Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

scrisoare deschisa catre Toyota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • scrisoare deschisa catre Toyota

    Nu stiu pe citi intereseaza, dar aceasta este o plingere pe care am formulat-o acum ceva timp catre Toyota Romania si la care nu am primit nici un fel de comentariu nici pina astazi.

    Stimata Doamna/Domn,

    Va contactez ca urmare a unui sir de probleme pe care le-am avut
    cu masina pe care am cumparat-o acum aprox. 2 ani. Este vorba
    despre o Toyota Corolla D4D Sol (model 2007)

    1. Defectiunile au inceput la putin timp dupa ce am cumparat-o
    cind mesajul de avertizare “CHECK ENGINE” a fost afisat la bord -
    motorul a inceput sa functioneze neregulat, ca urmare am urmat
    instructiunile din manual si am dus masina la service. Masina
    fost reparata in garantie. Acum am un consum de 10-11 l in oras
    si masina porneste greu la rece.
    Nu stiu daca este normal sau nu, dar mi se pare un consum mare
    pt un motor diesel de 2l prin comparatie cu masinile pe care le-am avut
    anterior (megane-1 1.9l dci, peugeot 407 2l HDI)

    2. La 35000 de km am constatat un joc suparator in volan. Cuplajul a
    fost inlocuit in garantie

    3. Am cumparat bare transversale + sup de schi de la Toyota pentru a evita
    orice fel de eventuale neplaceri in cazul in care as fi cumparat
    de la alti producatori. Am constatat cu stupoare dupa un timp
    de la instalarea cf. manualului ca garniturile usilor (chederele)
    au fost rupte in dreptul barelor transversale din cauza inchiderii
    repetate a usilor peste urechile barelor.
    As putea sa dau exemple de alte masini cu bare transversale
    care nu sufera nici o problema, dar asta nu
    rezolva in nici un fel situatia mea pe care o am din pricina
    unei proietari deficitare.

    Acum imi ploua in masina. Literlamente.

    4. Acum doua luni am constatat ca masina nu a frinat efficient, dar
    am pus-o pe seama ploii de afara si nu m-am ingrijorat.
    Am plecat la schi cu fiul meu si am observat aceeasi problema,
    din fericire nu mergeam repede. De data asta am oprit inainte
    de granita la Arad la un service Toyota agreat de dvs. pentru o verificare.
    Mecanicul de acolo a verificat nivelulul lichidului de frina si m-a
    asigurat ca nu este nici un fel de problema.

    Cind am revenit in tara problema a aparut din nou. Am frinat normal
    dar pedala s-a apasat pina la fund fara sa frineze efficient, abia a
    doua oara cind am apasat-o frina a tinut ferm. De data aceasta
    m-am speriat destul de tare. Am dus masina la service la Toyo
    Motor si le-am explicat problema. Dupa ce au verificat-o n-au
    constatat nimic necorespunzator dar au schimbat placutele de frina
    si din fata si din spate dupa ce n.b. cu o saptamina inainte la
    revizie (45000km) am primit asigurari ca nu este necesar.

    Cel putin asa am scapat de scartaitul pe care il aveam – cred ca
    din cauza insertiei de metal din placuta de frinare, dar asta are mai
    putina importanta. (nota: toate placutele mai aveau inca 2-3mm)

    5. Scaunul soferului s-a deteriorat in zona airbag-ului stinga fata. Tapiteria
    s-a umflat usor si a facut niste cute diagonale – si nu sunt convins
    ca airbag-ul mai functioneaza corespunzator.

    6. Masina porneste greu la rece. Uneori sunt necesare chiar 2-3 start-uri
    successive atunci cind este timp friguros

    7. Radio-Cd-ul nu raspunde uneori la comenzi. Display-ul se stinge chiar daca
    aparatul continua sa functioneze. Cei de la service au constatat defectiunea
    si aparatul va fi inlocuit in garantie.


    Sunt extrem de dezamagit de fiabilitatea acestei masini. Mai ales ca am ales Toyota
    in detrimentul masinilor frantuzesti in mod special pentru aceasta calitate.
    Analizand retrospectiv, n-am avut cu ele nici pe departe problemele
    pe care le am acum cu Toyota.

    Va marturisesc sincer ca ma gindesc cu groaza la perioada post-garantie.

    Cu stima,
    Florin Kope


  • #2
    Salut.
    Am acelasi tip de masina ca tine. Consumul in oras merge catre 9%, dar numai daca o calc tare.
    Pornirea la rece: Si la a mea am constatat ca pornea greu la rece, sub 0 grade. Eu speculez ca este o greseala in soft+termometru (la mai multe masini termometru functioneaza incorect la temperaturi negative). Workarround: fara a calca ambreaju, apasa butonul de start de 2 ori, si lasa-l asa pana se stinge indicatorul de preincalzire bujii. Apoi ambreaj calcat+buton=pornire instant.

    Placute frana: schimbate la 32 de mii, la cererea mea, pe fata. Pana sa se uzeze placutele noi masina frana mai greu, in sensul ca trebuia sa apas mult mai tare pe pedala.

    Scaun deteriorat: La fel ca la tine, e vorba doar de niste burete care s-a rupt din cauza obiectelor pe care le aveam in buzunarele pantalonilor, in special in cel din dreapta (chei multe). Din cauza ca masina e condusa atat de mine cat si de sotie, cand ma urcam dupa ce a condus ea, scaunul era mai in fata, si tot timpul loveam in marginea scaunului cu ce aveam in buzunar. M-am prins relativ repede, si am scapat destul de ieftin, doar cateva bucati de burete desprinse. Stiu ca manualul zice sa te duci la reprezentanta in caz de uzura a tapiteriei in dreptul airbagului, am fost si eu, nu mi-au facut mare branza. Eu sper din tot sufletul ca airbagul lateral functioneaza ok (service ul asa a spus).

    Da, si mie mi-a fost schimbat cuplajul volan. se pare ca numai problema cu check engine n-am avut-o inca. A, si nici cu cd ul sau cu barele pentru ski.

    Cu toate astea, poate is sarit io de pe fix, inca nu am vazut o masina care sa-mi placa asa mult precum corolla asta, ma refer la cum arata... Poate asta ma face sa fiu mai moderat in remarci... Plus ca sunt convins, acum cand sunt la a 4 masina, din care 3 au fost noi, ca la toate pot sa le gasesc hibe...

    Comment


    • #3
      e drept, masina arata incredibil, si de condus se conduce placut. in ce priveste cutele de la scaun trebuie sa-ti spun ca tapiteria nu e atinsa in nici un fel. Cutele sunt formate sub tesatura de suprafata.

      cu bine,k.

      Comment


      • #4
        Originally posted by kope View Post
        e drept, masina arata incredibil, si de condus se conduce placut. in ce priveste cutele de la scaun trebuie sa-ti spun ca tapiteria nu e atinsa in nici un fel. Cutele sunt formate sub tesatura de suprafata.

        cu bine,k.
        Exact asa si la mine. E burete desprins... Tapiteria deasupra este ok, dar buretele ala probabil ca este destul de slab calitativ.
        Eu recunosc ca nu am fost prea grijuliu, si de nenumarate ori am simtit cum frec cu cheile din buzunar de acel burete. De obicei eram in pantaloni scurti, cu cheile in buzunarul din stanga, si se adunau cumva sub mine pe scaun si cand ieseam din masina simteam cum se agata in scaun...

        Acuma mai nou trag intai scaunul in spate, si am cat de cat grija...
        A, si cu rabdare poti sa muti cutele cu mana, pe sub tesatura... io asa am facut.

        Comment


        • #5
          Originally posted by kope View Post
          Nu stiu pe citi intereseaza, dar aceasta este o plingere pe care am formulat-o acum ceva timp catre Toyota Romania si la care nu am primit nici un fel de comentariu nici pina astazi.

          Stimata Doamna/Domn,

          Va contactez ca urmare a unui sir de probleme pe care le-am avut
          cu masina pe care am cumparat-o acum aprox. 2 ani. Este vorba
          despre o Toyota Corolla D4D Sol (model 2007)

          1. Defectiunile au inceput la putin timp dupa ce am cumparat-o
          cind mesajul de avertizare “CHECK ENGINE” a fost afisat la bord -
          motorul a inceput sa functioneze neregulat, ca urmare am urmat
          instructiunile din manual si am dus masina la service. Masina
          fost reparata in garantie. Acum am un consum de 10-11 l in oras
          si masina porneste greu la rece.
          Nu stiu daca este normal sau nu, dar mi se pare un consum mare
          pt un motor diesel de 2l prin comparatie cu masinile pe care le-am avut
          anterior (megane-1 1.9l dci, peugeot 407 2l HDI)

          2. La 35000 de km am constatat un joc suparator in volan. Cuplajul a
          fost inlocuit in garantie

          3. Am cumparat bare transversale + sup de schi de la Toyota pentru a evita
          orice fel de eventuale neplaceri in cazul in care as fi cumparat
          de la alti producatori. Am constatat cu stupoare dupa un timp
          de la instalarea cf. manualului ca garniturile usilor (chederele)
          au fost rupte in dreptul barelor transversale din cauza inchiderii
          repetate a usilor peste urechile barelor.
          As putea sa dau exemple de alte masini cu bare transversale
          care nu sufera nici o problema, dar asta nu
          rezolva in nici un fel situatia mea pe care o am din pricina
          unei proietari deficitare.

          Acum imi ploua in masina. Literlamente.

          4. Acum doua luni am constatat ca masina nu a frinat efficient, dar
          am pus-o pe seama ploii de afara si nu m-am ingrijorat.
          Am plecat la schi cu fiul meu si am observat aceeasi problema,
          din fericire nu mergeam repede. De data asta am oprit inainte
          de granita la Arad la un service Toyota agreat de dvs. pentru o verificare.
          Mecanicul de acolo a verificat nivelulul lichidului de frina si m-a
          asigurat ca nu este nici un fel de problema.

          Cind am revenit in tara problema a aparut din nou. Am frinat normal
          dar pedala s-a apasat pina la fund fara sa frineze efficient, abia a
          doua oara cind am apasat-o frina a tinut ferm. De data aceasta
          m-am speriat destul de tare. Am dus masina la service la Toyo
          Motor si le-am explicat problema. Dupa ce au verificat-o n-au
          constatat nimic necorespunzator dar au schimbat placutele de frina
          si din fata si din spate dupa ce n.b. cu o saptamina inainte la
          revizie (45000km) am primit asigurari ca nu este necesar.

          Cel putin asa am scapat de scartaitul pe care il aveam – cred ca
          din cauza insertiei de metal din placuta de frinare, dar asta are mai
          putina importanta. (nota: toate placutele mai aveau inca 2-3mm)

          5. Scaunul soferului s-a deteriorat in zona airbag-ului stinga fata. Tapiteria
          s-a umflat usor si a facut niste cute diagonale – si nu sunt convins
          ca airbag-ul mai functioneaza corespunzator.

          6. Masina porneste greu la rece. Uneori sunt necesare chiar 2-3 start-uri
          successive atunci cind este timp friguros

          7. Radio-Cd-ul nu raspunde uneori la comenzi. Display-ul se stinge chiar daca
          aparatul continua sa functioneze. Cei de la service au constatat defectiunea
          si aparatul va fi inlocuit in garantie.


          Sunt extrem de dezamagit de fiabilitatea acestei masini. Mai ales ca am ales Toyota
          in detrimentul masinilor frantuzesti in mod special pentru aceasta calitate.
          Analizand retrospectiv, n-am avut cu ele nici pe departe problemele
          pe care le am acum cu Toyota.

          Va marturisesc sincer ca ma gindesc cu groaza la perioada post-garantie.

          Cu stima,
          Florin Kope

          Stai linistit ca nu raspund. Sunt niste nesimtiti.

          Comment


          • #6
            Si eu am ramas dezamagit si surprins dupa ce am ramas in pana pe autostrada in Ungaria dupa ce s-a spart un rulment in cutie, la 55000 de km si la un an jumatate de la achizitie. Noroc ca am facut km astia altfel aveam sanse sa pice dupa de iesea din garantie. Colegii de aici mi-au zis ca am avut noroc ca au acceptat sa schimbe si ambreiajul (patinase cand s-a blocat cutia). Oricum nu am primit masina la schimb, nu-s obligati, de parca e vina mea ca s-a stricat cutia.
            2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

            Comment


            • #7
              Nu inteleg de ce administratorii, au sters toate posturile in care am reclamat calitatea Toyota. Nu vreti sa se afle cat de proasta este?

              Comment


              • #8
                mirat foarte mirat,eu am o corolla din 94 benzina,sunt f f multumit de ea,nici vb de uzura a tapiteriei si calitatea plasticelor din interior este f buna,dar acest lucru l am obs si la alte marci pe care le am avut,masinile mai vechi au fost facute la alt standard de calitate fata de cel de azi,compar calitatea materialelor din una noua cu una de 15 ani si castiga cea veche

                Comment


                • #9
                  Salut. Imi pare rau sa citesc asemenea lucruri despre Toyote. Oricum, am citi si alte forumuri din alte tari, in special Marea Britanie si tipii de acolo nu prea au probleme. Eu tin sa cred ca si Toyota, ca si alte marci, cand vine vorba de Europa de EST, Romania, Bulgaria, fac autoturisme mai slabe asa incat sa se incadreze in anumit pret la care sa ne incadram si noi si din care sa mai scada si eu ca urmare a unei "mari promotii".
                  Eu am discutat problema asta cu cineva de la Renault Romania, cineva cu o pozitie destul de importanta (am fost posesor de Renault), si mi-a confirmat spusele de mai sus. Cand eu am vrut sa-mi iau un clio in 2007, el mi-a recomandat sa ma duc la reprezentanta si sa le zic sa mi-l comande din Franta. Am avut insa o surpriza mare : cel din Franta, cu motor 1.2 benzina si cea mai slaba echipare costa 12.500eurp iar in Romania, cel adus de la turci, l-am luat full option, 1.5 dci cu 10.600euro.
                  Asa ca ... trageti voi concluzia!
                  Sa ne infratim cu popoarele arabe! Sa le dam apa la schimb cu benzina!

                  Comment


                  • #10
                    Intr-adevar tara de provenienta pt unele piese poate fi alta si nu Franta. Locul de asamblare al autovehiculelor la fel.
                    Asadar d-voastra aveti acum un clio full option asamblat la Bursa, in timp ce, Clio de 1.2 este asamblat undeva in Europa de Vest probabil.
                    Domnilor, in schimb eu cred ca norma de control calitate este aceeasi chiar daca ar face plansa de bord in China!

                    Sunt uimit de ceea ce citesc despre Toyota. Poate sa fie d-ul Kope ghinionist sau mult prea ghinionist.

                    Cu respect,
                    Cristian

                    Comment


                    • #11
                      e mare ghinipnist

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Eu4yas View Post
                        Intr-adevar tara de provenienta pt unele piese poate fi alta si nu Franta. Locul de asamblare al autovehiculelor la fel.
                        Asadar d-voastra aveti acum un clio full option asamblat la Bursa, in timp ce, Clio de 1.2 este asamblat undeva in Europa de Vest probabil.
                        Domnilor, in schimb eu cred ca norma de control calitate este aceeasi chiar daca ar face plansa de bord in China!

                        Sunt uimit de ceea ce citesc despre Toyota. Poate sa fie d-ul Kope ghinionist sau mult prea ghinionist.

                        Cu respect,
                        Cristian
                        Nu stiu daca este vb de aceleasi standarde. Poate ca da. Un lucru e cert insa : Plasticele de pe bord si din interior in genere , la clio pe care eu le-am avut erau facute in Turkey, pe cand la un clio scurt adus/facut in Franta, erau clar made in France. Si crede-ma ca se vedea diferenta si calitativ, si de finisaje, si la distanta de imbinare intre 2 piese.
                        Poate la toyota nu e asa si sunt ferm convins ca japonezii nu-si pateaza onoarea si renumele.
                        Oricum, eu il sfatuiesc pe colegul nostru sa se adreseze si TOYOTA EUROPA sau de ce nu TOYOTA JAPONIA printr-un mail.
                        Astia la romani au calitatea asta de a musamaliza tot.
                        Sa ne infratim cu popoarele arabe! Sa le dam apa la schimb cu benzina!

                        Comment


                        • #13
                          Norma de control de calitate este aceeasi peste tot. Nu pot eu ca Toyota sa ma duc sa-mi fac piesa in Thailanda si sa spun las-o ca merge asa. Nu categoric!
                          Problema cu luftul dintre piese, ce spuneti dumneavoastra poate aparea din motivul urmator dupa parerea mea: la bursa poate linia de asamblare nu este robotiza precum undeva in Europa de Vest asa ca mai dam "un pumn", "un picior" etc.

                          Nu putem spune ca am vazut ca se vede clar ca este made in France, nu! Sunt alte considerente si mai sunt sigur ca putea fi facuta in China si marcata, "made in France".

                          Am avut ocazia sa fac o vizita unui prieten la Paris, posesor de Clio, eu la fel posesor de Clio, el 160.000 km din 2003, eu fac 100.000 din 2006, am remarcat faptul ca masina lui nu troncane ca a mea, m-am uitat si eu pe la piesele din plastic, nimic suspect, aceleasi, si-atunci am pus totul pe calitatea drumurilor de la noi.

                          Cu respect,

                          Cristian

                          Comment


                          • #14
                            Si atunci cum explici diferenta de pret?
                            Sa ne infratim cu popoarele arabe! Sa le dam apa la schimb cu benzina!

                            Comment


                            • #15
                              Nivelul de trai ce reflecta puterea de cumparare, piata de desfacere, costuri de logistica privind transportul pieselor sau ale sculelor ce realizeaza aceste piese catre locul de asamblare al masinilor, etc.

                              Ca o mica paranteza. Cer scuze daca fac offtopic.

                              Am lucrat intr-o fabrica de matriterie si am ramas uimit de o chestie. La un moment dat am avut cateva matrite de realizat pt un producator de autovehicule. Ca sa intelegeti treaba cu pe ea scrie "made in France" sau "made in Romania".
                              Erau niste mastodonti de cateva tone, impresionante. Ghiciti cine vine cu aceste proiecte la noi? O cunostinta, am ramas frapat, l-am intrebat cum a reusit sa intre in aceasta afacere si l-am mai intrebat de ce a venit in Romania.
                              Cum a reusit sa intre nu pot sa va raspund, iar la cea de-a doua mi-a raspuns in felul urmator: "prima oara am vrut sa ma duc in China sa le fac dar cu costurile de transport, etc etc etc ies cam la aceeasi afacere daca le-as face aici si le-as duce apoi in Portugalia. Apoi, ora de strung in Portugalia, ora de comanda numerica, frezare, rectificare etc este in jur de 15E (informativ), la voi este 6E (informativ), la aceeasi calitate." Are dreptate, omul a venit cu caietul de sarcini direct de la producatorul de autovehicule, am fost in parametri, a platit juma' din banii pe care i-a luat de la cel din Portugalia, a mai cheltuit ceva pe transport si cam asta este.
                              Tot pe aceste scule am facut si marcajul ce urma sa apara pe piese.
                              Va-ntreb eu acum, ce credeti ca am scris acolo? Made in ........... ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google