Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota Auris 1,6 L VVTI SOL Ash Grey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota Auris 1,6 L VVTI SOL Ash Grey

    Pe 21 decembrie, după 5 săptămâni de aşteptare, a venit în sfârşit şi "Aurica" mea.
    Motor de 1,6 L VVTI, 91 KW (124 CP) / 6000rpm, culoare Ash Grey metalizat, preţ 18.700 EUR DDP.

    Nivelul de dotare e SOL: ABS, EBD, BA, VSC, TRC (utlimele două pot fi decuplate), 9 airbag-uri, Radio CD + MP3, 6 boxe, aer condiţionat automat dual zone, proiectoare ceaţă, senzori lumină şi ploaie, oglindă cu efect anti-orbire, sistem smart entry şi push & start, jante aliaj 16", a venit cu gume de vară Bridgestone Turanza ER300, iar pentru iarnă i-am pus Bridgestone Blizzak LM-25, cruise control, limitator viteză, volan îmbrăcat în piele etc. În afară de dotările de serie, am mai primit cadou de la dealer după o negociere senzorii de parcare, covoraşe din cauciuc, tăviţă portbagaj, bandouri laterale şi cotieră (unul din impedimentele pentru mulţi posesori de Auris).

    A venit cu fix 2 km la bord, iar pentru prima alimentare i-am pus benzină Mol Tempo Plus 95. Până acum am făcut în jur de 350 de km, toţi făcuţi prin Bucureşti şi împrejurimi, iar momentan consumul de de 11,1%.

    Bile albe:
    - ţinuta de drum, stă lipită de şosea.
    - antifonare excelentă, motorul e inaudibil până la 3500 rpm, iar peste începe să toarcă frumos.
    - suspensia e drestul de rigidă, potrivită pentru "excelentele" drumuri din patria lui Videanu.
    - deşi mulţi s-au plâns de poziţia la volan, fiind prea înaltă, mie unul îmi place (e adevărat că scaunul a fost lăsat la maxim în jos).
    - multiplele spaţii de depozitare extrem de utile.
    - se pliează foarte bine pe stilul şoferului, dacă vreau mers economic, mă folosesc de indicatoarele de schimbare a vitezei de pe bord, dacă vreau mers sportiv, schimb la peste 3500.
    - spaţiul interior generos, pot sta comod şi 3 persoane în spate.

    Singurele aspecte negative momentan sunt reprezentate de ambreiajul o idee prea moale pentru gustul meu și scârțâitul frânelor la viteze mici. În rest, maşina e o plăcere din toate punctele de vedere, exact cum m-am aşteptat.

    Voi reveni cu noi opinii după ce apuc s-o scot la drum lung. Am în plan în săptămânile următoare o ieşire la munte şi una până la Constanţa.
    Attached Files
    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008


  • #2
    Frumoasa! Si culoarea e super! N-am vazut pana acuma decat rosii, negre si bleumarin. Sa o stapanesti sanatos si sa ai noroc de ea! Am fost si eu intr-un drive test cu un Auris si pot sa spun ca e asa cum ai descris-o.
    Cat despre bonusuri.... ce sa mai zic...generos dealer!
    Yaris Hybrid Ist generation

    Comment


    • #3
      Azi am montat bandourile şi cotiera. După cum am promis, am făcut şi două poze în grabă. Mâine revin cu poze ale bandourilor şi mai mai multe detalii despre cotieră (ca vă faceţi idee cât de mare e).
      Faţă de consola aia clasică e un mare pas înainte (e diferenţă de vreo 10 cm între ele, aşa ochiometric), însă ar fi mers să fie o idee mai înaltă.
      Attached Files
      BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
      Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
      Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

      Comment


      • #4
        Azi am reușit să studiez cotiera mai bine. Aceasta are aproximativ 18 cm înălțime, cu 12 mai mult față de consola centrală clasică prezentă pe modelele Luna și Sol. Cotiera e făcută dintr-un plastic negru plăcut, iar pe partea superioară, unde se sprijină mâna, este capitonata cu un material plastic mai moale, însă care-mi pare destul de ușor de zgâriat. În partea inferioară are un suport de sticlă/pahar, iar în interior e un spațiu de depozitare foarte încăpător. Cu ajutorul ei se poate manevra destul de ușor schimbătorul de viteze și e de real folos la drum lung pentru a nu sta cu mâna atârnată, însă parcă ar fi mers să fie mai lungă cu 2-3 cm. Oricum, cu cât aveți mâna mai lungă, cu atât vă va fi mai ușor.
        Și bandourile au ieșit bine, cel puțin pentru București fiind un adevărat necesar pentru parcările noastre supra-aglomerate.
        Atașez alte câteva poze.
        Attached Files
        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

        Comment


        • #5
          cat e cotiera....si merge si la Yaris????? ca banuiesc ca ar trebui sa mearga.....marfa si bandourile.....
          Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

          Comment


          • #6
            E special pentru Auris. Pentru Yaris există alt model de cotieră -> http://newata.toyota-europe.com/ata/accessory/list.do?accessoryId=92010&typeId=5325
            Last edited by OvidiuH; 01-23-2008, 17:21 PM.
            BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
            Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
            Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

            Comment


            • #7
              merci mult.....dar nu mere linku'...........oricum sunt curios ce pret are o cotiera??? sau le-ai primit gratis???
              Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

              Comment


              • #8
                La Auris costa 510 RON + TVA acum 2 luni.
                Am mai pus încă o dată poza cotierei de la Yaris.
                Attached Files
                BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                Comment


                • #9
                  Se merita oare investitia???? suma pare cam mare pentru o cotiera.....nu stiu ce sa fac .....aftermarket nu am gasit ....dar banuiesc ca nu sunt cine stie ce daca gasesc.... solutii??????
                  Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                  Comment


                  • #10
                    Aftermarket nu ştiu ce să-ţi spun. La dealer sunt piperate preţurile. Eu opţionalele pe care le-am montat, le-am negociat la cumpărare.
                    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                    Comment


                    • #11
                      Câteva impresii acum că am ajuns cu maşina la aproximativ 1500 km:

                      - motorul trage grozav, dacă îl turezi cum trebuie, maşina zboară, iar demarajele sunt excelente.
                      - manevrabilitate extrem de facilă, însă parcă mi-aş fi dorit ca la viteze mari direcţia volanului să fie puţin mai tare.
                      - maşina e foarte stabilă în curbe, chiar şi la viteze mari, iar suspensiile sunt confortabile.
                      - consumul e mulţumitor până acum, 8,6%, având în vedere că jumătate din kilometri au fost făcuţi în Bucureşti.
                      - antifonarea e foarte bună, i-am auzit pe unii plângându-se că trenul de rulare e zgomotos, mai ales pe drumuri cu pietriş, însă nu mi s-a părut absolut deloc, şi am avut parte de ceva drumuri proaste. Practic zgomot la rulare apare doar la viteze de peste 100 km/h, iar acolo mi se trage de la anvelopele de iarnă.
                      - faza scurtă m-a dezamăgit pe timp de noapte pe drumuri neiluminate, lumina e cam chioară şi trebuie să fac un mic upgrade din punctul ăsta de vedere.
                      - mi-aş fi dorit ca scaunul să poată fi lăsat o idee mai jos, poziţia la volan e decentă, excelentă chiar în oraş, însă la drum lung poate deveni uşor obositoare.
                      - spaţiul interior ceva mai mare decât la vechea mea Corolla, pe bancheta din spate 3 persoane putând sta comod.
                      - deşi mulţi s-au plâns de materialele din interior, mie unul mi se par bune, în orice caz peste cele pe care le am pe vechea Corolla. Singura nemulţumire până acum e că se murdăresc destul de uşor.
                      - am 0 greieri, trăncăneli şi alte asemenea.

                      Per total mă declar foarte mulţumit de alegerea făcută. Mai revin cu păreri pe parcurs.
                      BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                      Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                      Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                      Comment


                      • #12
                        Iti doresc sa poti scrie la fel si dupa 150.000 km.
                        Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                        Comment


                        • #13
                          Mersi. Așa să fie.
                          BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                          Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                          Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                          Comment


                          • #14
                            faina masinutza asta. Dar ce ma face curios, cum e sa conduci cu schimbatorul in asemenea pozitie ?
                            Fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #15
                              Mai comod decât cu oricare alt schimbător. Ţi se pare că acolo ar fi trebuit să fie dintotdeauna.
                              BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                              Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                              Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google