Salut!
Sunt proprietarul unui RAV 4 III din 2012 si pentru o perioda am fost destul de multumit de aceasta masina, pana au inceput sa apara problemele.
Acum 2 ani si jumatate a inceput epopeea filtrului de particule din 3 in 3 zile. La reprezentanta.. ca la reprezentanta... Ca e filtrul de particule.. Ba ca e al 5 injector.. Ba ca e calitatea motorinei... Ok am cumparat filtru de particule care dupa jumatate de an.. Ce sa vezi aceleasi simptome.
Cum nu i-a dat nimeni de cap, i-am anulat filtru de particule soft si fizic.
Foarte multumit pt urmatori 2 ani dar putini, vreo 10000 de Km. Dupa anularea filtrului de particule, masina a mers mult mai bine, cu un consum mai mic si mai mult suflu.
Problemele au aparut acum o luna cu martorul de motor activat, masina in limp mode ( fara 4x4, ESP, Pilot automat si fara sa treaca de 3000 de rpm sau aprox. 120 de km/h).
Am dus masina la reprezentanta si pe tester cod eroare:
P0488 – Exhaust Gas Recirculation (EGR) System Throttle Position ...
Reprezentanta Toyota au fost 100% siguri ca e blocata valva EGR sau mai rau defecta.
Am trecut la demontarea si curatare valvei EGR si ce sa vezi eroare persista iar la demontare valva a fost gasita intr-o stare destul de buna. O curatasem in urma cu 2 ani.
Am dat o caruta de bani pe o valva EGR noua, originala si surpriza... Fara nici un efect. Acelasi cod P0488, aceiasi problema LIMP MODE.
Cei de la reprezentanta intra si ei in modul silence
Cum nu gasesc pe nimeni sa ii dea de cap, i-am anulat EGR-ul.
E partial "OK" acum, in sensul ca 4x4 si ESP-ul sunt functionale acum, insa faptul ca nu mai trage ca inainte (160 Km/h maxim) si pilotul automat care nu se mai activeaza, ma scot din minti.
Nu sunt adeptul anularilor insa cand nu gasesti pe nimeni sa le rezolve....
Va rog sa ma ajutati daca ati trecut printr-o situatie similara sau aveti vreo solutie la problemele expuse.
Multumesc!
Sunt proprietarul unui RAV 4 III din 2012 si pentru o perioda am fost destul de multumit de aceasta masina, pana au inceput sa apara problemele.
Acum 2 ani si jumatate a inceput epopeea filtrului de particule din 3 in 3 zile. La reprezentanta.. ca la reprezentanta... Ca e filtrul de particule.. Ba ca e al 5 injector.. Ba ca e calitatea motorinei... Ok am cumparat filtru de particule care dupa jumatate de an.. Ce sa vezi aceleasi simptome.
Cum nu i-a dat nimeni de cap, i-am anulat filtru de particule soft si fizic.
Foarte multumit pt urmatori 2 ani dar putini, vreo 10000 de Km. Dupa anularea filtrului de particule, masina a mers mult mai bine, cu un consum mai mic si mai mult suflu.
Problemele au aparut acum o luna cu martorul de motor activat, masina in limp mode ( fara 4x4, ESP, Pilot automat si fara sa treaca de 3000 de rpm sau aprox. 120 de km/h).
Am dus masina la reprezentanta si pe tester cod eroare:
P0488 – Exhaust Gas Recirculation (EGR) System Throttle Position ...
Reprezentanta Toyota au fost 100% siguri ca e blocata valva EGR sau mai rau defecta.
Am trecut la demontarea si curatare valvei EGR si ce sa vezi eroare persista iar la demontare valva a fost gasita intr-o stare destul de buna. O curatasem in urma cu 2 ani.
Am dat o caruta de bani pe o valva EGR noua, originala si surpriza... Fara nici un efect. Acelasi cod P0488, aceiasi problema LIMP MODE.
Cei de la reprezentanta intra si ei in modul silence
Cum nu gasesc pe nimeni sa ii dea de cap, i-am anulat EGR-ul.
E partial "OK" acum, in sensul ca 4x4 si ESP-ul sunt functionale acum, insa faptul ca nu mai trage ca inainte (160 Km/h maxim) si pilotul automat care nu se mai activeaza, ma scot din minti.
Nu sunt adeptul anularilor insa cand nu gasesti pe nimeni sa le rezolve....
Va rog sa ma ajutati daca ati trecut printr-o situatie similara sau aveti vreo solutie la problemele expuse.
Multumesc!
Comment