Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

RAV 4 - sfaturi in vederea achizitionarii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RAV 4 - sfaturi in vederea achizitionarii

    Salut, ma bate gandul sa iau un RAV 4 nou. Cerinta definitorie este cutia automata. Asadar, ce sfaturi aveti - bezina sau diesel/D-CAT? Ceva tips&trick de care sa tin cont in vederea achizitionarii / exploatarii ulterioare?
    17
    Da, e cel mai bun
    64.71%
    11
    Da, dar nu merita banii
    17.65%
    3
    Nu
    11.76%
    2
    De Tiguan ai auzit?
    5.88%
    1

  • #2
    D-CAT. Eu am D4D 136 cai si cu toate ca are este suficienta putere, cateodata as vrea sa am 177 de cai in loc de 136.
    Depinde si cat de mult iti place dieselul si cati km faci pe an. Discutia este destul de lunga...

    Comment


    • #3
      Originally posted by gcrazvan View Post
      D-CAT. Eu am D4D 136 cai si cu toate ca are este suficienta putere, cateodata as vrea sa am 177 de cai in loc de 136.
      Depinde si cat de mult iti place dieselul si cati km faci pe an. Discutia este destul de lunga...
      Dar si cand incep sa pice la diesel: pompa, injectoare, volanta, filtrul de particule (D-CAT), garnitura chiulasa sau chiulasa si blocul motor...tot mai bun este benzinarul!

      Comment


      • #4
        a mea are 5 ani si pana acum n-am patit nimic de genul asta. nu am auzit sa se fi intamplat in mod regulat, iar daca ma uit, in Europa cred ca mai mult s-au vandut dieselurile.
        oricum chestia asta, daca dieselul sau benzina este mai buna, tine de preferinta fiecaruia. cum am mai zis este o discutie f lunga

        Comment


        • #5
          Eu am RAV 4 d4d si pana la 64000 km a fost nevoie sa inlocuiesc doar placutele frana fata.Am ales diesel din cauza consumului mai mic,desi prefer benzinarele.Dupa 3 ani de utilizare zilnica si cu off road in concedii,sunt foarte multumit.Singurul model care mi-ar place mai mult la aceeasi clasa e Mercedes GLK.

          Comment


          • #6
            prezentare recenta de la Capital

            " Aflat de mai bine de 15 ani în gama Toyota, RAV4 continuă să reprezinte un etalon în segmentul SUV-urilor compacte. Într-o clasă tot mai competitivă, japonezii mizează pe corectitudine.

            Vestită ani de-a rândul pentru fiabilitatea modelelor sale, compania niponă Toyota a primit o lovitură devastatoare când a fost nevoită să cheme la service, mai mult sau mai puțin justificat, peste opt milioane de vehicule vândute în toată lumea. Încrederea clienților, puternic zdruncinată de o campanie de „recall“ atât de amplă nu putea fi recâștigată decât mizând pe calitate.

            Intrat pe piață într-un moment atât de dificil, face-liftul modelului RAV4 a avut sarcina, alături de celelalte modele din gamă, să demonstreze clienților că mașinile cu emblema Toyota pe capotă sunt la fel de sigure și de fiabile ca și în trecut. Din nefericire, reușita acestui demers a fost anihilată de problemele cauzate de cutremurul din primăvara acestui an. Cu toate acestea, modelele Toyota păstrează aura de vehicule adaptate oricăror dorințe și sunt predispuse la a suporta orice fel de drum.
            În acest context dificil, modelul Toyota RAV4 a reușit să se mențină în vârful listei de achiziții a oricărui doritor de vehicul sport-utility. Curioși să aflăm cu ce atrage atât de mult clienții modelul Toyota am testat varianta Executive, dotată cu un propulsor de 2,2 litri alimentat cu benzină, tracțiune integrală și cutie de viteze automată cu 6+1 trepte.
            La capitolul design exterior nu sunt multe de spus. Pe de o parte, pentru că gusturile nu se discută, iar pe de alta, pentru că modificările modelului actual față de cel anterior sunt ample doar în partea frontală unde au fost folosite elemente stilistice preluate de la modele Avensis și Corolla.
            În habitaclu se remarcă spațiul peste media clasei oferit atât pasagerilor din față, cât, mai ales, celor așezați pe bancheta din spate. Unde mai pui că aceasta se poate și glisa majorând, după caz, spațiul destinat ocupanților sau bagajelor. Din nefericire, un mare minus al modelului RAV4 este planșa de bord. Pe lângă faptul că are un aspect îmbătrânit, rămas parcă mult în urma vremurilor și concurenței, suferă și la capitolul ergonomie, unele butoane fiind destul de greu de accesat de pe scaunul șoferului.
            În privința comportamentului rutier însă, RAV4 dovedește clar de ce este o mașină lăudată de majoritatea posesorilor. Atât în oraș, cât și pe drumurile de munte, mașina se comportă aproape fără reproș.
            Pe șosea, doar zgomotul produs de motor deranjează ocupanții din habitaclu, iar ansamblul propulsor-cutie de viteze surprinde plăcut. Unde mai pui că doritorii de sportivitate pot activa schimbarea treptelor de viteză din padelele amplasate în spatele volanului, transformând mașina, după voie, dintr-un SUV tenace într-o „vitezistă“ destul de sprințară. Și asta chiar dacă greutatea modelului este de peste 1,6 tone.
            Chiar și la viteze superioare, sistemul de direcție se dovedește a fi precis și incisiv, aspect mai puțin întâlnit la un SUV. Abordarea unui teren accidentat nu este deloc dificilă atunci când te afli la bordul lui RAV4. Asta, spre deosebire de mulți dintre concurenții săi care par croiți mai degrabă pentru șosele decât pentru drumuri neamenajate. Este de la sine înțeles faptul că acest SUV compact nu are veleitățile de off-roader ale fraților mai mari Land-Cruiser sau Hilux, dar puteți fi siguri că nu vă va dezamăgi atâta timp cât nu aveți în plan să cuceriți cine știe ce stâncă singuratică.
            Segment aglomerat
            Toyota RAV4 are o concurență extrem de puternică în acest segment care devine tot mai aglomerat pe zi ce trece. Și, din nefericire, japoneza pare să fi rămas încremenită în trecut în privința aspectului exterior. Dacă ne referim doar la Hyundai ix35, KIA Sportage, sau Volkswagen Tiguan, este limpede că japonezii au nevoie de o întinerire a acestui vehicul.
            Nici la capitolul preț RAV4 nu este deloc un chilipir. Cea mai ieftină versiune, Confort 4X2, alimentată cu benzină,costă 24.952 de euro, în timp ce vârful de gamă, Luxury 4X4 AT D-CAT, diesel, are un preț de 38.120 de euro."


            Sursa: http://www.capital.ro/detalii-artico...te-151701.html

            Comment


            • #7
              Buna ziua sunt nou pe acest forum ,ma bate gandul sa imi vand mcv-ul meu si sa imi cumpar o masina suv 4x4, nu stiu ce sa aleg rav4 sau duster dci 110 cai va rog daca se poate ceva sfaturi ,multumesc anticipat.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google