Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Calitatea TOYOTA: Autoturisme, Piese si Servicii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calitatea TOYOTA: Autoturisme, Piese si Servicii

    Propun deschiderea unui nou topic despre CALITATE. Sunt curios de parerile utilizatorilor mai vechi de Toyota despre calitatea masinilor, a pieselor de schimb si a serviciilor oferite de reprezentantii marcii in Romania.

  • #2
    parerea mea e ca sunt fiabile

    Comment


    • #3
      Originally posted by mihai_ionescu View Post
      parerea mea e ca sunt fiabile
      Stiu ca sunt fiabile, dar nu se poate sa nu existe si probleme...

      Comment


      • #4
        Ca proprietar de Toyota de aproape 6 ani de zile pot sa spun urmatoarele:

        - masini bune, in mare parte fiabile, cu un raport calitate/pret corect
        - consumabile si revizii medii ca pret, piese de schimb scumpe
        - serviciile post-vanzare au scazut dpdv calitativ destul de mult in timp, insa au crescut ca si pret. Cu cat a crescut numarul de masini vandute, cu atat a scazut si calitatea serviciilor prestate. Sunt semne de revenire in ultimul an, insa mai e mult pana departe. Probabil "veteranii" marcii stiu despre ce vorbesc. Pentru mine asta e marea buba la aceasta marca, insa din ce observ e ceva comun pentru Romania la mai toate tipurile de masini.
        Last edited by OvidiuH; 02-03-2011, 10:25 AM.
        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

        Comment


        • #5
          Eu cred ca serviciile nu sunt peste tot chiar atat de rele. Mai exista si dealeri care-si fac bine treaba.

          Comment


          • #6
            Facand un rezumat, serviciile din provincie(Focsani, Pitesti, Craiova) sunt mai bune decat in capitala.
            http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

            Comment


            • #7
              Confirm ca cel de la Focsani e foarte ok ...cel de la constanta e ok dar nu cine stie ce ...semi-multumit...
              Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

              Comment


              • #8
                io zic contra Legionarului ... cel putin cel din Pipera e oki, dar cum am mai discutat , depinde si de om in sinea lui...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by zeus View Post
                  io zic contra Legionarului ... cel putin cel din Pipera e oki, dar cum am mai discutat , depinde si de om in sinea lui...
                  Heheheee ... sa inteleg ca la astia conteaza daca ai buletin de Bucuresti , sau cat de gros e portofelul clientului ? Imi pare rau sa te contrazic Vio dar imi amintesc ce scriau oamenii despre calitatea serviciilor ... daca si-au mai revenit , cinste lor ! daca nu , pe ei , pe mama lor !!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by zeus View Post
                    io zic contra Legionarului ... cel putin cel din Pipera e oki, dar cum am mai discutat , depinde si de om in sinea lui...
                    In general sunt extrem de calm si politicos in relatia cu cei din service, insa la noi de multe ori aceasta abordare este asimilata cu nestiinta si rasplatita cu raspunsuri de genul "las-o mai ca merge asa". Tin sa mentionez ca aici ma refer strict la reprezentantele din Bucuresti, cu cele din provincie nu am avut inca ocazia sa colaborez.

                    Ultima patanie cu un service bucurestean am descris-o aici -> http://www.forumtoyota.ro/showpost.p...4&postcount=66
                    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vvti View Post
                      Eu cred ca serviciile nu sunt peste tot chiar atat de rele. Mai exista si dealeri care-si fac bine treaba.
                      Nu contest asta. Probabil ca exista. Am avut exemple bune si aici pe forum. Sper sa am si eu ocazia in Bucuresti sa ma intalnesc pana la urma cu asemenea servicii si sa am de-a face cu profesionisti. E o lipsa evidenta de interes si respect fata de client pe aici.

                      Au trecut 6 ani, inca mai astept...
                      BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                      Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                      Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                      Comment


                      • #12
                        ~ partea I ~

                        Despre calitatea masinii:
                        - NORMALA, spre foarte buna:

                        pentru ca, pana la mitul creat/asteptat/dorit, eu am constatat o serie de defectiuni prea timpurii (30.000 km), intalnite si la alti posesori, motiv pentru care evidentiez deja un minus si pentru service, intrucat, ca defectiuni de serie, ar fi fost normal cu de la sine intentie (prin chemare) sa fie rezolvate. Si enumar urmatoarele defectiuni:
                        - calaretii (culisele din etrieri) care zanganesc la toate ("asa face la toate") Avensisurile
                        - schimbatorul de viteze (nuca din plastic pe care se face miscarea de rotatie), care trepideaza/vibreaza in anumite conditii (rece, turatie joasa)
                        - simeringul de la cutia de viteze (cel spre cupla), a carui vivacitate a pierit devreme, producand pierderi de ulei din cutie
                        - bieletele antiruliu fata-spate, uzate prematur, fiind usor de constatat prin rotirea cu doua degete avand masina ridicata pe elevator
                        Aceste defectiuni le consider - fara niciun contrargument - evidente, rusinoase, intrucat vin in contrast cu alte componente similare, care nu dau niciun semn de cedare (care sustin in continuare mitul). Aceste defectiuni - deduc singur - sunt componente slabe calitativ, din subcontracte nefericite pentru toyota. Din acest motiv, as fi vazut inspirata si rezonabila inlocuirea acestora in perioada rusinii, fara a fi nevoie sa se invoce garantia de catre client. (o soferita nu sesizeaza defectarea acestora, asa ca nu poate cere, iar service-ul ... nu le vede la revizie)
                        In plus, sus-mentionatele piese le-am avut si pe o Corolla din 1985, dar nici dupa 25 ani (in 2010 a fost stivuita la remat) nu au avut aceste manifestari, fiind "originale pana la moarte" (un slogan bun pentru piesele Toyota, nu-i asa?)
                        - plasticul. Ma refer la anumite compozitii ale plasticului. Sunt piese unde compozitia plasticului trebuie sa fie optima pentru functia acelei piese. Asa cum japonii au reusit la otel si si-au construit mitul cu durabilitatea componentelelor metalice, oferind fiabilitatea, asa si cand au intrat in epoca plasticelor (ca sa reduca greutatea masinilor) japonii trebuiau sa fie mai exigenti. Sunt sigur ca aici este si cheia decaderii lor in povestea americana cu pedala de acceleratie. Si acolo plasticul s-a comportat prost, schimband radical functionalitatea ansamblului respectiv. La mine, plasticul a fost prost in urmatoarele locuri: suportul tijei de sustinere a capotei (la frig, a devenit casant si s-a spart), ghidajul/opritorul de la schimbatorul de viteza pentru retur (se afla in continuarea si in josul inelului de la maciulie; cine s-a uitat sub consola mediana, a observat ce "pulbere" de plastic s-a adunat la nuca schimbatorului, in urma frecarii plasticelor in zona, si aceasta pulbere este de fapt pilitura dintr-un reper fix, pe care acel ghidaj culiseaza pentru a manevra maneta in viteza I si a II-a, asa ca - uzata fiind - coordonatele miscarii se schimba si introducerea in aceste viteze se face un milimetru mai la stanga si peste catva timp cu doi milimetri si tot asa, incat peste nu stiu cat timp te intrebi de ce intra greu in aceste viteze sau nu mai intra)
                        - actuatorul de portiera (motorasul care pune/ia siguranta la portiere), care este MADE IN CHINA (rusinoasa achizitie - s-or fi gandit ca nu observam), desi avem masina japoneza. Bineinteles ca s-a ars. Unul. Si, eu zic, s-a ars din cauza urmatorului minus
                        - etanseizarea (asta tine de manopera britanica, vezi fiabilitatea auto din regat): snurul de silicon ce trebuie aplicat intre diverse componente nu este continuu. In cazul motorasului de mai sus, apa rezultata din prelingerea zapezii topite a ajuns pana in interiorul modulului de inchidere si, ori din cauza de inghetare, ori din cauza de scurtcircuitare, a dus la arderea acestuia. Aceasta deficienta in etanseizare am constatat-o si la toate portierele, unde folia protectoare/hidroizolatoare aplicata pe interiorul portierei, nefiind continuu lipita de snurul de silicon, permite prin acele gauri ca apa de la ploaie sa se prelinga printre folie si portiera, spre interiorul pragului, si nu spre interiorul portierei, prin orificiile din partea inferioara. Aceste deficiente de etanseizare am avut eu ocazia sa le constat, nu am "cutreierat" toate culisele masinii, dar am convingerea ca le voi gasi si in alte locuri.

                        In schimb pot si VREAU sa laud electronica si electricul:
                        - becurile: nici unul ars - sistem electric bine calibrat. Mentionez: Corolla din '85 a murit cu 50% din becuri originale, marca Toshiba (japoneze, nu made in china; deci rusine constructorilor actuali)
                        - nicio eroare a martorilor
                        - bateria functioneaza impecabil din august 2005 (are 6 ierni), este marca YUASA, marca japoneza, productie UK
                        (aici contribui si eu, nefolosind consumatori nejustificat, fitos, ca sa arat ca ii am> proiectoare, clima AUTO permanent, faruri pe motor oprit, muzica la picnic, etc)

                        cam atat, momentan, daca ii mai vin exemple, continui, daca nu, trec la partea a 2-a: SERVICE (care se anunta dureros. extrem de dureros)
                        Last edited by PalCo; 02-10-2011, 19:54 PM.
                        トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

                        Comment


                        • #13
                          Sunt de acord cu tot ce ai spus pana acum. Dar pot sa mai adaug cateva minusuri, fara sa le dezbat foarte mult:
                          -consumul de ulei la motoarele diesel fabricate dupa 2006
                          -volantele cu masa dubla de RAV pana in 2006.
                          -culisele etrier spate Avensis 2006-2008
                          Si lista va continua....
                          Cat despre calitatea service-urilor, astept pareri...
                          Last edited by vvti; 02-11-2011, 05:49 AM. Reason: greseala...

                          Comment


                          • #14
                            Aburirea farurilor la Avensis T25 fara facelift, aburirea blocurilor optice spate la Avensis T25 cu facelift.
                            http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                            Comment


                            • #15
                              - etanseizarea (asta tine de manopera britanica, vezi fiabilitatea auto din regat): snurul de silicon ce trebuie aplicat intre diverse componente nu este continuu. In cazul motorasului de mai sus, apa rezultata din prelingerea zapezii topite a ajuns pana in interiorul modulului de inchidere si, ori din cauza de inghetare, ori din cauza de scurtcircuitare, a dus la arderea acestuia. Aceasta deficienta in etanseizare am constatat-o si la toate portierele, unde folia protectoare/hidroizolatoare aplicata pe interiorul portierei, nefiind continuu lipita de snurul de silicon, permite prin acele gauri ca apa de la ploaie sa se prelinga printre folie si portiera, spre interiorul pragului, si nu spre interiorul portierei, prin orificiile din partea inferioara. Aceste deficiente de etanseizare am avut eu ocazia sa le constat, nu am "cutreierat" toate culisele masinii, dar am convingerea ca le voi gasi si in alte locuri.


                              sa stii ca asa trebuie aplicat cu acele orificii

                              ca sa nu platesti taxe vamale de 10% pt o mashina non made in UE toti constructori din afara Europei au facut aceste compromis. Au construit Fabrici de ansamblare in UE. ca sa nu pateasca totushi taxe, UE a hotarat ca minim 60% parca din repere sa fie MADE IN UE , diverse tzari. de aici aceasta nemultumire nu numai la toyota. nu cred de ex ca toyota nu face etrieri sau sisteme de franare si trebuiau s cumper taman de la Bosch ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google