Salutare, sunt posesorul unei Corolla Hybrid 2.0, si la primul schimb de ulei facut de mine, masina avnd deja in jur de 70000 km, dupa aproximativ 1 luna si probabil 1000 km parcurși am constatat nivelul peste maxim cam 1 cm pe joja, dar am dat vina pe neatentie la umplere si drept urmare am mai scos din el. La al doi-lea schimb dupa o perioada relativ scurta, constat acelasi lucru. In acelasi timp, un prieten se loveste de aceeasi problema la o Corolla Cross Hybrid 2.0 noua care inca n-a ajuns l‐a primul schimb de ulei. Nu stiu daca s-o numesc problema, personal cred ca se intampla iarna cand motorul merge mai mult rece, sau poate din cauza benzinei de calitate proasta. Astept sa vad ce-i spun cei de la reprezentata prietenului, va tin la curent.
Am revenit cu noutati: Prietenul meu a fost la reprezentanta si a reclamat cresterea de nivel dar si o albeata sau spuma in capcul de tacheti, vazuta prin busonul de umplere ulei. Referitor la albeata, cei d-acolo au aplicat o procedura de service prin care motorul este tinut la 2500 de ture minute bune (n-am retinut cat) dupa care albeata dispare. Referitor la cresterea de nivel la ulei, au spus ca n-au mai intalnit asa ceva si au mai scos din ulei. Concluzia pe care o trag personal este ca si albeata este de la drumurile scurte iarna cand motorul n-are timp sa se incalzeasca cum trebuie si se produce un condens si de acolo in amestec cu uleiul se produce ceva alb, iar cresterea de nivel de ulei este aportul de benzina, care tot datorita drumurilor scurte si motorul mai mult rece folosit, intalnit si pe la alte motoare cu injectie directa.
Am revenit cu noutati: Prietenul meu a fost la reprezentanta si a reclamat cresterea de nivel dar si o albeata sau spuma in capcul de tacheti, vazuta prin busonul de umplere ulei. Referitor la albeata, cei d-acolo au aplicat o procedura de service prin care motorul este tinut la 2500 de ture minute bune (n-am retinut cat) dupa care albeata dispare. Referitor la cresterea de nivel la ulei, au spus ca n-au mai intalnit asa ceva si au mai scos din ulei. Concluzia pe care o trag personal este ca si albeata este de la drumurile scurte iarna cand motorul n-are timp sa se incalzeasca cum trebuie si se produce un condens si de acolo in amestec cu uleiul se produce ceva alb, iar cresterea de nivel de ulei este aportul de benzina, care tot datorita drumurilor scurte si motorul mai mult rece folosit, intalnit si pe la alte motoare cu injectie directa.