Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema neelucidata inca : nu mentine relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema neelucidata inca : nu mentine relanti

    Salutare tuturor,

    Sunt posesor de RAV 4 DCAT 2007 Diesel 2.2L 177CP, masina are 220.000 km, 90% functionare in oras si problemele ciudate au inceput sa apara acum cam 6 luni, am sa fac o descriere mai lunga, in speranta ca cineva imi va da un sfat util :
    - masina a pierdut din putere, nu se mai tura,mers la service, problema depistata la turbina, schimbat turbina cu alta SH functionala, curatat EGR, insa aceleasi simptome
    - mecanicul respectiv a tot incercat sa ii dea de cap, insa fara rezultat, a sustinut ca este DPF infundat si asta ar fi cauza, mi-a propus sa ii fac DPF off, cu resoftare, insa am zis "pas" si am incercat curatarea DPF, la un alt mecanic, mai cu experienta
    - s-a curatat DPF, trage super bine, insa acum isi face foarte des regenerari (deh, trafic Bucuresti), consum mare, insa....foarte mare 15-16%
    - in vara, dupa un schimb de ulei si filtre, fiind foarte cald afara (inainte de a aparea primele simptome de lipsa de putere si tot balamucul), stand la semafor la relanti, am observat o fluctuatie a turatiei, de cateva ori, insa am zis, ca o fi de la motorina.Pana la urma masina s-a oprit de tot, am repornit-o, am schimbat uleiul si filtrul din nou (mecanicul a zis ca uleiul Castrol pus initial a fost prost, la fel si filtrul de ulei), s-a mai verificat inca odata EGR, care era curat.masina a mers oarecum OK, vreo 1500-2000 km dupa care am patit povestea cu lipsa de putere, schimbat turbo, etc (vezi mai sus)
    - aveam la momentul respectiv warning : check VSC system, check 4X4 system, s-au sters erorile au reaparut.au disparut doar dupa curatarea DPF
    - acum, cu DPF curatat, ulei si filtre schimbate inca odata, face tot asa : la relanti, dupa ce se incalzeste motorul, fluctueaza turatia si intr-un final se opreste
    - la repornire, porneste mai greu, am senzatia ca e inecata, apoi isi revine
    - daca o tin la semafor din pedala la 1000 rpm nu se opreste
    - s-au verificat si injectoarele: in trecut, acum 1 an au fost schimbate saibele injectoarelor si garniturile de cauciuc (arunca ulei pe la 2 injectoare), de atunci pb cu ulei la injectoare a disparut, acum sunt curate toate.acum saibele puse nu sunt OEM sunt de la alta masina, insa la momentul respectiv, acum 1 an, mecanicul a facut verificari si la grosime si pe parametrii injectoarelor (din calculatorul masinii) si toate par in regula. injectoarele sunt DENSO, piezoelectrice
    - omu' a zis asa : bey sa te pun sa iei injectoare noi sau sa le refacem, nu cred ca e o solutie, nu stiu care este cauza problemei tale, mai ma gandesc
    - nu am niciun bec aprins in bord

    Cineva a mai intampinat probleme de genul asta?va rog o parere/sfat, multumesc mult

  • #2
    Salut,
    Cred ca este destul de greu ca cineva sa-ti dea un sfat pertinent avand in vedere complexitatea problemelor pe care le-ai descris.
    Dupa parerea insa, fiind patit cu aceleasi simptome descrise de tine la inceputul postarii cu 2 motoare (adica un 1.9tdi de Passat si un 520D de BMW), as fi inceput cautarea cu debitmetrul, la mine a functionat in ambele variante. EGR-ul l-am curatat o singura data la un 2.0D de A-Klass din 2008, dar am facut-o cand de fapt aveam o lipsa de etanseitate la evacuare. Ca sa ajungi direct la turbina cu simptomele descrise, sa o schimbi, si sa ramai cu aceleasi probleme, inseamna ca de fapt problema nu a fost depistata, sau nu era singura problema. Nu stiu ce service ai folosit, daca au facut o diagnoza completa, dar la pierdere de putere si imposibilitatea de a tura masina, orice cautare google, in foarte multe cazuri, te va trimite catre debitmetru.
    Ca sa nu mai spun ca este prima oara cand citesc referitor la problemele intampinate de posesorul unei masini ca uleiul (Castrol, deci nu vreun nume de ulei ambalat pe balcon) si filtrul sunt atat de proaste ca sa opreste motorul.
    Cred ca ar trebui sa cauti un "Dr. House" de Toyota, sau oricum un mecanic care sa poate face o diagnoza dedicata motoarelor Toyota. Nu stiu pe cine sa iti recomand, cu niciuna din cele 2 masini Toyota nu am avut pana acum (bat in lemn ) nici cea mai mica problema.
    Oricum, iti doresc succes !

    Comment


    • #3
      Cred ca ar trebui sa cauti un "Dr. House" de Toyota, sau oricum un mecanic care sa poate face o diagnoza dedicata motoarelor Toyota. Nu stiu pe cine sa iti recomand, cu niciuna din cele 2 masini Toyota nu am avut pana acum (bat in lemn ) nici cea mai mica problema.
      Oricum, iti doresc succes ![/QUOTE]

      *dr House* de Toyota este inginerul Andrei Vrabie de la Toyota Focsani , eu merg la el cu 2 masini tocmai din Olt !
      Ca si diagnosticare a problemelor masinii tale , nu cred ca *un mecanic* care are un tester este in masura sa puna diagnosticul cel mai bun ... nu face decat sa bajbaie iar tu sa platesti !

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru opinii.
        Personal, tind catre 3 posibile cauze:
        a. DPF infundat - poate genera reactiile in lant de care am avut parte : turbo paradit (bine, aici cu siguranta a fost vb si de o uzura a turbinei, avand in vedere nr. de km ai masinii), martorii din bord aprinsi (VSC si 4x4 system), subtierea prematura a uleiului, presiune scazuta a acestuia, consum ridicat de combustibil
        b. injectoare uzate
        c. valve SCV

        Am omis sa precizez : fumul care il scoate la regenerare este albastrui.
        Normal ca nu ma astept ca dintr-o simpla diagnoza sa se poata remedia problema.

        Alte pareri sau sfaturi?

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
        Politica de Securitate Google