Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

motor d-4d sau v6 ce sa iau?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Maxu,ceva vesti?

    Comment


    • #47
      Si-a reparat masina pe banutii lui, si pomeneste mamicile, taticii si sfintii unora . In rest, doar ca la blocul mortor i-au bagat un pret nesimtit, ca deh, e din aliaj foarte rezistent (dar s-a spart si ala) + alte comemorari ale neamurilor.... Nu am mai povestit detalii, masina merge bine iar.
      P.S. Omul voia sa-si ia alta noua, dar dupa patania asta.... isi cauta altceva.

      Comment


      • #48
        Salutare,

        sunt interesat de achizitionarea unui LC 120 la 5 usi, second hand, preferabil din 2006 incoace.
        ma intereseaza la ce anume trebuie sa ma uit la un LC second inainte de a-l cumpara.
        dispun de un buget de pana in 30.000 euro (preferabil pe leasing)
        merita cumparate din Romania sau aduse de afara? (argumente pro/contra)
        astept pareri.
        mersi.

        Comment


        • #49
          Originally posted by adyhoo View Post
          tems este suspensia reglabila pe spate la viteza de peste 120 se lasa de spate cu 5 cm ceea ce face ca masina sa fie mai aproape de sosea astfel crescandui stabilitatea .Da dc x5 de exempu sau tuaregu au o stabilitate mai buna ca si ele sunt destul de inalte ?
          @adyhoo:

          Nu stiu daca ti-ai cumparat masina deja. Daca da, felicitari si poate nu ai observat inca cum functioneaza exact TEMS. Daca nu inca, este bine sa stii inainte de a te decide.

          TEMS nu are absolut nicio treaba cu reglajul garzii la sol fctie de viteza asa cum ai citit sau auzit ca se intampla la alte SUVuri cu pretentii sportive.

          TEMS functioneaza EXCLUSIV pe puntea spate a masinii.

          Rolul TEMS:
          - functie de greutatea incarcata pe osia spate (in portbagaj) TEMS regleaza taria suspensiilor astfel incat asieta masinii sa fie pastrata indiferent de incarcatura (adica masina nu se va lasa de spate din cauza incarcaturii).
          - fata de asieta normala a masinii (N), TEMS poate ridica (H) sau cobora (L) puntea spate cu exact 3 cm. Indiferent de pozitia selectata (H sau L) TEMS va aduce masina la asieta normala (N) cand viteza depaseste 18 km/h. Altfel ridicarea sau coborarea poate fi comandata de la butonul de pe consola cu conditia ca masina sa ruleze cu sub 18 km/h sau pe loc.
          - cu puntea coborata in pozitia L masina poate trece mai usor pe sub obstacole de inaltime (accesul intr-un garaj de exemplu). Cu puntea ridicata (H) masina isi modifica unghiul de degajare suficient ca sa abordezi pante/rampe mai abrupte decat permite unghiul normal al masinii.
          - alt rol al TEMS este sa regleze taria suspensiilor functie de gradul de confort dorit si de natura drumului abordat. Are 4 setari de la 'Comfort' la 'Sport'. 'Comfort' este indicat in offroad. 'Sport' este indicat la rulajul pe drumuri bune dar foarte virajate. Simai sunt 2 setari intermediare. Eu de exemplu folosesc 'Comfort' in offroad si setarea penultima, inainte de 'Sport', pt on road.


          Cu speranta ca am clarificat in detaliu acest aspect iti urez posesie usoara sau achizitie fericita.

          PS: as vrea sa ma refer pe scurt la alegerea motorizarii. D4-D este in opinia mea singura motorizare potrivita pt aceasta masina. pe de o parte ii asigura performantele maxime de offroad (cuplu, turatie minima). Eu am urcat rampe de aproape 40 grade si coborat pante de 35 grade cu motorul pur si simplu torcand; nu a fost nevoie de nicio accelerare, nicio bruscare a ansamblului cutie-motor. Masina si-a facut treaba si lasa inca senzatia ca mai putea de 4x pe atat. Evident, minusul este la regimul de autostrada. Viteza unde se simte perfect si consumul este optim (cutie automata 5 rapoarte) este pe la 100-115 km/h. De pe la 120 km/h consumul incepe sa urce fara sa supere pana pe la 140 km/h. Masina poate maxim 176 km/h (atat m-a dus pe mine in teste - incluzand marja de eroare inevitabila - adica vitezometrul indica 179-180km/h). Nu e confortabil sa mentii acest regim perioade lungi de timp plus consumul care sare mult din schema. Fiabilitatea si durabilitatea lui 3.0 D4_D sunt insa indiscutabile.
          Vrei viteza, CP, garda reglabila la sol fctie de viteza, etc atunci orienteaza-te catre alta masina nu catre alt motor. S-a dat exemplu mai devreme X5, Q7 si alte masini de sosea inutil umflate si incarcate cu sisteme 4x4.

          Comment


          • #50
            Originally posted by ddl View Post
            Salutare,

            sunt interesat de achizitionarea unui LC 120 la 5 usi, second hand, preferabil din 2006 incoace.
            ma intereseaza la ce anume trebuie sa ma uit la un LC second inainte de a-l cumpara.
            dispun de un buget de pana in 30.000 euro (preferabil pe leasing)
            merita cumparate din Romania sau aduse de afara? (argumente pro/contra)
            astept pareri.
            mersi.
            Salut,

            Tu nu trebuie sa te uiti la nimic anume pt ca nu te vei pricepe. Du-o la un atelier specializat, pune-o pe rampa si fa-i toate testele.

            Ca idee trebuie sa te uiti la anul faricatiei in raport cu nr de km. Cei de afara parcurg minim 35-40,000km/an. La noi o masina folosita normal nu tb sa depaseasca 20-25,000km/an.
            De asemenea, tb vazut la ce a folosit-o proprietarul. Daca a folosit-o in regim de tractare, atunci poti sa inmultesti km de pe bord cu un factor 1.5-2 ca sa iti faci o idee despre gradul de uzura (fctie de tipul remorcii).
            In general afara astfel de masini se cumpara mai putin de fitze ci fiindca cuiva ii sunt necesare abilitatile masinii (fie tractare, fie deplasare in off road, fie ambele).
            Apoi la cum se prezinta masina. Tb sa fie ingrijita, fara semne de abuz.
            Nici prea 'bec' nu trebuie sa arate pt ca foarte probabil ascunde alte hibe in locuri mai putin vizibile.

            30,000 euro iti vor cumpara o groaza de Landcruiser si probabil in banii astia primesti si niste optionale (carlig, senzori parcare, kit telefon, etc), faci si actele si cumperi si 50% din combustibilul necesar aducerii masinii in RO.
            Ai ghicit deja probabil, sugestia mea este sa o iei de afara (D sau A).

            In RO sunt semnificativ mai putine la vanzare, deci se va tine mai mult la pret si nu prea vei avea de unde alege.
            In RO masinile sunt foarte merse in regim de trafic romanesc stop-and-go, cu motorine nu foarte bune, si de multe ori servisate pe te-miri-unde pt ca cei care si le-au cumparat nu si-au permis si servis de acelasi calibru.
            In plus sansele sa iei masina accidentata/reparata in RO sunt infinit mai mari decat in D sau A.

            In D sau A oferta este mult mai mare, preturile ceva mai bune si ai garantia ca masina a fost ingrijita macar prin faptul ca nu au bagat in ea zaibar, au reparat-o la service autorizat si motorul a mers in regim de autostrada multi km ceea ce inseamna uzura corecta si uniforma.

            Bafta

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google