Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prius - impresii, probleme, sugestii, detalii tehnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by connectorxp View Post
    Si eu astept sa iau unul , SH , ca de nou nu am bani , iar rate pentru sum aia , nu ma incurc (e o masina nu o casa)
    E unul argintiu de vanzare la Inchcape. 2007, 20.000km, 13.000 euro (parca)

    Comment


    • #77
      Originally posted by cristi98 View Post
      E unul argintiu de vanzare la Inchcape. 2007, 20.000km, 13.000 euro (parca)
      Nu o mai vad , vad alte modele Toyota , eu mai caut periodic pe mobile.de , dar mi-e groaza sa ma gandesc daca pica ceva mai vital la aceasta masina , pe ebay au niste preturi destul de mari , dar mici fata de dealer .

      Pe mobile.de , am gasit un anunt , in care posesorul scria :
      nu ii mai merge axul electric... costa patru mii de euro. sincer sunt dezamagit de ea si de asta o vand
      MG1/MG2 ? sau mai sunt si alte minuni pe acolo ?
      Today, Tomorrow, Toyota ... Prius

      Comment


      • #78
        Dupa cateva cautari pe la noi , am gasit pe okazii.ro , asta http://www.okazii.ro/catalog/1983334...BRID-2001.html , in anunt pare ok , dar in poze erau niste date de identificare de la un sit de licitatii auto , intru acolo , dupa cautari mai amanuntite gasesc VIN-ul masinii , in realitate ea a fost lovita in fata si arata asa : Poza de mai jos si cu Odometru la 180 K de mile , el specifica ca are doar 150K Km , dupa asta , nu mai am incredere in multe anunturi si ajung la concluzia ca doar unul de la Dealer mai merita cumparat , de la persoanele fizice , e prea riscant , mai ales cu astea din State si FAR_Eastern a avut sansa sa evite un Prius "surpriza" (conform posturilor sale de pe masini.ro)




        Today, Tomorrow, Toyota ... Prius

        Comment


        • #79
          [QUOTE=Mr1Derful;8259]E doar ciudat cum o persoana cu " aer de cunoscator" poate abera atat pe o tema !
          hey MadDoc cere si tu informatii de la un dealer , sau hai sa vedem poate mai sunt si alte persoane care detin informatii despre aceasta masina, poate " ne usureaza treaba" . Si ca sa arat cat de " profesionist " esti.. :

          [quote=MadDoc;8022]
          - masina trebuie sa stea tot timpul in drive, niciodata in neutru pt ca nu incarca bateria cand merge motorul sau cand franezi.

          Originally posted by MadDoc View Post
          Am zis eu ca nu incarca la franare?


          eu.. nu mai zic nimik, sa traga altii concluziile !


          Iti stau la dispozitie cu manualele de service, manualul utilizatorului si multe "alea" vreo 800 Mb, ca sa intri cu totul in cunostinta de cauza. Mie, de exemplu, nu-mi place sa ma contrazic daca nu cunosc subiectul. Categoric, daca am oarece idee pot sa-mi afirm o parere personala, dar de aici la a contrazice atat de infocat, e distanta mare.
          Te poti documenta foarte bine, in plus sunt foarte multe detalii pe priuschat, din care inveti multe!
          Si, nu in ultimul rand, va felicit pentru conflict - din conflicte se naste progresul!!!

          Comment


          • #80
            Originally posted by MadDoc View Post
            Tips.
            fixezi CC la 66-68km/h si reduci lent la 64 (tot din CC), asa merge numai pe curent - cel putin la mine asa face.
            - cand trebuie sa incetinesti foarte usor, reduci viteza din CC, e mai eficient.
            - franez cat mai lent posibil
            - masina trebuie sa stea tot timpul in drive, niciodata in neutru pt ca nu incarca bateria cand merge motorul sau cand franezi.
            - la stop trebuie sa apesi un pic mai serios pedala de frana ca sa nu incerce sa plece de pe loc - consuma curent cand incearca.
            - parking doar cand opresti motorul, oricum intra singura in parking daca esti in drive si apesi pedala de frana in timp ce opresti motorul.


            Cam asta am observat eu pana acum. Scrieti si voi metodele voastre.


            PS: de la inceputul lui decembrie nu am facut decat 2 plimbari mici de mentenanta.
            Da, pot pune acel consum mare pe seama necunostintei si a ignorantei mele. In mediul urban, consumul mare apare mai ales datorita folosirii neeconomice a climatizarii habitaclului (incalzire). Urmatoarea cauza este accelerarea prea busca sau prea lenta. Am constatat ca o plecare mai energica, dar nu cu pedala la podea este mai eficienta decat o "taraiala".
            Am reusit sa scot o medie de 4,8 % in Bucuresti, exclusiv urban, cu o viteza medie de...10 km/h, iarna la -5-8 grade, astfel:
            -Climatizarea pe minim, adica 16 grade;
            -Plecarea, cand este posibil, pe EV, pe care il decuplez imediat ce am atins 30-40 km/h;
            -Evitarea descarcarii "complete" a bateriei - randamentul transformarii energiei electrice din benzina este totusi mai mic decat rulajul exclusiv pe benzina;
            -Franarile din timp, astfel incat sa nu fie utilizate placutele de frana decat sub 13 km/h. Asta nu inseamna franarea cu 500 de m inainte de semafor, ci o estimare corecta astfel incat sa nu fie nevoie sa te sprijini in volan;
            -Ulei de motor 0W30 Fuel economy formula de la Mobil 1 - chiar se simte!;
            -presiunea in roti putin mai mare - in loc de 2,4 - 2,8 si 2,6 - 3,0. Aici exista un minus, pentru ca se simt denivelarile si gropile mult mai tare;

            Bafta si sa continuam tot asa!

            Am omis sa mai scriu ceva:
            Are cineva (proaspetii posesori, dar nu numai) vreo varianta de navigatie care sa includa si Romania? Chiar si fara detalii, numai strazile principale...nu de alta, dar crap de ciuda sa am navigatie "factory installed" si sa nu o pot folosi. Desigur ca folosesc iGo-ul, dar am vazut cum merge navigatia masinii din Germania pana in Ungaria, si nu-i pot reprosa ceva. Mi se pare mai reusit decat Navi-urile de PDA sau PNA.
            Astept vesti!
            Last edited by Alex; 04-04-2009, 10:57 AM.

            Comment


            • #81
              [QUOTE=Mr1Derful;8259]E doar ciudat cum o persoana cu " aer de cunoscator" poate abera atat pe o tema !
              hey MadDoc cere si tu informatii de la un dealer , sau hai sa vedem poate mai sunt si alte persoane care detin informatii despre aceasta masina, poate " ne usureaza treaba" . Si ca sa arat cat de " profesionist " esti.. :

              [quote=MadDoc;8022]
              - masina trebuie sa stea tot timpul in drive, niciodata in neutru pt ca nu incarca bateria cand merge motorul sau cand franezi.

              Originally posted by MadDoc View Post
              Am zis eu ca nu incarca la franare?


              eu.. nu mai zic nimik, sa traga altii concluziile !
              Nu este vina ta ca "ai pus botu" la ce ti-a fabulat "dileru".
              Vreau sa te asigur ca dilerii de prius nu sunt decat dileri de masini!
              Daca intrebi un diler despre cureaua de alternator, cureaua de distributie, termosul de antigel, franare regenerativa, ai sa realizezi ca baietii sunt "la baie". De aceea, daca chiar ai Prius, te sfatuiesc sa apelezi la ajutorul nostru pentru eventualitatea (de altfel sigura) ca vei ajunge pe la service. Nu de alta, dar poti evita jumuleala si bataia lor de joc.
              Cu respect!

              Comment


              • #82
                Salut Catalin . Am sa fiu in Bacau in saptamana de dupa Paste , poate ne intalnim si ma dai si pe mine cu masina asta a ta ... sau esti in *sud* ???

                Comment


                • #83
                  Sunt cu "stagiul" facut! Acum sunt si eu in categoria "hailalta". Deci, da, sunt in Bacau, te astept!

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by vali44 View Post
                    Salut Catalin . Am sa fiu in Bacau in saptamana de dupa Paste , poate ne intalnim si ma dai si pe mine cu masina asta a ta ... sau esti in *sud* ???

                    Am mers si eu cu un Prius , al lui Alex (Pitesti) . nu stiu daca e inregistrat si aici , dar pe alt forum este , este un vis , foarte usor de actionat (comenzile si volanul) iar mersul pe curent nu se compara cu nimic , poate doar cu mersul u troleul (astea moderne) .
                    Today, Tomorrow, Toyota ... Prius

                    Comment


                    • #85
                      Heliu!
                      Masinile aduse din state a cateva caracteristici ale lor.
                      1. Lampile de semnalizare sint galbene(e vorba de dispersor, nu de lumina propriuzisa).
                      2. Unitatile de masura sunt engelzesti(temperatura in grade F, consumul in mpg(mile per gallon)).
                      3. Nu au comutator EV(decat daca e montat ulterior).
                      4. Pot fi variante cu dotari de baza(fara navi si interfata BT).
                      5. Jantele aarata cu totul altfel decat cele fabricate in JP sau EU.
                      prius - adv. mai intai, de mai inainte

                      Comment


                      • #86
                        Prius in state

                        exemplu:
                        prius - adv. mai intai, de mai inainte

                        Comment


                        • #87
                          Prius european

                          Exemplul 2
                          Attached Files
                          prius - adv. mai intai, de mai inainte

                          Comment


                          • #88
                            dezamagit

                            sunt dezamagit de consum....7.5% cu 5.5%???prietena are un leon din 2001,greutatea e aprox aceeasi si consuma (REAL) 6% cu 4.5% tinand cont ca e si femeie....Urmaresc un Prius de ceva vreme dar mai ieftin de 10500 nu am gasit in Germania.Mi se pare mult tinand cont de ce ofera.Similar ca si caroserie/aspect ....Seat Leon modelul nou,pretul porneste de la 10.000 diesel...deci sa imi spuna sineva de ce sa imi cumpar Prius.Initial am fost motivat de consum si silentiozitate ...dar sunt dezamagit.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by cumpar-prius View Post
                              sunt dezamagit de consum....7.5% cu 5.5%???prietena are un leon din 2001,greutatea e aprox aceeasi si consuma (REAL) 6% cu 4.5% tinand cont ca e si femeie....Urmaresc un Prius de ceva vreme dar mai ieftin de 10500 nu am gasit in Germania.Mi se pare mult tinand cont de ce ofera.Similar ca si caroserie/aspect ....Seat Leon modelul nou,pretul porneste de la 10.000 diesel...deci sa imi spuna sineva de ce sa imi cumpar Prius.Initial am fost motivat de consum si silentiozitate ...dar sunt dezamagit.
                              Poti fi dezamagit de consum, dar astea sunt doar teorii. Consumul este variabil, functie de multi factori, dintre care cel mai important este stilul de conducere. Insa iti garantez, daca facem o comparatie extinsa a celor doua masini, cu acelasi stil de conducere, aceleasi conditii de temperatura, aceleasi rute, costurile reviziilor etc...the winner will be: "PRIUS"
                              PS. nu cred ca poti avea consum de 6 l/100 km decat daca faci naveta (in oras) mai mult de 20 km. 7,5 % obtin iarna la -10 grade la un parcurs de 6 km. Daca merg mai mult de 10 km, consumul urban este sub 5 %. Actual, am 600 km parcursi cu media de 4,9 % din care 380 km extraurban.
                              Putem face un experiment - sa conduc eu leonul si-ti dau consumul peste cap.

                              Comment


                              • #90
                                Arata "criminal" un Prius pe negru sau visiniu , nici argintiu nu e de lepadat , dar e foarte comun .

                                Am constatat ca pe site-urile de vanzari auto SH , au cam disparut Prius-urile , la noi , cel mai ieftin in stare ok , se situa la 14K Euro , acum la 19 K este cel mai ieftin .

                                Nici la germani nu e alta situatie , ca pana in vara speram sa cumpar asa ceva , dar vad ca va trebui sa aman un pic , astept pareri depsre costurile de intretinere , aici in Bucuresti .
                                Today, Tomorrow, Toyota ... Prius

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google