Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vaselina culise etrier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by brewed View Post
    kit-uri de reparatie pentru etrieri fata aveti idee pe unde sa caut ?
    ONAUTO

    Producator:
    AUTOFREN SEINSA
    31.38 Lei
    27.29 Lei
    Puntea Spate
    Diametru [mm]: 38
    Vezi detalii
    36.74 Lei
    31.95 Lei
    Punte Fata
    Diametru [mm]: 57
    Vezi detalii

    Comment


    • #17
      Multumesc Vali. tare sunt curios daca kit-ul de reparatie de T25 vandut de ei pt d-cat se potriveste pe T27 d-cat.... model cu roti de 18.Tu ai cumparat de la ei ? pentru ce diametru de roata ? a fost ok ?
      Originally posted by vali44 View Post
      ONAUTO

      Producator:
      AUTOFREN SEINSA
      31.38 Lei
      27.29 Lei
      Puntea Spate
      Diametru [mm]: 38
      Vezi detalii
      36.74 Lei
      31.95 Lei
      Punte Fata
      Diametru [mm]: 57
      Vezi detalii
      177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

      Comment


      • #18
        Originally posted by brewed View Post
        Multumesc Vali. tare sunt curios daca kit-ul de reparatie de T25 vandut de ei pt d-cat se potriveste pe T27 d-cat.... model cu roti de 18.Tu ai cumparat de la ei ? pentru ce diametru de roata ? a fost ok ?
        Stiu ca ai T 27 si la selectarea masinii am mers pe 177 hp . Sper sa se portiveasca , eu nu am avut nevoie de nimic pana acum la tractorasul meu ... sper sa nu am prea curand !
        Incearca sa afli diametrul cilindrilor de fanare ai masinii tale si atunci te-ai lamurit . Bafta !

        Comment


        • #19
          Mansoane etrieri T25

          Stie cineva ce cod au mansoanele de la etrieri si de unde le cumpar? Servece-ul mi-a spus ca trebuie schimbate si sunt scumpe la ei. Iar de la dealeri nu stiu ce voi primi, daca nu le dau codul.



          Originally posted by vali44 View Post
          ONAUTO

          Producator:
          AUTOFREN SEINSA
          31.38 Lei
          27.29 Lei
          Puntea Spate
          Diametru [mm]: 38
          Vezi detalii
          36.74 Lei
          31.95 Lei
          Punte Fata
          Diametru [mm]: 57
          Vezi detalii

          Comment


          • #20
            despre mansoanele de la tijele de ghidare etrieri pot sa-ti spun ca vin cu tijele si costa cam 50 ron.alte mansoane nu stiu fii mai explicit-dar cred ca despre alea de pe tije vorbesti.le gasesti la orice mag de piese auto

            Comment


            • #21
              Iata din factura proforma:

              Bucse culisante etriere spate - 2 seturi - 400 ron
              Con esapament toba finala + elem. fixare - 1 buc - 147 ron

              Total piese fara TVA - 547 ron

              Sunt suficiente elementele pentru ca furnizorii sa le poata identifica?



              Originally posted by panadan View Post
              despre mansoanele de la tijele de ghidare etrieri pot sa-ti spun ca vin cu tijele si costa cam 50 ron.alte mansoane nu stiu fii mai explicit-dar cred ca despre alea de pe tije vorbesti.le gasesti la orice mag de piese auto

              Comment


              • #22
                Pe documentul de constatare se vorbeste de manson, iar pe oferta de piese despre bucse. Nu stiu care sunt si am vazut ca nici ofertele primite nu se refera la acelasi produs. Ma popate ajuta cineva?

                Comment


                • #23
                  mansoanele sunt probabil cauciucurile "gofrate" ce acopera tijele atunci cand ies din bucsele etrier.vin odata cu kit de reparatie etrier

                  Comment


                  • #24
                    Kit etrieri

                    Asa arata kit-ul?










                    Originally posted by panadan View Post
                    mansoanele sunt probabil cauciucurile "gofrate" ce acopera tijele atunci cand ies din bucsele etrier.vin odata cu kit de reparatie etrier
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Nu cred ca sigurantele sunt o rezolvare. Fereasca Dzeu in caz de accident asta inseamna modificare la sistemul de franare. Rezolvarea pe care am gasit-o eu a fost sa alezez gaurile din etrier cu cateva zecimi si sa fac alte bolturi dintr-un otel de inalta rezistenta. Cred ca am mers vreo 100 000 km cu etrierele reparate si nu mi-a reaparut zgomotul.

                      Comment


                      • #26
                        @iuliano56
                        da asa arata kit

                        @sigimonlui
                        nu am descoperit eu inventia, ci nemtii, este sustinere logica in aceste sigurante si pot pune pariu cu tine ca si la toyota daca le arat cei de acolo greu isi dau seama daca este original sau nu.nu stiu daca ai vazut foto,nu uita ca sunt in folosinta din vara anului trecut.Parerea mea ca folosirea tijelor facute din metel netratat este mai periculoasa decat sigurantele inventate de nemti

                        Comment


                        • #27
                          Pentru aplicatia asta tratamentul care trebuie facut este cementare. Adica miezul ramane moale si numai exteriorul este dur ca sa reziste la frecare. Eu am folosit un otel carbon de calitate OLC45 si ti-am zis ca nu mai am probleme. Adevarul e ca am acces la tehnologii de varf.

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc mult pentru confirmare pandan.

                            Chestiunea cu arcurile pare cea mai tare. Este accesibila oricui si omologata pe sosele. Deocamdata nu am probleme cu zgomotele, dar daca apar as fi tentat sa aplic metoda.

                            Pandan esti singurul exemplu. Stii un atelier care ar putea face asta?

                            Comment


                            • #29
                              da!OricARE MECANIC CARE INCEARCA SA INTELEAGA CE SE INTAMPLA , o bormasina burghiu de 3mm si foto sa vada unde sa dea gaurile!am cumparat pe second-hand 2 etrieri sa fac proba cum ar merge cel mai bine.concluzia se afla pe rotile mele!
                              nu sunt mecanic! dar nu imi plac zdranganelile la masina si nu merg la service decat daca nu am alta solutie! dar caut alta solutie totdeauna!



                              pentru mai multa concludenta! este f simplu si eficient!
                              nemtii au inventat-o nu eu!
                              eu doar le-am facut cunstinta cu japonezii!!! :-)))

                              Comment


                              • #30
                                E-he. Timpul trece.
                                Iar eu - de ceva vreme - tot trag cu ochiul.
                                Si am observat ca solutia adoptata de panadan este prezenta pe multe alte marci: VW, Audi, BMW, Renault, ... Honda, ... Dacia (Logan)...
                                E limpede: tensiunea creata de acel "arc" este necesara, iar Toyota a sarit peste aceasta solutie ... din - nu inteleg - ce motiv.
                                Mie imi ramane sa pregatesc "adoptia" si sa calculez pozitia gaurilor de3 mm si adancimea lor.
                                Vreun sfat (suplimentar) panadan?
                                Se poate lucra cu etrierul montat?
                                Ce riscuri sa avem in vedere la adoptie, frate (nici eu nu merg la service, decat cand dificultatea ori sculele necesare ma depasesc)?

                                Multumim pentru idee.
                                トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google