Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

rav4 off road

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rav4 off road

    sunt interesat de cum se comporta rav-ul in off-road, exista careva dintre cei ce stau pe forum sa se indeletniceasca si cu asa ceva?
    exista vre-un sistem off-road pe rav ce poate face o garda mai mare de la sol?cu multumiri

  • #2
    He,he,he...citeam intr-un articol englezesc ca aproximativ 90% dintre cei ce conduc un SUV nu parasesc asfaltul niciodata!...
    Pacat, mare pacat, din punctul meu de vedere.
    Ce trebuie avut in vedere, insa, este sa facem diferenta intre un SUV si un off-roader veritabil. Off-roaderele adevarate sunt echipate cu cauciucuri adecvate, plus suspensii setate corespunzator. O astfel de masina este un calvar sa o conduci pe sosea: huruitul cauciucurilor te termina psihic, asta daca nu cumva la o curba luata mai in viteza nu te-ai rasturnat.
    Nu mai vorbesc de troliu, proiectore, limitator de viteza si alte lucruri extrem de utile cand te aventurezi cu masina pe drumuri rar umblate.
    RAV4, spre diferenta de multe SUV-uri AWD apraute ca ciupercile dupa ploaie, are acel ceva ce ii permite sa "o ia pe aratura", in cel mai propriu sens..Diferentialul blocabil. Asa ca nu e chiar hazardant sa ii incerci capacitatile, insa pe un drum cu dificultate mica-medie.
    Am facut un astfel de traseu pe un drum ce nu apare pe toate hartile, care face legatura intre Slanic Moldova si Poiana Sarata. Drumul nu este o provocare foarte mare, cu conditia sa nu ploua. Conditiile minime:cauciucuri M&S, inca un automobil cu tractiune 4x4 si o sufa, pentru whorst case scenario.
    Celalalt automobil a fost un Nissan X-trail. Cu ocazia asta am facut si un mic test comparativ; ambele masini s-au descurcat fara probleme, X-trail are un plus la comfort la capitolul zdruncinaturi, datorita suspensiilor mai moi. Una peste alta, aproximativ 20 km extrem de intersanti, cu peisaje grozave. Merita incercat.
    Si cateva poze, nu prea grozave - capturi dupa video.
    Last edited by nest; 05-13-2009, 15:15 PM.
    RAV4 2.2 D-4D
    Yaris 1.3 VVT-i

    Comment


    • #3
      Si un mic video:
      http://www.youtube.com/watch?v=Le_GO2lr2qs
      RAV4 2.2 D-4D
      Yaris 1.3 VVT-i

      Comment


      • #4
        multumesc mult, NESTI
        si totusi ma refeream la ceva mult mai in amanunt in ceea ce priveste off-road-ul, e adevarat ca 90% dintre posesorii de rav4 isi cumpara aceasta bijuterie numai de a strabate soselel in lung si-n lat, si de a se lauda ca au intrat in posesia unei masini cu adevarat bune, un ex ar fi sa iti iei un ceas de valoare si sa mergi la o nunta in romania la care sa te astept sa te intrebe careva cate ceva dspre bijuteria ce o porti la mana (bineinteles ca daca nu are diamante sa sara in ochiul ne tontului de taran nu are valoare) asa si cu rav-ul

        Comment


        • #5
          Mai, ce trebuie luat in considerare este ca mai mult de niste drumuri forestiere, si alea cand nu a pluat prea mult, ar fi riscant ca situatie pentru masina cu setarile din fabrica. Acum nu stiu cat se merita sa iti inalti masina, cu gandul ca daca o scoti pe aratura sa ai ground clearence suficient, iar amortizoarele sa aiba cursa lunga, daca vrei sa o folosesti numai la asa ceva...Nah, cu masina asta merg si la piata, duc copilul la gradi, ies la plimbare..si o mai si scot prin padure la aer!
          Ca idee, uita-te cum au modificat Hilux-ul aia la Top Gear ca sa ajunga la Polul Nord. Si asta la o masina conceputa special pentru off-road...
          RAV4 2.2 D-4D
          Yaris 1.3 VVT-i

          Comment


          • #6
            Frumusel filmuletul. Daca ma gindesc prin ce transee am inotat cu Yarisul la urcarea spre Muntele Rosu, cred ca s-ar descurca si aici.
            Auzisem intr-o vreme ca s-ar asfalta drumul asta.
            O urcare spectaculoasa, dar pe asfalt e si spre manastirea Magura.

            Comment


            • #7
              am avut cateva experiente off-road.
              Prima a fost urcarea unui deal de aprox 4 km (pana la statia meteo Bobohalma - jud Mures), la coborare a plouat torential. Am reusit pana la urma, dar apoi am schimbat amortizoarele pe spate.
              Am avut si cateva experiente pe drumuri forestiere in conditii de ploaie. Din pacate, fara cauciucuri de noroi esti pierdut si cred ca asta este valabil pentru multe SUV-uri.
              Nu recomand asumarea de riscuri inutile, mai ales in conditiile in care masina are garda destul de joasa, mai ales cotul de la teava de esapament de sun puntea spate. Rav-ul nu este masina pentru off-road, cel putin fara dotari si pregatiri speciale.
              In schimb se comporta excelent in conditii de iarna - pe zapada si gheata - dar cu anvelope adecvate. Nu ai cum sa ramai blocat, decat daca te duci in zapada mai mare de 70-80 cm.
              In opinia mea, avantajele unui SUV sunt gradul de siguranta pe care ti-l ofera, capacitatea mai mare de incarcare, abordarea unor trasee pe care alte masini ar claca (repet, fara riscuri inutile pentru ca nu este Defender) si mai ales confortul la sofatul in conditii grele de iarna.

              Comment


              • #8
                Absolut aceeasi parere cu nest.Eu am fost cu ravul pe drumul intre lepsa si soveja iarna,pe valea rea si valea topologului in fagaras si la cetatile dacice.Aceste drumuri mi s-au parut destul de dificile si i-am despris scutul din cauza garzii la sol prea mici.Bineinteles l-am prins imediat la loc cu niste clipsuri,dar cand atingi pe dedesubt nu poti sa nu te enervezi.In rest masina s-a descurcat admirabil ,e foarte robusta si indura multe,dar e setata mai mult pentru sosea.N-a fost nevoie decat de vreo doua ori sa blochez diferentialul spate ca sa ies din noroi fara sa fortez masina sau ambreajul.O sa adaug si imagini.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by aurel.apostu View Post
                  am avut cateva experiente off-road.
                  Prima a fost urcarea unui deal de aprox 4 km (pana la statia meteo Bobohalma - jud Mures), la coborare a plouat torential. Am reusit pana la urma, dar apoi am schimbat amortizoarele pe spate.
                  Am avut si cateva experiente pe drumuri forestiere in conditii de ploaie. Din pacate, fara cauciucuri de noroi esti pierdut si cred ca asta este valabil pentru multe SUV-uri.
                  Nu recomand asumarea de riscuri inutile, mai ales in conditiile in care masina are garda destul de joasa, mai ales cotul de la teava de esapament de sun puntea spate. Rav-ul nu este masina pentru off-road, cel putin fara dotari si pregatiri speciale.
                  In schimb se comporta excelent in conditii de iarna - pe zapada si gheata - dar cu anvelope adecvate. Nu ai cum sa ramai blocat, decat daca te duci in zapada mai mare de 70-80 cm.
                  In opinia mea, avantajele unui SUV sunt gradul de siguranta pe care ti-l ofera, capacitatea mai mare de incarcare, abordarea unor trasee pe care alte masini ar claca (repet, fara riscuri inutile pentru ca nu este Defender) si mai ales confortul la sofatul in conditii grele de iarna.
                  Absolut de acord,masina mi se pare foarte robusta si placuta la condus insa lipsa reductorului si garda ceva mai mica o recomanda pentru cel mult off road mediu bineinteles incaltata corespunzator.

                  Comment


                  • #10
                    Poze Valea Rea Fagaras.Ca sa poata trece camionul mai aveam 10 cm si ma rasturnam in Raul Doamnei.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      sunt curios daca se poate inalta rav-ul macar cu 2 cm

                      Comment


                      • #12
                        Salutare, Am si eu un toyota rav4 2001, motor 2.0 benzina, aveti idee daca pe acest model se poate monta diferential autoblocabil si cat costa, intreb pentru ca am fost acum 2 sapt cu ea pe malul dunarii, am vrut sa urc cu spatele o panta nu foarte inclinata, si nu s-a putut, prima data au patinat 2 roti, a doua oara nici macar nu au mai patinat, ci a iesit fum din ambreiaj. Ma puteti ajuta cu un sfat? Mentionez ca ambreiajul este foarte tare si pe sosea.

                        Comment


                        • #13
                          Traseu recent offroad

                          Traseu Giurgiu-A1-Ciunget-30km offroad pana la L.Galbenu-Ciunget-L.Vidra-Ranca-L.Oasa-30km offroad bazaVf.Sureanu-L.Oasa-Ranca-Novaci-A1-Giurgiu.Rav 4 d4d 2008,80000km,fara consum ulei,consum mediu motorina 8,8 la bord afiseaza 7,3.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by doracapi View Post
                            Traseu Giurgiu-A1-Ciunget-30km offroad pana la L.Galbenu-Ciunget-L.Vidra-Ranca-L.Oasa-30km offroad bazaVf.Sureanu-L.Oasa-Ranca-Novaci-A1-Giurgiu.Rav 4 d4d 2008,80000km,fara consum ulei,consum mediu motorina 8,8 la bord afiseaza 7,3.
                            Cum s-a descurcat masina...
                            Vrem poze dl...

                            Comment


                            • #15
                              Traseele offroad se pot face cu orice masina,numai ca la cele cu garda la sol mai mica abia poti sa mergi cu 5-10km/h, pe cand orice suv poate merge cu 30km/h.Dus intors cu un suv 2 ore,cu o limuzina 6 ore.Ravul cu 5 persoane si bagaje s-a comportat excelent si rareori a trebuit sa merg in viteza 1. Cu un suv se poate ajunge pana pe varful Sureanu la 2057m, dar de la baza (domeniul schiabil)ascensiunea dureaza doar o ora.Poze nu reusesc sa incarc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google