Va salut si ma bucur sa va intalnesc!
Este primul meu post si din pacate trebuie sa va cer ajutorul (oricum se poate, cu un sfat sau poate chiar si cu o vizita - platita, desigur):
Am si eu o Toyotica foarte draga mie si foarte ingrijita - o am de cand mi-am luat permisul - o RAV4 din 1998, 4WD, 2.0i automata cu 2 locuri. SIngura mea masina pe care nu am dat-o si nu intentionez sa o dau vreodata, fiind si revopsita de curand si sper sa apuce varsta de inregistrare ca vehicul de epoca.
Marea problema este ca la intervale pur aleatoare (dar care nu depasesc 15min), moare in mers - ca si cum s-ar taia alimentarea cu benzina si ca si cum ar reveni la pozitia de contact (deci cu toti martorii aprinsi). Nu se ia partea electrica, doar alimentarea cu benzina. Cand si cum se intampla ? Pur si simplu aleator: in mers, pe loc, la rece, la cald, la viteza mare, la viteza mica.. Cand se intampa si se ia contactul, daca dau din nou o cheie, nu porneste - e ca si cum nu s-ar alimenta cu benzina. Daca mai astept ceva timp, poate porneste sau poate nu, dar oricum nu sta mult pornita, si cu cat incerc mai mult cu atat cresc sansele sa nu mai porneasca deloc.
Ce s-a incercat/facut:
- pus tester - nici un rezultat - este mufa din aceea veche CANBUS sau cum se cheama dreptunghiulalra, nu ODB
- schimbata pompa benzina si filtru
- inlocuit releu
- verificat rezervor si benzina (masina era folosita zilnic si avea si benzina proaspata oricum, numai de la MOL)
- verificat injectoarele - oricum cand porneste, merge bine si nu suna ca si cum ar fi in 3
- schimbat regulatorul de presiune benzina (de pe rampa)
- luat compresie motor
Ma puteti ajuta va rog cu o alta idee ? Sa fie de la air control valve sau chiar ECU ?
Daca cineva ar fi si dispus sa imi faca si o vizita (stau in Ilfov, in Dragomiresti-Vale), v-as fi foarte recunoscator..
Multumesc
Este primul meu post si din pacate trebuie sa va cer ajutorul (oricum se poate, cu un sfat sau poate chiar si cu o vizita - platita, desigur):
Am si eu o Toyotica foarte draga mie si foarte ingrijita - o am de cand mi-am luat permisul - o RAV4 din 1998, 4WD, 2.0i automata cu 2 locuri. SIngura mea masina pe care nu am dat-o si nu intentionez sa o dau vreodata, fiind si revopsita de curand si sper sa apuce varsta de inregistrare ca vehicul de epoca.
Marea problema este ca la intervale pur aleatoare (dar care nu depasesc 15min), moare in mers - ca si cum s-ar taia alimentarea cu benzina si ca si cum ar reveni la pozitia de contact (deci cu toti martorii aprinsi). Nu se ia partea electrica, doar alimentarea cu benzina. Cand si cum se intampla ? Pur si simplu aleator: in mers, pe loc, la rece, la cald, la viteza mare, la viteza mica.. Cand se intampa si se ia contactul, daca dau din nou o cheie, nu porneste - e ca si cum nu s-ar alimenta cu benzina. Daca mai astept ceva timp, poate porneste sau poate nu, dar oricum nu sta mult pornita, si cu cat incerc mai mult cu atat cresc sansele sa nu mai porneasca deloc.
Ce s-a incercat/facut:
- pus tester - nici un rezultat - este mufa din aceea veche CANBUS sau cum se cheama dreptunghiulalra, nu ODB
- schimbata pompa benzina si filtru
- inlocuit releu
- verificat rezervor si benzina (masina era folosita zilnic si avea si benzina proaspata oricum, numai de la MOL)
- verificat injectoarele - oricum cand porneste, merge bine si nu suna ca si cum ar fi in 3
- schimbat regulatorul de presiune benzina (de pe rampa)
- luat compresie motor
Ma puteti ajuta va rog cu o alta idee ? Sa fie de la air control valve sau chiar ECU ?
Daca cineva ar fi si dispus sa imi faca si o vizita (stau in Ilfov, in Dragomiresti-Vale), v-as fi foarte recunoscator..
Multumesc