Pe 21 decembrie, după 5 săptămâni de aşteptare, a venit în sfârşit şi "Aurica" mea.
Motor de 1,6 L VVTI, 91 KW (124 CP) / 6000rpm, culoare Ash Grey metalizat, preţ 18.700 EUR DDP.
Nivelul de dotare e SOL: ABS, EBD, BA, VSC, TRC (utlimele două pot fi decuplate), 9 airbag-uri, Radio CD + MP3, 6 boxe, aer condiţionat automat dual zone, proiectoare ceaţă, senzori lumină şi ploaie, oglindă cu efect anti-orbire, sistem smart entry şi push & start, jante aliaj 16", a venit cu gume de vară Bridgestone Turanza ER300, iar pentru iarnă i-am pus Bridgestone Blizzak LM-25, cruise control, limitator viteză, volan îmbrăcat în piele etc. În afară de dotările de serie, am mai primit cadou de la dealer după o negociere senzorii de parcare, covoraşe din cauciuc, tăviţă portbagaj, bandouri laterale şi cotieră (unul din impedimentele pentru mulţi posesori de Auris).
A venit cu fix 2 km la bord, iar pentru prima alimentare i-am pus benzină Mol Tempo Plus 95. Până acum am făcut în jur de 350 de km, toţi făcuţi prin Bucureşti şi împrejurimi, iar momentan consumul de de 11,1%.
Bile albe:
- ţinuta de drum, stă lipită de şosea.
- antifonare excelentă, motorul e inaudibil până la 3500 rpm, iar peste începe să toarcă frumos.
- suspensia e drestul de rigidă, potrivită pentru "excelentele" drumuri din patria lui Videanu.
- deşi mulţi s-au plâns de poziţia la volan, fiind prea înaltă, mie unul îmi place (e adevărat că scaunul a fost lăsat la maxim în jos).
- multiplele spaţii de depozitare extrem de utile.
- se pliează foarte bine pe stilul şoferului, dacă vreau mers economic, mă folosesc de indicatoarele de schimbare a vitezei de pe bord, dacă vreau mers sportiv, schimb la peste 3500.
- spaţiul interior generos, pot sta comod şi 3 persoane în spate.
Singurele aspecte negative momentan sunt reprezentate de ambreiajul o idee prea moale pentru gustul meu și scârțâitul frânelor la viteze mici. În rest, maşina e o plăcere din toate punctele de vedere, exact cum m-am aşteptat.
Voi reveni cu noi opinii după ce apuc s-o scot la drum lung. Am în plan în săptămânile următoare o ieşire la munte şi una până la Constanţa.
Motor de 1,6 L VVTI, 91 KW (124 CP) / 6000rpm, culoare Ash Grey metalizat, preţ 18.700 EUR DDP.
Nivelul de dotare e SOL: ABS, EBD, BA, VSC, TRC (utlimele două pot fi decuplate), 9 airbag-uri, Radio CD + MP3, 6 boxe, aer condiţionat automat dual zone, proiectoare ceaţă, senzori lumină şi ploaie, oglindă cu efect anti-orbire, sistem smart entry şi push & start, jante aliaj 16", a venit cu gume de vară Bridgestone Turanza ER300, iar pentru iarnă i-am pus Bridgestone Blizzak LM-25, cruise control, limitator viteză, volan îmbrăcat în piele etc. În afară de dotările de serie, am mai primit cadou de la dealer după o negociere senzorii de parcare, covoraşe din cauciuc, tăviţă portbagaj, bandouri laterale şi cotieră (unul din impedimentele pentru mulţi posesori de Auris).
A venit cu fix 2 km la bord, iar pentru prima alimentare i-am pus benzină Mol Tempo Plus 95. Până acum am făcut în jur de 350 de km, toţi făcuţi prin Bucureşti şi împrejurimi, iar momentan consumul de de 11,1%.
Bile albe:
- ţinuta de drum, stă lipită de şosea.
- antifonare excelentă, motorul e inaudibil până la 3500 rpm, iar peste începe să toarcă frumos.
- suspensia e drestul de rigidă, potrivită pentru "excelentele" drumuri din patria lui Videanu.
- deşi mulţi s-au plâns de poziţia la volan, fiind prea înaltă, mie unul îmi place (e adevărat că scaunul a fost lăsat la maxim în jos).
- multiplele spaţii de depozitare extrem de utile.
- se pliează foarte bine pe stilul şoferului, dacă vreau mers economic, mă folosesc de indicatoarele de schimbare a vitezei de pe bord, dacă vreau mers sportiv, schimb la peste 3500.
- spaţiul interior generos, pot sta comod şi 3 persoane în spate.
Singurele aspecte negative momentan sunt reprezentate de ambreiajul o idee prea moale pentru gustul meu și scârțâitul frânelor la viteze mici. În rest, maşina e o plăcere din toate punctele de vedere, exact cum m-am aşteptat.
Voi reveni cu noi opinii după ce apuc s-o scot la drum lung. Am în plan în săptămânile următoare o ieşire la munte şi una până la Constanţa.
Comment