Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vaselina culise etrier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pentru sigimonlui.Daca doresti iti mai explic. Miezul ramine tenace si exteriorul dur.Se face imbunatatire si dupa cementare.Continutul de carbon trebuie sa fie mai mic. OLC 45 este otel de imbunatatire.Unii ingineri stiu.
    Last edited by alex D4D; 02-15-2013, 14:32 PM.

    Comment


    • #32
      @palco
      sigurantele nu sufera modificari.bratele scurte ale sigurantei trebuiesc putin ridicate fata de original sa ajunga la zona unde sunt date gaurile, putin curbata pe partea lunga a sigurantei sa urmareasca forma circulara a calaretului si sa nu atinga discul de frana.tensionarea bratelor scurte poate fi reglata sa fie deajuns de tare sa nu ii mai dea voie etrierului sa zdrangane.altel e foarte simplu.la cea de-a doua roata am gaurit etrierul pe masina.gaurile de 3 mm nu sunt strapunse(fara motiv dealtfel ca nu are nik daca sunt strapunse) si putin inclinate dupa capetele indoite-scurte de cca 1 cm-ale sigurantei petru a preveni iesirea accidentala.oricum presiunea de apasare continua impiedica acest lucru.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        @alexd4d
        o fi foaret buna si solutia ta darrrr:ai observat ca cele doua tije pe original sunt diferite?cea fara manson de cauciuc este festa dar are 3 tesituri de ungere pe lungimea axului, fapt care desi le mentine o culisare foarte bune duce la uzura prematura datorata greutatii supredumensionata a etrierului? cea de-a doua tija cu manson nu este festa ci doar"sprijina" greutatea etrierului? Ale tale au tesitura ptr ungere? Altfel pare o solutie ok! dar risti blocarea tijelor la temperaturi mari! sa nu fie adevarat ce zic eu- insa nemtii au gandit mai simplu si eficient-sigurante.Poate japonezii nu sau gandit ca etrierii aia supradimensionati vor circula pe ale noastre drumuri europene!
        cand am adus masina de la nemti era ca noua, nu se auzea absolut NIMIC nici un zgomot si dupa 6 luni de oras minunat am ajuns la sigurane de passat ca se auzea ca la carute!

        Comment


        • #34
          Originally posted by panadan View Post
          @palco
          sigurantele nu sufera modificari.bratele scurte ale sigurantei trebuiesc putin ridicate fata de original sa ajunga la zona unde sunt date gaurile, putin curbata pe partea lunga a sigurantei sa urmareasca forma circulara a calaretului si sa nu atinga discul de frana.tensionarea bratelor scurte poate fi reglata sa fie deajuns de tare sa nu ii mai dea voie etrierului sa zdrangane.alftel e foarte simplu.la cea de-a doua roata am gaurit etrierul pe masina.gaurile de 3 mm nu sunt strapunse(fara motiv dealtfel ca nu are nik daca sunt strapunse) si putin inclinate dupa capetele indoite-scurte de cca 1 cm-ale sigurantei petru a preveni iesirea accidentala.oricum presiunea de apasare continua impiedica acest lucru.
          Multumiri multe. De indata ce se incalzeste vremea o comit si eu.
          Pana atunci, am sa caut sigurante ... la dezmembrari. De ce? Ca sa sfidez situatia: pe cat de penibila este proiectarea, pe atat de ieftin o sa fie solutionata.

          Merci. Danke. YA! DANKE!!!
          トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

          Comment


          • #35
            La a mea s-au schimbat in garantie (ceva actiune gen recall) culisele in cauza(fata+spate), parca pe undeva inainte de 20k km. Pana acum, la ~62.000km, nu am sesizat nici un fel de zgomote suspecte dinspre rotile fata/spate.
            Astept schimbul de placute de frana (inca merg cu cele din fabrica) ca sa-i rog sa bage si niste vaselina la culise, rau nu are ce sa-i faca (o sa iau cu mine vaselina siliconica pe care am luat-o pentru masina de dinainte).

            Comment


            • #36
              Originally posted by closchkutza View Post
              La a mea s-au schimbat in garantie (ceva actiune gen recall) culisele in cauza(fata+spate)...
              RECALL?
              ma mir ca au avut atitudine cei de la Toyota pentru rusinea asta de problema

              Eu consider si spun tuturor:
              problema culiselor este o rusine pentru TOYOTA ca fabricant.

              Iar faptul ca nici nu au facut recall (eu unul nu stiu de asa ceva), e o rusine pentru TOYOTA ca comerciant (se merita cacofonia).

              In rest, n-am ce sa reprosez. Ar fi fost o masina perfecta ...

              O s-o facem noi sa fie perfecta (cu ideea lui panadan)
              トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

              Comment


              • #37
                nu vreau sa par gica contra, si eu am aceeasi problema cu scartaitul, solutia lui panadan e cea mai ok pina acum dar vreau sa intreb, in caz ca se intampla ceva cu masina, intri in cineva sau cineva in tine, la asigurari nu te afecteaza pentru ca "sistemul" de frinare e modificat si nu mai corespunde cu cel original al producatorului? sa nu intelegeti ca nu sunt de acord cu solutia lui panadan, dar intreb si de aspectul asta! multumesc!
                Corolla E15 D-4D 2.0 1AD-FTV 2007 LUNA
                Cand te certi cu un prost, asigura-te ca nu face si el acelasi lucru...

                Comment


                • #38
                  Daca nu sunt victime, nu se face expertiza,numai daca o cere pagubitul.Eu m-as feri sa fac orice modificare de genul asta,mai bine pun vaselina o data pe luna,sa nu mai aud acel zgomot.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by PalCo View Post
                    RECALL?
                    ma mir ca au avut atitudine cei de la Toyota pentru rusinea asta de problema

                    Eu consider si spun tuturor:
                    problema culiselor este o rusine pentru TOYOTA ca fabricant.

                    Iar faptul ca nici nu au facut recall (eu unul nu stiu de asa ceva), e o rusine pentru TOYOTA ca comerciant (se merita cacofonia).

                    In rest, n-am ce sa reprosez. Ar fi fost o masina perfecta ...

                    O s-o facem noi sa fie perfecta (cu ideea lui panadan)
                    M-am uitat acum pe cartea de service. Au fost 2 schimburi, unul la ~26.000km(puntea fata) si unul pe la 29.000km(puntea fata+spate), prin anul 2010. Din cate retin de la fostul proprietar, la primul l-au chemat cei de la service sa verifice, l-au intrebat daca a remarcat zgomote metalice de la puntea fata/spate, omul a zis ca nu, au verificat si le-au schimbat pe cele de pe fata.
                    Apoi, la 29.000km, cu ocazia reviziei, l-au intrebat (din nou) de zgomot dinspre rotile fata/spate. Omul din nou i-a zis ca nu si ca cele de pe fata fusesera schimbate in urma cu 3000km. Cei de la service i-ar fi spus ca s-au inregistrat multe plangeri legate de zgomote produse de bolturile in cauza si ca sfatul lor este sa schimbe, pe garantie, bolturile tuturor etrierilor, ca astea noi "nu mai fac".
                    Omul cam nedumerit a acceptat (ca doar nu dadea de la el)..si astfel s-a facut schimbul a doua oara, de data aste pe ambele punti.
                    Ambele schimburi sunt mentionate si in cartea de service.

                    Originally posted by dumping View Post
                    nu vreau sa par gica contra, si eu am aceeasi problema cu scartaitul, solutia lui panadan e cea mai ok pina acum dar vreau sa intreb, in caz ca se intampla ceva cu masina, intri in cineva sau cineva in tine, la asigurari nu te afecteaza pentru ca "sistemul" de frinare e modificat si nu mai corespunde cu cel original al producatorului? sa nu intelegeti ca nu sunt de acord cu solutia lui panadan, dar intreb si de aspectul asta! multumesc!
                    Parca, din ce am citit eu, zgomotul nu se manifesta ca un scartait..ci altfel. Esti sigur ca este aceeasi problema?
                    Last edited by closchkutza; 03-02-2013, 08:24 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by closchkutza View Post

                      Parca, din ce am citit eu, zgomotul nu se manifesta ca un scartait..ci altfel. Esti sigur ca este aceeasi problema?
                      M-am exprimat eu gresit, nu e vorba de scartait ci de sunet metalic! scuze. Intrebarea mea ramane deschisa, deci cum e in caz de accident?
                      Corolla E15 D-4D 2.0 1AD-FTV 2007 LUNA
                      Cand te certi cu un prost, asigura-te ca nu face si el acelasi lucru...

                      Comment


                      • #41
                        nu este nici o modificare a sistemului de franare!acea siguranta doar tine etrierul sa nu mai vibreze!aceste masini nu au fost facute pentru astfel de drumuri.a fost doar o scapare a fabricantilor neluând in calcul exportul in tarile de est.cand am luat masina din germania avea deja 7 ani si nu cred ca neamtul ala comod fusese cu ea pe la service.pareau etrierii originali de aceeasi vechime cu masina.dupa o luna de mers prin tara au inceput zgomotele de la folosirea unui drum judetean zi de zi.
                        alfel spus toate celelalte firme producatoare de auto au omologat acea siguranta si la noi la romania s-ar pune problema omologarii?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by panadan View Post
                          nu este nici o modificare a sistemului de franare!acea siguranta doar tine etrierul sa nu mai vibreze!aceste masini nu au fost facute pentru astfel de drumuri.a fost doar o scapare a fabricantilor neluând in calcul exportul in tarile de est.cand am luat masina din germania avea deja 7 ani si nu cred ca neamtul ala comod fusese cu ea pe la service.pareau etrierii originali de aceeasi vechime cu masina.dupa o luna de mers prin tara au inceput zgomotele de la folosirea unui drum judetean zi de zi.
                          alfel spus toate celelalte firme producatoare de auto au omologat acea siguranta si la noi la romania s-ar pune problema omologarii?
                          Am vazut aceleasi sigurante si la o/un ALFA ROMEO , nu am putut studia problema , fiind la un eveniment , dar "avizat" de fenomen am inceput sa "admir" etriere.................. din pacate traim in Romania si suntem incurajati zilnic sa " ne-o facem cu mana noastra " adica sa ne reparam singuri masinile si restul obiectelor care ne inconjoara , daca nu vrem sa fim furati , escrocati , inselati ...etc ................

                          Comment


                          • #43
                            Sa fiti siguri ca daca vor avea ocazia cei de la asigurari se vor lega de acest aspect. Nu fiti naivi!
                            Mai bine bagati vaselina mai des.Eu la fiecare schimb de ulei verific daca este cazul de pus vaselina si actionez in consecinta.
                            Last edited by Legionaru'; 03-04-2013, 21:09 PM.
                            http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by panadan View Post
                              nu este nici o modificare a sistemului de franare!acea siguranta doar tine etrierul sa nu mai vibreze!aceste masini nu au fost facute pentru astfel de drumuri.a fost doar o scapare a fabricantilor neluând in calcul exportul in tarile de est.cand am luat masina din germania avea deja 7 ani si nu cred ca neamtul ala comod fusese cu ea pe la service.pareau etrierii originali de aceeasi vechime cu masina.dupa o luna de mers prin tara au inceput zgomotele de la folosirea unui drum judetean zi de zi.
                              alfel spus toate celelalte firme producatoare de auto au omologat acea siguranta si la noi la romania s-ar pune problema omologarii?
                              Dar cum se numeste gaurirea etrierului si adaugarea unei piese fara acordul fabricantului ? Eu nu zic ca, aceasta metoda, nu este buna,dar trebuie pus si raul in fata.Eu lucrez in domeniu si la o expertiza tehnica ,s-a luat in considerare si vopsirea etrierilor in camp electrostatic.Daca doamne fereste sare siguranta aia si intra intre placuta si discul de frana,ce se poate intampla ?

                              Comment


                              • #45
                                da!corect si subscriu chiar si eu!nu trebuie incurajata modificarea masinilor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google