gh3tzu, nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme avand in considerare faptul ca pedala ta e facuta in oct 2009. Din ce stiu eu , perioada critica era maxim sept. 2009 (inclusiv). Daca zici ca ai pedala serie revizuita, cred ca este Ok.
Acum hai sa-ti povestesc pataniile mele:
1. 1999 Dacia 1300 . Rupt cablu acceleratie in panta la urcare . La modelul ala, daca se rupe cablul acc masina accelereaza in maxim. Aveam ceva scurgeri pe la disc ambreiaj si patina discul cam rau. DIn cauza faptului ca eram la urcare si patina discul nu am simtit din prima ca e ceva wrong (desi inmuierea pedalei trebuia sa-mi traga ALARMAAAA). Dupa panta, cand a inceput sa ia viteza .... nashpa rau.
Am tras pe dreapta, am facut rost de un bold ordinar(cablul se desprinsese de la joint-ul cu carcuratorul) si masina aia a fost vanduta peste 2-3 ani cu reparatia romaneasca 100% originala bold_type
2. Acum 2-3 saptamani: Golan 1.4MPI : acceleratie blocata in pozitie intermediara (treapta a 3-a la urcare deal prin oras). Temperatura exterioara : -22 Celsius. Tras pe dreapta, dat branci manual la pedala si revenire fara probleme. Masina are 3 ani si 25kkm (90% urban).
Impresie Golan dupa 3 ani 25kkm : SUPER tinand cont de pretul de achizitie.
3. Povestea cu Yaris ... am mai scris despre
4. Hyundai Galloper servici : k probleme (insa masina aia are peste 500kkm), deci e scuzabil orice avand in vedere varsta respectabila.
5. Mitsu L200 servici : fisurata jeanta aliaj pe teren accidentat (namol de 50cm , agatat un pietroi pe interior, frecat jeanta pe interior). Jeanta nu a facut nici un scartz la drum si s-a mers cu ea si cu 140kmh . Bine ca a tinut pana aks. Insa a doua zi am gasit-o cu presiunea pierduta in pneu si asa ne-am prins ca e ceva ...
Bine ca n-am murit ...
6. Seful meu are un Avensis si o nemtzoaika . Avensis rules iar Herta is a bitch. Schimbat cutie viteze in garantie, consuma ulei ca naiba, schimbata coloana de directie in garantie. Herta are 3 ani la fel ca Avensis , insa Avensis are 100kkm iar Herta 50kkm
7. Lada Niva servici : super masina (pe teren accidentat) ; like a hell (pe drum bun e ff zgomotoasa). Insa aia au construit-o pt un anume scop, asa ca ... merge. Oricum, masina aia a fost singurul 4x4 adevarat care niciodata nu m-a lasat in namol sau zapada. E drept ca iarna bagata pe zapezi mari consuma in oras si 20litri / 100 km. Intr-o iarna seara pana sa dea cineva cu lama prin oras (ningea de rupea) eu am facut masina aia plug aproape si a mers de-a rupt. S|-a intamplat acum cativa ani, parca vreo 3.
Nu stiu de ce, masina asta mi-a placut cel mai mult pe offroad. E usoara si nu se afunda repede, are ampatament scurt si conteaza, credeti-ma.
Am niste colegi dementi care au bagat-o in lac la o partida de pescuit pana la nivelul geamurilor in fata. N-a patit nimic in afara de faptul ca s-au spart becurile care erau aprinse la contact cu apa. A iesit singura din apa. Nu mi-a venit sa cred ...
Idee finala: toate sunt niste table in jurul unui motor mai atent sau mai putin atent lucrate. Yaris mi s-a parut un raport bun pret / calitate , la fel k si Logan. Oricum, nu trebuie judecata o firma dupa faptul ca are o problema la un anumit capitol. AM vazut in Grecia Yaris de m-am saturat ; se pare ca aia au o pata pe masina asta.
Am vazut oameni in Turcia care aveau yachturi de cateva sute de mii de iepuroi si veneau la ponton cu Yaris sau cu Megane Sedane (masini ale lor, nu inchiriate).
Am vazut oameni cu bani peste tot in lume care nu tin neaparat sa epateze cu bolizii aia de 600hp cu care oricum nu ai ce sa faci nici pe Autobahn, si au masini modeste care te duc din punctul A in punctul B .
Am 35 ani , sunt inginer si am 10% din fostii colegi de facultate (de grupa) morti in accidente de masina din vina lor sau a altora.
Nu glumesc, vorbesc ff serios .
Schumacher parca a fost intrebat care e principala calitate a unei masini . Raspuns : FRANELE.
Toate prind viteza ...
Imi cer scuze pentru post-ul mult prea lung, insa consider ca povestile astea daca le citeste cineva si trage concluzii din ele ... as fi ff multumit.
Peace man!
Acum hai sa-ti povestesc pataniile mele:
1. 1999 Dacia 1300 . Rupt cablu acceleratie in panta la urcare . La modelul ala, daca se rupe cablul acc masina accelereaza in maxim. Aveam ceva scurgeri pe la disc ambreiaj si patina discul cam rau. DIn cauza faptului ca eram la urcare si patina discul nu am simtit din prima ca e ceva wrong (desi inmuierea pedalei trebuia sa-mi traga ALARMAAAA). Dupa panta, cand a inceput sa ia viteza .... nashpa rau.
Am tras pe dreapta, am facut rost de un bold ordinar(cablul se desprinsese de la joint-ul cu carcuratorul) si masina aia a fost vanduta peste 2-3 ani cu reparatia romaneasca 100% originala bold_type
2. Acum 2-3 saptamani: Golan 1.4MPI : acceleratie blocata in pozitie intermediara (treapta a 3-a la urcare deal prin oras). Temperatura exterioara : -22 Celsius. Tras pe dreapta, dat branci manual la pedala si revenire fara probleme. Masina are 3 ani si 25kkm (90% urban).
Impresie Golan dupa 3 ani 25kkm : SUPER tinand cont de pretul de achizitie.
3. Povestea cu Yaris ... am mai scris despre
4. Hyundai Galloper servici : k probleme (insa masina aia are peste 500kkm), deci e scuzabil orice avand in vedere varsta respectabila.
5. Mitsu L200 servici : fisurata jeanta aliaj pe teren accidentat (namol de 50cm , agatat un pietroi pe interior, frecat jeanta pe interior). Jeanta nu a facut nici un scartz la drum si s-a mers cu ea si cu 140kmh . Bine ca a tinut pana aks. Insa a doua zi am gasit-o cu presiunea pierduta in pneu si asa ne-am prins ca e ceva ...
Bine ca n-am murit ...
6. Seful meu are un Avensis si o nemtzoaika . Avensis rules iar Herta is a bitch. Schimbat cutie viteze in garantie, consuma ulei ca naiba, schimbata coloana de directie in garantie. Herta are 3 ani la fel ca Avensis , insa Avensis are 100kkm iar Herta 50kkm
7. Lada Niva servici : super masina (pe teren accidentat) ; like a hell (pe drum bun e ff zgomotoasa). Insa aia au construit-o pt un anume scop, asa ca ... merge. Oricum, masina aia a fost singurul 4x4 adevarat care niciodata nu m-a lasat in namol sau zapada. E drept ca iarna bagata pe zapezi mari consuma in oras si 20litri / 100 km. Intr-o iarna seara pana sa dea cineva cu lama prin oras (ningea de rupea) eu am facut masina aia plug aproape si a mers de-a rupt. S|-a intamplat acum cativa ani, parca vreo 3.
Nu stiu de ce, masina asta mi-a placut cel mai mult pe offroad. E usoara si nu se afunda repede, are ampatament scurt si conteaza, credeti-ma.
Am niste colegi dementi care au bagat-o in lac la o partida de pescuit pana la nivelul geamurilor in fata. N-a patit nimic in afara de faptul ca s-au spart becurile care erau aprinse la contact cu apa. A iesit singura din apa. Nu mi-a venit sa cred ...
Idee finala: toate sunt niste table in jurul unui motor mai atent sau mai putin atent lucrate. Yaris mi s-a parut un raport bun pret / calitate , la fel k si Logan. Oricum, nu trebuie judecata o firma dupa faptul ca are o problema la un anumit capitol. AM vazut in Grecia Yaris de m-am saturat ; se pare ca aia au o pata pe masina asta.
Am vazut oameni in Turcia care aveau yachturi de cateva sute de mii de iepuroi si veneau la ponton cu Yaris sau cu Megane Sedane (masini ale lor, nu inchiriate).
Am vazut oameni cu bani peste tot in lume care nu tin neaparat sa epateze cu bolizii aia de 600hp cu care oricum nu ai ce sa faci nici pe Autobahn, si au masini modeste care te duc din punctul A in punctul B .
Am 35 ani , sunt inginer si am 10% din fostii colegi de facultate (de grupa) morti in accidente de masina din vina lor sau a altora.
Nu glumesc, vorbesc ff serios .
Schumacher parca a fost intrebat care e principala calitate a unei masini . Raspuns : FRANELE.
Toate prind viteza ...
Imi cer scuze pentru post-ul mult prea lung, insa consider ca povestile astea daca le citeste cineva si trage concluzii din ele ... as fi ff multumit.
Peace man!
Comment