Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema acceleratiei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema acceleratiei

    Ehhh...
    Am cumparat acum o saptamana un Yaris Terra 1.33 DualVVTi fabricatie ianuarie 2010. In prezent are 160Km la bord . Masina este destinata sotiei.
    Temperatura exterioara : -6 grade.
    Cand am dorit sa schimb din treapta 3 in 4 (mentionez ca motorul era deja incalzit) am simtit pedala de acceleratie flasca si motorul a zburat destul de repede in 4000 rpm. Pana sa ma dezmeticesc (approx 2-3 secunde) a revenit la normal.
    Mentionez ca presurile sunt originale Toyota dintr-un fel de pasla oferite cadou la cumpararea automobilului.
    Am telefonat imediat la reprezentanta, le-am relatat intamplarea si am fost poftit la service sa se uite cineva la ea.
    Sunt incantat de masina si nu consider acestea spuse mai sus un review negativ.
    Totusi imi vine greu sa cred ca acceleratie s-a blocat in pres din cauza ca, fiind in pseudo-rodajul de 1000 Km NU CALC pedala in blana. Pana acum masina aia n-a vazut mai mult de 3000 rpm. De asemenea, daca s-ar fi blocat in pres nu cred ca-si revenea singura dupa 2-3 secunde.
    Reprezentantii Toyota au fost la inaltime si m-au ascultat cu toata seriozitatea. Sa vaz ce fac maine in service...
    Mai am un Logan care a avut o problema asemanatoare (insa temp era de -22 grade).
    Mi-ar place sa cred ca a fost de la pres. Actualmente am schimbat presul cu pricina cu unul clasic de cauciuc moale.
    Nu-mi fac probleme decat pentru sotia mea, pentru copilul meu, etc.
    Daca cineva a mai avut probleme asemanatoare va rog postati!

  • #2
    Am fost in service cu masina unde s-a constatat ca problema acceleratiei provine de la presurile cu care a fost dotata masina (presuri pasla). Se observa foarte clar dunga lasata de acceleratie pe pres in partea dreapta sus.
    Inclusiv la testele la care a fost supusa in service s-a blocat acceleratie sub ochii lor.
    Mi s-a recomandat schimbarea presurilor cu pricina si am comandat presurile originale ale masinii 250RON cu VAT inclus.
    AM avut confirmarea din partea lor ca masina, desi e produsa in sept. 2009 NU face parte din lotul blamat.

    Comment


    • #3
      Originally posted by kvali View Post
      Ehhh...
      Mentionez ca presurile sunt originale Toyota dintr-un fel de pasla oferite cadou la cumpararea automobilului.

      Sa intelegem ca acuma ti-ai comandat presurile de cauciuc ?

      Oricum nu-i ok ca presurile originale fie ele de pasla sa ajunga pana sub pedala de acceleratie. Au fost fixate cumva in podea? Ai acei opritori montati? Poate asta-i problema..

      Tine-ne la curent..

      Comment


      • #4
        Presurile de pasla sunt fixate de podea cu doua benzi de scai lungi de approx. 30-40mm. In orice caz, o parere subiectiva poate enunta ideea potrivit careia acele presuri pot ajunge sub podea.
        Eu incerc in relatarile mele sa povestesc fapte, lasand cititorii sa traga concluziile. Am vazut pe multe forumuri (nu ma refer la cel de aici) oameni care posteaza incercand sa induca cititorilor ideile lor, ceea ce, consider ca este profund eronat.
        Oamenii de la service s-au comportat civilizat. Am fost oarecum timorat de faptul ca, in mod sigur, au fost cred cel putin 100 nebuni care i-au sunat disperati in legatura cu problema acceleratiei. Sper din tot sufletul sa nu fiu bagat in oala comuna.
        Efectiv mie mi s-a intamplat.
        Mentionez pt post-ul lui BOG_DEE ca NU am acei opritori montati si la intrebarea no 2 raspunsul este DA, mi-am comandat presurile originale. Presuri originale Yaris costa 240 RON. Nu mi s-au parut ff scumpe, tinand cont de preturile piperate la presuri care sunt made in nobody_srl (cele pe care le gasim in diverse magazine). Comanda de presuri va fi onorata in 4-5 zile lucratoare si sper ca miercuri voi schimba ciudateniile care sunt acum pe masina (tot din cauciuc) cu cele de la mamika lor.
        Nu stiu, poate ar fi mai bine maine sa trag niste fotografii la presurile alea de pasla cu rugamintea de a verifica dvs daca nu cumva puteti avea acelasi fel de problema.
        In privinta firmei ToyoMotors ... numai de bine dupa parerea mea. Seful meu a cumparat acum 3 ani Avensis 1.6 VVTi si blamatul german (cine stie cunoaste...). Nu comentez diferenta enorma de pret (procentual) la dotari similare, insa dupa acesti 3 ani situatia sta in felul urmator la Avensis:
        100kkm ; schimbat chestiuni minore la tren rulare (masina aia a fost exploatata nu gluma) si cam ... atat
        Hildegard a schimbat cutia de viteze (???!!!???) pe la 30kkm pe garantie cu scandal monstru facut la reprezentanta, manca ulei ( ca doar scrie in cartea tehnica ca 1000ml ulei mancati intre schimburi nu e ceva ingrijorator) ... si cam atat. Mentionez ca nemtoaica are 50kkm in prezent. Deci exista un om cel putin in Romania care are cele doua concurente si verdictul lui este clar: AVENSIS forever pentru fiabilitate, Kurt pentru design interior (mie unul nu mi s-a parut deosebit).
        Imi cer scuze ca am divagat, dar nu m-am putut abtine sa nu arunc cu ulei ars in VAG.

        Comment


        • #5
          Promit ca maine o sa postez imagini cu presurile buclucase

          Comment


          • #6
            Era sa uit. Ministerul Finantelor publice are o politica minim ciudata de a face regulile jocului. Am platit 410 euro taxa de poluare pt masina noua recunoscuta pentru emisii mici.
            DAR NU IMI PARE RAU !

            Comment


            • #7
              Era sa uit ...
              1. Toyota Romania NU POATE sustine ca pana acum nu au fost raportate cazuri in Romania de masini cu acc blocata. Daca sunteti curiosi sa stiti de ce ... o sa va spun.
              2. Am discutat la service cu o domnisoara care a promis ca va raporta catre Toyota Romania acest caz izolat (in speta al meu). Nu i-am mai spus ca deja ESTE raportat (customer_care). Acea domnisoara a evitat sa raspunda la intrebarea daca in principiu considera vinovat service-ul care a montat presurile pentru povestea cu blocajul. Oricum nu aveam nevoie de raspunsuri pentru ca intamplator sunt inginer si imi mai rezolv problemele si singur (cel putin asa tind).
              Eu cred ca acele presuri ordinare din pasla NU SUNT produse sub atenta supraveghere a firmei mama. Adica nu par produse in felul acesta. Cum sa spun ... japonezii au un anume fel specific de a construi ceva, o atentie pentru detalii deosebita care personal nu am mai intalnit-o la alte popoare.
              Maine ... sedinta foto cu presuri.

              Comment


              • #8
                cum ti-ai dat seama de data fabricatiei??? astept raspuns cat mai repede ca si eu am luat un yaris 1.33 dual vvti la sf lui dec 2009 (in acte apare ca fabricatie 2010 " e facuta la sf anului si daca o trecem fabricatie 2009 pierdeti dvs la vanzare zise reprezentantul toyota ") ca sa nu platesc taxa de aiurea... si acuma nu-mi dau seama daca sa imi fac griji pt pedala aia de acc .. ori ba ..(nu am avut probleme pana acuma ; masina are 1600km)

                Comment


                • #9
                  In seria sasiului este codificat ProductionDate. Nu stiu formula, insa un reprezentant Toyota a fost intrebat in acest sens, mi-a cerut seria sasiului si mi-a raspuns cu data fabricatiei.
                  Oricum am platit taxa de 410 euro
                  Despre acceleratie ... nu stiu ce sa zic, la mine era o problema legata de presurile alea shitty pe care le-au pus drept kado'

                  Comment


                  • #10
                    gh3tzu, tie cam cat iti consuma in regim urban ? Mie dupa 200 Km consumul este un 8.3-8.4.
                    Oricum sunt ff incantat de masina. Mi se pare super.

                    Comment


                    • #11
                      pai primul plin nu am retinut.... tot cam 8% sa zicem... dupa care 2 plinuri mers distante lungi cam 500km pe zi la munte= in medie cam 6% ... urmatorul plin bucuresti exclusiv cam 7.1% pe bord (7.5% la pompa dar cred ca am umplut eu mai mult rezervorul)...

                      pedala mea de acceleratie are codul 78110-0D011 (este o pedala CTS(firma blamata) dar pare a fi varianta revizuita (ultima cifra e "1" si la cele vechi e "0")) si din ce mi-am dat eu seama pedala e facuta in 2009 ziua 285 (deci in octombrie)..

                      presurile eu am primit cadou din alea de cauciuc.. cu tot cu agatatori dar tampitul de dealer le smulsese de pe alta masina....si mi-a dat agatatorile rupte fara sa-mi dau seama...oricum le-am reparat si covorasul sofer sta foarte bine la locul lui...

                      ramane sa ma uit la serie sa vad data fabricatiei...

                      eu masina am luat-o pe 22 dec parca si la 3 zile era deja inmatriculata...ca nu stiam ce se intampla cu taxele... si 410 euro nu ii gasesti pe strada.....

                      bafta cu masina si speram ca mai scade consumul .. si ca nu suntem singurii de pe forum cu 1.33 dual vvti ca acuma nici ca o sa mai cumpere careva toyota nou..

                      Comment


                      • #12
                        Tampenii

                        Daca tu poti sa imi zici data fabricatiei la VIN : VNKKH98330A091285

                        dupa pdf atasat te felicit...

                        mersi..

                        zi si VIN-ul tau sa il comparam....
                        Attached Files
                        Last edited by gh3tzu; 02-11-2010, 10:19 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am citit din mai multe surse despre codificarea VIN. Peste tot apare ca pozitia 10 este anul fabricatiei(nu doar la Toyota). De asemenea, pe Wikipedia scrie foarte "apasat" ca pt anul fabricatiei nu se folosesc sub nici o forma O(litera), 0(cifra) sau Q. Totusi, si la mine pe pozitia 10 apare 0(zero). Exemplele de codificare VIN Toyota pe net sunt toate pt America, n-am reusit sa gasesc un exemplu pt Toyota Europe.

                          Comment


                          • #14
                            Seria mea este VNKKH98370A077339.
                            Serie motor 1NR0119729

                            Pe factura apare doar anul fabricatiei : 2009.
                            Presupun ca daca dai telefon la dealerul de la care ai cumparat-o si ceri info' despre ProductionDate nu cred ca o sa te refuze cineva sa-ti ofere astfel de info'.
                            Oricum, 6 litri pe exterior cred ca este un consum mare pt masina aia, deoarece fabricantul ofera un 4.x (cred ca la 90kmh in treapta 6). Presupun ca pe exterior ai cam calcat-o si de aia ai ajuns in 6 cu ea. Repet ... presupun...
                            Oricum, eu mai am un Golan 1.4 si in oras ma deplasez cu medie de 14kmh iar pe gerurile alea de -20...-22 m-a pus draq de am dat reset la CB si dupa 50km in oras am ajuns la 12-13litri. Cred ca e normal totusi tinand cont de cum ne taram cu totii in trafic.

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu ce aiba fac aia de la Toyota ca trebuia sa primesc deja covorasele alea pe miercuri si va dca nimeni nu suna.
                              Cred ca maine le dau un telefon sa-i spurk.
                              Referitor la pdf-ul de mai sus ... hm ... nu am cum sa-mi dau seama pt ca apare doar an fabricatie si nimic altceva.
                              Da totusi un tlf la dealer si cred ca vei obtine informatia dorita.
                              In cartea tehnica apare o serie stantata pe motor si parca undeva pe caroserie (nu mai stiu unde). DIn cat imi amintesc , la alte modele (ex. Dacia/Renault) scrie clar acolo ProductionDate. S-ar putea ca si Yaris sa aiba asa ceva.
                              Numai bine la toti!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google