Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme auris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    A-propos de greierasi, ieri dupa-amiaza m-a chinuit un zgomot in spate la fiecare denivelare; partea buna e ca dupa cate o masina care iti roade ficatii ramai cu o experienta impresionanta de viata asa ca am stiut ce sa caut, nu sa vin sa umplu forumul de mizerii: triunghiul reflectorizant! Da, nu este chiar fix in interiorul cutiei iar in timp chiar capata o mobilitate accentuata. Solutia e chiar simpla, se ia in casa, se desface si printre plastice se baga fasii taiate dintr-o laveta clasica absorbanta de bucatarie (preferabil noua si nefolosita, din motive evidente). Si gata!
    Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

    Comment


    • #92
      DanCld, m-ai uns pe suflet. Credeam ca numai eu aud diversi greieri si sunt obsedat. Am rezolvat in aceeasi maniera problema.
      Am mai avut unul la centura de siguranta de la scaunul soferului, la surubul de prindere de jos. M-am chinuit o gramada sa pun cateva picaturi de ulei. Spatiul e foarte mic si abia daca iti incape mana acolo. Pana la urma am scapat de el.
      Acum a aparut altul la plansa de bord, cam pe unde se imbina cu parbrizul. Am tras putin de plastic in sus si o vreme n-a mai scartait, dar acum a revenit (in mare parte din cauza multitudinii de gauri de prin asfalt). A mai avut cineva?

      Comment


      • #93
        Salutare la toata lumea!!
        Sunt posesorul unui Auris 1.4 D4D Terra de 9 luni. in prima mie au mai scirtiit frinele ,dar dupa citeva frinari mai sustinute nu le-am mai auzit. Nu am greieri si nici alte zgomote. Acum la 14k km si dupa iarna stergatoarele par a fi prins uzura. In rest sunt foarte multumit.

        Comment


        • #94
          Originally posted by ng0708 View Post
          DanCld, m-ai uns pe suflet. Credeam ca numai eu aud diversi greieri si sunt obsedat. Am rezolvat in aceeasi maniera problema.
          Am mai avut unul la centura de siguranta de la scaunul soferului, la surubul de prindere de jos. M-am chinuit o gramada sa pun cateva picaturi de ulei. Spatiul e foarte mic si abia daca iti incape mana acolo. Pana la urma am scapat de el.
          Acum a aparut altul la plansa de bord, cam pe unde se imbina cu parbrizul. Am tras putin de plastic in sus si o vreme n-a mai scartait, dar acum a revenit (in mare parte din cauza multitudinii de gauri de prin asfalt). A mai avut cineva?
          Dupa cum am scris si la aria "noua corolla" zgomotele din bord provin in mare parte de la niste cabluri care nu sunt prinse bine (eu le-am rezolvat in service) , mai multe detalii gasiti acolo

          Comment


          • #95
            Din experienţa mea şi din ce am mai discutat şi citit problemele cu zgomotele interioare provin īn special din 3 cauze mari:

            (1) "accesorii" - nasturele de la haină care se loveşte de consola centrală la denivelări (păţit de mine azi), parfumătorul tip conservă prost fixat, şuruburi uitate prin buzunarele de la uşi, triunghiul reflectorizant, diverse obiecte din portbagaj fixate prost

            (2) "plastice operabile de către utilizator" - ex: reglajul sus-jos al centurii de siguranţă

            (3) "operaţiuni efectuate de romāni īn service" - gen montat alarmă / senzori fără a prinde toate cablurile bine īn coliere, montat boxe fără a le fixa perfect etc.

            Restul sunt īn general excepţii şi oricum şi plasticul īmbătrāneşte odată cu maşina.
            Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

            Comment


            • #96
              help

              salutare tuturor.
              fiind un "intrus" printre utilizatorii de toyota,nu mi-am permis sa initiez un thread nou,astfel incat ma rezum la a posta aici,in speranta ca cineva imi va raspunde.
              sunt un fan al masinilor germane,fiind la a 3-a de acest fel.totusi,toate le-am luat sh.anul acesta m-am hotarat sa fac un efort financiar pentru a-mi lua o masina care sa fie numai a mea
              am fost deja la dealerul ford si ma oprisem la noul focus,echipare trend(din ratiuni financiare,evident).totusi,avand in vedere multele vorbe de lauda aduse masinilor japoneze(toyotei in special) mi-am incercat norocul pe site-ul Toyota(stiam auris-ul e super misto ca design dar stiam ca e mult mai scumpa).am constatat ca la pretul focusului imi pot lua un auris echipare luna motor 1,4 benzina.
              ca orice om dornic de a cunoaste bunele si relele despre masina pe care si-o doreste,am intrat pe acest forum in speranta ca voi gasi destule lucruri interesante,care sa ma determine s-o cumpar sau,din contra,sa ma intoarca la prima dragoste,masinile germane.
              am constat cu amaraciune ca informatia este destul de saracacioasa si lipsita consistenta(no offence,dar sa vorbesti pe 9 pagini despre cum bat pietrele sub masina,cum taraie greierele nu stiu care sau alte chestii de-astea....c'mon,nu suntem copii,nu este o limuzina).m-ar fi interesat pareri despre modelul 1,4 benzina,chiar nu-l are nimeni?informatii despre costuri de intretinere(cat costa reviziile,de ex),m-ar fi interesat PROBLEME SERIOASE,din categoria celor fara rezolvare sau cu rezolvari care iti scot alti multi bani fin buzunar.sau din astea nu exista la auris?
              uitati-va pe alte forumuri la masini din aceeasi clasa si o sa va dati seama ca greierii sunt fonfleuri(scuzati exprimarea).
              deci,cu scuzele de rigoare pentru parerea exprimata mai sus,poate in neconcordanta cu gandurile si trairile voastre,exista cineva care imi poate da niste informatii pertinente despre masina asta?
              va multumesc si astept.

              Comment


              • #97
                Am un prieten bun cu corolla noua cu motorul de 1.4 VVT-i. Are 25000 km facuti din vara anul trecut si singura lui problema este un scartait la parbriz la anumite temperaturi. In rest masina nu a vazut decat benzina si lichid de spalat parbriz. Motorul se misca mai bine decat ma asteptam, urcat in ture nu ai probleme la depasire, si spun asta avand in vedere ce motor am eu la avensis(1.8 VVT-i). Revizia de 15000 a fost 340 lei. Consum functie de stil de condus si de aglomeratie, de la 5.2-6.5 inafara( asta dupa 10000km), 8.5-10 in oras.
                Sfatul meu: fa un drive test (sau mai multe, ca eu am facut vreo 10 pana m-am hotarit) si vezi cum te simti in masina. Belele mari nu prea ai sanse sa gasesti, (doar daca esti ghinionistul ghinionistilor).
                Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                Comment


                • #98
                  Originally posted by bellaand View Post
                  am constat cu amaraciune ca informatia este destul de saracacioasa si lipsita consistenta(no offence,dar sa vorbesti pe 9 pagini despre cum bat pietrele sub masina,cum taraie greierele nu stiu care sau alte chestii de-astea....c'mon,nu suntem copii,nu este o limuzina)
                  Pana acum astea au fost cele mai "serioase" probleme de care s-au lovit posesorii de Auris/Corolla. Masina se inscrie in tonul vechii serii de Corolla din punct de vedere al fiabilitatii. De probleme grave ai sanse minime sa te lovesti, sunt rare astfel de cazuri. Motorul de 1,4 VVTI e unul bun dpdv al performantelor. Nu exceleaza prin sportivitate, insa nu ai probleme cu el in afara daca-l turezi cum trebuie (cum e de altfel cazul tuturor motoarelor Toyota pe benzina).
                  BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                  Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                  Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                  Comment


                  • #99
                    Toyota Corolla din 2006, motor 1,4 VVti, acum am 15 000 de km, in afara de un mic greieras care vine de undeva din spatele torpedoului si care cinta numai uneori (ba acum de cind s-a incalzit nici nu se mai aude decit ocazional), nu am avut alte probleme.
                    Prima revizie, la 1 an, m-a costat in jur de 460 Ron, aici incluzind si filtrul de polen. Daca as fi optat pentru ,,suflarea'' lui, as fi dat in jur de 300 Ron, ceea ce zic eu, un pret destul de convenabil. Am preferat sa-l schimb pt ca cel vechi arata destul de rau.
                    Service super Ok.
                    Consum: in oras in jur de 9,4 - 9,5 l/100km, in exterior nu pot sa-ti spun, ca in ultimul an am mers cu ea numai urban. Benzina Mol Evo.
                    Un motor decent, fara valente sportive, dar pentru mine este super. Pozitia mai inalta la volan mie personal imi place, mai ales ca merg aproape exclusiv in oras.
                    Ce as mai putea sa-ti spun....ca nu se discuta despre alte probleme pt ca probabil nu sunt....si cred ca nimeni nu-si doreste sa stea cu masina prin service....!
                    Bafta!

                    Comment


                    • multumesc

                      va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
                      astazi am luat legatura telefonic cu dealerul toyota din constanta,o tipa super de treaba,care mi-a explicat ce si cum si m-a invitat la un test drive.
                      i-am spus ca o sa dau curs invitatiei(pentru test drive este disponibil modelul 1,4 diesel)dar sper sa imi pot face o idee.
                      modelul terra(si nu luna cum intelesesem eu)este disponibil acum cu un discount de 1000 de euro,adica 14300 cu vopseaua metalizata.are cam aceleasi dotari ca focusul pe care-l aveam in vedere(acela are numai cd cu 6 boxe)asta are si mp3...in rest,cam la fel.
                      ma voi duce la drive test si apoi ma voi decide.
                      la focus n-am de ce sa fac drive test,motorul de pe el il am si eu pe fusion.
                      ce ma intereseaza pe mine,apropo de valente sportive,este daca in depasiri se comporta bine...de-aia sunt cam obsedat de caii putere...la fusion,desi are 100cp si motor de 1,6,daca ma lansez intr-o depasire trebuie sa sar intr-o treapta inferioara de viteza si sa o duc binisor peste 4000 de ture ca sa se simta ceva.
                      in oras nu am ce sa fac cu caii,constanta este deja sufocata de masini.
                      ideea este ca m-a cam speriat un comentariu postat aici-"motorul de 1,4 este mai puturos ca cel de pe logan..."nu vreau gti dar nici caruta)
                      ideea e ca la test drive-ul facut in oras nu prea ai ce sa-ti dai seama vis-a-vis de performantele unui motor.
                      in discutia pe care am purtat-o cu tipa de la vanzari,mi-am exprimat rezerva vis-a-vis de ideea de masina fabricata in turcia...m-a asigurat de faptul ca in 4 ani de zile fabrica nu a avut nici un rebut,ca managementul este japonez,ca toyota are garantie la toata masina si ca a primit nu stiu ce premiu de fiabilitate....in mare lucruri pe care le auzisem si eu de la diversi utilizatori(in dealer nu poti sa ai incredere,probabil si cei de la ford ar gasi o tona de argumente pro).
                      acestea fiind zise,va multumesc pentru raspunsuri si,daca mai aveti ceva de adaugat,pro sau contra,astept...daca nu,ne auzim dupa test drive)

                      in fine,voi vedea.

                      va multumesc inca o data si,daca mai aveti ceva de adaugat

                      Comment


                      • Salut ....tipa de la reprezentanta din Constanta o cheama Raluca ...este aceasi tipa care mi-a vandut mie Yarisul...super de treaba...sper sa iti placa ceea ce vezi la test drive...
                        Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                        Comment


                        • Turat cum trebuie trage foarte bine şi cel de 1,4. Nu te lasă īn depăşiri. Comparaţia cu Loganul e răutăcioasă. Referitor la fabrica din Turcia, este fabrica Toyota cu cea mai mică rată de erori (chiar comparānd-o cu cea din Japonia sau Anglia).
                          BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                          Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                          Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                          Comment


                          • Vezi ca diesel nu e tot aia ca si confort, dupa parerea mea. E faina dar nu e la fel. La benzina, cand stai la stop, nu stii daca e pornita sau nu Asta ca sa ai in vedere la drive test.

                            Comment


                            • Aurisul meu are 5 luni si 2000km si nu am decat povestea cu placutele cu scart,care scart dispare dupa o frana mai motivata, am considerat ca 1,4 se potriveste cu cu profilul meu de om in general linistit ,dar uneori se trezeste demonul competitiei si pot sa spun ca face fata cu brio la solocitari in forta.Am luat in calcul si taxele, impozitele si asigurarile, inclusiv taxa de poluare care sunt proportionale cu capacitatea cilindrica. E musai un testdrive.

                              Comment


                              • Originally posted by bellaand View Post
                                modelul terra(si nu luna cum intelesesem eu)este disponibil acum cu un discount de 1000 de euro,adica 14300 cu vopseaua metalizata.are cam aceleasi dotari ca focusul pe care-l aveam in vedere(acela are numai cd cu 6 boxe)asta are si mp3...in rest,cam la fel.
                                ma voi duce la drive test si apoi ma voi decide.
                                opteaza petru echiparea luna, cel putin, climatizarea face toti banii, nu numai cand este cald afara.

                                in plus mai ai niste gadgeturi care iti fac viata usoara, spre ex volan imbracat in piele, pe care nu il consider deloc un moft ...

                                despre motorizare ... fiecare dupa buget, eu am optat pentru 1,6 VVTi si nu regret, chiar daca este cam setoasa in oras (o si calc, e adevarat)

                                a, categoric benzina, mi se rupe mie ca am cuplu mare, disponibil de la turatii mici, in cazul motorinei (am avut si diesel si stiu ce vorbesc) cand motorul suna asa frumos la 5.ooo rpm ...

                                in rest, DRIVE TESTul va fi mai mult decat edificator, personal m-am decis doar in urma unui test drive

                                sa fiti iubiti
                                New Corolla 1.6 VVTi Luna

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google