Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum Yaris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consumul in oras nu se poate controla. Daca am scos acum 5,6 a fost pentru ca traficul in oras de Pasti a fost foarte, foarte lejer. Am putut sa merg constant, fara sa franez brusc, am mers ca la drumurile in afara orasului.
    Insa la calculul precedent am scos 8,56, cu mers numai in oras, pe 228 km. Iti dai seama ca te injura cel din spatele tau daca tu mergi in frana de motor, in oras, pana la denivelarea de viteza de dinaintea trecerii de pietoni? Am incercat o data sa fac asta si ma injurau femeile la volan... Daca vrei sa scoti consum rezonabil in oras, schimba vitezele cat de curand posibil. Eu ajung rareori la 4000 in oras. Sunt curios Dion cum face de scoate consumurile alea (5,8 - 6,4) in Brasov, cu acelasi motor de 1.3.
    Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

    Comment


    • Originally posted by Methane View Post
      Consumul in oras nu se poate controla. Daca am scos acum 5,6 a fost pentru ca traficul in oras de Pasti a fost foarte, foarte lejer. Am putut sa merg constant, fara sa franez brusc, am mers ca la drumurile in afara orasului.
      Insa la calculul precedent am scos 8,56, cu mers numai in oras, pe 228 km. Iti dai seama ca te injura cel din spatele tau daca tu mergi in frana de motor, in oras, pana la denivelarea de viteza de dinaintea trecerii de pietoni? Am incercat o data sa fac asta si ma injurau femeile la volan... Daca vrei sa scoti consum rezonabil in oras, schimba vitezele cat de curand posibil. Eu ajung rareori la 4000 in oras. Sunt curios Dion cum face de scoate consumurile alea (5,8 - 6,4) in Brasov, cu acelasi motor de 1.3.
      consumul in oras difera de la oras la oras; cred ca nici un oras nu este ata de infect precum bucurestiul, asa caci consumuri de 9-10 l cum are nei-k nu mi se pare deloc mare
      in brasov, cel putin in zonele centrale s-au introdus sensuri unice cu cel putin 3 benzi , s-au largit mai multe artere importante si s-au facut multe sensuri giratorii lucru care pan ala momentul asta au dus la o mai buna fluidizare a circulatiei; iasiul nu stiu cum sta la capitolul asta ;
      De aceea apar diferente de consum; oricum e o chestie relativa

      Comment


      • In weekend am reusit un consum de 7% extra-urban...
        De la Craiova la Pitesti am facut putin peste 1 ora (1h 15 min), iar pe A1, pana la Bucuresti, am mers o perioada cu 120 kmph(ploua), apoi...
        2008 Yaris 1.4 D-4D Luna - Black
        2006 Corolla 1.6 VVT-i SOL - Silver

        Comment


        • Am fost la Brasov sambata si am ramas placut impresionat de cum se circula acolo. La Iasi e nebunie curata... au inceput sa schimbe liniile de tramvai, asa ca pe cel putin un sfert de oras se circula ca in Bucuresti, acolo unde e santier.
          StefanVVTi, ai talpa grea cumva? 7% la diesel in afara orasului... Jeezz. Dar macar nu te-ai plictisit pe drumurile alea...
          Last edited by Methane; 04-28-2009, 05:51 AM.
          Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

          Comment


          • Talpa grea? =)) Putin spus! De obicei eu nu merg cu viteza(100-110 kmph), dar acum a trebuit sa ajung cat mai repede in Pitesti si am mers cu 70-80 in localitati, iar in afara cat s-a putut! Pe autostrada am mers in coloana, cu mai multi, iar vitezele au fost din 3 cifre, cu a doua cifra minim 5 :P
            2008 Yaris 1.4 D-4D Luna - Black
            2006 Corolla 1.6 VVT-i SOL - Silver

            Comment


            • Incerc sa mentin consumul mixt undeva pe la 5.6-6.2%.

              Comment


              • Originally posted by Dion View Post
                Incerc sa mentin consumul mixt undeva pe la 5.6-6.2%.
                interesant! asta inseamna sa mergi batraneste si sa te depaseasca si carutele;pentru mai multe detalii iti stau la dispozitie

                Comment


                • eu am totusi o micaproblema: am vaga senzatie ca motorul urca greu cand il turez; iar daca mai am si pe cineva in spate parca merge in gol
                  adica : chiar si pana la 4000 rot urca destul de greu ,imi ia destul d emult timp iar sunetul este ff intens; ma gandesc cum o fi la 5000; oare ajunge?
                  am mers cu o fabia si la 110 avea 3000 rot spre deosebire de yarisu care are 3200 si zbiara de zici ca-l duci la taiat
                  eu suspectez benzina

                  Comment


                  • Apropo de consumuri mosnegesti.... 5,2 consum urban conform CB. Orasul este Tirgu Mures.

                    Iar legat de problema ta Costake, azi am sesizat si eu ceva similar... Plec de la semafor si accelereaza extrem de greu (eram si in panta, singur in masina) desi o calc viguros. Ma gandesc ca am plecat cu a treia (am patit o data asta si mi-a si iesit). Ma gandesc ca ma lamuresc cand trebuie sa schimb intr-a doua... se dovedeste ca era intr-a intaia. Intr-a doua... tot la fel... cu acceleratia la podea si de abia a ajuns la 35. Intr-a treia am forjat-o un pic pana la 59 si si-a mai revenit.

                    Intrebare de economist: oare ECU s-a adaptat la stilul meu de mers mosnegesc si a redus acceleratia?

                    Iar legat de limitele masinii: 5 persoane in masina, urcat in rampa de 10-15% (conform indicatoarelor de pe marginea drumului), in treapta a patra, desi am inceput cu 65 km/h a trebuit sa reduc intr-a treia la 53 km/h, in conditiile in care pedala era la podea.
                    Last edited by Methane; 04-28-2009, 15:30 PM.
                    Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                    Comment


                    • Originally posted by Methane View Post
                      Apropo de consumuri mosnegesti.... 5,2 consum urban conform CB. Orasul este Tirgu Mures.

                      Iar legat de problema ta Costake, azi am sesizat si eu ceva similar... Plec de la semafor si accelereaza extrem de greu (eram si in panta, singur in masina) desi o calc viguros. Ma gandesc ca am plecat cu a treia (am patit o data asta si mi-a si iesit). Ma gandesc ca ma lamuresc cand trebuie sa schimb intr-a doua... se dovedeste ca era intr-a intaia. Intr-a doua... tot la fel... cu acceleratia la podea si de abia a ajuns la 35. Intr-a treia am forjat-o un pic pana la 59 si si-a mai revenit.


                      Iar legat de limitele masinii: 5 persoane in masina, urcat in rampa de 10-15% (conform indicatoarelor de pe marginea drumului), in treapta a patra, desi am inceput cu 65 km/h a trebuit sa reduc intr-a treia la 53 km/h, in conditiile in care pedala era la podea.
                      in rampa e mai greu
                      daca mai ai si 3 bucati in spate si rampa tine mult ai cam pus-o!!
                      am urcat recent un drum f intortocheat cu multe curbe stranse si gf abrupte spre manastirea ciolanu(buzau). vreau sa zic ca desi eram 2 persoane la un moment dat a inceput sa scada turatia ajungand la 1800 , fiind in plina rampa; noroc ca am prins un segment de drum destul de drept incat sa creasca turatia peste 2000 si sa pot urca in continuare; nu stiu ce faceam daca eram 4-5 in masina; ma gandesc ca tine si de sofer
                      ma enerveaza ca se tureaza prea tare si e zgomot chiar si de la viteze relativ mici:100 km\h; cred ca de-asta nici nu merg tare caci risc sa-mi faca trauma sonora

                      Comment


                      • Originally posted by costake View Post
                        interesant! asta inseamna sa mergi batraneste si sa te depaseasca si carutele;pentru mai multe detalii iti stau la dispozitie
                        Nu prea cred . Imi plac raliurile, schiul (in special coborirea) , ciclismul... sporturi de viteza. Pe drumuri gen Cheia, Padurea Bogatii ii pierd pe majoritatea pe drum ... Pe drum drept toti merg tare.
                        Legat de cealalta problema...
                        Avem motoare pe benzina aspirate natural si cam de turatie... Voi ce asteptati? Vreti demaraj? Va luati masini cu motoare mai puternice si mai mari! Sau Diesel!
                        Yarisul de 1.3 din cite imi aduc aminte, are cuplu maxim la 4000 rpm. La cresterea sarcinii, sub turatia de cuplu maxim, scad atit turatia cit si cuplul. De unde sa aveti asa un demaraj spectaculos?
                        Methane, ECU e un sistem fara "memoria" soferului sau mai bine "scris" a stilului de pilotaj. Are niste date stocate pe care le compara cu cele de la senzori!

                        Comment


                        • Originally posted by Dion View Post
                          Nu prea cred . Imi plac raliurile, schiul (in special coborirea) , ciclismul... sporturi de viteza. Pe drumuri gen Cheia, Padurea Bogatii ii pierd pe majoritatea pe drum ... Pe drum drept toti merg tare.
                          Legat de cealalta problema...
                          Avem motoare pe benzina aspirate natural si cam de turatie... Voi ce asteptati? Vreti demaraj? Va luati masini cu motoare mai puternice si mai mari! Sau Diesel!
                          Yarisul de 1.3 din cite imi aduc aminte, are cuplu maxim la 4000 rpm. La cresterea sarcinii, sub turatia de cuplu maxim, scad atit turatia cit si cuplul. De unde sa aveti asa un demaraj spectaculos?
                          Methane, ECU e un sistem fara "memoria" soferului sau mai bine "scris" a stilului de pilotaj. Are niste date stocate pe care le compara cu cele de la senzori!
                          Cat adevar!!!...Iti dau dreptate 101%! Cheia, Brasov - Sighisoara - pe drumuri in genul asta, placerea de a conduce e maxima!
                          2008 Yaris 1.4 D-4D Luna - Black
                          2006 Corolla 1.6 VVT-i SOL - Silver

                          Comment


                          • 370 de km, din care 260 pe drumul Tg. Mures - Brasov si retur, restul in oras, consum la pompa de 5,6. Intradevar, foarte fain drumul asta.
                            Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                            Comment


                            • Originally posted by Methane View Post
                              370 de km, din care 260 pe drumul Tg. Mures - Brasov si retur, restul in oras, consum la pompa de 5,6. Intradevar, foarte fain drumul asta.

                              e drum de 5 stele
                              cu ce viteza te-ai deplasat de ai scos consumul asta???

                              Comment


                              • Originally posted by Dion View Post
                                Nu prea cred . Imi plac raliurile, schiul (in special coborirea) , ciclismul... sporturi de viteza. Pe drumuri gen Cheia, Padurea Bogatii ii pierd pe majoritatea pe drum ... Pe drum drept toti merg tare.
                                Legat de cealalta problema...
                                Avem motoare pe benzina aspirate natural si cam de turatie... Voi ce asteptati? Vreti demaraj? Va luati masini cu motoare mai puternice si mai mari! Sau Diesel!
                                Yarisul de 1.3 din cite imi aduc aminte, are cuplu maxim la 4000 rpm. La cresterea sarcinii, sub turatia de cuplu maxim, scad atit turatia cit si cuplul. De unde sa aveti asa un demaraj spectaculos?
                                Methane, ECU e un sistem fara "memoria" soferului sau mai bine "scris" a stilului de pilotaj. Are niste date stocate pe care le compara cu cele de la senzori!

                                subaru sa traiasca!!
                                -sincer sa fiu nu stiu ce inseamna aspirat
                                -o alta problema e ca nu stiu exact la ce turatii sa tin motorul, la cat sa schimb etc;
                                -ma gandeam si eu ca poate scot un demaraj de wrc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google