Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

rav 4 probleme cu fumul:))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rav 4 probleme cu fumul:))

    salut am cumparat o toyota rav 4 diesel si are o problema si anuma ca dimineatza cand o pornesc scoate mult fum asa dar am schimbat pompa de injectie, rampa de injectoare si injectoarele si in continuare scoate fum), dupa ce incepe sa creasca apa( sa se incalzeasca ) masina numai scoate pic de fum. singura problema care zice testerul este o eroare edc p1215.sa mai intalnit cineva cu problema asta??

  • #2
    din cate stiu eu, testul de fum se face cu motorul cald, minim 70grade in baia de ulei.. cu eroarea respectiva ia legatura cu vvt-i

    Comment


    • #3
      Originally posted by x-28-tra View Post
      salut am cumparat o toyota rav 4 diesel si are o problema si anuma ca dimineatza cand o pornesc scoate mult fum asa dar am schimbat pompa de injectie, rampa de injectoare si injectoarele si in continuare scoate fum), dupa ce incepe sa creasca apa( sa se incalzeasca ) masina numai scoate pic de fum. singura problema care zice testerul este o eroare edc p1215.sa mai intalnit cineva cu problema asta??
      Codul este 1251 si iti spune ca turbina este pe duca. Nu are nici o treaba cu injectia asa ca ai schimbat toate alea degeaba! Mai exact partea variabila a turbinei nu mai functioneaza sau functioneaza defectuos!
      Spor la treaba!

      Comment


      • #4
        problema este ca fumul este alb si miroase urat. masina merge cum trebuie 160 km/h. cand bag testerul pe masina la injectoarele 1 si 2 imi indica -1 si respectiv -2. mentionez ca orice injector as pune astea sunt valorile care mi le indica. iar eroare este edu p 1215.pls helpp. stiti pe cine care ma poate ajuta cu niste sfaturi sau cineva care se pricepe la toyota fff bine?
        Last edited by x-28-tra; 03-02-2011, 19:25 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by x-28-tra View Post
          problema este ca fumul este alb si miroase urat. masina merge cum trebuie 160 km/h. cand bag testerul pe masina la injectoarele 1 si 2 imi indica -1 si respectiv -2. mentionez ca orice injector as pune astea sunt valorile care mi le indica. iar eroare este edu p 1215.pls helpp. stiti pe cine care ma poate ajuta cu niste sfaturi sau cineva care se pricepe la toyota fff bine?
          Trimite un PM lui vvti si te va ajuta . E un tip de treaba ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by x-28-tra View Post
            problema este ca fumul este alb si miroase urat. masina merge cum trebuie 160 km/h. cand bag testerul pe masina la injectoarele 1 si 2 imi indica -1 si respectiv -2. mentionez ca orice injector as pune astea sunt valorile care mi le indica. iar eroare este edu p 1215.pls helpp. stiti pe cine care ma poate ajuta cu niste sfaturi sau cineva care se pricepe la toyota fff bine?
            Daca inlocuiesti injectoarele fara sa le rescrii compensarile in calculatorul masinii este normal sa ramana valorile vechi chiar daca pui injectoare noi dupa un timp insa se vor schimba valorile...
            cat despre acel cod ...nu exista! cei de la reprezentanta ce spun?
            eu ti-am spus ca ai o problema pe turbina...fumul iese alb pentru ca motorina injectata nu este arsa in totalitate...si miroase urat! Nu este batut in cuie ca turbina este defecta, ci poate fi problema pe vacuum-ul care controleaza turbina! Mergi la reprezentanta, ei trebuie sa stie ce are masina!

            Comment


            • #7
              Din cate stiu eu, fum alb inseamna o chestie nasoala, si anume ulei ars in pistoane. Doamne fereste sa nu fie vreo uzura prea mare la motor si sa-ti scape pe la segmenti ceva ulei.
              Poate intre timp au mai evoluat lucrurile si fum alb sa insemne si altceva, mai putin grav. Cel mai bine fa o constatare la un service autorizat. te costa o suta de lei si afli multe lucruri.

              mai zice un baiat asa: In manualul utilizatorului scrie ca PH-ul (power heater) "will ignite after 70 sec & it will take another 70 to warm up completely", timp in care este posibil sa vezi ceva "fum" alb sub masina, ceva miros etc. La oprirea PH este posibil sa se mai auda timp de cateva minute un zgomot in compartimentul motorului, nu indica nereguli in functionare este doar ventilatorul care raceste PH-ul."
              in cazul in care ai power heater (sau scirocco, sau webasto)

              mai zice netu ca poa sa fie garnitura de chiuloasa, apa in camera de ardere si siemeringuri la supape.
              Last edited by razvan.albu; 03-02-2011, 20:48 PM.

              Comment


              • #8
                problema este ceva legat de alimentare . un senzor ceva ceva ce nu imi da presiune mare in rampa. mentionez ca dimineatza parca pornesc doar in trei injectoare. dupa care isi revine.P1215 Toyota Sub Injector Circuit Malfunction. asta e codul. masina se mai si opreste in mers din cand in cand.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by x-28-tra View Post
                  problema este ceva legat de alimentare . un senzor ceva ceva ce nu imi da presiune mare in rampa. mentionez ca dimineatza parca pornesc doar in trei injectoare. dupa care isi revine.P1215 Toyota Sub Injector Circuit Malfunction. asta e codul. masina se mai si opreste in mers din cand in cand.
                  Conform http://alflash.com.ua/OBDII/DTCe1.pdf codul tau este corespondentul
                  codului 97. Acest cod se gasea pe modelele vechi de rav 4, motorizare 2.0. Daca are cineva acces la documentatie sa te ajute cu acest cod 97.

                  Comment


                  • #10
                    mie mi-a mai dat pe tester ca as avea presiune mica in rampa de injectoare. de la ce poate sa fie.
                    aveatzi dreptate codul care mi-l dadea mie e edu p1251:asta de ce mai e legat sau ce ar trebui sa mai verific?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by x-28-tra View Post
                      mie mi-a mai dat pe tester ca as avea presiune mica in rampa de injectoare. de la ce poate sa fie.
                      aveatzi dreptate codul care mi-l dadea mie e edu p1251:asta de ce mai e legat sau ce ar trebui sa mai verific?
                      daca este 1251 este turbina! daca este 1215 echivalent 97 este o problema pe injectie. Trebuie sa fii sigur ce cod este pentru ca altfel se va interpreta gresit!

                      Codul 1251 iti spune ca partea variabila a turbinei nu mai functioneaza sau functioneaza defectuos. Cauze pot fi multiple dar cel mai probabil paletii de directionare a aerului din interiorul turbinei s-au blocat sau fuctioneaza pe o plaja mai mica decat trebuie. Nu vreau sa intru in amanunte pentru ca este complicat! Poti merge la o reprezentanta si sa-i rogi sa incerce sa desfaca turbina si sa o curete in interior. Cu siguranta iti vor zice sa o schimbi! Insista!

                      Comment


                      • #12
                        problema asemanatoare

                        am avut o mazda B2500 si facea exact la fel - suspectam si eu injectia am schimbat chiar pompa si pana la urma a fost de la o bujie. cand se ducea o bujie la pornire scotea fum alb urat mirositor si pentru un timp tremura motorul, cand crestea temperatura la apa isi revenea , cum schimbam bujiile isi revenea.

                        Comment


                        • #13
                          Pornire grea ???

                          Originally posted by x-28-tra View Post
                          salut am cumparat o toyota rav 4 diesel si are o problema si anuma ca dimineatza cand o pornesc scoate mult fum asa dar am schimbat pompa de injectie, rampa de injectoare si injectoarele si in continuare scoate fum), dupa ce incepe sa creasca apa( sa se incalzeasca ) masina numai scoate pic de fum. singura problema care zice testerul este o eroare edc p1215.sa mai intalnit cineva cu problema asta??
                          Sigur nu ai verificat bujiile !?
                          ... si nici nu ai avut Dacie sau Oltcit !
                          Bujiile le poti masura cu un aparat de masura. Daca nu dau scurt, inseamna ca sunt arse si pun pariu ca ai doua bujii arse . Cati km ai ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by D&D View Post
                            Sigur nu ai verificat bujiile !?
                            ... si nici nu ai avut Dacie sau Oltcit !
                            Bujiile le poti masura cu un aparat de masura. Daca nu dau scurt, inseamna ca sunt arse si pun pariu ca ai doua bujii arse . Cati km ai ?
                            Scuze ... am crezut ca mergi pe motorina. Ceea ce am spus mai sus este valabil pe motorina. Pe benzina nu prea ai cum sa verifici bujiile cu aparatul de masura dar tot cred ca doua nu mai lucreaza bine.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by D&D View Post
                              Scuze ... am crezut ca mergi pe motorina. Ceea ce am spus mai sus este valabil pe motorina. Pe benzina nu prea ai cum sa verifici bujiile cu aparatul de masura dar tot cred ca doua nu mai lucreaza bine.
                              masina este pe motorina.deci ce ai zis u este ok.masina are 160.000

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google