Nu stiu pe citi intereseaza, dar aceasta este o plingere pe care am formulat-o acum ceva timp catre Toyota Romania si la care nu am primit nici un fel de comentariu nici pina astazi.
Stimata Doamna/Domn,
Va contactez ca urmare a unui sir de probleme pe care le-am avut
cu masina pe care am cumparat-o acum aprox. 2 ani. Este vorba
despre o Toyota Corolla D4D Sol (model 2007)
1. Defectiunile au inceput la putin timp dupa ce am cumparat-o
cind mesajul de avertizare “CHECK ENGINE” a fost afisat la bord -
motorul a inceput sa functioneze neregulat, ca urmare am urmat
instructiunile din manual si am dus masina la service. Masina
fost reparata in garantie. Acum am un consum de 10-11 l in oras
si masina porneste greu la rece.
Nu stiu daca este normal sau nu, dar mi se pare un consum mare
pt un motor diesel de 2l prin comparatie cu masinile pe care le-am avut
anterior (megane-1 1.9l dci, peugeot 407 2l HDI)
2. La 35000 de km am constatat un joc suparator in volan. Cuplajul a
fost inlocuit in garantie
3. Am cumparat bare transversale + sup de schi de la Toyota pentru a evita
orice fel de eventuale neplaceri in cazul in care as fi cumparat
de la alti producatori. Am constatat cu stupoare dupa un timp
de la instalarea cf. manualului ca garniturile usilor (chederele)
au fost rupte in dreptul barelor transversale din cauza inchiderii
repetate a usilor peste urechile barelor.
As putea sa dau exemple de alte masini cu bare transversale
care nu sufera nici o problema, dar asta nu
rezolva in nici un fel situatia mea pe care o am din pricina
unei proietari deficitare.
Acum imi ploua in masina. Literlamente.
4. Acum doua luni am constatat ca masina nu a frinat efficient, dar
am pus-o pe seama ploii de afara si nu m-am ingrijorat.
Am plecat la schi cu fiul meu si am observat aceeasi problema,
din fericire nu mergeam repede. De data asta am oprit inainte
de granita la Arad la un service Toyota agreat de dvs. pentru o verificare.
Mecanicul de acolo a verificat nivelulul lichidului de frina si m-a
asigurat ca nu este nici un fel de problema.
Cind am revenit in tara problema a aparut din nou. Am frinat normal
dar pedala s-a apasat pina la fund fara sa frineze efficient, abia a
doua oara cind am apasat-o frina a tinut ferm. De data aceasta
m-am speriat destul de tare. Am dus masina la service la Toyo
Motor si le-am explicat problema. Dupa ce au verificat-o n-au
constatat nimic necorespunzator dar au schimbat placutele de frina
si din fata si din spate dupa ce n.b. cu o saptamina inainte la
revizie (45000km) am primit asigurari ca nu este necesar.
Cel putin asa am scapat de scartaitul pe care il aveam – cred ca
din cauza insertiei de metal din placuta de frinare, dar asta are mai
putina importanta. (nota: toate placutele mai aveau inca 2-3mm)
5. Scaunul soferului s-a deteriorat in zona airbag-ului stinga fata. Tapiteria
s-a umflat usor si a facut niste cute diagonale – si nu sunt convins
ca airbag-ul mai functioneaza corespunzator.
6. Masina porneste greu la rece. Uneori sunt necesare chiar 2-3 start-uri
successive atunci cind este timp friguros
7. Radio-Cd-ul nu raspunde uneori la comenzi. Display-ul se stinge chiar daca
aparatul continua sa functioneze. Cei de la service au constatat defectiunea
si aparatul va fi inlocuit in garantie.
Sunt extrem de dezamagit de fiabilitatea acestei masini. Mai ales ca am ales Toyota
in detrimentul masinilor frantuzesti in mod special pentru aceasta calitate.
Analizand retrospectiv, n-am avut cu ele nici pe departe problemele
pe care le am acum cu Toyota.
Va marturisesc sincer ca ma gindesc cu groaza la perioada post-garantie.
Cu stima,
Florin Kope
Stimata Doamna/Domn,
Va contactez ca urmare a unui sir de probleme pe care le-am avut
cu masina pe care am cumparat-o acum aprox. 2 ani. Este vorba
despre o Toyota Corolla D4D Sol (model 2007)
1. Defectiunile au inceput la putin timp dupa ce am cumparat-o
cind mesajul de avertizare “CHECK ENGINE” a fost afisat la bord -
motorul a inceput sa functioneze neregulat, ca urmare am urmat
instructiunile din manual si am dus masina la service. Masina
fost reparata in garantie. Acum am un consum de 10-11 l in oras
si masina porneste greu la rece.
Nu stiu daca este normal sau nu, dar mi se pare un consum mare
pt un motor diesel de 2l prin comparatie cu masinile pe care le-am avut
anterior (megane-1 1.9l dci, peugeot 407 2l HDI)
2. La 35000 de km am constatat un joc suparator in volan. Cuplajul a
fost inlocuit in garantie
3. Am cumparat bare transversale + sup de schi de la Toyota pentru a evita
orice fel de eventuale neplaceri in cazul in care as fi cumparat
de la alti producatori. Am constatat cu stupoare dupa un timp
de la instalarea cf. manualului ca garniturile usilor (chederele)
au fost rupte in dreptul barelor transversale din cauza inchiderii
repetate a usilor peste urechile barelor.
As putea sa dau exemple de alte masini cu bare transversale
care nu sufera nici o problema, dar asta nu
rezolva in nici un fel situatia mea pe care o am din pricina
unei proietari deficitare.
Acum imi ploua in masina. Literlamente.
4. Acum doua luni am constatat ca masina nu a frinat efficient, dar
am pus-o pe seama ploii de afara si nu m-am ingrijorat.
Am plecat la schi cu fiul meu si am observat aceeasi problema,
din fericire nu mergeam repede. De data asta am oprit inainte
de granita la Arad la un service Toyota agreat de dvs. pentru o verificare.
Mecanicul de acolo a verificat nivelulul lichidului de frina si m-a
asigurat ca nu este nici un fel de problema.
Cind am revenit in tara problema a aparut din nou. Am frinat normal
dar pedala s-a apasat pina la fund fara sa frineze efficient, abia a
doua oara cind am apasat-o frina a tinut ferm. De data aceasta
m-am speriat destul de tare. Am dus masina la service la Toyo
Motor si le-am explicat problema. Dupa ce au verificat-o n-au
constatat nimic necorespunzator dar au schimbat placutele de frina
si din fata si din spate dupa ce n.b. cu o saptamina inainte la
revizie (45000km) am primit asigurari ca nu este necesar.
Cel putin asa am scapat de scartaitul pe care il aveam – cred ca
din cauza insertiei de metal din placuta de frinare, dar asta are mai
putina importanta. (nota: toate placutele mai aveau inca 2-3mm)
5. Scaunul soferului s-a deteriorat in zona airbag-ului stinga fata. Tapiteria
s-a umflat usor si a facut niste cute diagonale – si nu sunt convins
ca airbag-ul mai functioneaza corespunzator.
6. Masina porneste greu la rece. Uneori sunt necesare chiar 2-3 start-uri
successive atunci cind este timp friguros
7. Radio-Cd-ul nu raspunde uneori la comenzi. Display-ul se stinge chiar daca
aparatul continua sa functioneze. Cei de la service au constatat defectiunea
si aparatul va fi inlocuit in garantie.
Sunt extrem de dezamagit de fiabilitatea acestei masini. Mai ales ca am ales Toyota
in detrimentul masinilor frantuzesti in mod special pentru aceasta calitate.
Analizand retrospectiv, n-am avut cu ele nici pe departe problemele
pe care le am acum cu Toyota.
Va marturisesc sincer ca ma gindesc cu groaza la perioada post-garantie.
Cu stima,
Florin Kope
Comment