Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

impresii despre avensis

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • impresii despre avensis

    salutare tuturor. mi-am luat de curand un avensis second cu 4 mii la bord.
    masina este ca noua si am optat pentru ea deoarece avea un prt f bun si m-am gandit ca nu are rost sa mai dau cateva mii in plus sa o iau din sowroom plus ca trebuia sa astept f mult. cred ca am o experienta f bogata in ceea ce priveste masinile pe care le-am condus si prima data cand m-am urcat in avensis eram f curios de ce este in stare( nu mai condusesem avensis). am ramas placut surprins de senzatia pe care mi-a lasat-o la volan. fiabilitate f buna si mai als faptul ca la drum lung nu te solicita aproape deloc. la multe masini am intalnit problema asta. consider ca isi merita din plin banii daca e sa am in vedere un raport pret calitate dar daca o compar cu alte masini la aceeasi bani cred ca le este superioara( sau mai bine spus acestea nu-si merita banii: 407, octavia II, ford mondeo, mazda 6 etc) respect honda acord si subaru
    AVENSIS 1.6 VVT-i

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos !
    Masina luata din tara sau afara?
    Toyota Avensis 1.8 VVT-i

    Comment


    • #3
      salutari tuturor. e prima data cand intru pe forumul toyota. as dori un sfat de la cei in masura sa-l ofere. doresc achizitionarea unui avensis 2d4d variant nou, echipare luna.acum sunt posesor de vw golf4 variant, an 2003. se merita schimbarea? nu sunt f hotarat. mai pot opta cam in aceeasi bani si pt o octavia II noua cu multiple optionale ajunge ceva mai bine ca dotari la aceesi bani. cu stima.

      Comment


      • #4
        si pt ca am vazut intr-un post ca cineva spune de piese ca sunt f scumpe, as dori niste preturi aproximative la revizii. macar primele revizii pana in 30000km. si inca ceva dieselul 2d4d are distribuitie pe lant, pt ca nu reusesc sa ma edific de pe site?

        Comment


        • #5
          Bine ai venit!

          Si eu oscilam intre Octavia si Avensis (si Vectra). Am ales Avensis-ul, si cred ca am facut bine. Parere oarecum subiectiva

          Da, Avensis are distributia pe lant.
          73 de Zoli / YO5CRQ

          Comment


          • #6
            Vezi in tabel preturi estimative ale reviziilor si in general se incadreaza in sum. Doar daca se schimba ceva in plus creste si pretul !
            Si in rest nu prea se strica ceva la masinile astea !
            revizii_toyota.jpg

            Vad ca nu merge decat daca dau linkul:
            http://www.forumtoyota.ro/forum/atta...1&d=1200386219
            Last edited by zorro; 01-15-2008, 08:42 AM.
            Toyota Avensis 1.8 VVT-i

            Comment


            • #7
              Originally posted by silviu david View Post
              salutari tuturor. e prima data cand intru pe forumul toyota. as dori un sfat de la cei in masura sa-l ofere. doresc achizitionarea unui avensis 2d4d variant nou, echipare luna.acum sunt posesor de vw golf4 variant, an 2003. se merita schimbarea? nu sunt f hotarat. mai pot opta cam in aceeasi bani si pt o octavia II noua cu multiple optionale ajunge ceva mai bine ca dotari la aceesi bani. cu stima.
              Eu am un Avensis Kombi 2.2 D4D 150 CP.
              Sunt f.f.f. multumit de el.
              Am facut deja 6.000 km intr-o luna si mi se pare o super masina.
              Am oscilat intre Passat Variant si Avensis, pana la urma m-am decis pt. Avensis si nu imi pare rau. La Passat era interesanta cutia DSG.

              Am mers cu masina pana in nordul Germaniei, facand 3.500 km in 3 zile, si nu m-am simtit deloc obosit dupa drum. Pe autostrada nu ma depasea nimeni. La 200 km la ora statea excelent pe sosea.

              Eu zic ca nu poti compara Avensis cu Octavia sau Golf, deoarece sunt clase diferite.
              Octavia, Golf sunt clasa compacta, Avensis e clasa medie.
              Avensis se poate compara cu Passat eventual.

              Numai bine,
              Lau

              Comment


              • #8
                Felicitari lui Leonard si Lau pentru achizitii....eram curios ....Leonard cat ai dat pe Avensisul tau.....si milioane de km fara probleme...
                Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                Comment


                • #9
                  Eu sper ca pana vineri sa vina , asta numai sa se tina dealerul de cuvant ca vine in 7 zile.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mushu View Post
                    Felicitari lui Leonard si Lau pentru achizitii....eram curios ....Leonard cat ai dat pe Avensisul tau.....si milioane de km fara probleme...
                    imi pare rau ca nu am mai putut intra pe forum si iti raspund atat de tarziu. masina m-a costat 15 mii euro, avea 4mii kilometri si era cu folie pe scaune.
                    AVENSIS 1.6 VVT-i

                    Comment


                    • #11
                      Am sunat azi la dealer sa vad si eu cand vine masina si mi-a dat un raspuns.... pe 25 ian intra in tara , am intrebat daca s-a intamplat sa vina mai devreme si mi-a zis ca da dar au fost dati cand s-a si intarziat .E clar ... numai plec weekendu viitor la munte cu masina noua

                      Comment


                      • #12
                        am intrat in fibrilatii , dabia astept sa vina "hogeacul" , sper sa se intample vro minune si vineri sa ma sune sa ma duc sa o ridic

                        Comment


                        • #13
                          Avensis 1.8 VVt-i, Luna

                          Hello! Am preferat sa vin mai tarziu cu impresii despre masina, la 3 luni de la achizitie si 2000 km parcursi, pentru a fi mai completa paleta de informatii oferite.
                          Masina este conform titlului si avatarului, culoare light-olive. Fata de dotarile standard are in plus faruri xenon (Target), alarma (TH300) si senzori parcare. Toate montate direct la reprezentanta. Comentarii fata de acestea:
                          1. Xenon - merita toti banii. Am umblat doua saptamini cu farurile normale--> upgrade--> alta viata!!! Distanta pe care bat este mai mare clar, ma simt mai sigur la volan. Reglajul inaltimii pare bun, nu ma semnalizeaza cei de sens opus, cind sunt mai multe persoane in spate nu uit sa butonez inaltimea lor.
                          2. Alarma - testata o singura data, cu greamurile deschise, sa aud cum piuie la detectia de intruziuni. De atunci n-a mai zis nimic. Sper sa nu zica nici de acum incolo.
                          3. Sezori de parcare. Alta investitie buna, dar creeaza dependenta, te lenevesc. Te uiti cu lehamite in retrovizor cind faci manevre. Buni cind sa baga copii in spate (pe incercate).

                          Si acum sa revin la masina:
                          Bile albe:
                          -Antifonare (insonorizare) excelenta, absoarbe zgomotul de rulare perfect. Se aude doar torsul motorului (pina la 3000) si dupa care se trezeste fiara . Nu aud manelistii la stopuri, claxoanele stresatilor.... Tin minte ca m-au impresionat de la inceput ecranele de antifonare de la la motor si chiar din portbagaj.
                          -Motorizare: chiar daca are aproape 1.5 tone motorul face fata cu succes, demareaza suficient de bine ca se scoate din necazuri, in depasiri, peste 3500 rpm te ajuta fara sa comenteze. Consumul meu este un pic peste cel din carte (10.5-11) in oras, dar aici e vorba de stilul meu. Cind sunt mai domolit, se incadreaza in parametri.
                          -Manevrabilitate: foarte buna, dupa parerea mea. Auzeam comentarii legate de o oarecare imprecizie. Nu stiu la ce se refera, mi se pare ok. Raspund usor la rotirea volanului, ai un feedback corespunzator, stii tot timpul in ce directie sunt orientate rotile. La drum intins sta lipita de sosea, stabila in curbe, suspensia relativ rigida cred ca ajuta mult. La frinare se simte ca are o masa peste medie, dar e bine sa vedeti ce e in jur si sa frinam din timp.
                          In trafic masina se strecoara relativ usor, jonglerii de pe o banda pe alta fara sa simti ca ai avea ceva probleme sau ca marimea masinii te incurca. Parcarea e usoara, doar gaura sa fie macar de 5.5 metri si e OK.
                          -Sisteme electronice: ABS, VSA, TRC - fac iarasi toti banii. Singurul care nu l-am vazut in lucru a fost VSA-ul, ABS e ok si pe nisip, mizga, gheata. TRC facut si el datoria de multe ori, mai ales pe zapada si gheta, mie dor de plecari de pe loc cu scrisnete de cauciucuri. Plecarea de suprafete lunecoase e foarte usoare, rotile nu se invart in gol aiurea, in trafic iar l-am simiti de 2-3 ori cind stinga a prins gheata si dreapta era pe uscat. A carait, a clipit in bord dar nu mi-a dat voie sa ma dezechilibrez, cu toate ca simteam tentinta de rasucire. E drept, eram si la viteza relativ mica (max 70 km/h). E bun si butonul de dezactivare TRC, nu uitati de el cind sunteti inzapeziti/innoroiti, altfel imbatriniti pe loc. Testat o singura data, gheata asortata cu strat de zapada deasupra. Nu am reusit sa ies decit cu spatele, dar aici TRC nu ajuta la nimic. deci: OFF.
                          -Vizibilitate: foarte buna, usoare probleme cu stalpul stinga fata care blocheaza campul vizual, mai ales cind si e noroi pe geam, depus linga stalp (creste zona opaca). Stergatoare OK, instalatie de spalare OK, instalatie de dezaburire OK. Curata rapid parbrizul, luneta se dezgheata si ea rapid (la -10 grade atinse), oglinzile la fel. Sistemul de aer conditionat dezabureste foarte bine, optiunea speciala din clima starneste un uragan in interior dar da rezultate rapide. Ramin usor aburite geamurile pasagerilor spate. Sunt incintat de senzorul stergatorul de parbriz, ce comanda stergatoarele automat, in functie de viteza si apa de pe geam. Atentie totusi iarna, comutati din modul automat pe manual, sa nu va porneasca stergatoarele cind sunt inghetate si lipte de geam. Nu vreau sa stiu ce se poate intimpla. Acceasi problema, a inghetului, si in cazul oglinzilor. Daca aveti zapada pe ele sau ninge si noaptea s-ar putea sa inghete, nu le rabatati. Au locasuri in care se poate aduna zapada/apa, care ingheata si blocheaza deschiderea lor. Asta am patit-o, au un senzor care le da comanda inversa si incerca din nou... Si tot asa. Risc de rupere, ars motir sau mai stiu eu ceva. Stati cu solutii de dezghetat parbrizul la indemina si folositi si la oglinzi.
                          -Confort interior: Scaunele confortabile, te tin bine, usor o tenta sportiva. Sezut parca un pic cam scurt pentru mine (am picioarele cam lungi si amortesc la drum lung), lipsa de reglaj lombar. Tetiere OK, postul soferului da o usoara senzatie de cazemata (a se citi siguranta). Cotiera centrala comoda si practica, reazemul pentru mina stinga la indemina, butoanele de oglinzi de pe el la indemina si ele. La schimbator se ajunge usor daca ai mina pe cotiera. Pedalele usor cam inghesuite (frina si accelaratie), daca am bocanci mai lati mai ciupesc ambele. Ambreiajul mi s-a parut cam dur la inceput, parca era de diesel, acum s-a mai lasat. Instalatia de sunet buna, boxele redau fara distorsiuni pina pe la nivelul 30 (nu stiu care e maximul), radio cam sensibil, antena fiind in luneta.
                          Pasagerii din spate au loc suficient, in conditiile in care am scaunul destul de impins catre ei. Cotiera centrala de la ei buna si practica.
                          Portbagajul este luuuung, daca ai ceva in fundul lui si ai sub 1.70 inaltime, ai bulit-o. Trebe' sa te tirai pina acolo. Si acolo sunt butoanele care blocheaza rabatarea banchetei . Cu bancheta rabatata (atentie, nu ajunge perfect la orizontala, unghi de 30 grade) ai loc suficient sa duci si bradul de craciun.
                          Gol total in minte, ma opresc aici cu laudele.

                          Bile negre.
                          1. Din cind in cind, la turatii mici ale motorului se aude un zdranganit in bord, cam in spatele aeratorelor din consola centrala. Tratat cu pumni, parca a mai disparut..
                          2. Luminile de la butonul pliere/reglaj oglinzi... Stai asa... Care lumini nene?
                          3. Afisaj CD/Radio - sarac in informatii, daca ai o melodie mp3 cu titlu mai lung nu vei avea habar niciodata cum se cheama.
                          4. Butonul de blocare usi-accesibil numai de la sofer. Daca am vazut un lucru bun la Dacii, era acest buton, pus in consola centrala, pe linga avarie, sa ajunga si pasagerul la el.
                          5. Scaunul sofer fara reglaj lombar si unghi sezut.
                          6. Portbagaj cu inaltime mica (nu poti sa cari televizoare) .


                          Cam atit. Sper ca nu e prea lung, dar am vrut sa dau cit mai multe date.
                          Last edited by KamiKADZE; 01-21-2008, 17:02 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Oooooaaaaaaaa

                            Crede-ma ca am avut rabdare multa sa citesc tot(bine acuma,nu ca nu mi-a placut ).....la un moment dat ma gandeam ca ar trebui sa scrii povesti pentru copii....avand in vedere daca pana la 2000 de km ai scris atat sunt curios cat o sa scrii la 5000 km

                            Sa o stapanesti sanatos!!!! iar pentru cei care inca isi asteapta masina asteptare usoara.....
                            Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                            Comment


                            • #15
                              Maine la 4 se duce tata sa o ridice de la Toyomotor, am primit confirmarea in sfarsit.Pe seara ies cu ea sa dau o tura sa vad cum merge si revin cu impresii.Ma mir ca a ajuns

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google