Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme auris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am fost la service si am rezolvat cu faza scurta la faruri - trebuiau reglate mai sus.

    De zgomotul motorului rece m-a lamurit si mecanicul oarecum la fel: pt ca e mai rece, dureaza mai mult pana se produce combustia si atunci motorul lucreaza oarecum defazat pana se incalzeste. De unde si vibratiile.

    In schimb nu am rezolvat cu alta problema - intre 2200 si 2400 de turatii imi apare o vibratie la motor, cel mai probabil in zona filtrului de aer. Din pacate nu reusesc sa o reproduc decat cuplat in viteza, pe loc doar motorul toarce frumos. Si-atunci, nestiind unde freaca, nimeni n-o poate rezolva pare-se.

    Comment


    • Originally posted by jordy View Post
      In schimb nu am rezolvat cu alta problema - intre 2200 si 2400 de turatii imi apare o vibratie la motor, cel mai probabil in zona filtrului de aer. Din pacate nu reusesc sa o reproduc decat cuplat in viteza, pe loc doar motorul toarce frumos. Si-atunci, nestiind unde freaca, nimeni n-o poate rezolva pare-se.
      Nu siu despre ce e vorba dar, gandesc o modalitate f simpla de a-i impartasi mecanicului de la service problema: pur si simplu se urca langa tine in masina! Si in felul asta "simte" problema. Va puteti deplasa pe o sosea mai libera (gen iesire din localitate) unde puteti sa "explorati" un regim f variat de viteze, cu schimbarea vitezelor la diferite turatii.
      Doar trebuie sa accepte ideea mecanicul.

      Comment


      • Originally posted by moritz View Post
        o modalitate f simpla de a-i impartasi mecanicului de la service problema: pur si simplu se urca langa tine in masina! Si in felul asta "simte" problema.
        Pai asta am si facut, de 2 ori.

        O data la inceputul lui septembrie la revizia de 30k cu mecanicul de la GTC. Am condus eu, am reprodus. A condus el, a reprodus. Pe soseaua Oltenitei, ca sa fie loc. S-a auzit clar vibratia, problema e ca doar in mers, pe loc nu (adica scoasa din viteza). S-a uitat omul pe sub capota, a zgaltait ce s-a putut, am turat si returat, nimic. A ramas ca daca se accentueaza si reusesc sa o reproduc si pe loc, sa revin.

        Iar a doua oara am fost acum, cu un mecanic de la cei din Pipera. A venit cu un aparat pe care l-a conectat la bord - nu stiu ce e si la ce a folosit. Ce sa zic, ma gandeam ca ii dam de cap. Am condus eu, abia reusisem sa reproduc ca a trebuit sa pun frana. Prin zona pe-acolo chiar nu prea ai pe unde sa te misti in voie cu masina. Plus ca drumul e plin de gropi si pamant de pe rotile masinilor mari si exista mult zgomot de fond. A condus si el, nu s-a auzit nimic. Pana la urma am renuntat, a scris pe fisa zgomot normal la motor si am plecat

        Mie imi pare ca intra ceva in rezonanta pe-acolo pe sub capota fix in plaja aia de turatii. Dar cum naiba sa vezi care e treaba sub capota cand masina e in mers?
        Last edited by jordy; 10-27-2009, 07:25 AM.

        Comment


        • Originally posted by jordy View Post

          Mie imi pare ca intra ceva in rezonanta pe-acolo pe sub capota fix in plaja aia de turatii. Dar cum naiba sa vezi care e treaba sub capota cand masina e in mers?
          Ma gandeam acum ... Ai putea sa mai incerci la o statie ITP care, daca imi aduc bine aminte, are un stand cu role care permit verificarea masinii in timp ce se invart rotile - paremi-se este pt verificarea eficientei sist de franare/frana de mana. Nu stiu daca se preteaza la o viteza mai mare. Mai intreaba, sper sa nu gresesc.

          Comment


          • Originally posted by moritz View Post
            Ai putea sa mai incerci la o statie ITP
            Mersi de sfat. La asta nu ma gandisem

            Comment


            • Salutare

              Am avut rabdare vreo 3 ore sa citesc toate comentariile de aici. wow.
              Am un Auris 1.4 benzina Luna si pot sa spun ca in general sunt multumit de el. Cred sincer ca dezamagirea multora apare din faptul ca e o masina exceptionala cand nu are probleme, super relaxanta la drum, o adevarata bijuterie pe roti, dar cand apar problemele toate aceste calitati palesc doar la gandul ca ieri aveai o minune de masina si azi nu stii ce s-a intamplat.
              Un alt lucru care nu cred ca a fost evidentiat aici e ca sunt diferente semnificative nu atat intre Auris si Corolla cat intre diferite versiuni de motorizare si echipare.

              Dar sa trecem la "tema zilei" roblemele

              1. Greierasii... I-am avut si eu in bord, la prinderea superioara a centurii de sigurata sofer si in zona portabagajului. Solutia: cel din bord a disparut dupa 2 reasezari a bordului in service odata cu schimbarea senzorilor de parcare (fata/spate total ineficienti) defecti, cel din prindere centura a disparut (magic, nu?), iar cel din zona portbagajului a fost solutionat prin aplicarea de mastic la contactul dintre suportul nr. de inmatriculare si caroserie. Tot aici mentionez, dar fara legatura acustica, si faptul ca sub bord dreapta atarna un panou izolat care nu a putut fi prins in nici un fel (asa vine din fabrica... ciudat pt ca la Corolla s-a gasit solutie...).
              2. Portiere... Aici ar fi 2 probleme, una scartaitul acestora dupa aprox 1 an de la cumparare ( sol: ungere cu lubrifiant in service, eu am incercat cu unsoare lichida spray dar nu a mers ) si refuzul unei usi de a se inchide/bloca la inchidere din telecomanda sau manuala cu cheia ( sol: tot la sevice... era o pb mecanica).
              3. Vopseaua... frumoasa dar f sensibila si ineficienta la conditiile de la noi. As fi curios sa vad cum e cu garantia la ea si anticoroziune in cativa ani.
              4. Farurile... intradevar sunt o catastrofa pe timp de noapte asa cum vin setate din fabrica. Se pare ca nici ele nu sunt adaptate la romanica. Dar e bine ca se pot aranja la service fara pb si fara schimbarea becurilor. Acum sunt chiar incantat sa merg noaptea (mai ales ca e mai liber si masina are potential chiar si la 1.4 benzina... prietenii stiu de ce...).
              5. Pierdere lichid de racire... nu se stie de ce dar pierde la solicitari mai extreme pe timp de vara prin refulare, fara nici un fel de alte pb asupra celorlalte componente.
              6. Directie... ei aici ar fi mult de spus. Daca mergi mult (afara!) pe autostrada directia e foarte solicitanta fiind fara feedback in volan iar stabilitatea in curbe la viteze mari (130 – 140 km/h) lasa de dorit (se poate remedia usor prin marire presiunii in roti la 2.7 bar). Dar cum intri in Romania simti ca e facuta pt asa ceva, mai ales ca suspensiile sunt excelente pe drumurile nostre si suporta multe greseli din partea soferului, masina putand fi condusa fara pb si de femei pana spre 120km/h (ma refer le benzine).
              7. Motor... aici ar fi de spus faptul ca mananca f mult la viteze mari iar cum afara benzina e f scumpa acesta combinatie nu e prea fericita. Din nou in Romania e chiar bine, iar daca nu sari de 110 km/h consuma cat un diesel mai vechi (6.2 – 6.5%). In rest ar mai fi zgomotul mare la viteze peste 140 km/h. In fond nimeni nu cred ca isi cumpara Auris pt sport extrem. Viata la bordul unei benzine Toyota este superba, motorul este f elastic scutindu-te de schimbari dese alei treptei de viteza, fara vibratii si zgomote parazite.

              In rest, la capitolul franare pot sa spun ca e excelenta (nota 10) combinatia de discuri la toate rotile, pneuri Brigestone Turanza si asistenta la franare de urgenta. Practic se franeaza in forta numai dupa jumatatea cursei pedalei ceea ce este benefic traficului urban mai ales pt cei cu putina experienta.

              In concluzie, as mai adauga ca la capitolul service si preturi pt optionale se mai poate umbla serios. Auris este ca o domnisoara fitzoasa careia trebuie (musai !) sa-i acorzi atentie, iar pt necunoscatori/incepatori ar trebui sa fie livrat cu un manual suplimentar pt viata de societate.


              Spor...

              Comment


              • Mare dreptate ai POT cu consumul. Eu am 1.6 benzina si are aceeasi meteahna. Daca stau in 110 e o placere sa vezi consumul... daca ma duc mai sus iti vine sa plangi. De vina este lipasa treptei a 6-a, care ar fi trebuit sa fie una lungaaa. Asa cum am eu, difertenta dintre a 5-a si a 4-a e doar de 200 de ture. Eu fac A1 constant, avand treaba la Pitesti mai mereu si o pun la 110 CC si e ok. Dar, cand a trebuit sa ma grabesc, odata, si am tinut-o pe la 140-150 plangeam cum vedeam ca sta pe la 10-11 consum. O cutie cu 7 viteze ar fi ideala.
                P.S.: Si sa sti ca si afara din tara se poate merge cu 110 foarte bine. Eu am fost la Euro 2008 cu o Solenza data de la servici si am consumat f putin la 110.

                Comment


                • Salutare,

                  Sunt un posesor destul de recent al unui Auris 1.4 D4D,am o problema ivita astazi la care nu stiu cum sa-i dau de cap,am scos suportul retractabil de pahar din dreptul soferului pentru a pozitiona scrumiera ,in momentul in care am ajuns acasa si-am scos recipientul am avut neplacuta surpriza sa observ ca respectivul suport nu vrea sa mai intre in locashul sau,de fapt intra dar nu face acel click care sa-l si opreasca .Ce sa zic,este destul de incomoda treaba tinand cont ca este fix in dreptul manerului de la portiera si pentru moment am gasit solutia sa-l proptesc inauntru cu o bucatica de hartie (sper sa fie solutie temporara),am rugamintea daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sa-mi dea si mie un sfat,oricum masina fiind in garantie o sa profit la maxim de aceasta facilitate.
                  Multumesc si drumuri bune,

                  Comment


                  • Originally posted by clg View Post
                    Salutare,

                    Sunt un posesor destul de recent al unui Auris 1.4 D4D,am o problema ivita astazi la care nu stiu cum sa-i dau de cap,am scos suportul retractabil de pahar din dreptul soferului pentru a pozitiona scrumiera ,in momentul in care am ajuns acasa si-am scos recipientul am avut neplacuta surpriza sa observ ca respectivul suport nu vrea sa mai intre in locashul sau,de fapt intra dar nu face acel click care sa-l si opreasca .Ce sa zic,este destul de incomoda treaba tinand cont ca este fix in dreptul manerului de la portiera si pentru moment am gasit solutia sa-l proptesc inauntru cu o bucatica de hartie (sper sa fie solutie temporara),am rugamintea daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sa-mi dea si mie un sfat,oricum masina fiind in garantie o sa profit la maxim de aceasta facilitate.
                    Multumesc si drumuri bune,
                    fumatul dauneaza...=))
                    Toyota Auris.D4D-2.0.

                    Comment


                    • o dauna,dar si materialele proaste dauneaza la fel,o sa sun astazi la Inchape Motors sa vad cum pot rezolva problema

                      Comment


                      • Salutare,

                        Am si eu o intrebare,m-ar interesa cam la cati km se schimba placutele de frana pt un Auris 1.4 D4D,in prezent am 24.000 de km si circul cu o usoara retinere la capitolul franare brusca.


                        merci,

                        Comment


                        • Originally posted by clg View Post
                          Salutare,

                          Sunt un posesor destul de recent al unui Auris 1.4 D4D,am o problema ivita astazi la care nu stiu cum sa-i dau de cap,am scos suportul retractabil de pahar din dreptul soferului pentru a pozitiona scrumiera ,in momentul in care am ajuns acasa si-am scos recipientul am avut neplacuta surpriza sa observ ca respectivul suport nu vrea sa mai intre in locashul sau,de fapt intra dar nu face acel click care sa-l si opreasca .Ce sa zic,este destul de incomoda treaba tinand cont ca este fix in dreptul manerului de la portiera si pentru moment am gasit solutia sa-l proptesc inauntru cu o bucatica de hartie (sper sa fie solutie temporara),am rugamintea daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sa-mi dea si mie un sfat,oricum masina fiind in garantie o sa profit la maxim de aceasta facilitate.
                          Multumesc si drumuri bune,

                          Problema relativ similara ; la revizia din aprilie rog pe cei de la service sa remedieze problema - poate scap si de greierasi
                          ORA 0600

                          Comment


                          • Nu am mai deshis un topic nou pentru urmatoarea problema ,si vi-o supun atentiei aici:
                            Am fost la vulcanizare acu vreo luna sa schimb rotile de iarna(janta tabla + cauciuc iarna) cu cele de vara...si am observat faptul ca tabla de sub unul din pragurile masinii,adica locul in care trebuie montat crikul este indoita.
                            Hmmm...nu am tinut cont,am zis ca betzivii aia de la vulcanizare asta iarna or fi bagat crikul gresit si au indoit-o acolo.
                            DAR astazi am mers iar la vulcanizare ca tot mi sa parea mie ca are o tendinta sa traga stanga,ceva minor ,insignifiant la condus....M-am uitat cu atentie la pneuri...si am observat ca pe fata aveam un cauciuc mai tocit si unul mai putin tocit ,in partea stanga,in care imi tragea...si am zis sa le schimb in asa fel incat pe fata sa am cauciucurile mai putin tocite...adica acelea care au fost pe spate pana asta iarna...
                            Cu ocazia asta i-am spus meseriasului de la vulcanizare sa fie atent unde pune crikul...si l-am si verificat...DAR in momentul in care a dat sa o ridice ...surpriza locul de sub prag s-a indoit ca un plastic...
                            ACU ZIC: E NORMAL ASA CEVA???CA IN LOCUL RESPECTIV SA FIE METALUL MAI MOALE?sau cum dracu o fi el?
                            Si asa m-am ales cu ambele locuri de sub prag de pe fata indoite...
                            Nu e mare belea ca alea se pot indrepta cu un ciocanel de guma...dar am zis ca o sa merg sa le fac panarama astora de la toyota...sa vad ,ca cine stie ..poate am gresit noi si nu am stiut unde sa asezam crikul.
                            Toyota Auris.D4D-2.0.

                            Comment


                            • Am inteles ca aceeasi problema ,cu locurile de sub prag mai moi ,se intalneste si la skoda....
                              Toyota Auris.D4D-2.0.

                              Comment


                              • Ceva asemanator am patit si eu. Cand mi-a ridicat-o (aveau cric din acela care se umfla - nu stiu cum se numeste) s-a produs o "alunecare"/iesire in afara usoara a partii de la prag fata de aripa, nu mai erau una in prelungirea celeilalte. Chestia asta mi-a displacut la culme, dat tipul pusese cricul bine - eram langa el. Mi-am bagat ghiarele in gat ca n-am facut eu operatiunea cu cricul meu mecanic. Mentionez ca nu am incercat niciodata sa salt masina folosind cricul de la masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google