?menuitem=2

          Comment


          • #35
            La Toyota Romania, în Pipera, când am fost la revizia gratuită. Am mai întrebat şi despre preţul a 2 alte accesorii care mă interesau, şi anume:

            * spaţiu de depozitare sub "capacul" de la portbagaj ("under parcel shelf storage", PZ434-E1300-00) - 360ron (aprox) incl. tva

            * protecţie bară portbagaj ("rear bumper protection plate", PZ415-E9522-00) - 260ron (aprox) incl. tva

            Se pare că accesoriile care se aduc mai des sau în volum mai mare, precum apărătoarele de noroi, sunt mult mai ieftine decât cele care se aduc la bucată, din când în când. Nu ştiu dacă are de-a face cu discount-urile pe care le poate obţine dealer-ul
            Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

            Comment


            • #36
              Eu cred că pur şi simplu îşi adaugă un adaos nesimţit. În afară, majoritatea accesoriilor originale sunt mai ieftine cam cu 40-50% sau chiar mai mult în anumite cazuri.
              BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
              Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
              Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

              Comment


              • #37
                De la http://www.auto-accesorii.ro/ mi-am cumparat tavita portbagaj si protectia de bara spate, http://www.riderauto.hu/?page=talalatok&fac=17&ctype=54 la preturi mai rezonabile.Dar nu sunt originale toyota, deh.

                Comment


                • #38
                  salutare de la mare, stiti cumva de unde as putea da comanda ptr o cotiera sau alte accesori ptr modelul auris? multumesc frumos

                  Comment


                  • #39
                    BHP wins races, TORQUE sells cars that have no power (usually diesels!

                    Comment


                    • #40
                      salut forumisti ma intereseaza un eleron pt un auris mai exact cineva care poate sa imi dea un pret si un timp de livrare. sunt din timisoara
                      muzican blana'

                      Comment


                      • #41
                        poate cineva sa puna ceva poze cu masinile lor ,sa mai tragem cu ochiu sa furam idei :P
                        muzican blana'

                        Comment


                        • #42
                          Salut.
                          Si-a luat cineva (sau stie cineva) ce latime are raftul suplimentar de stocare pentru portbagaj? Ca lungimea lui e clara din poza.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by victor m. View Post
                            poate cineva sa puna ceva poze cu masinile lor ,sa mai tragem cu ochiu sa furam idei :P
                            Asa arata cu eleron si paravanturi (deflectoare)
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              cristi98, e a ta masina? De unde ai cumparat eleronul si cat te-a costat?

                              Comment


                              • #45
                                salut.niste jante cu gume 205/55/R16 m-ar interesa si pe mine ..stiti vreun loc de unde sa cumpar la un pret mai bun
                                Toyota Auris.D4D-2.0.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google