Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Auris 1.6 benzina MMT, putere motor reala ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Auris 1.6 benzina MMT, putere motor reala ?

    Detin un auris 1.6 benzina MMT luna cu VSC(la comanda) din 2008, cu 6500 km la bord. O conduc numai in modul E. Ma confrunt cu urmatoarele probleme majore :

    1.In mers , la cca. 2000-2200 turatii doresc sa depasesc o masina care are vreo 70 km/h ca si mine , apas acceleratia si dau de un gol profund ; am incercat toate stilurile de apasat acceleratia(mai fin, mai profund,mai ferm , mai brusc, etc), dar nu constat accelerare in timp util pt.a efectua manevra; masina accelereaza totusi , dar nu destul de rapid , ceea ce face dapasirea cam riscanta .Daca apas la maxim masina tureaza cu zgomot mare si o ia relativ mai repede . E normal pentru a ajunge de la 70 km/h la 90-100 km/h sa apas acceleratia la maxim si sa turez asa motorul ?
    2. In mers la deal daca intru cu 60 km/h , apas acceleratia pt. a mari viteza , constat ca apas degeaba ; tot asa , doar daca apas la maxim (kick-down?) incepe a se urni cu greu si tinde spre 80 km/h cu huruiala imensa . Impresia generala de cand am aceasta masina este ca puterea reala o motorului este de aproximativ 70cp in loc de 124cp cum scrie in manual . Cand actionez butonul ES ar mai avea intre 90-100cp. Am condus o perioada o Dacie 1310 din 1989 si era mai iute si mai puternica decat masina asta de 18600 euro . Sunt profund dezamagit .Am impresia ca o trag eu dupa mine in mers dacat sa ma duca ea .
    3.Cand cobor o panta si incetinesc mai tare in vreo curba si apoi accelerez , turometru creste brusc pe la 4000-4500 turatii , motorul huruie tare , iar masina aproape ca nu merge , astfel incat , de multe ori am franat-o si apoi am pornit din nou .
    Am fost la service cu aceste probleme , am primit "instructiuni de condus MMT" pe o foaie nesemnata de nimeni si am primit raspuns ca astfel de chestii sunt "normale" si nu reprezinta defectiuni din fabrica .

    Va rog sa-mi spuneti sincer daca aceste probleme le aveti si voi , deoarece dealerii Toyota spun ca asa se comporta toate aceste modele . Daca dealerii au dreptate inseamna ca ne-am pricopsit toti cu carute pe bani multi .
    Last edited by rafaelos; 09-05-2009, 16:04 PM.

  • #2
    Motorul asta de-abia pe la 2000rpm incepe sa se dezmorteasca Oricum, la fel se comporta si cu cutia manuala daca te duci cu piciorul la fund la 60-70km/h si esti in viteza a 5-a; vezi daca nu ai vreun buton acolo sa treci cutia in modul "sport". Sau, cum ai zis si tu, apesi brusc, semnalizand cutiei ca vrei sa retrogradezi.

    Pentru raspuns uniform la accelerare in toata plaja uzuala de turatii trebuia sa iei un turbodiesel, de preferat cu cilindree mare
    Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

    Comment


    • #3
      Si eu am mmt dar pe 1.8 (129 cp) .Vreau sa-ti spun ca si eu am trecut prin aceleasi frustrari ca si tine ; am gasit o solutie : ii dau talpa , anticipand ca vreau sa depasesc sau sa urc dealul etc cu putin inainte , ca urmare retrogradeaza , uneori si doua trepte , ajunge la 4-5000 rpm si face treaba bine. Gandeste-te ca tot asa procedezi si cu o cutie manuala (benzina ) . @DanCld: te rog sa explici in detaliu plaja uzuala de turatii , fiindca daca te referi la intervalul 2000-3000 rpm , atunci aia nu e plaja ca mai degraba nisa (scuza-ma , nu vreau sa intru in polemica vesnica )

      Comment


      • #4
        Originally posted by rafaelos View Post
        Detin un auris 1.6 benzina MMT luna cu VSC(la comanda) din 2008, cu 6500 km la bord. O conduc numai in modul E. Ma confrunt cu urmatoarele probleme majore :

        1.In mers , la cca. 2000-2200 turatii doresc sa depasesc o masina care are vreo 70 km/h ca si mine , apas acceleratia si dau de un gol profund ; am incercat toate stilurile de apasat acceleratia(mai fin, mai profund,mai ferm , mai brusc, etc), dar nu constat accelerare in timp util pt.a efectua manevra; masina accelereaza totusi , dar nu destul de rapid , ceea ce face dapasirea cam riscanta .Daca apas la maxim masina tureaza cu zgomot mare si o ia relativ mai repede . E normal pentru a ajunge de la 70 km/h la 90-100 km/h sa apas acceleratia la maxim si sa turez asa motorul ?
        2. In mers la deal daca intru cu 60 km/h , apas acceleratia pt. a mari viteza , constat ca apas degeaba ; tot asa , doar daca apas la maxim (kick-down?) incepe a se urni cu greu si tinde spre 80 km/h cu huruiala imensa . Impresia generala de cand am aceasta masina este ca puterea reala o motorului este de aproximativ 70cp in loc de 124cp cum scrie in manual . Cand actionez butonul ES ar mai avea intre 90-100cp. Am condus o perioada o Dacie 1310 din 1989 si era mai iute si mai puternica decat masina asta de 18600 euro . Sunt profund dezamagit .Am impresia ca o trag eu dupa mine in mers dacat sa ma duca ea .
        3.Cand cobor o panta si incetinesc mai tare in vreo curba si apoi accelerez , turometru creste brusc pe la 4000-4500 turatii , motorul huruie tare , iar masina aproape ca nu merge , astfel incat , de multe ori am franat-o si apoi am pornit din nou .
        Am fost la service cu aceste probleme , am primit "instructiuni de condus MMT" pe o foaie nesemnata de nimeni si am primit raspuns ca astfel de chestii sunt "normale" si nu reprezinta defectiuni din fabrica .

        Va rog sa-mi spuneti sincer daca aceste probleme le aveti si voi , deoarece dealerii Toyota spun ca asa se comporta toate aceste modele . Daca dealerii au dreptate inseamna ca ne-am pricopsit toti cu carute pe bani multi .
        Raspunsul este foarte simplu: Nu stii, sau nu te-ai obisnuit inca sa-ti conduci masina, sau ai condus doar masini diesel pana la asta. MMT este o transmisie foarte intuitiva si usor de condus atunci cand intelegi cum functioneaza si cum trebuie condusa.
        In primul rand motorul de 1.6 si 124 CP atat cu tansmisie MMT cat si cu cea manuala este, ca toate motoarele japoneze de altfel, un motor care functioneaza optim de la 3000-3500 ture in sus (este un benzinar totusi si nu diesel) si merge la fel de bine (si asta este marele lui atu) pana la 6400 de ture; asta inseamna ca la 2000-2200 de ture, mai ales in treapta a 5-a asa cum se intampla la MMT cand o conduci in E nu ai cum sa ai pretentii de demaraj.
        Este un motor care este conceput si functioneaza foarte bine la turatii mari, asa incat sa nu-ti fie frica sa-l folosesti la 5000 de ture (al meu vede zilnic 5000-6000 de ture) .
        In plus, la MMT modul in care se schimba treptele depinde foarte mult de modul in care conduci. Daca vrei sa mergi linistit si fara graba vei apasa acceleratia usor si cutia schimba la 1800 ture. Daca vrei un mers sportiv, apesi acc cu putere si vei vedea ca schimba singura la 4500-5000 de ture (asta vroiam sa spun cand ziceam ca este o transmisie intuitiva).
        Daca esti in modul E la 70 Km/h (esti in treapta a 5-a, nu uita) si vrei sa depasesti, ai urmatoarele optiuni: fie apesi pedala de acceleratie la fund, cu putere si astfel activezi Kick-down-ul care iti retrogradeaza automat cutia in treapta a 3-a de viteza, fie, mult mai simplu, retrogradezi singur din padelele de pe volan doua trepte pana in a treia; repet, retogradarea pt un demaraj corect (la orice masina de caii astia) la 70Km/h in a 5-a ,trebuie facuta doua trepte, pana in a treia. Daca procedezi asa, masina se duce instant la 4000-4500 de ture, si pur si simplu zboara de sub tine, insotita de acel zgomot de motor turat de care tu te plangi, dar pe care eu personal il gasesc foarte atragator.Alta optiune o reprezinta activarea modului sport cand masina va schimba chiar si in E la 5000 ture oferindu-ti rezerve suficiente de putere.
        In concluzie, daca intelegi si te obisnuiesti cu particularitatile motorului si ale cutiei, un Auris MMT de 1.6 benzina, este o masina destul de puternica, de responsiva si elastica in depasiri incat sa nu-ti creeze nici o problema.
        BHP wins races, TORQUE sells cars that have no power (usually diesels!

        Comment


        • #5
          Cateva sfaturi pt. MM

          * Ridicati piciorul de pe pedala de acceleratie atunci cand sesizati ca sistemul de transmisie MultiMode se pregateste sa schimbe treapta de viteza. Nu uitati ca sistemul de transmisie MultiMode este un sistem de transmisie manual complet automatizat si ca aceasta actiune va contribui la schimbarea lina a treptelor de viteza.
          * Nu uitati sa folositi frana de mana la pornirea din rampa, pentru a evita alunecarea inapoi la demarare si suprasolicitarea ambreiajului.
          * Nu uitati sa apasati pedala de frana atunci cand doriti sa selectati modul manual cu motorul pornit si vehiculul stationat.
          * Inainte de a porni motorul, apasati pedala de frana si mutati levierul cutiei de viteze in pozitia N.
          * Daca sunteti oprit la semafor sau stationati in trafic, este indicat sa actionati in permanenta pedala de frana atunci cand intentionati sa pastrati levierul cutiei de viteze in pozitia E sau M. Daca doriti sa relaxati piciorul de pe frana este de preferat sa selectati in prealabil pozitia N a levierului cutiei de viteze pentru a nu suprasolicita ambreiajul.
          * Daca va deplasati in modul E si aveti nevoie de o acceleratie puternica, pentru a determina cutia sa schimbe intr-o trapta inferioara, este suficient sa apasati la maxim pedala de acceleratie.
          * Daca vreti sa parcati vehiculul "in viteza" este suficient sa opriti motorul atunci cand levierul cutiei de viteze este in oricare din pozitiile E, M sau R.

          Comment


          • #6
            Parerea mea este ca in afara localitatii unde se cer depasiri sa folositi modul semiautomat care iti da senzatia ca esti intr-un mic bolid de formula 1 cand schimbi din clapete.
            Sub 2500 rpm acceleratia nu prea are efect mai ales in ultima treapta, insa dupa aceasta valoare puterea si cuplul cresc in panta abrupta si poti naviga linistit pana la 5000 rpm fara harmalaie din partea motorului.

            Comment


            • #7
              Originally posted by mursu View Post
              Raspunsul este foarte simplu: Nu stii, sau nu te-ai obisnuit inca sa-ti conduci masina, sau ai condus doar masini diesel pana la asta. MMT este o transmisie foarte intuitiva si usor de condus atunci cand intelegi cum functioneaza si cum trebuie condusa.
              In primul rand motorul de 1.6 si 124 CP atat cu tansmisie MMT cat si cu cea manuala este, ca toate motoarele japoneze de altfel, un motor care functioneaza optim de la 3000-3500 ture in sus (este un benzinar totusi si nu diesel) si merge la fel de bine (si asta este marele lui atu) pana la 6400 de ture; asta inseamna ca la 2000-2200 de ture, mai ales in treapta a 5-a asa cum se intampla la MMT cand o conduci in E nu ai cum sa ai pretentii de demaraj.
              Este un motor care este conceput si functioneaza foarte bine la turatii mari, asa incat sa nu-ti fie frica sa-l folosesti la 5000 de ture (al meu vede zilnic 5000-6000 de ture) .
              In plus, la MMT modul in care se schimba treptele depinde foarte mult de modul in care conduci. Daca vrei sa mergi linistit si fara graba vei apasa acceleratia usor si cutia schimba la 1800 ture. Daca vrei un mers sportiv, apesi acc cu putere si vei vedea ca schimba singura la 4500-5000 de ture (asta vroiam sa spun cand ziceam ca este o transmisie intuitiva).
              Daca esti in modul E la 70 Km/h (esti in treapta a 5-a, nu uita) si vrei sa depasesti, ai urmatoarele optiuni: fie apesi pedala de acceleratie la fund, cu putere si astfel activezi Kick-down-ul care iti retrogradeaza automat cutia in treapta a 3-a de viteza, fie, mult mai simplu, retrogradezi singur din padelele de pe volan doua trepte pana in a treia; repet, retogradarea pt un demaraj corect (la orice masina de caii astia) la 70Km/h in a 5-a ,trebuie facuta doua trepte, pana in a treia. Daca procedezi asa, masina se duce instant la 4000-4500 de ture, si pur si simplu zboara de sub tine, insotita de acel zgomot de motor turat de care tu te plangi, dar pe care eu personal il gasesc foarte atragator.Alta optiune o reprezinta activarea modului sport cand masina va schimba chiar si in E la 5000 ture oferindu-ti rezerve suficiente de putere.
              In concluzie, daca intelegi si te obisnuiesti cu particularitatile motorului si ale cutiei, un Auris MMT de 1.6 benzina, este o masina destul de puternica, de responsiva si elastica in depasiri incat sa nu-ti creeze nici o problema.

              Hmmm acelas motor il am si eu nu si cutia (nu am vrut sa-mi complic viata mai mult decat este cazul). Cutia asta automata nu e stralucita deloc. In ceea ce priveste motorul de 1.6 uoaf ce dezamagit sunt consuma mult prea mult (ce-i drept si masina e grea) , cuplul e aberant de mic si la turatii inalte ; acu na ne multumim cu ce avem;
              Sfatul meu este intotdeauna : faceti cel mai serios test drive inainte de a cumpara o masina, analizati toate aspectele mecanice , ergonomie, spatiu , materiale samd

              Numai bine
              ORA 0600

              Comment


              • #8
                Eu nu reusesc sa inteleg care e problema ca are putere la turatii mari. Daca asa e construita ce sa ii faci? Mie chiar imi place. Sunteti "finuti" ca ii dati a3-a la 70. A mea a vazut si a 2-a la 70 pana la 90 apoi a 3-a. Schimbi pe la 6500 si atunci sa vezi ce "lenesa" e Evident, nu abuzez de asta, dar la nevoie stiu ca poate. Maine ii fac revizia de 2 ani. ZERO probleme. Si a vazut 6000 rpm si in primii 100 de km nu 1000

                Comment


                • #9
                  Mie, unul, imi place cum se tureaza masina!!! Chiar foarte mult! Am facut o incercare - o plecare in forta. Rezultatul: scart in treapta I-a, scart a II-a... scart si a III-a !!! Asa ca.... ce sa-i pot reprosa?! Adevarat - si motorul meu vede zilnic 5000 rpm, iar consumul e pe masura - 9%!!! Dar ce sa zic?! Si popa si hot nu se poate... In general am un consum mediu de 8,2%. Mie imi place si asa. Mai am putin si ma duc la revizia de 3 ani, iar pana acum nu am avut nicio problema majora - ma refer la motor, cutie, directie, frane etc.
                  Bafta tuturor!!!
                  ...cica ca nu viteza prea mare ucide ci...oprirea brusca e de vina!...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alinlunganu View Post
                    Mie, unul, imi place cum se tureaza masina!!! Chiar foarte mult! Am facut o incercare - o plecare in forta. Rezultatul: scart in treapta I-a, scart a II-a... scart si a III-a !!! Asa ca.... ce sa-i pot reprosa?! Adevarat - si motorul meu vede zilnic 5000 rpm, iar consumul e pe masura - 9%!!! Dar ce sa zic?! Si popa si hot nu se poate... In general am un consum mediu de 8,2%. Mie imi place si asa. Mai am putin si ma duc la revizia de 3 ani, iar pana acum nu am avut nicio problema majora - ma refer la motor, cutie, directie, frane etc.
                    Bafta tuturor!!!
                    Ce motor ai si ce combustibil bagi?
                    Eu am medie de 9.2 MEDIA In oras nu las pe instant pt ca ma apuca depresia iar pe autostrada intr-a 5-a pt ca din pacate doar 5 trepte am la 125-130 imi ia cam 7.5 - 8 (Deci cam cat media ta). In 5-6k RPM doar in depasiri.

                    Aaaa btw ce grad de echipare ai? sau mai bine zis cat e masina de grea?

                    Multumesc
                    ORA 0600

                    Comment


                    • #11
                      Ca tot vorbim de cutii de viteze, a reusit cineva sa faca masina asta sa plece de pe loc numai din ambreiaj pe cutie manuala, 1.6vvt?
                      Mie nu imi reuseste niciodata. Am condus un opel astra si puteam sa fac plecarea din rampa numai din ambreiaj si frana de picior, motor tot 1.6 benzina. La Auris am probleme, mi se opreste imediat motorul daca iau mai mult de jumatate piciorul de pe ambreiaj, oricat de incet l-as ridica.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by big_bum View Post
                        puteam sa fac plecarea din rampa numai din ambreiaj si frana de picior, motor tot 1.6 benzina. La Auris am probleme, mi se opreste imediat motorul daca iau mai mult de jumatate piciorul de pe ambreiaj, oricat de incet l-as ridica.
                        Apesi si pe pedala de acceleratie? La Opel cum faceai?
                        Secretul, la plecarea in panta, nu este sa ridici incet piciorul de pe ambreiaj, ci sa apesi rapid si suficient pe acceleratie cu piciorul ridicat de pe frana de picior. Si asta concomitent cu ridicarea piciorului de pe ambreiaj, dar nu brusca. Trebuie sa sincronizezi miscarea picioarelor ca la plecarea obisnuita, dar intr-un timp mai scurt, pt a nu scapa masina inapoi. Si apasarea pe pedala de acceleratie trebuie sa fie mai ferma, pt ca motorul sa transmita suficient cuplu pt a depasi inertia masinii.

                        Comment


                        • #13
                          La Opel procedam asa: Puneam piciorul pe frana de picior, bagam in viteza, lasam ambreiajul liber pana tremura masina, luam repede piciorul de pe ambreiaj si masina incepea sa se deplaseze. Daca vroiam sa merg mai repede, acceleram si corelam acceleratia cu eliberarea completa a ambreiajului.
                          La toyo nu am reusit sa plec de pe loc in linie drepata in modul asta. Stiu cum sa fac sa nu imi moara motorul, nu am probleme in panta, nu mi se duce masina inapoi mai mult de 5-10 cm (ochiometric masurati) doar ca m-am obisnuit asa si imi este mai simplu, plus ca nu toti soferii pastreaza distanta corespunzatoare si nu vreau sa am surprize.

                          Oricum, se pare ca nu sunt singurul caruia i se pare ca ambreiajul cupleaza ciudat, am mai citit si aici pe forum si pe toyotaowners ca si altii se plang de aceasta "problema".
                          Poate nici eu nu sunt obisnuit cu masina, nu o simt inca destul de bine. :P

                          Comment


                          • #14
                            help!

                            Originally posted by big_bum View Post
                            La Opel procedam asa: Puneam piciorul pe frana de picior, bagam in viteza, lasam ambreiajul liber pana tremura masina, luam repede piciorul de pe ambreiaj si masina incepea sa se deplaseze. Daca vroiam sa merg mai repede, acceleram si corelam acceleratia cu eliberarea completa a ambreiajului.
                            La toyo nu am reusit sa plec de pe loc in linie drepata in modul asta. Stiu cum sa fac sa nu imi moara motorul, nu am probleme in panta, nu mi se duce masina inapoi mai mult de 5-10 cm (ochiometric masurati) doar ca m-am obisnuit asa si imi este mai simplu, plus ca nu toti soferii pastreaza distanta corespunzatoare si nu vreau sa am surprize.

                            Oricum, se pare ca nu sunt singurul caruia i se pare ca ambreiajul cupleaza ciudat, am mai citit si aici pe forum si pe toyotaowners ca si altii se plang de aceasta "problema".
                            Poate nici eu nu sunt obisnuit cu masina, nu o simt inca destul de bine. :P
                            Si eu am parte de aceleasi probleme, plus ca sunt incepator, am facut si scoala pe tdi iar acum am auris 1,33. Mi se opreste destul de des la plecarea de pe loc, ce sa mai zic de plecarea in rampa, vai de capu meu. M-am obisnuit cu plecarea doar din ambreiaj de pe diesel. Acuma ma gandesc la fel de fel de variante. Una din ele este sa tin ambreiajul calcat complet, accelerez pana in 1600-1800 rpm, dupa care las finut ambreiajul in timp ce mai accelerez usor, pt plecarea de p loc, 'cea banala'. Ce sfaturi, tehnici aveti adaptate la aceasta motorizare 1,33?

                            Comment


                            • #15
                              nu inteleg dc va complicati doar din ambreiaj si nu folositi frana de mana,v-ar scuti de foarte multe probleme

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google