Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme auris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by meios4us View Post
    Asa nici eu nu pot sa inteleg cum poti sa compari Loganul cu Corolla ta sau Auris sau... ce o fi. Serios acum, asa misto era Loganul? Misto bord nu? Si niste plastice, mmmm... Corolla, te vad cam cel mai anti-Toyota de pe aici Ai renuntat la alternative mai bune cand ai ales Toyota? La ce anume?
    Plasticele din Logan or fi fost cum spui tu sau altii,dar nu au scartait nici un minut pana la vanzare!Cat despre renuntari am mai prezentat pe-aici :Skoda Octavia Tour,Ford Focus Sedan,Renault Megane Sedan,Seat Cordoba,Opel Astra-ultimul renuntand la el din banalul motiv ca n-avea BC la echiparea pe care o vroiam(de parca daca am la Corolla imi ajuta la ceva,ca oricum arata numai ce vrea el-nicidecum realitatea)!

    Comment


    • #62
      Sincer stau si ma intreb pe unde mergi tu???? ...si nu fac misto!!!!!!
      La Logan am avut greierasi in primii 10.000 de km desi evitam gropile si alte chestii sportive!!!!!....nu se compara calitativ....Nu mai zic de greierasii de la 60.000 de km....desi la fiecare revizie se chinuiau baietii sa ma scape de greieri ma ajutau doar pentru o saptamana...la un moment dat am renuntat eu din proprie initiativa ca m-am saturat ...dar eu nu consider greierii o problema ....mai bine am rezolva cu drumurile ...acolo e marea buba...am un amic a venit cu o masina din Germania si dupa doua luni de Romanica batea din fiecare colt...am mers cu ea cand a venit si nu se auzea nimic grav mai apoi cand am mers iar cu ea Loganul meu era copil....

      Sincer legat de greieri si antifonare te iei de statul Roman...nu de Toyota ca ei nu au gandit masina pentru Romania ...e problema noastra ca drumurile nu se spala si nu sunt bine asfaltate...toate chestiile legate de zgomote in rulare si greierasi vin din cauza calitatii asfaltului nostru mai bine zis ....noroiului nostru......eu nu am nimic nu nici o marca...dar cred ca e din cauze externe ceea ce se intampla legat de antifonare, vopsea, zgomote interioare si alte alea...
      Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

      Comment


      • #63
        Sa nu-mi spui mie ca japonezii merg cu masinile lor numai pe covor rosu.Cat despre drumuri cu imperfectiuni mai merg si alte masini,la care n-au aparut zgomote interioare nici dupa 50000km.Orice firma isi testeaza masinile dupa ce ies din procesul de fabricatie si pe drumuri mai dure,nu stiu daca si Toyota face lucrul acesta,lucru de care ma-ndoiesc dupa comportamentul masinii pe drumuri mai pietruite!

        Comment


        • #64
          Fratilor, lasati omul in pace! Daca e nemultumit de masina, cu atat mai rau pentru el! Nici o firma de masini din lumea asta nu poate satisface pe toata lumea. Vesnic vor exista persoane care au crezut ca o masina li se potriveste, si s-a dovedit ca s-au inselat; nu e vina masinii si nici a cumparatorului, trebuie doar sa te documentezi serios cand faci o investitie de asemenea amploare. Personal, tocmai m-am intors de la un drum de 900Km (dus-intors), facut cu Megane-ul doamnei mele, si tot ce pot sa spun este ca abia astept sa ma urc maine in Toyota mea; dupa drumul asta in care in permanenta mi-a urlat in cap motorul propriei masini (diesel ce-i drept), urletul vantului, zgomotul altor motoare, si cam tot ce se putea in jurul Renault-ului, problema cu antifonarea la Auris pt mine este clara acum: este atat de bine izolata fonic incat tot ce auzi este zgomotul produs de pietricele pe dedesubtul ei; si fiind singura sursa de zgomot, normal ca nu poate fi neglijata; deci inca un plus pt Aurica al meu.
          BHP wins races, TORQUE sells cars that have no power (usually diesels!

          Comment


          • #65
            eu am facut revizia de 15.000 km si pot spune c-am facut o alegere f buna. Am postat pana acum de niste greierasi la bord, am primit sfaturi dar n-am facut nimic....si-au disparut. Cand urc si cobor de pe scaun se mai aude un scartait. E deranjant, dar nu de plans. Si usile scartaiau un pic la deschidere/inchidere, dar cu un lubrifiant s-a rezolvat. Deci e ok. Bine pentru 15.000 km, nu? Pt corolla, si eu merg pe drum pietruit aprox 5 km/zi, dar n-am bagat niciodata de seama zgomotul pietricelelor de sub mine, pana sa citesc posturile tale si sa fiu atent...adica e normal sa se-auda, e masina de asfalt. Cu greierasii etc. no comment. Cum am mai postat, mai am un rav4, masina facuta de toyota si pt putin offroad, si te asigur ca nu se-aude nimic pe acelasi drum...

            Comment


            • #66
              Terminati!!!

              Am rugamintea sa continuati discutia pe un ton civilizat si sa fie ontopic....daca mai continuati sa va atacati o sa iau masuri mai drastice...inteleg ca nu sunteti de acord unul cu celalalt dar lasati discutiile offtopic....
              Discutiile contradictorii trebuie sa fie constructive nu distructive.... ce faceti voi...
              Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

              Comment


              • #67
                Masina este foarte buna !

                Sunt uimit sa vad cati oameni denigreaza aceasta masina. Am una din iulie 2007 si nu am avut nici cea mai mica problema. Ce-i drept, nu m-am zgarcit la bani si mi-am luat echiparea de varf. In afara de celebrul scartait al franelor, care sper sa dispara cu timpul, nu am remarcat nici un "greieras". Mai sunt si posesorul unui Volvo S 40 si pot sa spun ca singura diferenta notabila este confortul scaunelor. Nimic nu se compara cu scaunele de Volvo. Singurul risc e sa adormi la volan. Sigur, ergonomia butoanelor la Auris lasa un pic de dorit, iar de luminat, le lumina pana si Cielo la inceputul anilor 90, dar astea nu inseamna nimic fata de puterea motorului 1,6 VVTi, silentiozitatea deosebita a acestuia si comportamentul excelent in viraje.
                Iar cine vorbeste de rau cauciucurile Bridgestone Turanza nu stie ce vorbeste. Sunt printre cele mai bune cauciucuri de vara din lumea asta.
                Pe curand !

                Comment


                • #68
                  Mă bucur să mai aud oameni mulţumiţi. Credeam că sunt singurul "nebun" fericit cu a sa maşină.
                  BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                  Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                  Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                  Comment


                  • #69
                    Nu esti singurul. Eu nu imi mai incap in piele de fericire, am mai spus-o. Azi am si sfintit-o, sa ma simt eu mai impacat. Poate nu se mai zgarie asa usor

                    Comment


                    • #70
                      Pai daca tot suntem la "probleme Auris", trebuie sa recunosc cinstit ca am o problema : imi place pe zi ce trece mai mult sa conduc Aurisul personal,cu tot cu franele ei scataicioase,cu plasticele ei reciclabile si usor de zgariat,cu vopseaua ei prietenoasa cu mediul etc.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by meios4us View Post
                        Spuneti-mi, va rog, ca nu va scartai in halul asta forever! Sper sa nu creada lumea ca e RATB-ul la stop O am de ieri. De azi scartaie frana. Rau. Ii trece? Sa schimbe naiba placutele, ca din cate am inteles alea sunt buba. In rest, sunt foarte multumit de masinuta. O iubesc.
                        Scartaitul, troncanitul...este din ce in ce mai prezent...Am fost cred ca de 5-6 ori in service intr-un an de zile.
                        Cred ca ar trebui dati in judecata.Poate ca daca toti cei nemultumiti for face o actiune comuna, vom pune stop acestei batai de joc la care suntem supusi. Ce spuneti de asta?

                        Comment


                        • #72
                          Daca scartaitul la franare este problema, asta se rezolva fie prin schimbarea placutelor, fie prin curatarea lor, sau prin cateva franari bruste de la 100 Km la 0 (asta bineinteles efectuate in conditii de siguranta). La mine cel putin a functionat. Si am inteles ca mai sunt anumite zgomote determinate de etrierii sau suportii de etrieri pe spate care se schimba fara nici o problema pe garantie, asta la primele modele aduse la noi (2007).Daca e vb de alte zgomote trebuie sa fii mai precisa. Cei din service ce au zis?
                          BHP wins races, TORQUE sells cars that have no power (usually diesels!

                          Comment


                          • #73
                            Multumesc pentru raspuns...
                            Au schimbat etrierii imediat dupa ce am cumparat-o, de atunci am mai fost de cateva ori in service, acum nu e numai scartaitul de la franare, este si acel zgomot ca la ...autobuze.
                            Eu nu pot sa accept asa ceva, cred ca o campanie in presa pe aceasta tema ar face bine...O sa ma gandesc la asta! Nu e corect,daca nu sunt in stare sa rezolve asa ceva, atunci sa faca o reducere de pret substantiala!
                            Cat priveste acea manevra de franare...o s-o incerc dar nu cred ca e o solutie.Am auzit-o si la ei in service, cred ca au aplicat-o fara rezultat insa.
                            Problema este, ca isi permit doar in Romania asa ceva....Lucrurile ar putea fi schimbate daca nu vom ramane pasivi.Cineva trebuie sa sparga gheata!

                            Comment


                            • #74
                              De acord cu tine,dar cum facem?Trebuie cineva sa aiba ceva timp sa se ocupe sa stranga nemultumirile de la toti(si sunt convins ca sunt mai mult de 50%-chiar si aia de se lauda pe-aici de ''minunatiile'' ce le detin stiu ce carute conduc de fapt)!Eu,unul,sunt dispus sa semnez acea eventuala petitie catre toate forurile:massmedia,Toyota Europe,Toyota Japan si oriunde este nevoie sa putem atrage atentia asupra calitatilor indoielnice a materialelor ce au intrat in structura acestui autovehicul al sec.21!

                              Comment


                              • #75
                                Satul de toate prostiile astea!

                                De luni bune urmaresc forumul asta, si pur si simplu sunt uimit de ce se intampla! Vad oameni foarte multi multumiti de masinile lor si 2 agitatori care apar din cand in cand ca sa bage zanzanie!
                                Eu am Aurisul de mai bine de opt luni, am peste 10 000 Km cu el atat in tara cat si in strainatate si nu am nici cea mai mica problema; nu am greierasi, nu scartaie nimic pe nicaieri, si cu exceptia fazei scurte care este intradevar un pic cam scurta, repet NU AM NIMIC DE REPROSAT acestei masini.
                                Nu contest ca cei care se plang constant (de fapt cam unul singur s-ar parea, care din cate vad in semnatura nici nu are modelul la sectiunea caruia postam) s-ar putea sa aiba dreptate.
                                Adica e posibil ca o masina sau doua venite pana acum in Romania sa aiba problemele pe care ei le enumera, dar asta se intampla la toate firmele si la toti producatorii (ba chiar la majoritatea mult mai des). Dar nu se poate generaliza si spune ca toate masinile sunt proaste, asa cum ei incearca sa ma convinga.
                                Daca masinile chiar au acele probleme , si credeti-ma imi pare sincer rau pentru proprietari in acest caz sariti pe cei din service si obligatii sa le remedieze( aveti legal toate parghiile necesare pt a o face), dar va rog renuntati sa ma convingeti ca masina mea ar fi proasta pentru ca nu este, ba dimpotriva!!!!!!!!!!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google