O problema interesanta privind pornirea unui 2.0 D4D, 6 ani, 107 000 km.
La prima pornire rece, cand invarte electromotorul, da impresia ca se forteaza , nu invarte rotund, masina porneste foarte bine si repede, dar e ca si cum se chinuie s-o invarta, o invarte de 2-3 ori aritmic si gata a pornit (indiferent de temperatura cu minus de afara).Dupa ce a pornit si merge putin, pot s-o pornesc de cate ori vreau eu ca dispare senzatia aia de dat in greu la electromotor cand porneste.Are bujii noi, baterie Bosch silver de 2 ani, 84 Ah, exact cum era si a ei originala, alternatorul incarca foarte bine, masina in general e impecabila.De la 83 000 km ,de cand am luat-o, face la fel dimineata la prima pornire pe frig (de la cateva grade Celsius in jos), d-aia ii schimbasem bujiile si bateria (fie vorba intre noi, bateria originala Toyota a pus-o tata pe Passat de 2.0 dupa ce am aruncat-o eu si porneste brici si-n ziua de azi).
Masina are pornire la buton...nu-mi dau seama de ce prima pornire e taras grapis asa (zici ca-si da duhul).Pun butonul de mai multe ori fara sa calc ambreiajul ca sa se invioreze si bateria si bujiile, invarte chinuit dar porneste repede si merge impecabil.Cauze posibile daca ati patit asa ceva?
La prima pornire rece, cand invarte electromotorul, da impresia ca se forteaza , nu invarte rotund, masina porneste foarte bine si repede, dar e ca si cum se chinuie s-o invarta, o invarte de 2-3 ori aritmic si gata a pornit (indiferent de temperatura cu minus de afara).Dupa ce a pornit si merge putin, pot s-o pornesc de cate ori vreau eu ca dispare senzatia aia de dat in greu la electromotor cand porneste.Are bujii noi, baterie Bosch silver de 2 ani, 84 Ah, exact cum era si a ei originala, alternatorul incarca foarte bine, masina in general e impecabila.De la 83 000 km ,de cand am luat-o, face la fel dimineata la prima pornire pe frig (de la cateva grade Celsius in jos), d-aia ii schimbasem bujiile si bateria (fie vorba intre noi, bateria originala Toyota a pus-o tata pe Passat de 2.0 dupa ce am aruncat-o eu si porneste brici si-n ziua de azi).
Masina are pornire la buton...nu-mi dau seama de ce prima pornire e taras grapis asa (zici ca-si da duhul).Pun butonul de mai multe ori fara sa calc ambreiajul ca sa se invioreze si bateria si bujiile, invarte chinuit dar porneste repede si merge impecabil.Cauze posibile daca ati patit asa ceva?
Comment