Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Yaris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Yaris

    Sunt posesor de Yaris din octombrie 2007 ...am 15.000 de km si pana acuma nu am probleme ....este adevarat ca plasticele sunt usor zgariabile ...iar pe mine sistemul audio nu ma multumeste ...cam atat ....alte probleme va astept sa le semnalati voi...
    Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

  • #2
    Probleme Yaris

    alte probleme? vopseaua este supersensibila. atingi cu unghia vopseaua si se zgarie.
    ce m-a surprins neplacut au fost plasticaraiele din interior. pui mana pe burd si vezi ca se misca plasticu asa e de subtire. nu mai vorbim de plasticul dintre sofer si pasager, la nivelul schimbatorului, este ca hartia. il misti cu doua degete. dezamagt de capitolele astea, in rest, beton. confort, stabilitate, se conduce super usor, nu mai vorbesc ca parca este cu 20 cm mai sus decat in logan sau alte masini mici. e super. nu cred ca as lua altceva. problema e si portbagajul mic. prea mic

    Comment


    • #3
      Ma gandesc sa fac rost de un soi de "mocheta" - daca lasi un pix in spatiile de depozitare din bord, te ia cu durere de cap!
      RAV4 2.2 D-4D
      Yaris 1.3 VVT-i

      Comment


      • #4
        Toyota Yaris 998 cmc

        Oameni buni , am si eu o Toyota Yaris cu motor de 998 cmc , cumparata din Germania af. 2001 . Mi-a venit cu figurina din bord care simbolizeaza un motor , aprinsa . M-a invatat cineva sa-i i-au borna de la baterie ca se reseteaza calc. si se stinge . Asa s-a si intamplat , dar , dupa vreo 200 km s-a aprins iar, fara ca masina sa-mi dea semne ca ar avea probleme in mers . M-am dus la service unde un tip a conectat-o la un laptop si mi-a zis ca e totul in regula . I-a sters din memoria calc. chestia aia cu beculetul si mi-a zis ca daca se aprinde iar va trebui schimbata sonda landa sau cum naiba se scrie.Bineinteles ca dupa vreo 100 km s-a aprins din nou , de-mi venea sa-i dau foc. Stie cineva ce ar putea fi ? In astia de la service nu am incredere pt ca majoritatea sunt escroci . De ce , daca a iesit bine la tester mi-a zis meseriasul ca in cazul in care se aprinde din nou figura aia , va trebui sa schimbe sonda aia celebra ,de unde stia ca-i sonda? O schimba asa la nimereala sa vada ce se mai intampla ? Nu m-ar deranja asa tare daca n-ar fi pe banii mei. A, era sa uit , n-am apucat sa-i schimb filtrul de aer . O fi de-acolo? Oricum trebuie sa-l schimb , asa ca vad eu...

        Comment


        • #5
          iti spun ce mi-au zis mie, de vina e o capsula care s-a infundat,au desfundat-o mi-au spus, dar daca se mai aprinde odata mi-o schimba pe garantie.

          Comment


          • #6
            Sonda Lambda e raspunzatoare de calitatea amestecului. Daca sint probleme cu ea ar trebui sa functioneze defectuos motorul.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dion View Post
              Sonda Lambda e raspunzatoare de calitatea amestecului. Daca sint probleme cu ea ar trebui sa functioneze defectuos motorul.
              Nu neaparat, motorul va merge aproape normal, daca in rest nu are nici un defect. Dar o sa vezi un bec aprins in bord, consum o sa fie ceva mai mare si in timp catalizator poate sa se defecteaza. Si noxe sunt afectate in sensul negativ.

              Comment


              • #8
                Am lasat un cutter in torpedoul din spatele volanului si mi-a cantat cale de 320 de km - o placere. Am scos bricheta de la locul ei ca sa pun detectorul de radar si am pus-o in locul scrumierei. Nu va spun cat de frumos facea ea, izbindu-se de marginea acelui suport. Am pus aceste doua obiecte in alte locuri, mai adecvate, si nu s-a mai auzit nimic.
                Se mai plimba bidonul de 5L cu lichid pentru parbriz in portbagaj, de la un capat la altul. Alte zgomote, nu am auzit, desi drumul Reghin - Toplita este "mi-nu-nat". Toata stima si respectul celor care nu se ocupa de el.
                In alta ordine de idei, in incercarea de a curata farurile, intr-o mica pauza pe drum, am observat ca becul de la pozitia din stanga nu imi mergea. Azi m-am dus la Toyota Iasi, o verifica baietii, eu ma uitam la ei pe geam, si cand baga unul din ei mana in spatele farului stanga, mi s-a aprins becul respectiv. Explicatia: firele care duceau la far nu faceau contact bine, ei opinand ca eu as fi fortat acele fire, in incercarea de a schimba becurile. Mi-au inlocuit ei acele fire si conexiunea, fara sa ma taxeze.
                Ideea este ca nu am umblat deloc acolo, nemaivorbind despre schimbarea becurilor (desi ar fi o idee, la cat de slab lumineaza).
                Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                Comment


                • #9
                  aceiasi problema cu becul de motor galben s a aprins la 16000km si tot asa au zis ca n are nimic,ma deranjeaza sa l vad acolo aprins

                  Comment


                  • #10
                    si cu cutia asta multimode nu sunt prea multumit prefer o cutie automatica normala

                    Comment


                    • #11
                      Pe langa plasticele de la portiere si portbagaj (pasajele rotilor) care se zgaraie extrem de usor, desi la prima vedere nu ar parea atat de sensibile, intampin uneori dificultati cu schimbatorul (nu vrea intr-a intaia si in marche-arriere; trebuie sa il bag in alta treapta, apoi isi revine), desi am aproape 4000 de km. O data nu a vrut de nici o culoare a treia, asta in conditiile in care trebuia sa ma misc repejor prin trafic, sa nu blochez intersectia.
                      Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                      Comment


                      • #12
                        methane@
                        problema cu schimbatorul o am si eu i n sensul ca nu intra in prima treapta daca masina merge un pic, in rreapta a 2a iar intra greu mai ales cand e frig afara si chiar mi-a sarit de vreo 2 ori plus faptul ca se mai blocheaza in punctul neutru cand schimb de 4 in 5.; pur si simplu mi s-a intepenit circa 5 secunde in punctul neutru dupa acre si-a revenit; e destul de cunoscutra problema asta a cutiilor de viteze!!! ma rog poate asa functioneza ele!!! eu am 11000 de km cu yarisul si inca mai face din cand in cand chestia asta!! mai am si greieri care apar si dispar si apar iar in alta parte si tot asa!! in rest masina merge brici si consuma f putin

                        Comment


                        • #13
                          In cazul meu, nu intra in marsarier, daca masina se afla inca in miscare pe sensul de mers inainte (chiar daca merg cu 2-5 km/h). A intaia merge din mers. Nu am patit sa imi ramana blocat schimbatorul in pozitia neutra. Intradevar, la frig, intra mai greu intr-a doua, daca masina este rece.
                          Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                          Comment


                          • #14
                            Treapta de mers inapoi nu e sincronizata si daca nu se egaleaza turatiile ciriie.

                            Comment


                            • #15
                              SALUATRE,
                              pe zi ce trece stau si ma minunez de ciudateniile ce caracterizeaza aceasta marca de masina(si nu numai); va reamintesc cateva din eleroblema cu schimbatorul care ba intra ba nu intra , greierii care ba apar in stnaga ba in drepata ba dispar si iar apar si tot asa, huruitul care aparare la franarea cu rotile bracate si acre culmea a disparut cand am dus-o l seervice dupa care iar a reaparut, pedala de frana care pur si simplu devine moale si nu mai stii exact cat sa o apesi si care a2 azi merge perfect pana la un moment dat cand iar face asa.
                              Ultima problema care a aparur de ceva vreme este urmatoarea:de ceva timp am observat ca motorul merge mult mai silentios aproape ca nu se aude ;problema e ca nu merge asa tot timpul in sensul ca in anumite zile sunetul motorului este mult mai mare, masina parca trage un pic mai greu la turatiile ssi vitezele pe care le folosesc zilnic; spre exemplu eu merg cu a 3a in oras si am undeva la 2100 2200 rot; cand motorul merge lin pur si simplu nu se aude nimic in habitaclu, motorul trage perfect, consumul instantaneu oscileaza intre 3 si ceva si 4 si ceva , totul e perfect.
                              a 2a zi merg in exact ijn aceleasi conditii si pur si simplu motorul e mult mai zgomotos, trage mai greu si Cb imi arat valori ceva mai mari; pare ca e mai turat, ca se forteaza mai mult, ca nu e acelas motor.E clar o diferenta si nu prea imi dau sdeeama de la ce ar fi;mm-am gandit la benzina, la fitrul de aer dar nu vad o explicatie logica la ceea ce se intampla.L aservice dupa acum am mai zis nu o mai duc decat daca intr-adevar trebuie; probabil o sa expun problema la revizia de 1 an
                              In rest masina isi face treaba de minune si inca mai sunt fascinat de spatiul interior pe care ti-l ofera

                              Numai bine,

                              Yaris 1.3 , 11500km

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google