Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu stie nimeni sa dejanteze 235/55/18. Incredibil !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stie nimeni sa dejanteze 235/55/18. Incredibil !!!

    Salutare,

    Povestea e simpla. Masina din semnatura tocmai a avut pana. Cum nu exista roata de rezerva, exista kit pana cu spuma. Ok, toate bune si frumoase, insa ce facem daca se taie anvelopa?

    Asta s-a intamplat ieri. S-a dat cu roata in bordura (ceva mai puternic) si s-a taiat anvelopa.

    Okei, janta jos si hai la o vulcanizare in apropiere. Ajunsi aici, surpriza, NU se poate dejanta. De ce? Cica este peretele anvelopei prea dur si masina de dejantat nu o poate presa. Okei, hai la o vulcanizare mai "profi" atunci. Care? Autosoft, alta nu stiu cu scule mai noi si de ultima generatie. Ajunsi acolo, acelasi raspuns. Nu se poate dejanta. OMG!!!

    Suna la Toyota Sud, cel de pe cheiul Dambovitei. Raspuns: Nu se poate.

    Suna la Toyota Nord Pipera. Programare ... miercuri.

    Daca stie cineva sau a mai intampinat astfel de situatii rog sa posteze.
    Rav4 Executive 2.2 D-Cat 177cp

  • #2
    Salve

    Eu nu am avut inca o problema de acest gen. Doar 2 cuie, pe care le-am rezolvat cu snur. Ma gandesc insa cu groza la o varianta in care va fi o taietura. Am un rav D-cat executive, fara roata. cu jante PAX.

    A gasit cineva o solutie mai Romanesca la cest cz?

    Cu stima,

    Teo

    Comment


    • #3
      numai la Toyota Pipera se poate efectua... din cate stiu eu

      Comment


      • #4
        O problema foarte complicata! E adevarat, doar la Toyota Pipera au o asemenea masina de dejantat. Nu trebuie sa se taie neaparat anvelopa, dar oricum ea trebuie schimbata dupa un anumit numar de km.

        Comment


        • #5
          Pentru WUG: Nu e peretele prea dur, si nu e sistem PAX, cum spunea cineva. Jantele au un inel de otel in interior, marginile fiind de cauciuc. Sistemul se numeste BSR. Exista si un clip pe google, in care e aratata exact metoda de dejantare. Eu am fost la Pipera, dar va pot spune ca mai neseriosi ca acolo, nu am intalnit la nici o alta reprezentanta din tara.

          Comment


          • #6
            Deci in concluzie sah mat! Orice numai la Toyota service sa nu ajungi. De ce mama masii a facut Toyota o asemenea inventie de te doare mintea? Sunt SUV-uri duble in greutate insa nici unul nu foloseste metoda asta. De Runflat sau RF a auzit vreodata Toyota? Probabil ca da, dar deh alea e scumpe.
            Rav4 Executive 2.2 D-Cat 177cp

            Comment


            • #7
              Salut .
              Am si eu o Toyota RAV 4 acelasi model . Sa stii ca acolo este singura masina de dejantat din tara pentru astfel de cauciucuri . Eu am schimbat cauciucurile in toamna si pentru ca am incercat la o alta vulcanizare a trebuit sa schimb si inelul metalic din interior .
              Cea mai buna optiune este sa ai o alta roata de rezerva pentru cazuri ca asta .
              Oricum sa stii ca sistemul este bun , problema este ca noi nu avem echipamente in tara .

              Comment


              • #8
                Bun, si pt anvelope de iarna in cazul in care nu ai 2 randuri de roti ce te faci?

                Comment


                • #9
                  Masina nu are roata de rezerva ci doar kit pana. Raman cu ea pe coclauri. Ma indoiesc ca in DE sunt vulcanizari la orice colt de sat capabile sa asiste astfel de interventii. Nu zic ca e o idee rea insa e totusi prea mult pentru tehnologia actuala pana la urma. Eu unul nu as investi intr-o astfel de masinarie la o vulcanizare numai pentru Toyota.

                  Mai exista posibilitatea sa car o roata de rezerva in portbagaj non-stop, masina neavand posibilitatea de a sustine roata pe usa spate ca marea majoritate insa mi se pare stupida varianta avand in vedere ca o roata pusa in portbagaj ocupa minim 30-40% din spatiu. Nu mai spun ca cele de vara sunt pe 18". In concluzie pentru ca asa vrea Toyota trebuie sa am 5 roti de iarna si 5 de vara.
                  Last edited by wug; 04-09-2013, 07:01 AM.
                  Rav4 Executive 2.2 D-Cat 177cp

                  Comment


                  • #10
                    Dar poti monta alte anvelope pe jantele alea? Cum ar fi unele normale? Sau nu permite janta/greutatea masinii?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by stefangik View Post
                      Dar poti monta alte anvelope pe jantele alea? Cum ar fi unele normale? Sau nu permite janta/greutatea masinii?
                      Fara nici o problema numai trebuiesc scoase inelele de metal.

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        A sosit momentul să o descalț de roțile cu care a venit (yokohama) A mea este benzinara din 2006. Recomanda cineva un service care se pricepe sa elimine acele inele runflat? Multumesc anticipat!

                        Comment


                        • #13
                          Tot eu, scuze, nu mai am opțiune de editare la mesajul de mai sus. Modelul meu este Toyota RAV4 2.0 VVT-i (in 5 usi) M5 1998cm3 Benzina 2006, model cu roata de rezerva pe ușa 5. Aveți idee, toate RAV4 au acest sistem BSR? M-aș mira ca a mea să-l aibă, din moment ce nu am indicatori de senzori presiune pneuri pe bord. Din câte intuiesc eu (educated guess) cele două chestii merg împreună, inelele cu senzorii de presiune. Știe cineva unde se poate verifica exact cu VIN number dacă mașina are sau nu așa ceva? Menționez că anvelopele sunt cele originale, Yokohama all weather. Dar m-ar ajuta și un sfat legat de un shop de roți bun, în București, care să poată să le diagnosticheze. Mulțumesc anticipat

                          Comment


                          • #14
                            Inteleg ca anvelopa respectiva era iremediabil distrusa, de ce nu o tai si .... basta ?!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google