Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

motor d-4d sau v6 ce sa iau?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor d-4d sau v6 ce sa iau?

    sunt curios care motor este mai rezistent,mai performant,usor de intretinut/cel pe motorina d-4d sau del pe benzina v6?

  • #2
    Salut ,


    Orice motor Toyota Land Cruiser este rezistent...
    Asta este premisa de la care pornim.

    1.Performante.
    BZ : 249 cP . cuplu de 380 Nm \ 3800 rpm , cons 12.1....
    Diesel : 177 CP , cuplu 410 Nm \ 1600 rpm , cons 9.2 ....

    As opta pt Diesel..pt ca ai cuplu mai mare si la turatii mai mici.

    2. Usor de intretinut....cred ca cel pe bz ( asa mi se pare normal ) ..e mai usor de intretinut...

    3.Aspecte financiare...
    a.
    In Ro legea impozeitelor e cam ciudata...Pana la 3000 cmc gasesti impozite la masina ...cat de cat normale ( pt 2932 cmc D4D - ai cam 700-800 Ron)...in schimb la peste 3000 cmc incepe o crestere exponentiala a taxelor , incat la 4000 cmc ...incepi sa faci cu nervii...
    b.
    Consumul....raportat in lei intre cele 2 masini ...consumul nu e prea mare...dar ...cand ai nevoie de putere....pt cel pe bz trebuie sa urci turatia la 3800 rpm ...moment in care masina va manca bz pe paine....ca sa obtii ce ...un cuplu ( 380 Nm )...mai mic decat il obtine diesel-ul ( 410 Nm ) la 1600 rpm , fara a tura motorul.....
    Acolo apare adevarata dif in ale consumului intre cele 2 motoare.
    4. Viteza..
    nu e un criteriu...Stiut fiind ca e o masina cu garda la sol mare ...e normal ca centrul de greutate sa fie mai sus un pic...deci la viteze mari in linie dreapta nu vei avea probleme ...in schimb daca vrei sa abordezi curbele in still sportiv...nu cu masina asta...
    in linie dreapta bz castiga putin in fata dieselului....dar in curbe diferenta nu e sesizabila...

    Motivele de sus au stat la baza deciziei mele de a achizitiona un LC 120 D4D din 2004.

    Oricum te-ai hotarat sa cumperi o masina grozava....
    Nu vei regreta nici o secunda ...decizia luata...

    Comment


    • #3
      mersi mult de mesaj dar vreau sa-te mai intreb ceva daca nu te deramjez.am auzit de la mai multa lume ca cica un motor in v este mult mai bun decat unul in linie este adevarat.si as mai vrea sa stiu ce te-a determinat pe tine sa alegi toyota land cruiser in loc la land rover ,tuareg ,x5 si chiar q7 ca la pret sunt cam la fel si inca ceva despre pretul piserlor ce poti sa-mi spui sunt mai ieftine sau mai scumpe decat a marcilor mentionate mai sus.mersi inca o data.
      Last edited by adyhoo; 01-29-2009, 21:52 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by adyhoo View Post
        mersi mult de mesaj dar vreau sa-te mai intreb ceva daca nu te deramjez.am auzit de la mai multa lume ca cica un motor in v este mult mai bun decat unul in linie este adevarat.si as mai vrea sa stiu ce te-a determinat pe tine sa alegi toyota land cruiser in loc la land rover ,tuareg ,x5 si chiar q7 ca la pret sunt cam la fel si inca ceva despre pretul piserlor ce poti sa-mi spui sunt mai ieftine sau mai scumpe decat a marcilor mentionate mai sus.mersi inca o data.
        Buna ziua ,
        Nu ma deranjatzi deloc.

        1. Fiabilitate
        Sunt de acord cu ideea ca in general un motor in V , este mai fiabil decat unul in linie.....De ce ?
        In primul rand ca arborele e supus unor alte tipuri de fortze ..
        e mai usor de echillibrat un motor in V ...decat unul in linie....( intre noi fie vorba , cel mai bun din pct asta de vedere e cel boxer de la subaru)......dar....consider ca diferenta intre ele se va face ( dpdv al fiabilitatii)...la peste 4-500 000 km....si pana atunci ...nu imi pun aceasta problema...
        D4D , de la Toyota este cred cel mai reusit commonrail de pe piatza in momentul asta....Echilibrat bine , ...de unde a rezultat si un zgomot de rulare ...destul de mic pt cei 3000 cmc...
        Stai langa un motor de genul asta si vei constata ca spre ex un 1.9 TDi , sau 2.0 TDi ( ambele de la VW).....( al doilea cel de 2.0TDi e commonrail...)...zgomotul lui D4D e net inferior.( mai bine echilibrat).

        Dar ....cum iti spuneam si mai devreme ...in cazul meu aau fost luate in calcul si aspecte materiale.....in alegerea modelului...

        2.Comparatzii;
        1. Touareg.....nu-mi place motorul + prea multa electronica in lantul transmisiei.Sunt adeptul comenzilor de tip mecanic....nu comenzi electronice.Nu-mi place ca la o masina sa hotarasca ea in ce masura trage fata \ spate....si in ce raport.Plus ca nu-mi place ansamblu spate...+ garda la sol mai mica decat la LC. Sta mai bine pe sosea decat LC , dar mai rau in offroad.
        2.Bmw X5....cel mai prost suv...pe sosea umeda(mai ales primele modele..acu poate sunt mai stabile ).....indiferent de anvelope...am vaxut vreo cateva in santzuri ....cand era doar un pic polei pe jos...LC nu are astfel de probleme...Si asta sta mai bine decat Lc pe drum intins , dar mai prost in offroad...Garda la sol mai mica , motorul nu e rau...
        3. Q 7....Mare ..greoi ....inutil pt mine.Nu-mi plac consolele fata si spate mai lungi dacat ale LC-ului , fapt care ii ingreuneaza trecerea prin santuri adanci....Nu f grozav in off road , sta bine pe sosea..
        4. Land Rover....transmisie + tren rulare excelente...diferential blocabil ( ca la LC ) ...motorul cu ceva probleme la fiabilitate ( ma refer la TD5 - Discovery)...Garda la sol ...buna , console fata-spate scurte , nu ai probleme la trecerea ....santurilor adanci...

        Este important sa hotarasti cum vei utiliza masina .... sosea \ offroad...
        Consideratiile de mai sus sunt facute pt utilizare preponderent in offroad..


        In cazul meu ( desi folosesc masina doar in 20 % din cazuri offroad) am dorit sa fiu pregatit cu ea pentru orice eventualitate..

        Sunt zile in care pur si simplu ies de pe sosea si merg pe camp.....e o senzatie ....extraordinara....

        Comment


        • #5
          Originally posted by adyhoo View Post
          .... inca ceva despre pretul pieseor ce poti sa-mi spui sunt mai ieftine sau mai scumpe decat a marcilor mentionate mai sus.mersi inca o data.


          Nu am nici cea mai vaga idee.....cum e cu piesele...
          a mea inca nu s-a stricat sa trebuiasca sa schimb ceva la ea...

          Comment


          • #6
            dar since pe sosea cum sta?

            Imi place foarte mult lc-ul dar cum ai zis si tu, o s-o folosesc cam doar 20% din timp off road in rest in oras.De stabilitate ce poti sa-mi zici ?Cum sta in curbe ai senzatia ca te rastorni ?SI inca un lucru care ma preocupa siguranta.Vreau sa precizez ca daca voi lua o astfel de masina o voi lua cu varianta tems suspensia reglabila pe spate din cate am inteles.Si poate ma mai lamuresti cu ceva are motor de 3000 ,170 de cai dc viteza maxima este de doar 180 de km?O fi din cauza stabilitatii?Poate tu razi cand vezi cate intreb dar este o masina scumpa si nu as vrea sa fac o gresala prin achizitionarea ei.Eu vreau de la ea :1. sa fie sigura pt mine si familia mea. 2.daca vreau sa ma duc io stiu pa un drum mai rau sa nu raman cu masina de 40000 de euo in sant. 3.sa fie rezistenta ,buna sa nu stau cu ea in servis non stop.Si nu sunt un fan al vitezei 180 este suficient dar sa nu ies in sant cu ea pe loc drept.mersi mult.

            Comment


            • #7
              Originally posted by adyhoo View Post
              Imi place foarte mult lc-ul dar cum ai zis si tu, o s-o folosesc cam doar 20% din timp off road in rest in oras.De stabilitate ce poti sa-mi zici ?Cum sta in curbe ai senzatia ca te rastorni ?SI inca un lucru care ma preocupa siguranta.Vreau sa precizez ca daca voi lua o astfel de masina o voi lua cu varianta tems suspensia reglabila pe spate din cate am inteles.Si poate ma mai lamuresti cu ceva are motor de 3000 ,170 de cai dc viteza maxima este de doar 180 de km?O fi din cauza stabilitatii?Poate tu razi cand vezi cate intreb dar este o masina scumpa si nu as vrea sa fac o gresala prin achizitionarea ei.Eu vreau de la ea :1. sa fie sigura pt mine si familia mea. 2.daca vreau sa ma duc io stiu pa un drum mai rau sa nu raman cu masina de 40000 de euo in sant. 3.sa fie rezistenta ,buna sa nu stau cu ea in servis non stop.Si nu sunt un fan al vitezei 180 este suficient dar sa nu ies in sant cu ea pe loc drept.mersi mult.
              1.Siguranta...Este o masina sigura ....chiar f sigura...
              2.Nu am vazut o astfel de masina in sant pana acum...si slava domnului ca am vazut cateva pana am luat-o pe a mea...
              3.Este extrem de rezistenta....buna.....eu nu am fost cu ea in service decat pt revizii pana acum.
              4.Stabilitate...aici depinde din ce unghi privesti lucrurile....niciodata o masina ca LC , care are o garda la sol de peste 20 cm , nu va avea aceiasi stabilitate cu a unui turism ( garda la sol mica = centru de greutate mai jos = stabilitate mai mare in curbe).
              Depinde de viteza cu care intri in curba...dar cu LC ...garantat ca trebuie sa intri in curba cu o vit mai mica decat cu o Corrola ( masina pe care am avut-o )....
              5. 3000 cmc - 173 CP ...si vit max de 180 km\h.....Din nou iti spun din experienta mea....Am mers cu ea in Slovenia cu 175 km\h pe autostrada...Masina se comporta impecabil.....in Romania merg cu 120-140 km \ h ( atunci cand pot ) ....si nu am nici o problema.....sta bine pe sosea...In schimb ....cuplul acestei masini ...iti garanteaza ca nu vei ramane cu ea prin santuri....
              6. La acest tip de masina ....Tipul anvelopelor este f important ...nu poti iesi din santuri pline cu noroi cu anvelope de uscat......aici s-ar putea sa intampini probleme...Iarna un set de anvelope de iarna (eu folosesc NOKIAN) ...fac diferenta pe carosabil alunecos...e un aspect important...

              Intrebare:

              Ce te atrage la suspensia TEMS....?
              De ce ti-o doresti ?
              Last edited by m.teodorescu; 02-09-2009, 10:25 AM.

              Comment


              • #8
                tems este suspensia reglabila pe spate la viteza de peste 120 se lasa de spate cu 5 cm ceea ce face ca masina sa fie mai aproape de sosea astfel crescandui stabilitatea .Da dc x5 de exempu sau tuaregu au o stabilitate mai buna ca si ele sunt destul de inalte ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adyhoo View Post
                  tems este suspensia reglabila pe spate la viteza de peste 120 se lasa de spate cu 5 cm ceea ce face ca masina sa fie mai aproape de sosea astfel crescandui stabilitatea .Da dc x5 de exempu sau tuaregu au o stabilitate mai buna ca si ele sunt destul de inalte ?

                  Salut,
                  ma bag si eu in discutie ..ceea ce zice m.teodorescu este foarte adevarat pana acum..lc nu te lasa la greu..asta a fost unul dintre criteriile pentru care mi-am ales-o...
                  iar cu suspensia tems..eu o am...mi se pare un sistem ok..cand ies de pe asfalt si intru pe off road..daca o dai pe minim, adica sa lasi suspensia cat mai moale..nici nu simti ca ai merge pe pietre, denivelari, etc..te leagana super placut..iar daca o intaresti la maxim, adica pe sport..si intrii pe off road..cam simti fiecare pietricica ...iar la ceea ce zici tu, ca sa lasi spatele pentru a putea avea o stabilitate mai buna..n-are nici o relevanta...nu simti nici o diferenta..doar daca faci ceea ce ti-am spus..o intaresti la maxim sau o lasi moale..coboratul si urcatul cu 5 cm te ajuta in alte locuri..nu la viteza..
                  din cate stiu eu x5 si tuaregul..(q7 stiu sigur..ca inainte de lc am avut un audi allroad) au suspensie reglabila automat..si se lasa la viteze mai mari..si atunci stau mai bine pe sosea..
                  acum depinde ce iti doresti sa faci cu masina..sa mergi cu viteze mari (nu stiu daca ai unde la noi in tara )..sau sa nu ai probleme cu masina si sa te poti baza pe ea in orice conditie..subliniez..orice
                  numai bine!

                  Comment


                  • #10
                    am vazut ca scria unu pa sait ca a avut o toyota land cruiser 120 benzina si ca la viteze de peste 120 masina se lasa sincura 5 centimetri astfel crescandui aderenta semnificativ si chiar pe forum la toyota scrie ca intradevar te ajuta in curbe mersi de raspuns

                    Comment


                    • #11
                      ..din ce stiu eu...si din ce scrie in cartea tehnica..pe care am citit-o cap coada..zice in felul urmator: ca, daca ai suspensie adaptiva, intr-adevar te ajuta la drum pt ca se regrelaza singura...probabil ca se lasa si masina de spate..dar..eu am crezut ca ma intrebi daca faci chestia asta manual..pt ca o poti face..suspensia o poti regla si manual..adica poti lasa masina cu probabil 5 cm..si o poti ridica cu 5 cm..dar aste numai in anumite conditii..cu viteze mici..iar ce spunea cel de pe site..probabil ca este adevarat...asta nu stiu sa-ti zic..cert este ca suspensia se regleaza singura la viteze mari...stiu ca atunci cand iei o curba spre stanga de ex..suspensia de pe partea dreapta se intareste incercand sa-ti creeze o stabilitate maxima incat sa nu se incline mult in partea dreapta masina..asta se simte..si ti-o zic din proprie experienta..dar cu lasatul de 5 cm pe spate..nu stiu..asta nu mi-am dat seama..iar in carte scrie doar ca te ajuta foarte mult in curbe suspensia..

                      Comment


                      • #12
                        cuplu la ce ma ajuta mai exact ?

                        Comment


                        • #13
                          cuplul te ajuta, mai exact..sa iesi din noroaie sau zapezi marete ..te ajuta sa urci pante abrupte fara sa omori motorul..te ajuta sa tractezi diverse (rulote, barci, masini, etc)..
                          este forta motorului la o turatie mica..respectiv 1600 rpm..binenteles si la turatii mai mari...dar asta este specific masinilor de teren si pe motorina..forta motorului..nu viteza..(cam ca la camioane )

                          Comment


                          • #14
                            mai emy tu de unde ti-ai cumparat masina ?
                            si mai precis pt ce anume mergi mult offroad sau ce te-a atras la ea?

                            Comment


                            • #15
                              mi-am luat-o din germania..noua...dar model 2003...m-am dus dupa ea eu si un prieten...o intreaga aventura...
                              eu merg cu ea 50% in offroad..majoritatea timpului in we..am o casa undeva la munte..si este un drum groaznic din piatra si pamant..si destul de valurit..plus urcusuri si coborasuri..iar iarna este o intreaga aventura dc n-ai cauciucuri adecvate si 4x4..
                              ceea ce m-a atras la ea..s-o iau..a fost calitate, fiabilitate, pret..voiam sa-mi iau un range rover sport..dar cand am auzit cat de proaste sunt..si ca nu rezista..mi-am zis mai bine toyota..
                              tuaregul nu-mi place..plus ca au o gramada de probleme pe electrica..dpdv mecanic sunt ok..
                              q7..imi place..dar am avut un allroad inainte si imi parea rau de el pe unde il bagam..si la q7 era aceeasi problema de fiabilitate in offroad..
                              x5..imi place..dar prea multa electronica..care in timp cedeaza..plus pret de achizitie si intretinere...si iarasi fiabilitate in offroad..
                              deci..la sfaturile si comparatiile pe care le-am avut..am ales toyota..si ma bucur

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google