Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rav4 - consum exagerat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Victor L
    replied
    Originally posted by TraianMarius05 View Post
    Buna ziua !
    As avea si eu o mica nelamurire , acum cateva zile la bordul masini a inceput sa imi indice un consum exagerat de mare 24 %, daca dau pe radio imi schimba singur posturile sau imi trece pe cd in cateva minute si invers ! Din intamplare cineva cred ca mi-a apasat pe toate butoanele bordului iar cateva persoane mi-au spus ca este posibil ca totul sa fie resetat.Ce parere aveti ?
    Modelul este Rav-4 , 1.9 tdi d-4d
    Am avut si eu aceeasi problema , am sunat la reprezentanta si m-au lamurit ce trebuie facut pentru a media problema. E mai complicat sa iti dai seama pe cont propriu care e problema.

    Leave a comment:


  • TraianMarius05
    replied
    Buna ziua !
    As avea si eu o mica nelamurire , acum cateva zile la bordul masini a inceput sa imi indice un consum exagerat de mare 24 %, daca dau pe radio imi schimba singur posturile sau imi trece pe cd in cateva minute si invers ! Din intamplare cineva cred ca mi-a apasat pe toate butoanele bordului iar cateva persoane mi-au spus ca este posibil ca totul sa fie resetat.Ce parere aveti ?
    Modelul este Rav-4 , 1.9 tdi d-4d

    Leave a comment:


  • trk
    replied
    Sunt nou posesor al unui Rav 4 2,2 177cp,2006,dezastru la consum ,in viteza 6 130 de km / h 10 l/100km pe autostrada ...cruise control...sa fie ceva defect?

    Leave a comment:


  • stefangik
    replied
    Multumim de info. Stim

    Leave a comment:


  • cezar2004tm
    replied
    toyota rav 4 model 2013 motor diesel 1998 cmc consuma 8,7 l/ 100 km in oras

    Leave a comment:


  • parscov
    replied
    Originally posted by alex_tz2000 View Post
    Multumesc mult tuturor pentru informatii. Iata ce am facut:
    - am schimbat filtrul de aer sport cu un filtru normal.
    - am alimentat de la OMV motorina mai scumpa.
    - am inceput sa schimb mai sus, la 3000 in loc de 2300.
    - am renuntat la aerul conditionat, conducand mai mult dupa ora 20.

    Am ajuns la un consum in oras de 8,9. Cred ca si aerul pornit influenta mult mai mult decat un litru tot consumul. Oricum, e mult mai bine!
    si computerul de bord cat a indicat acum?
    era pana la urma defect?

    Leave a comment:


  • alex_tz2000
    replied
    Multumesc mult tuturor pentru informatii. Iata ce am facut:
    - am schimbat filtrul de aer sport cu un filtru normal.
    - am alimentat de la OMV motorina mai scumpa.
    - am inceput sa schimb mai sus, la 3000 in loc de 2300.
    - am renuntat la aerul conditionat, conducand mai mult dupa ora 20.

    Am ajuns la un consum in oras de 8,9. Cred ca si aerul pornit influenta mult mai mult decat un litru tot consumul. Oricum, e mult mai bine!

    Leave a comment:


  • miticip
    replied
    Are dreptate si mircanul, dar e de ales supraturarea decit subturarea , fa i o resoftare.

    Leave a comment:


  • mircanu
    replied
    Originally posted by miticip View Post
    Fumul negru indica cel mai adesea : injectoare uzate,filtru de aer imbicsit . Motoarele diesel,de asemeni,consuma paradoxal mai putin cind sint turate mai tare, sincer eu prefer sa merg cu 3500 de turatii in a 5 a,decit cu 2400 in a 6 a. Poate fi un motiv real de crestere a consumului.Subturarea duce in mod inevitabil la defectiuni ale turbinei. Asa ca tureaza-l mai tare si vezi atunci consumul .

    Bafta
    Sa mergi subturat nu e bine, insa nici sa mergi supraturat la drum intins nu e ok. O poti supratura cand schimbi vitezele, altfel sa mergi in a 5-a treapta la drum intins cand ai 6 trepte este aiurea.
    Masina are 6 trepte pentru a nu fi necesar sa mergi cu ea supraturata la drum intins, la o viteza de 120-130km/h si peste. Avantajele sunt consum scazut, zgomot redus si viata mai lunga a motorului.
    Trebuie gasita cauza consumului exagerat, altfel toate cele 6 viteze au rostul lor.

    Curata injectoarele, fa-i o verificare, resoftare daca e cazul.

    Leave a comment:


  • alex_tz2000
    replied
    Multumesc de sfaturi. O sa incerc si varianta cu condusul mai turat. Ce ma enerveaza este si diferenta uriasa fata de computerul de bord. Plec la drum lung, pe bord imi arata consum mediu dupa vreo 200km 6,8l/100km si cand fac iarasi plinul (metoda de calcul a consumului facand plin-plin) intra 20l de motorina. Deci nici pe departe consum de 6,8 ci de 10. Oare sa merg la Toyota pentru o resoftare? Se poate strica ceva la softul care comanda amestecul de motorina cu aer, etc.???

    Leave a comment:


  • miticip
    replied
    Daca ai avea consum ridicat de ulei , ar trebuie sa iasa fum albastru pe teava de esapament.

    Leave a comment:


  • miticip
    replied
    Fumul negru indica cel mai adesea : injectoare uzate,filtru de aer imbicsit . Motoarele diesel,de asemeni,consuma paradoxal mai putin cind sint turate mai tare, sincer eu prefer sa merg cu 3500 de turatii in a 5 a,decit cu 2400 in a 6 a. Poate fi un motiv real de crestere a consumului.Subturarea duce in mod inevitabil la defectiuni ale turbinei. Asa ca tureaza-l mai tare si vezi atunci consumul .

    Bafta

    Leave a comment:


  • alex_tz2000
    replied
    La 130km/h aram in treapta a 6-a si m-am uitat la turometru erau 2400rpm.

    Am schimbat si filtrul de aer, era un K&N de acolo venea sunetul de suierat, acum am luat un filtru normal, dar consumul tot nu a scazut.

    In Bucuresti, e o diferenta uriasa intre cu aerul pornit si cu el oprit. Am mers in zilele de canicula si facand metoda plinului am avut consum 14, fara sa prind cine stie ce aglomeratie. Fara aer, am un consum de 10 in Bucuresti. Nu inteleg de unde aceasta diferenta.

    Cum ar trebui sa verific fumul negru pe teava de esapament, ca nu ma pricep? Si ce ar trebui sa indice, ca este ceva stricat la motor, ulei, etc?

    Si mai este o problema! Computerul de bord arata valori eronate, consumul mediu pe ultimii 300km (dat reset) este de 7,2. In realitate, facut plin-plin la pomba consumul este 10. Este normal sa fie asa diferente?

    Leave a comment:


  • miticip
    replied
    La 130 km la ora , cu AC pornit ,probabil ca aveai cam 3000 de turatii cu a 5 a .
    Verifica filtrul de aer in prmul rind .In mod normal nu ar trebui sa depaseasca 8 l .
    Verifica daca scoate fum negru pe esapament , deasemenea, e cel mai bun semn al consumului exagerat .

    Leave a comment:


  • alex_tz2000
    started a topic Rav4 - consum exagerat

    Rav4 - consum exagerat

    Buna ziua,

    Am achizitionat recent un Rav4 136cp d4d din 2008. Am facut un drum pe autostrada, am resetat consumul si folosind metoda plinului am avut consum 10l/100. Am mers cu 130km/h cu AC pornit cu Cruise Control fixat la 130km/h. Este posibil sa fie probleme cu vreun filtru de aer sau combustibil, sau probleme cu turbina?

    Mentionez ca la turatii de pe la 1800-2000 se aude un suierat ca si cand ar scapa presiune printr-un furtun. Vanzatorul mi-a spus ca i-a pus un filtru de aer sport si ca de aceea se aude asa.
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google