Buna In primul rand sa ma Prezint Sunt Nicu din Alba iulia si sunt posesorul unui Land Cruiser 120 ( an de fab 2004 ) ....
In urma cu cateva zile la iesirea dintr'o localitate .... am accelerat brusc pt a mari viteza si mi s'a pus masina dintr'o data in bot ... ca si cum nu s'ar mai fi alimentat habar nu am .... am tras pe dreapta am deschis capot m'am uitat la motor sa vad daca iese fum sau daca ii ceva ulei pe sub ea ( nimic totul ok .. acelasi sunet la motor nimic schimbat ) am plecat de pe loc prima treapta ok a 2 a la fel daca acceleram brusc din a 2 a schimba a 3 a si se punea din nou in nas .... daca o tinea'm podea mai mult de 30 sec murea motorul! ... ( mentionez ca e cutie automata ) ... am mers cu ea la testre a 2 a zi ... si mai mult de 40 km/ h nu mergea nici sa o pupi! ... a pus testerul pe ea ... si nu avea nici o eroare ... ( i'am zis persoanei respective sa puna testerul pe ea in mers sa vada ce simtome are si ca imi moare motorul in mers ) ... dupa acest test imi spune ca imi urca presiunea in rampa ... ( habar nu stiu ce a vrut sa zica cu asta ) si mi'a zis ca are o supapa regulatoare de presiune ... care descide returul la motorina si e infundata sau defecta ... nu am inteles absolut nimic din ce mi'a zis ... dupa ce am plecat cu ea de la omul cu testerul nu se mai oprea motorul dar la 120 se pune din nou in bot primele 3 trepte le schimba normal cand sa treaca din 3 in 4 o tine mult in 3000 rpm si dupa ce schimba in 4 ramane turometrul in 3000 rpm si nu mai urca de 120 nici pe panta in jos!
am mers cu ea a 2 a zi la alt tester si mi'a zis ca am probleme cu injoectorul 2 ( injectoarele fiind schimbate toate 4 in urma cu 2 ani la reprezentanta in cluj ) o parere un sfat ce pot sa fac cu masina ? ( la cati mecanici am fost in alba toti ridica din umeri ) ... nimeni nu stie ce are .... va rog mult ajutatima cumva tre sa stie cineva ce are ....!
In urma cu cateva zile la iesirea dintr'o localitate .... am accelerat brusc pt a mari viteza si mi s'a pus masina dintr'o data in bot ... ca si cum nu s'ar mai fi alimentat habar nu am .... am tras pe dreapta am deschis capot m'am uitat la motor sa vad daca iese fum sau daca ii ceva ulei pe sub ea ( nimic totul ok .. acelasi sunet la motor nimic schimbat ) am plecat de pe loc prima treapta ok a 2 a la fel daca acceleram brusc din a 2 a schimba a 3 a si se punea din nou in nas .... daca o tinea'm podea mai mult de 30 sec murea motorul! ... ( mentionez ca e cutie automata ) ... am mers cu ea la testre a 2 a zi ... si mai mult de 40 km/ h nu mergea nici sa o pupi! ... a pus testerul pe ea ... si nu avea nici o eroare ... ( i'am zis persoanei respective sa puna testerul pe ea in mers sa vada ce simtome are si ca imi moare motorul in mers ) ... dupa acest test imi spune ca imi urca presiunea in rampa ... ( habar nu stiu ce a vrut sa zica cu asta ) si mi'a zis ca are o supapa regulatoare de presiune ... care descide returul la motorina si e infundata sau defecta ... nu am inteles absolut nimic din ce mi'a zis ... dupa ce am plecat cu ea de la omul cu testerul nu se mai oprea motorul dar la 120 se pune din nou in bot primele 3 trepte le schimba normal cand sa treaca din 3 in 4 o tine mult in 3000 rpm si dupa ce schimba in 4 ramane turometrul in 3000 rpm si nu mai urca de 120 nici pe panta in jos!

Comment