Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

New Corolla sedan .... mai multe probleme decat mi-as fi putut imagina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by amadas View Post
    Salut! nu stiu cum aveti voi atatea probleme cu masinile. Cred ca mai degraba depinde de stilul de condus. ????
    Eu am o Corolla Luna 2008, 1,6 litri, 124 CP si am 30 000 km cu ea si nu am avut absolut nici o problema.
    Cu exceptia faptului ca am doar 23000 km, sunt in aceeasi situatie cu amadas.
    Singurul lucru care ma supara este lipsa celei de a 6-a viteze.

    Comment


    • #17
      Si eu la fel, doar ca mai am putin si fac 72000 Km.

      Originally posted by bulg75 View Post
      Cu exceptia faptului ca am doar 23000 km, sunt in aceeasi situatie cu amadas.
      Singurul lucru care ma supara este lipsa celei de a 6-a viteze.
      Toyota Corolla 2013 (E18) 1,4 D4D Luna - 1F7 (Silver)

      Comment


      • #18
        Originally posted by Vlad Lucian View Post
        Va salut!

        3. un nou zgomot imposibil de depistat timp de aproape 6 luni: pana la urma mi-au schimbat un tampon motor pe la 20.000km.... problema rezolvata partial, tot se mai aude, dar mult mai rar
        ma tem ca am aceeasi problema ca tine, anume zgomot la un tampon de la motor. pana n-am citit postarea ta, nu am realizat. trebuie sa programez pentru un service. culmea ca doar la viteze mici se aude, cand trec peste linii de tramvai care nu sunt reabilitate si nu intotdeauna. asta in afara de zgomotele de plastice din bord si scuturi de plastic, pe care intentionez sa le desfac si sa le fixez cumva cu silicon, sa nu mai joace ...

        Comment


        • #19
          corolla diesel 2.0 din 2007 ma apropii de 70 mii km.000000 probleme(exceptand greierii din stanga bordului pe care eu nu-i bag in seama,adica nu ma deranjeaza,oricum cand merg pe dincolo-austria,germania,italia,nu se mai aud pentru ca starea drumurilor este incomparabila).restul ati fost mai ghinionisti cu masina.nu sunt ala 1 la milion cu o corolla buna ci voi sunteti aia la milion cu corolla ghinionista.no ofense...dar corolla chiar ii o masina fiabila..si mai ales seria E12;eu am E15 asta noua.si credeti-ma ca nu am menajat-o deloc..i-am dat in freza..la un moment dat am fost asa pornit pe ea ca am vrut sa vad daca crapa ))...ca animalul pe drumuri proaste de tara,turatii pana la 5000,si asta am facut vreo 1000km si nimic(a fost prin 2008 cand am incercat si masina avea vreo 20 mii km).nu a cazut vreun telescop,nu a crapat nimic la ea,singurul incident care l-am avut ii ca mi-am facut praf un cauciuc si mi am strambat janta de aliaj intr-un gropoi..m-am dus dupa ce mi-am luat cauciuc si mi am facut janta sa mi controlez directia ca mi-am zis ca mnoo,poate s-o dereglat la socul ala-desi in volan nu simteam nimic-dar asa pt linistea mea sufleteasca-si nimic,aproape nici o dereglare;baietii au zis ca nu are ce sa regleze ca i in limitele normale;am dat banii aiurea;si am mers zeci de mii de km pe drumuri proaste-adica romania-si masina este super ok
          Airbags save lifes..4WD save airbags

          Comment


          • #20
            o mica precizare;acuma nu stiu cat de relevanta ii,dar,a mea ii productie japan.a fost printre ultimele loturi aduse din japan;asa mi-au spus cei de la reprezentanta,seriile care urmau erau africa de sud.
            Airbags save lifes..4WD save airbags

            Comment


            • #21
              Originally posted by shtou View Post
              o mica precizare;acuma nu stiu cat de relevanta ii,dar,a mea ii productie japan.a fost printre ultimele loturi aduse din japan;asa mi-au spus cei de la reprezentanta,seriile care urmau erau africa de sud.
              Nu e relevant ca e facuta in Japonia.Si a mea e facuta tot acolo,dar in 2 ani jumate am schimbat de 2 ori axul volan si bucsile de la bara stabilizatoare mergand normal pe drumurile patriei(aceleasi drumuri pe care le-am strabatut si cu Loganul fara sa aiba ceva atunci cand l-am vandut-si-acum imi pare rau dupa el).Ce sa mai vorbesc de greieri care dupa 17grade incep un concert in spate super enervant!Antifonarea lasa de dorit,toate firicele de praf de pe drum aruncate de roti se aud in caroserie!Oare or fi facute la Casa Pionierilor din Tokio sau Osaka?Faptul ca nu sunt probleme cu motorul si cutia asta nu o face deloc,parerea mea,o masina fiabila!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Corolla View Post
                Nu e relevant ca e facuta in Japonia.Si a mea e facuta tot acolo,dar in 2 ani jumate am schimbat de 2 ori axul volan si bucsile de la bara stabilizatoare mergand normal pe drumurile patriei(aceleasi drumuri pe care le-am strabatut si cu Loganul fara sa aiba ceva atunci cand l-am vandut-si-acum imi pare rau dupa el).Ce sa mai vorbesc de greieri care dupa 17grade incep un concert in spate super enervant!Antifonarea lasa de dorit,toate firicele de praf de pe drum aruncate de roti se aud in caroserie!Oare or fi facute la Casa Pionierilor din Tokio sau Osaka?Faptul ca nu sunt probleme cu motorul si cutia asta nu o face deloc,parerea mea,o masina fiabila!
                ce pot sa zic..masini si masini.eu sunt multumit de toyota.urmatoarea masina ar fi ori rav d-cat ori avensisul nou tot d-cat sau ceva subaru.din astea 2 marci.
                Airbags save lifes..4WD save airbags

                Comment


                • #23
                  vad ca toti va plangeti de greieri. dar de amortizoare ce ziceti? am corolla din 2007, 25.000km si trebuie sa schimb amortizoarele fata, cel putin. de 2 luni bat drumurile la ei saptamanal, chiar de 2 ori pe saptamana cateodata, pentru niste zgomote pe care ei nu le aud, iar acum amortizoarele fata sunt varza, dar ei continua sa spuna ca sunt bune. problema cu coloana de directie am avut-o si eu, am schimbat-o vinerea trecuta pe garantie. iar chestia cu amortizoarele nu tine de drumuri, pt ca aleg drumurile cele mai bune, sa nu dau in gropi. evit pana si drumurile cu piatra cubica, dar n-am avut noroc. la un megane prima generatie, n-am schimbat decat placutele de frana si discurile de frana in 120.000 km.... no comment. dar tot imi place masina, ma declar multumit de ea. (puteti sa spuneti ce vreti)

                  Comment


                  • #24
                    http://www.forumtoyota.ro/images/icons/icon12.gifhttp://www.forumtoyota.ro/images/smi

                    Originally posted by David View Post
                    salut
                    tot corolla 2.0 sol am si eu, 30.000 km, in mare cam aceleasi probleme :
                    1. etrieri spate schimbati la 2000 km
                    2. zdrangane bordul ca dracu, zumzaie de parca am monede bagate peste tot in coltul din drepta si din stanga a bordului, doar daca apas usor pe consola centrala trosneste ca naiba. la service mi-au dat flit... ca-i normal . Nu stiu cum si daca voi putea rezolva problama la vre-un service
                    3. Cand virez stanga-drepta pe loc trosneste volanul si se simte si in pedalier chiar, joc inca nu stiu sa aibe. la service au vazut problema doar cand am stat cu mecanicul in masina, decamdata nu mi-au rezolvat problema.
                    4. Cand motorul e cald se aude de sub masina un zgomot ciudat de la evacuare zbarnaie ceva, service-ul a constatat problema dar la fel....
                    5. aud si eu vag niste pocnituri de sub motor, in afara de clank-ul cand intra vsc-ul care e normal.
                    6. zgomot urat cand trec peste denivelari mai dese si evidente am si eu , rar am intalnit masina cu asemenea zgomote zic ca se rupe puntea fata in doua. ma asteptam la mai mult la banutii astia. Am mers cu un ceed care costa 2/3 din cat am dat eu pe masina si nu am auzit sa faca in halul asta

                    si nu in ultimul rand o problema la motor cauza fiind motorina , o mica povestioara :
                    Fac plinul joi, plec cu masina, care mergea bine, fara sa imi fac vre-o problema. Dup vre-o 300 km, fiind plecat dn bucuresti, a 2-a zi simt cum masina nu mai tragea cum trebuie. In treapta 1 si 2 , cand plecam de pe loc, masina abia tragea, pana sa intre turbina. In acelasi timp cand ma uit in oglinda vad fum negru. Faza interesanta e ca masina dupa ce depasea 2000 rpm demara de rupea. Pana in 2000 rpm fum si aproape ca dadea in nas ca o dacie pe carburatie neincalzita. Am inceput sa merg mai turat. La o faza din asta cand am demarat mai tare se aprinde in bord : lampa de avertizare ce indica defectiuni la “ Sistemul de control electronic al motorului/Sistemul de control electronic al acceleratiei’’ impreuna cu “ CHECK ENGINE, CHECK VSC “. Opresc si pornesc motorul , mesajul ramane aprins. Motorul pornea ok si se auzea ok. Mesajul a disparut de pe bord dupa ce am deconectat bateria 20 de sec.
                    Degeaba am sunat la service vineri ca nu a raspuns nimeni.
                    Am banuit imediat ca ar fi motorina de vina, dar simptomul trebuia sa apara dupa ce am alimentat, nu? Filtrul de motorina l-am schimbat la fiecare revizie, oricum le schimb pe toate la fiecare 15000. cu masina nu am mers in nici un caz subturat. Motorina pun doar de la rompetrol si petrom, mai mult petrom si doar de la statii mari, cu rulaj mare. Am avut in trecut multe experiente cu combustibil de ----- si ma uit de 2 ori de unde pun motorina.
                    Acu, ajung in bucuresti si ma duc in pipera, am zis ca oricum trebuie sa ajung in service de urgenta si poate s-au mai shimbat lucrurile in service, intre timp am alimentat si de la alta statie, dupa ce am consumat motorina veche, masina mergea la fel de”bine”.
                    In pipera sunt intrebat daca am programare, degeaba zic ca am sunat ca am probleme cu masina. Ii astept pe toti cei cu programare gandindu-ma ca bine ar fi fost sa ma duc spre Pitesti la service. Dupa vre-o 2 ore ma baga in seama cel de la receptie, dupa alte doua ore intra si masina in service, dupa juma de ora pun testerul pe ea. Masina a stat efectiv in service putin peste o ora, la ea s-a lucrat efectiv mai putin de jumatate de ora. Pleaca un domn mecanic cu ea in teste, plec si eu cu el dupa 10 min. conduc masina, care intr-adevar mergea ca inainte. Dupa cateva demaraje mai tari nu mai scotea nici fum. Domnul mecanic cu care am mers, imi spuna ca fizic masina a avut ceva, valava EGR ( supapa ) a fost curatata . Ii explic cum am folosit masina pana acum si imi spune ca la km astia nu s-ar fi vazut consecintele unui stil de mers prost pentru motor. Masina intra din nou in service pentru teste pe calc. Nu a fost testata, m-am uitat tot timpul, pur si simplu a stat 1 ora dejeaba, apoi scoasa in parcare. Cat am fost cu mecanicul in teste i-am aratat si trosniturile din volan cand virez si zgomotul evacuarii – scartaielile. Aceste lucruri le-am semnalat o data cu problema la motor. Raspunsul a fost : nu avem timp acum veniti alta data cu problemele astea, nu vem rampa, e aglomerat, nu ati avut programare. 3 posturi de lucru erau libere… Omul mi-a confirmat ca nu-s eu nebun chiar exista aceste 2 probleme. Acu risc sa vin data viitoare sa nu se manifeste si sa platesc 120 de roni doar o verfificare pe elevator unde nu se va constata problema.

                    Mai stau ca prostul 2 ore pana ma duc la ghiseu sa intreb ce se intampla.
                    -Pai s-a remediat problema aveti de plata 380 lei.
                    -Pai e in garantie masina, are 30 mii km
                    - Pai nu tine de garantie, carburantul de la noi din tara..…
                    - Pai nu am auzit la nici o masina la 30 de mii valva egr infundata, cat de prost sa fi fost ultimul plin de motorina, masina tot urca in ture.
                    Dialogul continua 10 min, fara rost, ii spun ca platesc suma asta, dar sa imi dea o hartie prin care servisu’ sa zica ca problema nu a tinut de garantie si am platit suma asta.Daca am probleme cu masina din nou sa am dovada. E aberant ca la 30 de mii sa curete egr-ul. De unde stiu eu ca nu a tinut de garantie si ca ma factureaza de prost ???
                    Ii explic ca la masina nu s-a lucrat nici un sfert din timpul acesta, considerand ca sunt bun de plata ca am bagat pacura in masina de nebun…
                    Ii spun ca platesc suma dar fara hartia aia nu plec de acolo, oricum era ora 16…
                    Omul s-a schimbat la fata, a inceput sa se balbaie,”sa vedem sa vorbim cu reprezentantul de la garantie, sa vedem ce sa facem'', in 5 minute imi zice ca a calculat gresit, ca de fapt timpul facturat de fapt e mai putin , ca a gresit ca nu mi-a spus ca pot avea de plata atat de la inceput, ca a facturat pentru un motor mai mare de fapt….. ( motor mai mare la corolla ) poate in SUA
                    Oricum mie imi miroase putred rau…..
                    Am platit, am plecat ca ziua se dusese dracului si aveam de facut vaccin fetitei mele.
                    Cocluzionand :
                    Mai erau oameni destui care erau tratati la fel cu probleme de garantie. Preturile si modul de facturare nici nu are rost sa le comentez. Oricum se plateste diagnoza masinii in garantie daca se desopera ca nu s-a manifestat problema, evident ca nu se manifesta…
                    Ce sa mai spun, eu atat imi doresc, sa merg cu masina ca am de muncit, sa nu trebuiasca sa stau in service dupa niste ..... nici n-am cuvinte. cu greierasii m-am resemnat,. cu volanul, deocamdata se misca rotile daca trag de volan... s.a.m.d.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Corolla View Post
                      Nu e relevant ca e facuta in Japonia.Si a mea e facuta tot acolo,dar in 2 ani jumate am schimbat de 2 ori axul volan si bucsile de la bara stabilizatoare mergand normal pe drumurile patriei(aceleasi drumuri pe care le-am strabatut si cu Loganul fara sa aiba ceva atunci cand l-am vandut-si-acum imi pare rau dupa el).Ce sa mai vorbesc de greieri care dupa 17grade incep un concert in spate super enervant!Antifonarea lasa de dorit,toate firicele de praf de pe drum aruncate de roti se aud in caroserie!Oare or fi facute la Casa Pionierilor din Tokio sau Osaka?Faptul ca nu sunt probleme cu motorul si cutia asta nu o face deloc,parerea mea,o masina fiabila!
                      din ce cauza a trebuit sa schimbi axul volanului?

                      Comment


                      • #26
                        Probleme sunt intr-adevar reale

                        Nu va mai tocati nervii de pomana, pentru ca oricum toate piesele schimbate in garantie sunt la fel de proaste. Am avut si am aceleasi probleme de zgomot pe denivelari cu o Corolla Hb din 2006.
                        Zgomotul este extrem de enervant ca manifestare. Din fericire nu este un defect care sa iti duca masina in shantz , cel putin pana acum din moment ce scriu acest post...


                        Adevarul este ca Toyota face masini din ce in ce mai proaste si citind problemele de aici, sincer ma pot declara multumit ca am facut greseala de a cumpara o toyota in 2006 si nu acum.
                        Taierile de costuri se vad peste tot, de la bord care scartzaie, la finisaje interioare etc. Ma intreb sincer daca airbag-urile sau alte sisteme vitale chiar functioneaza la o adica.
                        Ah si sa nu uit , acum cateva zile am vrut sa imi schimb scutul motor la Toyota Sud bucuresti (fostul Toyomotor). Pret + montaj scut original: numai 2000 ron. (un plastic de toata jena).
                        So, nu cumparati toyota, cel putin nu din romania.

                        PS: pls, nu imi spuneti ca sunt al 1 suta miilea care a nimerit o masina proasta.
                        Last edited by Mushu; 12-09-2010, 06:24 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Eu zic sa o vinzi si sa iti ei alta marca. Apropo eu am pus scut metalic si a fost in jur de 500 roni,cumparat de aici,montajul a fost gratis .

                          Comment


                          • #28
                            salut
                            de unde ai luat scutul ?

                            Comment


                            • #29
                              De aici http://www.forumtoyota.ro/scuturi-me...tru-t1404.html ,sa stii ca se potriveste 100% si se monteaza ff usor,singura chestie este ca usita de vizitare pentru filtru ulei este decalata putin,dar se da usor scutul jos,poate au rezolvat intre timp problema.

                              Comment


                              • #30
                                corolla 1.6 dual vvti 2007

                                Hmmmmm interesant ce vad aici pot sa va spun asa am 5 toyota aygo 2 yaris nul vechi si unul nou o corolla 1,6 dual vvt i si un avensis 1,8, toate masinile sunt pe benzina as putea sa zic ca in afara de aygo toate sunt facute in Japonia !!!!! chestie care conteaza tare mult credeti-ma.

                                Deci la corolla nu am avut nici o treaba si am 65000 km in afara de faptul ca am ovalizat disurile de frana odata dar suspensie sau troncanituri nici o data !!! motor pot sa va zic ca rupe stilul mai ales dat functiei kick down parerea mea ca nah la suspensie nu se compara cu avensis dat fiind platforma de auris imbunatatita pe care e construita dar ca masina de 21000 eur cat eraq cand am luat-o full option va spun ca e buna tare dar repet pt mine diesel = utilaj (tractor camion si alte de astea nu masini) si daca luati o toyota sa fie de japan caci altfel nah poate mai apare una alta .....
                                chiar vand aygo accidentat contact bogdanstoleru@yahoo.com

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google