Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ei bine, se poate decupla VSC-ul!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ei bine, se poate decupla VSC-ul!

    Un fapt care ma punea pe ganduri, citind un articol in care niste insi au iesit cu mai multe masini off-road, inclusiv un RAV4, si in care la un moment dat cel care conducea RAV-ul a ramas intr-o balta de o palma, nu mai putea sa o urneasca, nu mai avea aderenta cu nicio roata - VSC-ul "taind gazul". Se punea intrebarea "OK, sa zicem ca nu neaparat ai iesit pe coclauri, ci esti in mijlocul intersectiei, e gheata, opresti sa dai prioritate si apoi nu mai poti pleca. WTF faci?"

    Se pare ca este o varianta de a decupla VSC-ul, chiar daca nu exista un buton special pentru asta - fie vorba intre noi, cum ar fi fost ideal.... Acum am gasit-o si chiar sunt curios daca functioneaza!
    Pasii sunt urmatorii:

    1. Motorul oprit, frana de mana lasata jos.
    2. Fara a apasa pedala de frana, se porneste motorul.
    3. Se trage frana de mana, se apasa pedala de frana de doua ori, se lasa jos frana de mana.
    4. Se apasa pedala de frana si se trage de doua ori frana de mana; se ridica piciorul de pe pedala de frana.
    5. Apoi, se trage frana de mana si se apasa pedala de frana de doua ori.

    Martorul VSC de la bord se va aprinde si va ramane asa (decuplat) pana cand se opreste motorul. La pornirea normala ulterioara se activeaza.

    Sa speram insa ca nu vom fi nevoiti niciodata sa ne folosim de asta....
    RAV4 2.2 D-4D
    Yaris 1.3 VVT-i

  • #2
    nu prea imi vine mie sa cred ca a ramas ala cu ravu intr-o balta de o palma suna cam aiurea nici cu dacia nu ramai si putea sa o scoata de aoclo fara probleme da asta inseamna sa fii u sofer priceput..... poate ati vazut materialu pe antena 1 la roata de rezerva da ceva de genu au ncercat aia cu land cruisler si unu nu a reusit sa o scoata si alt om a scoso cum vine asta masian a ramas in acelasi loc???? deci conteaza si soferul nu numai masina poti sa ai u cel mai mare si mai tare 4x4 daca nu stii sa il folosesti..............

    Comment


    • #3
      Era un articol din "De teren".
      Pacat ca nu stia tipul cum sta treaba cu franele...Muhahahaa!
      RAV4 2.2 D-4D
      Yaris 1.3 VVT-i

      Comment


      • #4
        mai dar e complicat sa il dezactivezi !

        Eu nu sunt in stare sa fac manevrele descrise mai sus corect cand ma enervez ca am ramas undeva cu masina si nu pot pleca de pe loc....si cei din intersectie claxoneza si injura ....
        Ar trebui sa-mi scriu pe un bilet si sa-l pun in bord....

        Comment


        • #5
          Hi hi hi...
          Hai mai ca e simplu! Le-am scris pe puncte ca sa fie usor de citit! Ideea e ca apesi fran de doua ori cu frana de mana trasa, apoi , apasand fran tragi de doua ori de frana de mana, iar la sfarsit tragi din nou frana de mana si apesi de doua ori frana de picior!
          PS Asa ca a fost bine ca le-am scris pe puncte?
          Last edited by nest; 01-10-2008, 18:25 PM.
          RAV4 2.2 D-4D
          Yaris 1.3 VVT-i

          Comment


          • #6
            Si ai testat? Merge decuplat asa?

            Comment


            • #7
              Inca nu, dar chiar sunt curios!
              Oricum, este ceva valabil, nu scris de vreun "destept" pe undeva. Ca sa fiu mai exact, voi pune si attachment-ul.
              Attached Files
              RAV4 2.2 D-4D
              Yaris 1.3 VVT-i

              Comment


              • #8
                ce nu inteleg eu la voi: nu aveti butonul de 4x4 permanent? ca daca treci pe tractiune integrala, nu mai ai cuplat nici un VSC (eu am incercat chestia asta pe un teren mai greu, si am vazut ca imi patineaza o roata pe fata; de-aici am tras concluzia ca daca ai apasat butonul de 4x4 permanent, se duc celelalte controale)

                Comment


                • #9
                  Sincer mi-e greu să cred că poţi rămâne blocat cu RAV-ul într-o baltă de-o palmă.
                  Chiar şi pe gheaţă, dacă ai cauciucuri de iarnă decente, nu ai cum să nu pleci cu un RAV.
                  BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                  Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                  Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                  Comment


                  • #10


                    Uite link-ul cu articolul in cauza.
                    RAV4 2.2 D-4D
                    Yaris 1.3 VVT-i

                    Comment


                    • #11
                      Controlul tractiunii si controlul stabilitatii

                      Salut,

                      Poate cineva sa explice cineva (sau sa ne dea un link catre vreo explicatie) cum functioneaza controlul stabilitatii si controlul tractiunii la RAV (si nu numai) si ce anume trebuie sa stie soferul (ce sa aiba grija, cand sa le dezactiveze)?

                      Numai bine,
                      Lau

                      Comment


                      • #12
                        Apropo, din cate stiu eu:
                        - VSC - controlul stabilitatii
                        - TRC - controlul tractiunii
                        Pentru a iesi din "balta", trebuie dezactivat TRC, nu VRC, sau ma insel eu?

                        Comment


                        • #13
                          Nu te inseli !
                          Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                          Comment


                          • #14
                            Eu nu inleleg un lucru - japonezii astia is recunoscuti pt logica lor, etc, cum dreq nu au putut pune ei un "bumb" acolo pt decuplare VSC, mai ales ca e un 4x4, si iti dau astia un manual cu tine, de parca atunci cand esti in namol pana la geamuri, iti mai arde sa faci balet cu frana si frana de mana .
                            P.S. Daca ar fi decuplat VSC, poate ar fi iesit din balta aia, dar cu el cuplat, orice tentativa e in van.

                            Comment


                            • #15
                              Totusi, care e ideea sa decuplezi VSC?? TRC trebuie decuplat in acest caz, nu VSC...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google