Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Calitatea TOYOTA: Autoturisme, Piese si Servicii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by gabi-BT View Post
    E bun si 23390-33060 pt. 1AD-FTV? Ca mie de asta mi-a pus la revizia de 30.000km (cel putin asa scrie pe deviz...).
    23390-33060 este echivalent cu 23390-33030....

    Comment


    • #47
      A mai sunat cineva in ultima vreme la Focsani pt detalii legate de costul reviziei?
      Obisnuit ca intotdeauna sa intreb cat ma costa lucrarea si fiindca vreau sa merg la Focsani, azi a sunat sotia pt revizia de 2 ani, iar o d-na de acolo nu i-a spus suma exacta, i-a spus o suma aproximativa dar mai mare decat cea inscrisa pe site-ul oficial ("circa 1000 lei"). Din anii precedenti eram obisnuit sa-mi zica suma exacta care era si mai mica decat cea oficiala. Sau o fi inteles gresit tipul reviziei.
      Maine imi voi face timp sa sun eu.

      Comment


      • #48
        Originally posted by moritz View Post
        A mai sunat cineva in ultima vreme la Focsani pt detalii legate de costul reviziei?
        Obisnuit ca intotdeauna sa intreb cat ma costa lucrarea si fiindca vreau sa merg la Focsani, azi a sunat sotia pt revizia de 2 ani, iar o d-na de acolo nu i-a spus suma exacta, i-a spus o suma aproximativa dar mai mare decat cea inscrisa pe site-ul oficial ("circa 1000 lei"). Din anii precedenti eram obisnuit sa-mi zica suma exacta care era si mai mica decat cea oficiala. Sau o fi inteles gresit tipul reviziei.
        Maine imi voi face timp sa sun eu.
        Mergi cu uleiul , filtrele si placutele de frana cumparate de tine si vei plati doar manopera . Singurul filtru pe care iti recomand sa-l pui de la ei este cel de motorina , asta in cazul in care ai masina diesel . De asemeni e bine sa pui de la ei lichidul de racire si cel de frana daca trebuiesc schimbate . Din cate stiu e in vigoare o oferta cu 20% reducere la piese si manopera pentru masinile iesite din garantie .

        Comment


        • #49
          Originally posted by vali44 View Post
          Mergi cu uleiul , filtrele si placutele de frana cumparate de tine si vei plati doar manopera . Singurul filtru pe care iti recomand sa-l pui de la ei este cel de motorina , asta in cazul in care ai masina diesel . De asemeni e bine sa pui de la ei lichidul de racire si cel de frana daca trebuiesc schimbate . Din cate stiu e in vigoare o oferta cu 20% reducere la piese si manopera pentru masinile iesite din garantie .
          Mersi pentru informatii.
          Am sunat si s-a rezolvat cu programarea. Amabili ca intotdeauna: si "receptionera", si Marius.
          Satul sa tot pierd juma de week-end, m-am programat in timpul saptamanii. Totul e sa nu mi se schimbe programul...

          Comment


          • #50
            Am si eu o problema pe care am mai postat-o si pe un alt forum.

            @kte mi-a recomandat pe PM sa pun intrebarea si pe forumul asta, in acest thread. As vrea sa aflu in ce conditii as putea sa reglez acel surub pentru a ca masina sa revina la parametrii din fabrica, sa nu mai am consum mare si vibratii puternice la relanti (asta se intampla acum). Nu vreau pur si simplu sa invart de el inapoi, as vrea sa pot sa ii aflu pozitia initiala din fabrica, si cum se poate testa chestia asta. Multumesc!

            Masina: Corolla E12 an fab. 2005 motorizare 1.4, 97CP, benzina

            Acum aprox. 1 an masina incepuse sa aiba fluctuatii de turatie la relanti si dadea impresia ca "moare motorul". Mai exact, dupa ce o turam la relanti, mai intai acul turometrului revenea la pozitia initiala, mai scadea brusc 2 gradatii spre 0, dupa care incerca sa isi revina la relantiul normal de aprox. 850, dar ramanea in aceasta fluctuatie constanta. Acest lucru dadea vibratii puternice in volan si usi. In acelasi timp se auzea un scartait pronuntat din compartimentul motorului, probabil din cauza ca rolele de intindere a curelei nu o intindeau bine din cauza subturatiei.
            Din cauza de mai sus, am dus-o la un service neautorizat, unde un nene mecanic a gasit un fel de solutie: sa umble la un surub aflat aprox. langa cablul de acceleratie in partea dreapta. El spunea ca de acolo se regleaza mecanic relantiul masinii. Eu l-am crezut, din cauza ca nu prea ma pricep la astfel de chestii. In concluzie, a rotit un pic acel surub, folosind un patent. Dupa operatiune, problema fluctuatiilor la relanti s-a rezolvat.

            O perioada a masina a mers ok, dupa care, odata cu venirea frigului, a inceput sa intre socul electronic atunci cand dadeam la cheie dimineata, cu motorul complet rece. Ma refer ca, in momentul in care o porneam dupa ce statuse toata noaptea in frig, se tura singura la relanti pana la aproape 3000 de turatii, si ramanea asa pentru mai mult de 1 minut, daca nu o bagam in viteza. Dupa ce mergeam cu masina si motorul se incalzea, turatiile la relanti scadeau foarte mult (cam la 5 sute), mult mai mult decat inainte sa umble mecanicul la acel surub.

            Problema mare care ramane este ca a crescut consumul la 10% extraurban (A1, Bucuresti-Pitesti, mai multe drumuri).
            Atasez poze cu surubul la cere a umblat acel mecanic inainte sa inceapa problema cu consumul ridicat.
            Attached Files
            Last edited by ogres; 03-20-2011, 14:42 PM.

            Comment


            • #51
              Originally posted by ogres View Post
              O perioada a masina a mers ok, dupa care, odata cu venirea frigului, a inceput sa intre socul electronic atunci cand dadeam la cheie dimineata, cu motorul complet rece. Ma refer ca, in momentul in care o porneam dupa ce statuse toata noaptea in frig, se tura singura la relanti pana la aproape 3000 de turatii, si ramanea asa pentru mai mult de 1 minut, daca nu o bagam in viteza. Dupa ce mergeam cu masina si motorul se incalzea, turatiile la relanti scadeau foarte mult (cam la 5 sute), mult mai mult decat inainte sa umble mecanicul la acel surub.

              Problema mare care ramane este ca a crescut consumul la 10% extraurban (A1, Bucuresti-Pitesti, mai multe drumuri).
              Atasez poze cu surubul la cere a umblat acel mecanic inainte sa inceapa problema cu consumul ridicat.
              Se poate rezolva. Va trebui reglat din nou corpul clapeta, curatat si o sa mearga... Nu este foarte complicat.

              Comment


              • #52
                El spunea ca de acolo se regleaza mecanic relantiul masinii.

                Problema mare care ramane este ca a crescut consumul la 10% extraurban (A1, Bucuresti-Pitesti, mai multe drumuri).
                Daca ti-a umblat la reglajul relantiului nu are cum sa-ti creasca consumul la mers extraurban. Motorul nu functioneaza la relanti pe un astfel de traseu!
                Modificarea relantiului nu inseamna modificarea parametrilor necesari calculului cantitatii de combustibil injectate in sarcina! Calculatorul masinii interpreteaza diferit relantiul, acceleratia, deceleratia, sarcina... Daca ti-a crescut consumul intradevar, trebuie sa cauti in alta parte!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by vvti View Post
                  Acelea sunt consumabilele. Sunt la fel si la 1AD si la 2AD... Filtrul de combustibil 23390-33030
                  Filtrul de motorina DENSO ( made in Japan, carcasa metalica) are codul 23390-30180.
                  Nu contesc ca este in regula si filtrul cu codul 23390-33030 dar cred ca nu este DENSO .

                  In orice caz multumesc pentru precizari.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by avensis75 View Post
                    Filtrul de motorina DENSO ( made in Japan, carcasa metalica) are codul 23390-30180.
                    Nu contesc ca este in regula si filtrul cu codul 23390-33030 dar cred ca nu este DENSO .

                    In orice caz multumesc pentru precizari.
                    Codul asta (23390-30180) este de Landcruiser 120.... dublu ca dimensiuni fizice....

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google