Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Despre "fiabilitatea" toyota si nesimtirea toyota romania

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Tudor Catalin View Post
    problema este ca o turbina in mod normal nu pica la km lui decat daca are o problema din fabricatie indiferent cum mergi cu masina
    Turbina nu se preteaza pentru un stil de condus "batranesc", subturat, nefiind cea mai buna varianta pentru o masina utilizata preponderent in mediul urban. De asemenea, dupa cum a spus si Legionarul, dupa drumuri lungi sau o utilizare mai intensiva masina trebuie lasata putin la relanti inainte de oprire, pentru ca gazele din interiorul turbinei sa se poata raci.

    Daca nu respecti aceste simple reguli turbina iti poate pica dupa un interval foarte scurt, chiar si pe la 25-30.000 km.
    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

    Comment


    • #17
      nu vreau sa pornesc acum o polemica pe tema asta dar va spun ca lucrez in transport si distributie de multi ani si am avut si am masini diesel de tot felul de la logan si fiat, peugeot si iveco la mercedes si man si nu am avut nicio turbina cazuta din motivele spuse de voi si credeti-ma ca soferii de distributie nu au nicio treaba sa respecte reguli de genul celor spuse mai sus ci merge fiecare dupa cum il taie capul, ba subturat ba supraturat iar de lasat putin dupa ce merge nici vorba de asa ceva
      singurul motiv pentru care mi-au cazut turbine a fost proasta ungere cand s-a folosit ulei prost, restul au fost din cauza uzurii normale aparuta la multi km
      Ave 1.8 Luna '08

      Comment


      • #18
        salut , am si eu o problema . Am luat un yaris 1.3 pe benzina din 2006 , totul e ok dar de o zi apare un semnal : lampa indicatoare anomalii de functionare in timpul mersului si moare motorul uneori .In carte scrie ca e ceva de acceleratie dar si frana merge mai greu si parca franeaza mai incolo mai merge un pic . cei de la service au zis sa o duc la ei - eu am garantie doar pe motor 1 an , dar chestiiile astea cu frana cu acceleratia sugereaza o defectiune la motor? eu nu ma pricep de deloc cei de la toyota imi pot spune orice oare de ce apare lampa de avertizare defectiune ' ce e defect pana la urma?
        va multumesc

        Comment


        • #19
          Originally posted by comentator View Post
          Pana la 3 ani (perioada de garantie) a fost absolut normal sa-ti ceri drepturile... dar ce ai facut dupa aceea pare sa fie cersetorie! Daca aveai garantie nelimitata era alta discutie Nu degeaba francezii rad de noi: S'il vous plait, monsieur!
          Bineinteles ca in Viena ai gasit un roman, altfel nu reuseai sa negociezi nimic! Occidentalii nu negociaza! Aici ca sa-ti castigi locul de munca trebuie sa uiti de obiceiurile de a cersi sau negocia!
          Ai o logica proasta cat casa poporului.
          Daca tu zici ca ala din Viena care i-a oferit o alternativa omului o facea pentru ca era roman... Tu ai impresia ca romanii cand se duc pe acolo pe la munca sunt direct patroni de firma? ca primesc automat dreptul sa negocieze ceva fara sa fie in politica firmei? sau si-a permis riscul sa faca el o mica "afacere" fara sa stie conducerea? Esti praf frate numa ca ghinionul nostru este ca sunt multi ca tine in Romania.
          In plus, in toata lumea asta, totul este negociabil, crede-ma. Doar ca in anumite parti unii isi permit sa nu-i intereseze sa negocieze pentru ca se gasesc destui din astia limitati ca tine, care atunci cand zice necalificatul ala de la service ca te costa 2.000 de lei sa-ti schimbe amortizorul nu face altceva decat sa zica saru'mana si sa decarteze banii. Chiar daca problema e ca masina nu porneste.
          De aia sunt service-urile sunt pline de toti necompetentii pentru ca sunt destui pe care-i poate prosti fara sa comenteze.
          Solutii sunt putine si trebuie timp sa se schimbe ceva. Dar daca nu facem absolut nimic e clar ca nu o sa se schimbe. Chiar daca singurul lucru care il faci este sa te rastesti la ei, tot ajuta putin. Or sa inteleaga ca nu te pot prosti si tu sa le zambesti, asa de politete sau de rusine...
          In rest ce se mai poate face... facute reclamatii. In caietul lor de observatii, la managerul serviceului si mai ales mai sus. Fiecare are un sef si nu vrea sa ajunga informatii negative despre el la urechile acestuia. Poate in service e o intelegere intre ei si se acopera. Dar daca sesizam mai sus nu se poate sa nu se ajunga la cineva care macar sa-l intrebe pe cel din subordinea lui ce se intampla acolo. Nici Toyota dar nici alte branduri mari nu au ajuns asa prin stilul asta de lucru.
          Daca va fi doar o reclamatie probabil nu va avea efect. Dar cand va apare a doua, a treia si urmatoarele sigur se va face ceva.
          Deci... macar faceti reclamatii. In timp se vor vedea efectele.

          Comment


          • #20
            Originally posted by stefancluj View Post
            salut , am si eu o problema . Am luat un yaris 1.3 pe benzina din 2006 , totul e ok dar de o zi apare un semnal : lampa indicatoare anomalii de functionare in timpul mersului si moare motorul uneori .In carte scrie ca e ceva de acceleratie dar si frana merge mai greu si parca franeaza mai incolo mai merge un pic . cei de la service au zis sa o duc la ei - eu am garantie doar pe motor 1 an , dar chestiiile astea cu frana cu acceleratia sugereaza o defectiune la motor? eu nu ma pricep de deloc cei de la toyota imi pot spune orice oare de ce apare lampa de avertizare defectiune ' ce e defect pana la urma?
            va multumesc
            Nu e motor sau mecanic, e din electronica. Am avut si eu la un renault si au schimbat un modul electronic sau releu... nici nu mai tin minte ca a fost acu ceva vreme. Si in ciuda faptului ca atunci am fost la reprezentanta, nu mi s-a parut mult atunci(vreo 800-900 de lei parca). Ca ulterior am aflat ca puteam sa rezolv cu jumate de bani...
            Oricum, asta e una din problemele pe care poate sa le rezolve orice incompetent de la service doar pt ca are un calculator sa-i spuna care e problema. Sfatul meu... nu merge la reprezentanta. Sunt si alte service uri care iti pot diagnostica masina si majoritatea au profesionisti mai buni decat aia de la reprezentanta. Plus flexibilitate in negociere si procurarea pieselor de schimb... (oricum, daca garantia e de 1 an si o ai deja din 2006 e expirata)

            Comment


            • #21
              Originally posted by toteu View Post
              In rest ce se mai poate face... facute reclamatii. In caietul lor de observatii, la managerul serviceului si mai ales mai sus. Fiecare are un sef si nu vrea sa ajunga informatii negative despre el la urechile acestuia. Poate in service e o intelegere intre ei si se acopera. Dar daca sesizam mai sus nu se poate sa nu se ajunga la cineva care macar sa-l intrebe pe cel din subordinea lui ce se intampla acolo. Nici Toyota dar nici alte branduri mari nu au ajuns asa prin stilul asta de lucru.
              Daca va fi doar o reclamatie probabil nu va avea efect. Dar cand va apare a doua, a treia si urmatoarele sigur se va face ceva.
              Deci... macar faceti reclamatii. In timp se vor vedea efectele.
              Reclamatie pentru ce ? Pentru ca nu au vrut sa schimbe gratuit o turbina iesita din garantie ?

              Revenind la miscarile colective, au fost si pe forumul asta si pe celalalt destule actiuni colective impotriva Toyota Romania (scrise si semnate). Rezultatul a fost fix acelasi, promisiuni si zero rezultate.

              Referitor la preturi, e o piata libera si fiecare poate alege. Vrei sa negociezi, in primul rand nu te duci la reprezentanta.
              Last edited by OvidiuH; 07-14-2013, 20:29 PM.
              BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
              Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
              Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

              Comment


              • #22
                Originally posted by comentator View Post
                Pana la 3 ani (perioada de garantie) a fost absolut normal sa-ti ceri drepturile... dar ce ai facut dupa aceea pare sa fie cersetorie! Daca aveai garantie nelimitata era alta discutie Nu degeaba francezii rad de noi: S'il vous plait, monsieur!
                Bineinteles ca in Viena ai gasit un roman, altfel nu reuseai sa negociezi nimic! Occidentalii nu negociaza! Aici ca sa-ti castigi locul de munca trebuie sa uiti de obiceiurile de a cersi sau negocia!
                stimate coleg de forum...
                problema e clar de competenta unui avocat ...o turbina picata la km acestia
                reprezinta categoric un defect de fabricatie .
                omul a fost dragut si a inghitit cu supunere ...dar de aici si pina la "S'il vous plait, monsieur!" ...cred cu tarie ca matale ai ceva "deal" cu toyota ...
                occidentalii nu negociaza???
                trecind peste acest post am remarcat si eu service-ul toyota...
                cit despre fiabilitate ...tine mult de factori de trafic ,caracter in conducere si de noroc pe care vi-l doresc tuturor!!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by OvidiuH View Post
                  Reclamatie pentru ce ? Pentru ca nu au vrut sa schimbe gratuit o turbina iesita din garantie ?
                  ne poti preciza ce garantie ofera toyota unei turbine noi montata la ei in service?
                  pt ca daca e de 50.000 de km s-o facem publica sa "mai taie dreak" din abureala numita fiabilitate

                  Comment


                  • #24
                    Dumneata esti si avocat si specialist in defecte de fabricatie si un bun psiholog si o persoana intuitiva (treaba cu "dealul")! Bravo! Observ ca te pricepi si chiar esti "categoric" in concluzii!
                    Nu mai este, dom'le, de actualitatea vorba lui Lapusneanu: "prosti, dar multi"... Acum abia daca mai gasesti un prost pentru mai toti oamenii au devenit omniscienti...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by comentator View Post
                      Nu mai este, dom'le, de actualitatea vorba lui Lapusneanu: "prosti, dar multi"...
                      e Tutea! http://www.youtube.com/watch?v=SiEe4qDOVqk
                      revenind ...
                      50 de mii de km pt a defecta o turbina este clar defect de fabricatie ...."omniscienti"
                      Last edited by stal; 05-21-2014, 07:33 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Domnule, cu respect iti spun ca orele de literatura romana au fost pentru oricine a trecut prin liceu...dumneata nefiind oricine...
                        Lectie de literatura romana: Pe 30 ianuarie 1840 a aparut nuvela "Alexandru Lapusneanu" de Costache Necruzzi In care acest Lapusneanu spune la un moment dat: "Prosti, dar multi, sa omor o multime de oameni pentru un om, nu ar fi pacat?
                        "
                        Deci Petre Tutea a trait intre 1902-1991 iar Negruzzi intre 1808-1868. Domnule, a cui este replica: a lui Lapusneanu sau a lui Tutea??? Cine a spus-o primul???

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by stal View Post
                          ne poti preciza ce garantie ofera toyota unei turbine noi montata la ei in service?
                          pt ca daca e de 50.000 de km s-o facem publica sa "mai taie dreak" din abureala numita fiabilitate
                          Nu stiu, poti intreba asta la ei in service. Probabil un termen de x luni sau y kilometri (primul termen atins).
                          BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                          Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                          Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by beni View Post
                            Dragilor,

                            Cateva aspecte in decursul detinerii acestei masini m-au dezgustat - din nou - de traiul in Romania, tara in care strainii pot veni sa faca afaceri si sa-si bata joc de clienti, ca noi tot de la ei vom cumpara.
                            ....
                            Rusine Toyota Romania!!!

                            TOYOTA MEA ESTE DOAR TOYOTA MEA.
                            Da, da , Beni , ai dreptate 100% - eu am patit la fel cu senzorii de abs, dar in garantie. Am primit senzori si cablaj noi dar, din vina ciocanului buclucas cu care au incercat sa monteze senzorul pe butuc, s-a crapat unul dintre senzori si ... surpriza mi-au inlocuit senzorii noi crapati cu butucii, rulmentii si senzori noi de pe masina aflata in magazinul Toyota iar butucii, rulmentii de pe masina mea care aveau in acel moment 30.000 km au fost montati pe masina noua din magazin !!!
                            Mentionez ca am asistat si asist personal la orice interventie in service asupra masinii pe care o conduc, indiferent daca e masina personala sau de serviciu.
                            Dupa cateva saptamani am vizitat magazinul Toyota ca un posibil client sa verific daca butucii+rulmentii luati de pe masina mea erau tot pe masina din magazin .... si .... surpriza erau acolo (i-am recunoscut dupa rugina exterioara superficiala existenta la momentul demontarii de pe masina mea)
                            Concluzii : le poti ghici singur .... nu lasati niciodata masina in service fara sa asistati la reparatii/interventii si ca sa inchei : oare cel care a cumparat senzorii mei si rulmentii cu un rulaj de 30.000 km la pret de masina noua este multumit ?
                            Tot legat de fiabilitate: la 37.000 dupa iesirea din garantie am schimbat pompa de apa, la 58.000 km, adica in 2-3 zile, voi schimba alternatorul care nu mai incarca si bonus am si cutie MM referitor la care citesc pe acest forum numai de "bine" si toate astea le-am primit la cca 14.000 euro ... super pret nu?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google