Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Calitatea TOYOTA: Autoturisme, Piese si Servicii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In ceea ce priveste calitatea toyota sunt tot delul de pareri unele pro ,alte contra insa vreau sa va spun urmatoarele: anul trecut seful toyota a fost chemat in fata congresului american pentru a da explicatii legat de celebrul scandal al pedalei .Pe langa faptul ca a avut un discurs penibil, a recunoscut pentru prima data ,ce-i drept cu jumatate de gura ca toyota s-a dezvoltat prea mult intr-un timp foarte scurt ceea ce a dus la probleme de calitate;cu alte cuvinte au pus pe primul loc vanzarile si abia apoi calitatea .In fata unei asemenea afirmatii pur si simplu m-am simtit tradat mitul toyota fiind spulberat .Acum nu stiu cat o sa le ia ca sa-si revina desi si-au luat multe angajamente insa stiu sigur ca nu mai sunt ce au fost.Mi-a placut insa replica americanilor care le-au transmis japonezilor sa le fie rusine si mai ales ptre faptul ca au facut de ras sintagma’’made in japan’’
    Legat de calitatea servisurilor cred ca au mecanici slab prregatiti care se bazeaza prea mult pe faptul ca toyota nu se strica.Personal am avut printre altele si o experienta destul de ‘’interesanta’’ in sensul ca al auna dintre revizii mi s-a pus un consumabil neoriginal.
    Cu greu m-am abtinut sa nu fac tam tam insa i-am iertat pana la urma

    Comment


    • #17
      Originally posted by zeus View Post
      - etanseizarea

      sa stii ca asa trebuie aplicat cu acele orificii
      stiu ce spun.
      poate m-ai inteles gresit.

      scurgerea apei de pe folie trebuie sa se faca prin cel mai de jos orificiu de pe fata interioara a portierei si de acolo in interior, pana jos in acele (3,4) orificii de pe muchia portierei.
      siliconul trebuie aplicat continuu.

      Cum eu nu am avut probleme cu aburirea lampilor, cred ca tot aderenta unor garnituri ale acestor corpuri aplicate a cauzat patrunderea apei sub presiune. Vorbesc, desigur, despre lipsa continuitatii aderentei acestor garnituri ori masticuri, ce-or fi, ca n-am ajuns sa dau jos.
      Dar am dat jos "branhiile" de la aerisirile de la portbagaj si pot spune ca garniturile erau super rascoapte. Noroc ca nu sunt in bataia jetului la spalatorie. Dar farurile, da.

      Asa ca - din nou - calitatea "plasticelor".
      Last edited by PalCo; 02-11-2011, 14:18 PM.
      トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

      Comment


      • #18
        Originally posted by PalCo View Post
        ~ partea I ~

        Despre calitatea masinii:
        - NORMALA, spre foarte buna:

        pentru ca, pana la mitul creat/asteptat/dorit, eu am constatat o serie de defectiuni prea timpurii (30.000 km), intalnite si la alti posesori, motiv pentru care evidentiez deja un minus si pentru service, intrucat, ca defectiuni de serie, ar fi fost normal cu de la sine intentie (prin chemare) sa fie rezolvate. Si enumar urmatoarele defectiuni:
        - calaretii (culisele din etrieri) care zanganesc la toate ("asa face la toate") Avensisurile
        - schimbatorul de viteze (nuca din plastic pe care se face miscarea de rotatie), care trepideaza/vibreaza in anumite conditii (rece, turatie joasa)
        - simeringul de la cutia de viteze (cel spre cupla), a carui vivacitate a pierit devreme, producand pierderi de ulei din cutie
        - bieletele antiruliu fata-spate, uzate prematur, fiind usor de constatat prin rotirea cu doua degete avand masina ridicata pe elevator
        Aceste defectiuni le consider - fara niciun contrargument - evidente, rusinoase, intrucat vin in contrast cu alte componente similare, care nu dau niciun semn de cedare (care sustin in continuare mitul). Aceste defectiuni - deduc singur - sunt componente slabe calitativ, din subcontracte nefericite pentru toyota. Din acest motiv, as fi vazut inspirata si rezonabila inlocuirea acestora in perioada rusinii, fara a fi nevoie sa se invoce garantia de catre client. (o soferita nu sesizeaza defectarea acestora, asa ca nu poate cere, iar service-ul ... nu le vede la revizie)
        In plus, sus-mentionatele piese le-am avut si pe o Corolla din 1985, dar nici dupa 25 ani (in 2010 a fost stivuita la remat) nu au avut aceste manifestari, fiind "originale pana la moarte" (un slogan bun pentru piesele Toyota, nu-i asa?)
        - plasticul. Ma refer la anumite compozitii ale plasticului. Sunt piese unde compozitia plasticului trebuie sa fie optima pentru functia acelei piese. Asa cum japonii au reusit la otel si si-au construit mitul cu durabilitatea componentelelor metalice, oferind fiabilitatea, asa si cand au intrat in epoca plasticelor (ca sa reduca greutatea masinilor) japonii trebuiau sa fie mai exigenti. Sunt sigur ca aici este si cheia decaderii lor in povestea americana cu pedala de acceleratie. Si acolo plasticul s-a comportat prost, schimband radical functionalitatea ansamblului respectiv. La mine, plasticul a fost prost in urmatoarele locuri: suportul tijei de sustinere a capotei (la frig, a devenit casant si s-a spart), ghidajul/opritorul de la schimbatorul de viteza pentru retur (se afla in continuarea si in josul inelului de la maciulie; cine s-a uitat sub consola mediana, a observat ce "pulbere" de plastic s-a adunat la nuca schimbatorului, in urma frecarii plasticelor in zona, si aceasta pulbere este de fapt pilitura dintr-un reper fix, pe care acel ghidaj culiseaza pentru a manevra maneta in viteza I si a II-a, asa ca - uzata fiind - coordonatele miscarii se schimba si introducerea in aceste viteze se face un milimetru mai la stanga si peste catva timp cu doi milimetri si tot asa, incat peste nu stiu cat timp te intrebi de ce intra greu in aceste viteze sau nu mai intra)
        - actuatorul de portiera (motorasul care pune/ia siguranta la portiere), care este MADE IN CHINA (rusinoasa achizitie - s-or fi gandit ca nu observam), desi avem masina japoneza. Bineinteles ca s-a ars. Unul. Si, eu zic, s-a ars din cauza urmatorului minus
        - etanseizarea (asta tine de manopera britanica, vezi fiabilitatea auto din regat): snurul de silicon ce trebuie aplicat intre diverse componente nu este continuu. In cazul motorasului de mai sus, apa rezultata din prelingerea zapezii topite a ajuns pana in interiorul modulului de inchidere si, ori din cauza de inghetare, ori din cauza de scurtcircuitare, a dus la arderea acestuia. Aceasta deficienta in etanseizare am constatat-o si la toate portierele, unde folia protectoare/hidroizolatoare aplicata pe interiorul portierei, nefiind continuu lipita de snurul de silicon, permite prin acele gauri ca apa de la ploaie sa se prelinga printre folie si portiera, spre interiorul pragului, si nu spre interiorul portierei, prin orificiile din partea inferioara. Aceste deficiente de etanseizare am avut eu ocazia sa le constat, nu am "cutreierat" toate culisele masinii, dar am convingerea ca le voi gasi si in alte locuri.

        In schimb pot si VREAU sa laud electronica si electricul:
        - becurile: nici unul ars - sistem electric bine calibrat. Mentionez: Corolla din '85 a murit cu 50% din becuri originale, marca Toshiba (japoneze, nu made in china; deci rusine constructorilor actuali)
        - nicio eroare a martorilor
        - bateria functioneaza impecabil din august 2005 (are 6 ierni), este marca YUASA, marca japoneza, productie UK
        (aici contribui si eu, nefolosind consumatori nejustificat, fitos, ca sa arat ca ii am> proiectoare, clima AUTO permanent, faruri pe motor oprit, muzica la picnic, etc)

        cam atat, momentan, daca ii mai vin exemple, continui, daca nu, trec la partea a 2-a: SERVICE (care se anunta dureros. extrem de dureros)
        la avensis T25 din 2003, confirm si eu mici probleme de calitate precum :
        becurile : calitate china, se ard precum artificiile, probabil si de la drumurile proaste care induc vibratii destul de mari si afecteaza filamentele;
        plasticele : destul de slabe calitativ, in special cele de sub masina ( compar cu avensis mai vechi de 2003 )
        bieletele antiruliu fata- spate : desi am condus masina 4 ani cu numai 2 persoane pe fatza, fara bagaje le-am schimbat pana la 130.000 km pe toate ( aveau usoare jocuri )
        Discurile de frana fatza: consumabile, le-am schimbat la 70 kkm
        Etanseitatea farurilor fatza : se abureau in permanenta la diferente de temperatura. n-am reusit s-o rezolv niciodata..
        in rest sunt am fost multumit, masina ofera suficient confort, siguranta si satisfactie vs pret. solida ca un tanc .
        tin acum sub observatie un ave 2.2 din generatia noua. revin cu defecte.
        177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

        Comment


        • #19
          la avensis T25 din 2003 cred a doua mashina cumparata din Romania , nimic nimic nimic pana acum, nici un joc , ceva aburit sau ceva de genu , mashina are cam 80 000 de km si nu fost protejata de absolut nimeni si nimic.

          Comment


          • #20
            eu ce sa mai zic care tb saumblu in cutie la 52000 km (Corolla benzina 2006)

            Comment


            • #21
              cei de la Toyota sud mi separ adunati de ape sincer. cei din Nord mai ok. Din sud am luat masina si am facut in garantie la ei reviziile ...in cei trei ani .....Pana faci programarea te uita sfintii, ca su nu mai vb de comanda pt o piesa (consumabile) ...te suna ei dupa cateva zile in cel mai fericit caz. Servicii in reluare ...in purul stil balcanic lasa ca merge si asa. Cei din nord ceva mai bine poate si ca ua fost tot timpul reprezentanta directa

              Comment


              • #22
                Originally posted by rmp2008 View Post
                cei de la Toyota sud mi separ adunati de ape sincer. cei din Nord mai ok. Din sud am luat masina si am facut in garantie la ei reviziile ...in cei trei ani .....Pana faci programarea te uita sfintii, ca su nu mai vb de comanda pt o piesa (consumabile) ...te suna ei dupa cateva zile in cel mai fericit caz. Servicii in reluare ...in purul stil balcanic lasa ca merge si asa. Cei din nord ceva mai bine poate si ca ua fost tot timpul reprezentanta directa
                Si nu crezi ca daca fiecare dintre noi am lua atitudine, se va schimba ceva? Poate o sa-si dea seama ca noi suntem cei care ii sustin pe ei....

                Comment


                • #23
                  Originally posted by vvti View Post
                  Si nu crezi ca daca fiecare dintre noi am lua atitudine, se va schimba ceva? Poate o sa-si dea seama ca noi suntem cei care ii sustin pe ei....
                  Se schimba in mod balcanic ... merg la Toyota Romania si plang ca le fug clientii la Focsani !!! SEFII , dau ultimatum omului de la Focsani sa-si stearga postarile de pe forum , altfel il dau afara si se rezolva problema ... poate cineva autorizat care reprezinta marca Toyota va avea curajul sa faca un memoriu la Toyota Japan . Ar fi interesant de vazut urmarile ...

                  Comment


                  • #24
                    exista si un GTC de ex vali ... nu tre sa se duca lumea numai la Focshani ...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by zeus View Post
                      exista si un GTC de ex vali ... nu tre sa se duca lumea numai la Focshani ...
                      Perfect de acord Vio , dar cat fac pana la GTC prin traficul din Bucuresti ajung la Focsani ...
                      Acum sincer , nu intelegi ca eu am un mare dinte impotriva celor de la Craiova ? E dreptul meu , cel putin asa imi place sa cred ...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by vvti View Post
                        Si nu crezi ca daca fiecare dintre noi am lua atitudine, se va schimba ceva? Poate o sa-si dea seama ca noi suntem cei care ii sustin pe ei....
                        Ce intelegi tu prin atitudine ?

                        Eu am apelat pana acum la urmatoarele variante:
                        1. Scrisoare catre Toyota Romania si dealerul local
                        2. Scrisoare catre Toyota Europe care redirectioneaza automat scrisoarea catre reprezentanta din tara ta, deci tot la Toyota Romania ajunge.

                        In final, pentru ca demersurile de mai sus nu au avut niciun rezultat (de la ultima scrisoare a trecut cam un an si jumatate, iar din promisiunile primite cu promisiunile am ramas), am apelat la varianta 3 si anume nu mai calc pe la ceea ce inseamna dealer autorizat Toyota.

                        Cat timp pe cei ce conduc aceasta marca in Romania ii doare la basca (scuzati-mi franceza), nu o sa vezi prea multe imbunatatiri in relatia cu clientul la multe din reprezentantele locale.
                        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                        Comment


                        • #27
                          Eu unul intentionez, dupa ce imi fac revizia la Focsani, sa trimit un mail catre Toyota Romania prin care sa-mi exprim multumirea fata de serviciile lor (sunt sigur ca voi fi multumit, asa cum am fost si-n ultimii 3 ani).
                          Am putea de asemenea sa trimitem mail-uri si ori de cate ori suntem nemultumiti, sau scrisori recomandate.
                          Dupa parerea mea, daca cea a scris vali44 e adevarat (chiar si nuantat), atunci nu se va intampla nimic. Atata timp cat relatiile interpersonale (sunt convins ca acest tip de relatie exista intre dealeri si "mama") primeaza in fata deontologiei profesionale, nu se va schimba nimic. Si facand o analiza a vremurilor pe care le traim trag concluzia ca oameni ca d-l Vrabie vor fi din ce in ce mai rari, vor fi ca niste "rataciti" prin mizeria (politica, economica, sociala, culturala) care ne-a cotropit cu totul.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by moritz View Post
                            Eu unul intentionez, dupa ce imi fac revizia la Focsani, sa trimit un mail catre Toyota Romania prin care sa-mi exprim multumirea fata de serviciile lor (sunt sigur ca voi fi multumit, asa cum am fost si-n ultimii 3 ani).
                            Am putea de asemenea sa trimitem mail-uri si ori de cate ori suntem nemultumiti, sau scrisori recomandate.
                            Dupa parerea mea, daca cea a scris vali44 e adevarat (chiar si nuantat), atunci nu se va intampla nimic. Atata timp cat relatiile interpersonale (sunt convins ca acest tip de relatie exista intre dealeri si "mama") primeaza in fata deontologiei profesionale, nu se va schimba nimic. Si facand o analiza a vremurilor pe care le traim trag concluzia ca oameni ca d-l Vrabie vor fi din ce in ce mai rari, vor fi ca niste "rataciti" prin mizeria (politica, economica, sociala, culturala) care ne-a cotropit cu totul.
                            Moritz , in copilarie aveam un joc * apa-apa , foc-foc * .... daca citesc bine de unde esti , as striga * FOC-FOC-FOC * !!!! Intelegi ce vreau sa spun , mai mult nu pot deoarece risc sa fiu pus in situatia de a produce probe ...
                            Vezi ca am deschis un topic intitulat Reprezentante Toyota de care trebuie sa ne ferim .

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vali44 View Post
                              Se schimba in mod balcanic ... merg la Toyota Romania si plang ca le fug clientii la Focsani !!! SEFII , dau ultimatum omului de la Focsani sa-si stearga postarile de pe forum , altfel il dau afara si se rezolva problema ... poate cineva autorizat care reprezinta marca Toyota va avea curajul sa faca un memoriu la Toyota Japan . Ar fi interesant de vazut urmarile ...
                              E strigator la cer ceea ce spuneti referitor la toyotafocsani, dar traind ìn Romania e ceva mai mult decat normal.
                              Ceea ce putem face, eu cel putin, este sa-l asigur pe dn ing. Andrei ca atata timp cat serviciile de la Focsani raman cele care sunt, eu sunt unul din clientii pe viata, sau atata timp cat detin o toyota (adica toata viata).

                              Comment


                              • #30
                                Buna ziua tuturor,

                                Daca nu va suparati am si eu doua intrebari ( este vorba de un Avensis 2.2, diesel D4D, an fabricatie 2005, 107.000 km):
                                -asa cum unii dintre d-voastra ati mai mentionat in posturile de mai sus farurile se aburesc la diferite temperaturi ( in cazul meu cel de pe stanga)
                                -tot la farul de pe stanga am schimbat becul ( am xenon din fabrica D2S)
                                -dupa inlocuirea becului ( facut rost de la cineva de la Toyota) am constatat ca becul proaspat schimbat lumineaza mai slab decat cel vechi de pe partea dreapta.
                                Care credeti ca ar fi cauzele ? Mi-ar prinde bine niste pareri sau opinii ( in special cei care au mai avut de a face cu astfel de situatii).
                                Cea de a doua intrebare se refera la filtrul de motorina ( asa cum am spus si la inceput , este vorba de Avensis 2.2 diesel, D4D):
                                - avand in vedere pretul destul de mare al unui filtru de motorina , peste 200 Ron, ce filtru imi puteti recomanda ( aftermarchet).

                                Cu respect,

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google