Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

1.6 benzina sau 2.0 diesel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andriu View Post
    daaaaaaaaaaaaaaa
    1.0 70 caluti, dar cuplul e .... nu e !!!
    o sticla de 2 l daca o pui in masina io i-ti chicesc !!!!
    Salut,

    eu iti recomand mai intai sa-ti faci bugetul pentru aceasta masina.
    In clipa cand vei sti cati bani ai pentru ea, calculele sunt mai usor de facut.Benzina este castigatoare pt ca la aceeasi echipare economisesti aproape 3000 euro din start.Reviziile sunt mai scumpe la diesel si nu uita ca tu ai spus ca iti place motorul pe benzina.
    Acum eu te cred ca toti isi doresc motor pe benzina( ca turatii si pret) dar sa aiba cuplu si consum de motor diesel, dar din pacate nu gasesti asa ceva.
    Bag seama ca este foarte important pentru tine cuplu motor.Daca este asa, de ce nu testezi ambele motorizari la aceeasi masina sa vezi exact cum este cu acest cuplu, si care este diferenta in realitate. Daca nu cari porbagajul plin cu cartofi toata ziua la piata sau nu umbli zilnic cu inca 4-5 insi pe dealuri si munti, sfatul meu este sa nu te mai cramponezi de acest cuplu.
    Daca iti este ceva neclar nu ezita sa ma intrebi.
    Ave 1.8 Luna '08

    Comment


    • #17
      Daca te uiti cit costa motorina, care este diferenta de pret dintre cele doua masini, si daca mai socoti si taxa de inmatriculare, impozitul si asigurarea, eu cred ca nu se renteaza sa iei un diesel!
      La Corolla cu motor de 1.6 benzina am un consum de cca. 8 la suta, si ma invirt cu ea aproape numai in oras (Timisoara)!

      Comment


      • #18
        Motorina merită la peste 30.000 km/an.
        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

        Comment


        • #19
          Eu m-as hazarda sa spun chiar 45 000 Km. tinand cont de pret achizitie -- pret motorina .... aaa si alta chestie pretul motorinei va creste mai mult decat cel al benzinei in ciuda faptului ca e un produs sa-i zicem "inferior" - cel putin in Romania.
          Eu am trecut de la Diesel la Benzina datorita diferentei de pret destul de mare dintre cei 2 carburanti. In plus confortul sonor pe care il ofera benzina nu e de neglijat, iar VVT-i ul e absolut bestial - zici ca cineva a dat masina pe MUTE. . Pe langa asta m-am convins ca nu ar pamantul cu masina ca sa-mi trebuiasca cuplu - oricum 160 N/m nu e tocmai putin.
          Singurul avantaj care-l vad acum la diesel este o oarecare toleranta la stilul de condus, fiind ceva mai bland cu soferul, in rest numai dezavantaje... parerea mea.
          ORA 0600

          Comment


          • #20
            ar mai fi un avantaj , 300 Nm, pe care il ai intre 2000 si 2800 rpm, autonomie de 800 km lejer, am mers in bulgaria si turicia in 2 saptamani si uitam sa pun motorina.
            din punctul meu de vedere merita sa investesti mai mult la inceput dar apoi..

            Comment


            • #21
              Merită în funcţie de necesităţile fiecăruia. Mulţi nu şi-ar amortiza investiţia.
              BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
              Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
              Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

              Comment


              • #22
                Chiar daca sunt adeptul benzinarelor eu as alege in acest caz, categoric, 2.0 diesel !!!
                De ce nu iei in calcul benzinarul de 2.0?
                Honda Accord 2.0 Special Edition MT

                Comment


                • #23
                  Posesor New Corolla 1.6 benzina Luna.
                  Recomand diesel doar peste 25 000 km/an. Faceti socoteala bine la bani.
                  Diferenta in plus de platit: 2800€ la achizitie + 350€ taxa inmatriculare +250€ revizii + 100€ impozite anuale + 200€ CASCO = ~ 3700€
                  Cistig la revinzare ~ 1700€. Suma de recuperat ~ 2000€. La o diferenta de combustibil de ~2€/100km rezulta o amortizare dupa ~100 000 km. Deci la un parcurs de 25 00 km/an trebuie sa o tii cel putin 4 ani.
                  Daca e luata pe credit sau in leasing mai adaugi la costuri si dobinda la diferenta de la achizitie. plus ca aceasta diferenta s-ar putea sa iti convine sa o dai cu timpul in benzina si nu toata odata la inceput.
                  Cu atit mai mult daca e sa fie luata pe firma.

                  In ceea ce priveste cuplul nu comparati direct valorile absolute pentru ca ele sint valori la arbore si nu la roata. Pina la roata mai intervine si demultiplicarea care este mai mica la diesel decit la benzinar. Prin demultiplicare creste cuplul dar scade turatia. Ceea ce conteaza este CURBA de cuplu, adica in care parte a ei se afla virful de cuplu. La benzinar se situeaza in a doua jumatate iar la diesel in prima parte. este deci nevoie de stiluri de schimbat viteza diferite, mentinind cit mai mult motorul in jurul turatiei decuplu maxim. de aici un avantaj la mersul in oras pentru diesel. Daca vreti insa sa atingeti perfomantele maxime ale motorizarii, tinind cont si de plaja mai redusa de turatii a dieselui, va trebuie o cutie cu 6 trepte si in final mestecati la fel de mult in viteze.
                  Pina la urma e o chestie de gust

                  Comment


                  • #24
                    pe piata mondiala pretul la disel a crescut peste cel de benzina (nu e doar in Ro)
                    daca e sa alegi intre disel si benzina eu as alege benzina.
                    daca e sa te uiti la greutate benz e mai usor decat var. disel
                    apoi taxele de inmatriculare si Taxa de mediu (din iulie curent) la disel costa simtitor mai mult decat benz.....faptul ca este disel si consuma si ulei de motor (tre sa il si schimbi mai des la disel), pret initial mai ridicat la var. disel....revizii mai scumpe...apoi daca mai ai chef la benzina poti instala GPL care o sa iti iasa ceva sub disel consum in bani la km...
                    toata chestia cu rascumpararea e foarte lunga....si cine stie poate mai creste pretul la motorina si se va ajunge la o diferenta si mai mare

                    Comment


                    • #25
                      Pentru a nu ma deschide un topic nou, intreb aici: ma intereseaza sa achizitionez o toyota corolla hatch (anterior auris). Am cauta in Germania si am gasit niste oferte interesante. Dilema este: 1,4 vvti sau 1,6 vvti ? Bineinteles ca vreau echiparea sol.Merg 50 oras si 50 extraurban. Cine poate da niste informatii privind consumul si feelingul de drive?

                      Comment


                      • #26
                        Depinde cat este diferenta de bani, daca nu e mare mergi pe motorul de 1,6, cativa caluti in plus nu strica niciodata ! Am mers cu corolla noua cu motorul de 1,4 si am fost surprins placut de ce poate, urcat in ture este chial placut de condus si usor de facut depasiri. Motorul vechi de 1,6 era si el laudat , asa ca nu pre ai cum sa gresesti !
                        Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                        Comment


                        • #27
                          Eu am mers cu 1.6vvti 124 hp si este super tare!Este economic din punct de vedere taxe,asigurari,etc.Oricum,pentru masa unei Corola,este motorul cel mai nimerit!

                          Comment


                          • #28
                            vimar intreba de vechea generatie de corolla cu motorul de 1.6 de 110 cai (parca cel de pe avensisul actual )
                            Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                            Comment


                            • #29
                              Intotdeauna am optat pentu motorul diesel si iata unele dintre motive: pentru fiabilitate, consum mic, pret combustibil, puterea motorului, nu zic ca nu exista motoare pe benzina puternice dar la o "liniuta" sa zic asa, intre motoarele pe benzina si cele pe motorina de acelasi cubaj si aceiasi cai putere, dieselul invinge in timp. As vrea sa incerc si benzina dar o sa ma mai gansdesc pina la urmatoarea achizitie.
                              jocuri cu masini

                              Comment


                              • #30
                                io zic ca la o liniutza corecta orice benzinar bate orice diesel de cilindree identinca ... ia scoate turbo dupa diesel sau pune turb pe benzina ca sa fie echitabil... oricum treaba sta exact pe dos ... degeaba ai cai daca ai si greutate in plus si dieselele au kklau ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google