Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema acceleratiei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    gh3tzu, nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme avand in considerare faptul ca pedala ta e facuta in oct 2009. Din ce stiu eu , perioada critica era maxim sept. 2009 (inclusiv). Daca zici ca ai pedala serie revizuita, cred ca este Ok.
    Acum hai sa-ti povestesc pataniile mele:
    1. 1999 Dacia 1300 . Rupt cablu acceleratie in panta la urcare . La modelul ala, daca se rupe cablul acc masina accelereaza in maxim. Aveam ceva scurgeri pe la disc ambreiaj si patina discul cam rau. DIn cauza faptului ca eram la urcare si patina discul nu am simtit din prima ca e ceva wrong (desi inmuierea pedalei trebuia sa-mi traga ALARMAAAA). Dupa panta, cand a inceput sa ia viteza .... nashpa rau.
    Am tras pe dreapta, am facut rost de un bold ordinar(cablul se desprinsese de la joint-ul cu carcuratorul) si masina aia a fost vanduta peste 2-3 ani cu reparatia romaneasca 100% originala bold_type
    2. Acum 2-3 saptamani: Golan 1.4MPI : acceleratie blocata in pozitie intermediara (treapta a 3-a la urcare deal prin oras). Temperatura exterioara : -22 Celsius. Tras pe dreapta, dat branci manual la pedala si revenire fara probleme. Masina are 3 ani si 25kkm (90% urban).
    Impresie Golan dupa 3 ani 25kkm : SUPER tinand cont de pretul de achizitie.
    3. Povestea cu Yaris ... am mai scris despre
    4. Hyundai Galloper servici : k probleme (insa masina aia are peste 500kkm), deci e scuzabil orice avand in vedere varsta respectabila.
    5. Mitsu L200 servici : fisurata jeanta aliaj pe teren accidentat (namol de 50cm , agatat un pietroi pe interior, frecat jeanta pe interior). Jeanta nu a facut nici un scartz la drum si s-a mers cu ea si cu 140kmh . Bine ca a tinut pana aks. Insa a doua zi am gasit-o cu presiunea pierduta in pneu si asa ne-am prins ca e ceva ...
    Bine ca n-am murit ...
    6. Seful meu are un Avensis si o nemtzoaika . Avensis rules iar Herta is a bitch. Schimbat cutie viteze in garantie, consuma ulei ca naiba, schimbata coloana de directie in garantie. Herta are 3 ani la fel ca Avensis , insa Avensis are 100kkm iar Herta 50kkm
    7. Lada Niva servici : super masina (pe teren accidentat) ; like a hell (pe drum bun e ff zgomotoasa). Insa aia au construit-o pt un anume scop, asa ca ... merge. Oricum, masina aia a fost singurul 4x4 adevarat care niciodata nu m-a lasat in namol sau zapada. E drept ca iarna bagata pe zapezi mari consuma in oras si 20litri / 100 km. Intr-o iarna seara pana sa dea cineva cu lama prin oras (ningea de rupea) eu am facut masina aia plug aproape si a mers de-a rupt. S|-a intamplat acum cativa ani, parca vreo 3.
    Nu stiu de ce, masina asta mi-a placut cel mai mult pe offroad. E usoara si nu se afunda repede, are ampatament scurt si conteaza, credeti-ma.
    Am niste colegi dementi care au bagat-o in lac la o partida de pescuit pana la nivelul geamurilor in fata. N-a patit nimic in afara de faptul ca s-au spart becurile care erau aprinse la contact cu apa. A iesit singura din apa. Nu mi-a venit sa cred ...

    Idee finala: toate sunt niste table in jurul unui motor mai atent sau mai putin atent lucrate. Yaris mi s-a parut un raport bun pret / calitate , la fel k si Logan. Oricum, nu trebuie judecata o firma dupa faptul ca are o problema la un anumit capitol. AM vazut in Grecia Yaris de m-am saturat ; se pare ca aia au o pata pe masina asta.
    Am vazut oameni in Turcia care aveau yachturi de cateva sute de mii de iepuroi si veneau la ponton cu Yaris sau cu Megane Sedane (masini ale lor, nu inchiriate).
    Am vazut oameni cu bani peste tot in lume care nu tin neaparat sa epateze cu bolizii aia de 600hp cu care oricum nu ai ce sa faci nici pe Autobahn, si au masini modeste care te duc din punctul A in punctul B .
    Am 35 ani , sunt inginer si am 10% din fostii colegi de facultate (de grupa) morti in accidente de masina din vina lor sau a altora.
    Nu glumesc, vorbesc ff serios .
    Schumacher parca a fost intrebat care e principala calitate a unei masini . Raspuns : FRANELE.
    Toate prind viteza ...


    Imi cer scuze pentru post-ul mult prea lung, insa consider ca povestile astea daca le citeste cineva si trage concluzii din ele ... as fi ff multumit.
    Peace man!

    Comment


    • #17
      Descriere
      YARIS 1.33 dual VVT-I TERRA
      Nr. Comanda 754750
      Cod Model: R533TL04/00
      Cod culoare: 068 ALB
      Nr. sasiu: VNKKH98330A091285
      Norma de poluare:EURO 4
      Cilindree:1.329 cmc
      Anul fabricatiei:2010
      .. Buna asta ... eu iau masina din reprezentanta in la sf lui dec 2009 si in factura apare data fabricatiei 2010 iar tu iei masina in ian 2010 si in factura iti apare data fabricatiei 2009...

      Atunci cand a luat 6% in exterior am prins cam 50-70 km de mers cu a 2-a max 3-a in coloana pe zapada , cauciucuri de vara ca in BUC nu am mai gasit cauciucuri de iarna convenabile (numai peste 4-5 mil bucata.. mama lor de hoti)...
      Eu sper sa treaca zapada... sa trec pe cauciucuri de vara... sa le echilibrez si tot tacamul si dupa aia imi dau verdictul...acuma am cauciucuri serioase de iarna si cred ca mananca si ele la consum plus ca nu cred ca sunt ff bine echilibrate.. trebuie sa le rezolv cand voi avea timp.. oricum cred ca suntem singurii cu dual vvti de pe acilea pe yaris./...

      Comment


      • #18
        Mie mi s-a parut submotorizata varianta in trei pistoane 69HP . In plus, mai si tremura (ca mai toate in 3 pistoane). Diesel nu doream, asa ca a ramas asta de 1.33 care mie mi se pare optima pentru o masina de oras si arareori afara.
        E atunci de explicat de ce ti-a consumat 6, avand in vedere regimul de mers.
        Mai au cativa 1.33, nu suntem singuri in Univers ...

        Comment


        • #19
          Eu mi-am cumparat DunlopWintersportM3 cu 250 ron/buc . Le am pe Golan ca pe Yaris inca n-am de iarna. Am fost incantat de Dunlop. Parca Yaris are aceleasi dimensiuni ca si Dacia , 185/60/15 parca ...
          Asta ar insemna o serie de pneuri iarna un 1000RON, ceea ce nu mi se pare exagerat. Exagerat mi se pare sa dai 2000RON pe pneuri iarna. Am un prieten care poseda Corolla, sau mai bine zis Corolla il poseda pe el .
          Diferenta dubla de pret nu cred ca reflecta materialul , asa incat deduc ca preturile sunt puse in fc de "prestanta" fiecaruia.

          Comment


          • #20
            Poate o sa fiti surprinsi sa aflati preturile la diverse in vestul Europei . Spre exemplu pneurile sunt mai ieftine acolo.
            S-a cumparat un motor de Hyundai Galloper de la Hyundai (Coreea) la servici la noi cu un pret de approx 3000 euro (pret era in dolari). Cu tot cu transport si tot tacamul.
            SIncer, cand fac comparatia ca pe acelasi motor ni s-a cerut o suma dubla in Craiova la service Hyundai imi vine sa mor de ras.
            Deci ... trebuie sa belim ochii , ca ala de nu beleste ochii ...
            E plina lumea de smecheri care vor vila si jeep in 24 de ore daq se poate.

            Comment


            • #21
              da ... astea sunt dimensiunile 185/60/r15... am avut probleme grave in a gasi cauciucuri pe perioada isteriei cu zapada din Bucuresti..... acuma am niste cauciucuri de iarna mai mult decat ok .. sava eskimo s3 ... productie sept 2009... cu tot cu montaj 7mil .. la un service aiurea in Suceava (vacanta de iarna )... astept deja weekendul sa ies pe undeva ca nu mai am stare in casa....

              Comment


              • #22
                Super in Suceava ... am amintiri frumoase legate de locurile alea.
                N-am mai trecut pe acolo de ceva ani ... si cred ca o sa imi fac drum .
                Sava Eskimo 700RON zici ? Toate 4 ?
                Pe mine m-a costat pe Logan 1000RON toate patru bucatile cu tot cu montaj , dar erau Dunlop WinterSport M3. La Sinaia am urcat cu ele anul trecut iarna pana la Cota1400 pe niste zapezi de s-a speriat nevasta-mea cu aia mica cu tot.
                Erau niste baieti cu Touareg dotat cu pneuri vara care a cam ramas pe panta.
                Dupa parerea mea, conteaza enorm pneurile adaptate la anotimp. Alea AllSeason sunt pocnitori (parerea mea...) .
                Deci ... gh3tzu ... 700RON toate patru sau doar pe fata ?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by kvali View Post
                  Super in Suceava ... am amintiri frumoase legate de locurile alea.
                  N-am mai trecut pe acolo de ceva ani ... si cred ca o sa imi fac drum .
                  Sava Eskimo 700RON zici ? Toate 4 ?
                  Pe mine m-a costat pe Logan 1000RON toate patru bucatile cu tot cu montaj , dar erau Dunlop WinterSport M3. La Sinaia am urcat cu ele anul trecut iarna pana la Cota1400 pe niste zapezi de s-a speriat nevasta-mea cu aia mica cu tot.
                  Erau niste baieti cu Touareg dotat cu pneuri vara care a cam ramas pe panta.
                  Dupa parerea mea, conteaza enorm pneurile adaptate la anotimp. Alea AllSeason sunt pocnitori (parerea mea...) .
                  Deci ... gh3tzu ... 700RON toate patru sau doar pe fata ?
                  toate 4 .. .. pe bune acuma .. erau ultimele 4 .... stateau de vreo 3 luni in depozit la magazin( dupa DOT ) si nimeni nu le luase pentru ca era o dimensiune mai ciudata....
                  aici am intevenit eu.... pe 27-28 dec 2009 ( am mers la parintii mei pana acasa ) parca .. am intrebat daca au ceva pe dimensiunea mea... si au zis ca doar 4 sava eskimo s3 175 RON bucata cu montaj cu tot.... le-am luat cu 700 RON toate 4 ... oricum imi zisesem ca in Buc nu o sa le folosesc enorm de mult.. dar uite ca vremea a tinut cu ele....
                  misto a fost ca in timp ce eu asteptam la coada pt montaj vine un mosulica tot cu un yaris si se uita de cauciucuri de iarna.... ii zic ca le-am luat eu pe ultimele...) ... zicea ca mai are nevoie de inca 2 cauciucuri pe spate ca i-a fugit spatele masinii intr-o curba....mosu venea dinspre zona de munte..
                  singurul dezavantaj a fost ca era coada mare la montaj si aia de la montaj mi-au zis ca nu le si echilibreaza(probabil ca sa se mai miste mai reprede ).... ca e mai bine sa fac 100-150km sa se aseze cauciucurile pe janta mai bine... si au ramas asa nechilibrate (masina avea 600km la momentul respectiv).. acuma are vreo 1700km
                  Poate le echilibrez weekendul asta la un prieten .. sa vedem ce treburi mai am de facut ???

                  Comment


                  • #24
                    Parerea mea este sa iti faci timp sa le echilibrezi.
                    Anul trecut am avut decat pe fata pneuri iarna si mi-a fugit de fund masina putin (dar am cam exagerat eu cu viteza). In orice caz, comportamentul cu 4 iarna e incomparabil mai bun decat 2 iarna . Idee finala : tractiune 4x4 e sfanta (chiar si pe vreme umeda e mult mai buna decat 2 roti tractoare). Iar aia care au transmisie spate ... hm ... trebuie sa cam stii sa conduci o tractiune spate. E total diferita fata de tractiune fata.
                    Oricum daca e sticla pe jos nici un 4x4 sau pneu nu te scoate din impas. Cred ca daca e nasol pe jos si ai apucat sa derapezi sunt situatii in care e mai bine sa o lasi sa se duca in voie (sa n-o bruschezi cu directia ca accentuezi tendinta de derapaj) si sa incerci sa o freci lateral de zapada. Bine, asta tine la viteza mica, ca daca ai un 60kmh e deja ff mult.
                    Am observat ca in conditii grele de aderenta mersul low_speed e sfant.
                    Deci Sava Eskimo S3, 700RON toate 4 ... e un pret bun ... am citit review-uri pozitive legate de Sava Eskimo ( ADAC scria de OK despre ele, se pare ca sunt comparabile ca performanta cu Dunlop Wintersport M3 sau 3D).
                    Ma mir ca ai gasit greu 185/65/15 ca asta e dimensiunea si la Logan iar importatorii isi 'fac planul' in legatura cu numarul de pneuri aduse de o anumita dimensiune ... adica nu risca sa ramana cu ele pe stoc. Oricum, in Romania e full de Logan si toti au 185/65/15 ... deci e ff probabil sa gasesti pe toate drumurile aceasta dimensiune.
                    Oricum, sunt ff putini oameni constienti care-si cumpara pneuri de iarna si merg cu tot felul de aiureli all_season in cel mai fericit caz. Am vazut cocalari care au masini de peste 50000 iepuroi si nu-si permit sa-si cumpere pneuri iarna.
                    Eu cand am cumparat Yaris aveam de optat intre versiunea Optimo / Terra.
                    Am preferat Terra pt ca are airbaguri laterale si jentile sunt pe 15 inch , nu pe 14 inch (Optimo vine cu jenti tabla 14 inch). Astea doua parca sunt singurele diferente intre Optimo/Terra .
                    Oricum, m-am interesat pe cai 'dosnice' : in luna in care am cumparat masina s-a vandut decat Yaris-ul sotiei si un Jeep (nu stiu tipul, dar cred ca era un Hillux) in Craiova. Merge prost cu vanzarea de auto ... oricum ToyoMotors nu este un brand cunoscut in est. Mai degraba aia din vest au flote ridicate pe Toyo.
                    Cunosc pe unii care au flota de masini (medicamente) cu Yaris si alea sunt masini violate nu gluma ... au 100kkm...200kkm facuti in Romania (adica echivalentul 500kkm in vest) si merg de rup . N-au nici o problema (in afar' de alea care apar inevitabil gen mici greieri).
                    Covoarele originale sunt cool_enough si au CLIPSURI DE PRINDERE fata de podeaua masinii . Dobitocii aia care au produs pocnitorile alea de pasla NU AU CLIPSURI ... au decat o aiureala de scai si de aici toate problemele.
                    Cand am ridicat covoarele made_by_toyo m-am interesat si o domnisoara care a studiat un tabel cu serii de fabricatie/ production_date samd mi-a comunicat ca masina NU ESTE in lotul cu probleme.
                    Parca am mai mentionat ca m-am dus la service sa le arat cum se blocheaza acc de la covoarele alea shitty. S-a blocat sub ochii lor twice.
                    Anyway ... nu cred ca ToyoMotors face covoare. Cred ca importatorul Papatziki esueaza lamentabil in a dota automobilele cu bucati de panza de sac facute de cine stie ce bunica Isabela in Congo.
                    Cand a fost la discutii cu sotia de cumparare, ea venise cu ideea de CitroenC4 HDI 110HP ... mie mi-a displacut ideea de Citroen vs Toyota .
                    Nu regret alegerea facuta, masina e mai mult decat OK.
                    A ta gh3tzu de care e ? Terra/Luna/Sol/Sol_Plus ?

                    Comment


                    • #25
                      Am impresia ca treaba cu "asezatul pneului pe janta" pret de 100-200Km e fairly_tale. Cel putin asa cred eu.

                      Comment


                      • #26
                        -a mea e tot echiparea terra...
                        -nu am cautat decat cauciurile din talon ... 185/60/r15.. in Bucuresti cand a inceput nebunia cu zapada... toate magazinele de anvelope/vulcanizari/service-uri au devenit rechini... au scumpit la maxim preturile..la multitudinea de pesti cade un prost in plasa... si cum si stocul era mic (BTW in bucuresti nici macar 10% nu cumpara in mod normal cauciucuri de iarna ; 25% max in conditiile din iarna asta ca s-au speriat ca nu mai pot sa iasa cu masina la cumparaturi) pt ca se cam stia ce cerere de rahat o sa fie la ele... asa am ramas eu sa caut prin alte zone cauciucuri...
                        - nu zic intr-un oras plat ca Bucurestiul daca mai si stii ce inseamna zapada.. te misti din pct A in pct B si cu cauciucuri de vara bune.. mai incet,mai cu atentie...dar sa te dai in spectacol fara sa ai habar de cum se conduce iarna.... nu mai zic ca in Bucuresti habar nu au sa tina distanta cand pe jos e gheata/zapada/polei....
                        - oferta optimo era prea low-end mi se parea prea slab motorul... acuma as vrea sa ii pun cotiera.. becuri mai puternice... covoras pt potbagaj....sper ca maine la prima ora sa fac ii echilibrarea rotilor..
                        -le-am dat mail la toyota romania si mi-au confirmat dupa VIN ca nu trebuie sa ma duc la control pt pedala ... dar daca vreau pot merge la un consult de 30 min gratuit doar sa stabilesc o data cu intr-un service
                        -un weekend cat mai lung..

                        Comment


                        • #27
                          Treaba cu becurile mai puternice e cam la limita legalitatii. Exista niste norme pe care daca le incalci se poate lega politia de tine. Acum cred ca daca s-ar face un control la intensitate luminoasa, cred ca multi ar pica testul si ar lua amenda.
                          Eu am luat pneuri iarna din convingere, nu degeaba in Austria / Germania exista OBLIGATIVITATEA pneurilor de iarna.

                          Comment


                          • #28
                            Politia singura nu cred ca poate verifica daca becurile sunt sau nu conform cu cerintele tehnice sau cu normele in vigoare. Sunt destul de multi care circula cu xenon after-market care te orbesc pur si simplu noaptea la drum, insa nu am vazut nici unul oprit de politie si amendat din cauza asta.

                            Poti avea probleme doar daca politia face un control impreuna cu cei de la RAR, iar cei de la RAR au aparatura care sa dovedeasca ca ai incalcat prevederile legale la acest capitol. Eu am montat becuri H4 pe Yarisul meu, mai puternice decat cele stock (Philips X-treme Power) si sunt foarte multumit de ele.

                            Nu au o lumina deloc comparabila cu xenon-urile aftermarket, insa sunt mult mai bune decat cele cu care vine masina (lumina alba si cam cu 50% mai puternica decat cele stock). Pe mine ma ajuta foarte mult acum ca sunt foarte multe gropi pe strazi. Dezavantajul lor ar fi ca se ard relativ repede (7-8 luni din povestirile unor colegi).
                            Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                            Comment


                            • #29
                              Methane, ai dreptate in ceea ce priveste politie + RAR si sper ca si in Romania sa se repecte pe viitor legile. Noi suferim din cauza asta cu respectarea legii iar implicatiile pe termen lung sunt infinit defavorabile noua.

                              Comment


                              • #30
                                Aseara nu m-am putut abtine si am dus-o in 4000 rpm dand rusine mare unui pustan cu un Golf 5. Banuiesc ca era TDI. A rata treapta 2-3 si am zburat pe langa el destul de rpd. Sunt incantat de combinatia 101HP/1010Kg. Din pricini neintelese, parca timpul de accelerare 0..60mph este de 11.7 sec. Cred ca masina asta poate ceva la 10sec si este de fapt limitata cumva electronic. Asa am eu impresia.
                                Oricum, sunt incantat de 1.33 dual vvti. Cu toate ca, dupa diagramele de cuplu apare un Cmax la 4000 rpm , dupa 2000 rpm masina are suficienta forta (banuiesc un coeficient destul de important , cam 80% din cuplul maxim obtinut la 4000 rpm).
                                Am inceput sa-i cam dau peste ochi in ideea ca daca pica ceva sa pice pe la inceputuri.
                                Oricum, sotia e genul de conducator auto care schimba maxim in 3000, ceea ce cred eu ca e suficient.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google