Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema tehnica urgenta!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema tehnica urgenta!!

    Salutari tuturor..Nu am mai intrat de ceva timp pe acest forum fiindca...nu am mai avut toyota. In schimb mi am achizitionat de putin timp o rav 4 din 2006 2.2 d4d de 136 cp..
    Am o mare problema careia ii dau se pare cam greu de cap si sper sa ma ajutati cu ceva sfaturi folositoare:
    Cand decelerez...de aude un huruit foarte urat in filtrul de aer,iar pe langa asta motorul gazeaza foarte tare (mentionez ca masina are 140 mii km 100 % reali cu revizii numai la reprezentanta,fapt ce m a si motivat sa o cumpar Am o cunostiinta care lucreaza la reprezentanta,si i am lasat o acolo acum cateva zile sa verifice problema..Verdictul dat de el: turbina defecta.
    Am inlocuit turbina cu una s-h dar intr o stare ff buna (dupa o masina cu 70 mii km)...Surpriza cea mare a venit cand am pornit din nou motorul si...face la fel....
    Mecanicul de la reprezentanta spune el ca e o problema de la segmenti,de aceea ar gaza motorul,dar tot nu explica huruitul din filtrul de aer din decelerare.
    Personal refuz sa cred ca o toyota diesel cu 140 mii km necesita segmantere la motor,mai ales in conditiile in care masina a fost la o persoana care a ingrijit masina foarte tare si nu a chinuit o deloc..
    Astept urgent niste sfaturi...ce mi recomandati sa fac?
    Multumesc anticipat!!!

  • #2
    Vad ca esti din Braila, incearca si la Toyota Focsani,domnul Vrabie.Eu banuiesc o problema la supape (chiuloasa).

    Comment


    • #3
      As vrea sa i fac astazi un test de compresie.Daca iese bine pe compresie,asta ar trebui sa elimine uzura segmentilor nu?

      Comment


      • #4
        Zgomotul de la filtru este o problema frecventa. A fost desfacuta cutia acestuia si repozitionata plus adaugat niste burete?
        In plus cand spui gazeaza la ce te referi, baga gaze in baie sau ai mult fum? Cum sta cu consumul de ulei?
        In afara de segmenti ar putea fi simeringurile de la supape.

        Comment


        • #5
          Originally posted by marius_br View Post
          As vrea sa i fac astazi un test de compresie.Daca iese bine pe compresie,asta ar trebui sa elimine uzura segmentilor nu?
          Ai incercat sa tii de cutia filtrului atunci cand decelerezi ?

          Comment


          • #6
            despre problema cu zgomotul la filtrul de aer explicatia e data de colegul brewed aici:


            la 140k km daca masina a fost intretinuta si condusa corect nu ai avea mari pierderi de compresie la segmenti; probabil nu mai inchid complet supapele; din cate stiu la 90k km se verifica jocurile la supape;

            testul de compresie iti poate dezvalui starea segmentilor numai in cazul in care supapele lucreaza corect;
            cam ce consum de ulei are ? ar trebui monitorizat, e un indiciu despre uzura segmentilor;

            pe de alta parte, un motor diesel poti sa-l termini si in 80-100 k km daca "stii" cum sa-l conduci

            am vazut bmw seria 3 diesel cu motorul terminat la 70k km
            Last edited by lorentzo72; 04-09-2015, 13:51 PM.
            corolla 2008 1.6 dual vvt-i

            Comment


            • #7
              La ce reprezentanta ai fost??? Daca ai fost la Braila cu cine ai vorbit pentru ca eu imi fac toate lucrarile acolo si ii cunosc pe toti...?

              Comment


              • #8
                Ai avut curaj sa mergi la ESTIMA BRAILA. Sunt vestiti pentru lipsa de profesionalism.Mergi la FOCSANI.

                Comment


                • #9
                  Cred ca degeaba ii cunosti.Nu ai ce scoate de la ei.

                  Comment


                  • #10
                    Am mers si eu o data la focsani la sfatul unui coleg de munca... imi trepida puternic masina in acceleratie. Mi-au spus sa schimb injectoarele pentru ca injecteaza prea putin... vreo 6700 lei atunci. Am mai mers la vreo doua service-uri in galati si nu i-au dat de cap.... am mers la braila si mi-au schimbat debitmetrul. De atunci masina merge bine... de ce nu m-as duce la ei? In plus de asta mi-am facut si o relatie destul de buna cu baietii de acolo... Fiecare are dreptul sa aleaga!
                    Am lucrat afara din tara cativa ani tot in domeniul auto... cand am avut problema m-am indoit de ceea ce mi-au spus cei de la focsani pentru ca au fost contradictorii: mecanicul (cel slabut) mi-a spus ca sunt injectoarele...inginerul mi-a spus ca ar fi bujiile nestiind ce mi-a spus mecanicul...apoi a intors-o! Nu-i judec, fiecare poate gresi dar de atunci merg doar la braila!
                    Probabil tu ai patit-o cu astia de la braila...e normal sa megi la focsani!

                    Comment


                    • #11
                      Si eu credeam ca am o relatie buna ,pina cind au turnat 4.9 l ulei in motor in loc de 4,3 desi ii prevenisem, desi trebuiau sa stie ce scrie in carte.
                      4 baieti s-au chinuit sa-mi schimbe oglinda exterioara, pe care am fixat-o eu in 30 sec singur.
                      Si manualul de service care este secret, clientul nu se poate uita pe PDF-uri,etc.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google