Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

INCREDIBIL!!!!! Toyota RAV4 2007 cu motorul stricat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • INCREDIBIL!!!!! Toyota RAV4 2007 cu motorul stricat

    Salutare! N-am mai postat de mult timp nimic pe forum, dar m-am lovit de o problema care trebuie spusa tuturor. In 2007 am achizitionat un auris si un rav4, de care eram foarte multumit pana acum o saptamana. Cu aurisul nici-o problema, merge struna. Acum...rav-ul are 130k km, revizii doar la reprezentanta...acum o saptamana au inceput problemele. La service mi-au spus ca-s garniturile de la chiuloasa, sau, in cel mai rau caz, chiuloasa. Astazi m-au sunat.. pe langa astea, trebuie inlocuit blocul motor. Este inadmisibil ca la o masina de 2 ani sa cada motorul, toyota fiind. Sunt foarte dezamagit, calitate ZERO, la un pret "excelent". Pacat de impresia generala "o toyota nu se strica niciodata". N-o sa mai recomand nimanui sa-si cumpere o toyota, e pur si simplu strigator la cer

  • #2
    ne poti spune daca au fost simptome inainte sa te duci la service cu ea?

    Comment


    • #3
      Cauzele ? Cum s-a manifestat pana sa ajungi in service ?Stii vorba aia : ''Si in padure tanara mai sunt uscaturi''

      Comment


      • #4
        daca e prb de motor ti se v-a schimba pe garantie stai linishtit , au mai fost astfel de cazuri mai ales pe codurile 4ZZ,3ZZ si 1ZZ ...

        Comment


        • #5
          Masina are 130.000 km , deci cade faza cu garantia. Poate gasesti un TSB de la Toyota care sa spuna ca motorul tau face parte dintr-un lot cu probleme si beneficiaza de garantie extinsa.

          Ca fapt divers: cand am montat farurile venise un Rav la revizie.Facuse 43.000 km fara sa schimbe uleiul.Daca i se intampla ceva se bazeaza pe faptul ca a facut revizii doar la reprezentanta. Din 40.000 km in 40.000 km.
          Last edited by Legionaru'; 12-05-2009, 18:49 PM.
          http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

          Comment


          • #6
            depinde cand in 2007 ... primele 18 luni nu este limita de km la garantie ...

            Comment


            • #7
              La capitolul probleme Rav cred ca eu sunt campion (cu tot "sprijinul" celor de la service Oradea).Scurgeri de ulei am si eu la masina, mici ,dar sunt(ceva normal la Oradea) probabil de la garnitura de la chiuloasa si ungurii la care am facut revizia mi-au zis sa urmaresc pierderea de ulei si daca e mai mare sa merg sa schimbe garnitura inainte de urmatoarea revizie.La Rav4, cica e una din multele boli pe care le are.Oricum eu nu as mai face gresala asta daca as avea posibilitatea sa aleg din nou si nici nu o mai recomand cuiva ,din pacate nu merita caruta de bani.

              Comment


              • #8
                simptome au fost, erau gaze in vasul de racire. Cauza a fost arderea garniturii chiuloasei, de-aici si chiuloasa si blocul motor. Masina are 24 de luni, deci garantie fara limita de kilometri...

                Comment


                • #9
                  garnitura chiulasa arsa

                  Parerea mea este ca o garnitura de chiulasa nu se arde decat daca se merge cu termostatul defect astfel creste peste normal temperatura motorului si se distrug pe rand chiulasa ,bloc motor etc.Initial incepe sa fiarba apa in vasul de expansiune si scade nivelul lichidului de racire.Ulterior patrunde lichid de racire in baia de ulei si urmeaza dezastrul cu distrugerea totala a motorului.Cand apar scurgeri de lichid pe la garnitura e deja prea tarziu.Calarea motorului se produce in asemenea situatii si la un parcurs de 20 km.Regret incidentul dar nu cred ca e vorba de vreun defect de fabricatie.

                  Comment


                  • #10
                    Nu este o mare tragedie

                    Este un RAV 4 cu motor DCAT dau D4D.
                    La DCAT este un defect de fabricatie. Probabil din cauza motorinei proaste din Romania de realizeaza in camera de ardere multa funingine care nu este evacuata. Prin depunerea funinginei de micsoreaza camera de ardere, deci creste compresia si refuleaza pe linga garnitura de chiulasa, fara nici un simptom sau mesaj la bord, iar apoi daca nu se depisteaza la timp se duce blocul motor. Singurul simptom vizibil este nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune. Daca se umple la max dupa incalzirea motorului in sarcina lichidul coboara sub limita min. Verificati des nivelul lichidului in vas.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by CIPURSU View Post
                      Este un RAV 4 cu motor DCAT dau D4D.
                      La DCAT este un defect de fabricatie. Probabil din cauza motorinei proaste din Romania de realizeaza in camera de ardere multa funingine care nu este evacuata. Prin depunerea funinginei de micsoreaza camera de ardere, deci creste compresia si refuleaza pe linga garnitura de chiulasa, fara nici un simptom sau mesaj la bord, iar apoi daca nu se depisteaza la timp se duce blocul motor. Singurul simptom vizibil este nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune. Daca se umple la max dupa incalzirea motorului in sarcina lichidul coboara sub limita min. Verificati des nivelul lichidului in vas.
                      Multumesc cred ca e foarte important ce ai descris,dar cum putem sa prevenim acest fenomen? Ai spus sa verificam nivelul lichidului de racire si sa punem motorina de calitate ceea ce e uneori greu de realizat.Dar daca adaugam periodic la 15000km, sau mai rar ca sa nu stricam pompa de injectie ,aditiv de curatare?Eu am d4d deci riscuri mai mici.Poate ca e unul din motivele pentru care noul model d cat are camera de ardere modificata.

                      Comment


                      • #12
                        si la mine au aparut probleme la vasul de expansiune,deocamdata cei de la Toyota au pus asta pe seama caldurii
                        km la bord: 40.000

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by stema View Post
                          si la mine au aparut probleme la vasul de expansiune,deocamdata cei de la Toyota au pus asta pe seama caldurii
                          km la bord: 40.000
                          Daca in 15000 km scade nivelul in vas pana la jumatea distantei intre min. si max. poate fi de la caldura.Daca la un parcurs de 30 km nivelul scade sub min.(initial fiind complectat pana la max.) urgent la service.De fapt la 30km ar trebui sa nu se observe scaderea nivelului.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by doracapi View Post
                            Multumesc cred ca e foarte important ce ai descris,dar cum putem sa prevenim acest fenomen? Ai spus sa verificam nivelul lichidului de racire si sa punem motorina de calitate ceea ce e uneori greu de realizat.Dar daca adaugam periodic la 15000km, sau mai rar ca sa nu stricam pompa de injectie ,aditiv de curatare?Eu am d4d deci riscuri mai mici.Poate ca e unul din motivele pentru care noul model d cat are camera de ardere modificata.
                            Ar mai putea fi un aspect valabil la toate d4d si anume din cauza motorinei proaste si a functionarii EGR care recircula o parte din gazele si funinginea din esapament in galeria de admisie si implicit si in camera de ardere.De aceea e indicata curatarea periodica a galeriei de admisie aprox.la 60000-80000km.EGR functioneaza intre 800-3000 rot/min. cand se recircula gazele,in afara acestor turatii gazele nu sunt recirculate pentru a nu se cala motorul dar se acumuleaza mai multa funingine in catalizator.EGR are rolul de a reduce consumul si noxele ,dar cu ce pret?

                            Comment


                            • #15
                              simtom:in prima faza se inegreste vasul de expansiune...atat!
                              este cunoscuta problema pe motoarele 2AD... adica pe 2.2 diesel (dcat sau nu!). Vizate rav4 noua generatie si avensis-urile generatia veche!
                              efecte: chiulasa si/sau bloc motor... pentru vanzare se remediaza cu o garnitura noua!
                              Pentru pastrare, se inlocuiesc piesele defecte sau se rectifica in limita celei mai groase garnituri...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google