Detin un auris 1.6 benzina MMT luna cu VSC(la comanda) din 2008, cu 6500 km la bord. O conduc numai in modul E. Ma confrunt cu urmatoarele probleme majore :
1.In mers , la cca. 2000-2200 turatii doresc sa depasesc o masina care are vreo 70 km/h ca si mine , apas acceleratia si dau de un gol profund ; am incercat toate stilurile de apasat acceleratia(mai fin, mai profund,mai ferm , mai brusc, etc), dar nu constat accelerare in timp util pt.a efectua manevra; masina accelereaza totusi , dar nu destul de rapid , ceea ce face dapasirea cam riscanta .Daca apas la maxim masina tureaza cu zgomot mare si o ia relativ mai repede . E normal pentru a ajunge de la 70 km/h la 90-100 km/h sa apas acceleratia la maxim si sa turez asa motorul ?
2. In mers la deal daca intru cu 60 km/h , apas acceleratia pt. a mari viteza , constat ca apas degeaba ; tot asa , doar daca apas la maxim (kick-down?) incepe a se urni cu greu si tinde spre 80 km/h cu huruiala imensa . Impresia generala de cand am aceasta masina este ca puterea reala o motorului este de aproximativ 70cp in loc de 124cp cum scrie in manual . Cand actionez butonul ES ar mai avea intre 90-100cp. Am condus o perioada o Dacie 1310 din 1989 si era mai iute si mai puternica decat masina asta de 18600 euro . Sunt profund dezamagit .Am impresia ca o trag eu dupa mine in mers dacat sa ma duca ea .
3.Cand cobor o panta si incetinesc mai tare in vreo curba si apoi accelerez , turometru creste brusc pe la 4000-4500 turatii , motorul huruie tare , iar masina aproape ca nu merge , astfel incat , de multe ori am franat-o si apoi am pornit din nou .
Am fost la service cu aceste probleme , am primit "instructiuni de condus MMT" pe o foaie nesemnata de nimeni si am primit raspuns ca astfel de chestii sunt "normale" si nu reprezinta defectiuni din fabrica .
Va rog sa-mi spuneti sincer daca aceste probleme le aveti si voi , deoarece dealerii Toyota spun ca asa se comporta toate aceste modele . Daca dealerii au dreptate inseamna ca ne-am pricopsit toti cu carute pe bani multi .
1.In mers , la cca. 2000-2200 turatii doresc sa depasesc o masina care are vreo 70 km/h ca si mine , apas acceleratia si dau de un gol profund ; am incercat toate stilurile de apasat acceleratia(mai fin, mai profund,mai ferm , mai brusc, etc), dar nu constat accelerare in timp util pt.a efectua manevra; masina accelereaza totusi , dar nu destul de rapid , ceea ce face dapasirea cam riscanta .Daca apas la maxim masina tureaza cu zgomot mare si o ia relativ mai repede . E normal pentru a ajunge de la 70 km/h la 90-100 km/h sa apas acceleratia la maxim si sa turez asa motorul ?
2. In mers la deal daca intru cu 60 km/h , apas acceleratia pt. a mari viteza , constat ca apas degeaba ; tot asa , doar daca apas la maxim (kick-down?) incepe a se urni cu greu si tinde spre 80 km/h cu huruiala imensa . Impresia generala de cand am aceasta masina este ca puterea reala o motorului este de aproximativ 70cp in loc de 124cp cum scrie in manual . Cand actionez butonul ES ar mai avea intre 90-100cp. Am condus o perioada o Dacie 1310 din 1989 si era mai iute si mai puternica decat masina asta de 18600 euro . Sunt profund dezamagit .Am impresia ca o trag eu dupa mine in mers dacat sa ma duca ea .
3.Cand cobor o panta si incetinesc mai tare in vreo curba si apoi accelerez , turometru creste brusc pe la 4000-4500 turatii , motorul huruie tare , iar masina aproape ca nu merge , astfel incat , de multe ori am franat-o si apoi am pornit din nou .
Am fost la service cu aceste probleme , am primit "instructiuni de condus MMT" pe o foaie nesemnata de nimeni si am primit raspuns ca astfel de chestii sunt "normale" si nu reprezinta defectiuni din fabrica .
Va rog sa-mi spuneti sincer daca aceste probleme le aveti si voi , deoarece dealerii Toyota spun ca asa se comporta toate aceste modele . Daca dealerii au dreptate inseamna ca ne-am pricopsit toti cu carute pe bani multi .

Oricum, la fel se comporta si cu cutia manuala daca te duci cu piciorul la fund la 60-70km/h si esti in viteza a 5-a; vezi daca nu ai vreun buton acolo sa treci cutia in modul "sport". Sau, cum ai zis si tu, apesi brusc, semnalizand cutiei ca vrei sa retrogradezi.
Evident, nu abuzez de asta, dar la nevoie stiu ca poate. Maine ii fac revizia de 2 ani. ZERO probleme. Si a vazut 6000 rpm si in primii 100 de km nu 1000
Comment