Salutare la toate lumea,
Nici eu nu am mai postat de mult pe forum, dar niste evenimente recente m-au pus pe ganduri.
Am un RAV4 D-CAT, din 2007, adus din Germania; masina a fost ca si noua: 10000km, 6 luni.
Acum am 70000km, mersi prin Romania, ce e drept. Reviziile au fost facute conform cartii, iar stilul de condus a fost cu grija pentru masina: mers regulamentar, prin drumuri denivelate cu viteze mici. n-am facut offroad etc. Cert este ca nu am schimbat nici o piesa pana acum (nu vorbesc de consumabile si filtre).
Cu ceva timp in urma, am inceput sa aud trosnituri in coloana volanului, la viteze mai mici, in curbe. Am fost la service si mi-au confirmat ce banuiam: coloana de directie trebuia schimbata. Si nici nu costa mult, ca e electrica, cu motoras etc: 8500RON (adica 2000 EURO); si asta fara manopera. Sansa mea e ca am mai prins garantia, ca altfel dadeam faliment
.
Am avut inaintea RAV-ului un Avensis model 2000: l-am luat la 60000km din Germania, am mai mers 70000km in Romania, dar nu am schimbat absolut nimic la el.
Oare incepe si Toyota sa faca rabat la calitate pe masura ce trece vremea?
Sa schimbi o piesa asa scumpa mi se pare inacceptabil avand in vedere valoarea masinii; am mai avut o gramada de masini inainte, dar cu niciuna nu am avut probleme de acest gen.
In ce ma priveste, la urmatoarea masina ramane de vazut daca va mai fi o Toyota.
Sincer, sper sa nu mai patesc ceva similar, ca sa nu-mi schimb parerea despre aceasta marca.
Nici eu nu am mai postat de mult pe forum, dar niste evenimente recente m-au pus pe ganduri.
Am un RAV4 D-CAT, din 2007, adus din Germania; masina a fost ca si noua: 10000km, 6 luni.
Acum am 70000km, mersi prin Romania, ce e drept. Reviziile au fost facute conform cartii, iar stilul de condus a fost cu grija pentru masina: mers regulamentar, prin drumuri denivelate cu viteze mici. n-am facut offroad etc. Cert este ca nu am schimbat nici o piesa pana acum (nu vorbesc de consumabile si filtre).
Cu ceva timp in urma, am inceput sa aud trosnituri in coloana volanului, la viteze mai mici, in curbe. Am fost la service si mi-au confirmat ce banuiam: coloana de directie trebuia schimbata. Si nici nu costa mult, ca e electrica, cu motoras etc: 8500RON (adica 2000 EURO); si asta fara manopera. Sansa mea e ca am mai prins garantia, ca altfel dadeam faliment

Am avut inaintea RAV-ului un Avensis model 2000: l-am luat la 60000km din Germania, am mai mers 70000km in Romania, dar nu am schimbat absolut nimic la el.
Oare incepe si Toyota sa faca rabat la calitate pe masura ce trece vremea?

In ce ma priveste, la urmatoarea masina ramane de vazut daca va mai fi o Toyota.
Sincer, sper sa nu mai patesc ceva similar, ca sa nu-mi schimb parerea despre aceasta marca.
Comment