Detin un auris 1.6 benzina MMT luna cu VSC(la comanda) din 2008, cu 6500 km la bord. O conduc numai in modul E. Ma confrunt cu urmatoarele probleme majore :
1.In mers , la cca. 2000-2200 turatii doresc sa depasesc o masina care are vreo 70 km/h ca si mine , apas acceleratia si dau de un gol profund ; am incercat toate stilurile de apasat acceleratia(mai fin, mai profund,mai ferm , mai brusc, etc), dar nu constat accelerare in timp util pt.a efectua manevra; masina accelereaza totusi , dar nu destul de rapid , ceea ce face dapasirea cam riscanta .Daca apas la maxim masina tureaza cu zgomot mare si o ia relativ mai repede . E normal pentru a ajunge de la 70 km/h la 90-100 km/h sa apas acceleratia la maxim si sa turez asa motorul ?
2. In mers la deal daca intru cu 60 km/h , apas acceleratia pt. a mari viteza , constat ca apas degeaba ; tot asa , doar daca apas la maxim (kick-down?) incepe a se urni cu greu si tinde spre 80 km/h cu huruiala imensa . Impresia generala de cand am aceasta masina este ca puterea reala o motorului este de aproximativ 70cp in loc de 124cp cum scrie in manual . Cand actionez butonul ES ar mai avea intre 90-100cp. Am condus o perioada o Dacie 1310 din 1989 si era mai iute si mai puternica decat masina asta de 18600 euro . Sunt profund dezamagit .Am impresia ca o trag eu dupa mine in mers dacat sa ma duca ea .
3.Cand cobor o panta si incetinesc mai tare in vreo curba si apoi accelerez , turometru creste brusc pe la 4000-4500 turatii , motorul huruie tare , iar masina aproape ca nu merge , astfel incat , de multe ori am franat-o si apoi am pornit din nou .
Am fost la service cu aceste probleme , am primit "instructiuni de condus MMT" pe o foaie nesemnata de nimeni si am primit raspuns ca astfel de chestii sunt "normale" si nu reprezinta defectiuni din fabrica .
Va rog sa-mi spuneti sincer daca aceste probleme le aveti si voi , deoarece dealerii Toyota spun ca asa se comporta toate aceste modele . Daca dealerii au dreptate inseamna ca ne-am pricopsit toti cu carute pe bani multi .
1.In mers , la cca. 2000-2200 turatii doresc sa depasesc o masina care are vreo 70 km/h ca si mine , apas acceleratia si dau de un gol profund ; am incercat toate stilurile de apasat acceleratia(mai fin, mai profund,mai ferm , mai brusc, etc), dar nu constat accelerare in timp util pt.a efectua manevra; masina accelereaza totusi , dar nu destul de rapid , ceea ce face dapasirea cam riscanta .Daca apas la maxim masina tureaza cu zgomot mare si o ia relativ mai repede . E normal pentru a ajunge de la 70 km/h la 90-100 km/h sa apas acceleratia la maxim si sa turez asa motorul ?
2. In mers la deal daca intru cu 60 km/h , apas acceleratia pt. a mari viteza , constat ca apas degeaba ; tot asa , doar daca apas la maxim (kick-down?) incepe a se urni cu greu si tinde spre 80 km/h cu huruiala imensa . Impresia generala de cand am aceasta masina este ca puterea reala o motorului este de aproximativ 70cp in loc de 124cp cum scrie in manual . Cand actionez butonul ES ar mai avea intre 90-100cp. Am condus o perioada o Dacie 1310 din 1989 si era mai iute si mai puternica decat masina asta de 18600 euro . Sunt profund dezamagit .Am impresia ca o trag eu dupa mine in mers dacat sa ma duca ea .
3.Cand cobor o panta si incetinesc mai tare in vreo curba si apoi accelerez , turometru creste brusc pe la 4000-4500 turatii , motorul huruie tare , iar masina aproape ca nu merge , astfel incat , de multe ori am franat-o si apoi am pornit din nou .
Am fost la service cu aceste probleme , am primit "instructiuni de condus MMT" pe o foaie nesemnata de nimeni si am primit raspuns ca astfel de chestii sunt "normale" si nu reprezinta defectiuni din fabrica .
Va rog sa-mi spuneti sincer daca aceste probleme le aveti si voi , deoarece dealerii Toyota spun ca asa se comporta toate aceste modele . Daca dealerii au dreptate inseamna ca ne-am pricopsit toti cu carute pe bani multi .
Comment