Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

probleme aygo

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salut! Esti sigur ca ti-a plesnit parbrizul de la caldura??Adica ce vrei sa spui,ca daca tin masina vara in soare s-ar putea sa-mi plesneasca parbrizul?!

    Comment


    • #92
      Scuze!Am citit cu atentie si titlul urmatorului topic si am inteles acum, cum ti-a plesnit parbrizul...

      Comment


      • #93
        Salutare Serghei.
        Nu stiu daca mai e de actualitate problema ta, dar sunt prea multe similitudini ca sa nu iti scriu. Hai sa-ti spun asa: am si eu o Aygo pe care o conduce sotia mea. Faza cu butonul de avarie s-a intamplat inca de la inceput, ne-am dus cu masina in service si s-a inlocuit pe garantie. Atentie insa ca desi le-am atras atentia sa lucreze ingrijit, tot ne-am ales cu o zgarietura pe bord, pe care evident nu am lasat-o asa. Concluzia e ca s-a schimbat si partea din fata a bordului tot pe garantie.
        Mai rau e ca de curand a inceput sa se infiltreze si la mine apa prin spate. Intamplarea face ca de curand am schimbat un bec si m-am gandit ca nu am asezat la loc cum trebuie stopul spate si pe acolo intra apa. Dupa ce am demontat si remontat stopul de vreo noua ori, de fiecare data facand un test cu sticla de apa, am reusit sa vad pe unde se infiltreaza: pe la cele doua opritoare de cauciuc care au rolul de a opri hayonul sa nu se tranteasca de caroserie. Am fost si cu aceasta problema in service, le-am aratat pe unde intra apa, i-am rugat sa rezolve problema si le-am atras atentia sa nu ii prind cu silicon la vedere intins cu degetul. S-au conformat si se pare ca au rezolvat problema, nu stiu cum, cert e ca acum cele doua opritoare nu mai au jocul dinainte si la testele personale cu sticla nu a mai intrat apa. Din pacate tot a fost nevoie sa tin masina un weekend intr-un garaj incalzit cu usile si hayonul deschise si cu toate lucrurile din portbagaj (inclusiv roata de rezerva) scoase, sa iasa toata umezeala din masina, pt. ca la temperaturile de afara incepuse sa imi inghete si parbrizul pe interior.
        Abia azi am scos-o din garaj si astept sa vad rezultatele.
        Concluzia personala e ca ma asteptam la mai mult din partea Toyota (am dat totusi 8900 euro pe masina, e varianta cu transmisie multi-mode), nu credeam ca voi ajunge sa-mi ploua in masina, insa pentru ORICE problema mergeti in service si muriti cu ei de gat sa rezolve problemele aparute. Nu sunt sigur, insa parca citisem undeva ca legile referitoare la garantie mentioneaza ca daca un produs prezinta de trei ori acelasi defect, fie se inlocuieste, fie se returneaza c/v lui.
        Sa auzim de bine.

        Comment


        • #94
          Salutare din nou.
          Din pacate ma vad nevoit sa revin cu detalii neplacute. Saptamana trecuta a trebuit sa fac revizia de 2 ani si am decis sa ma deplasez la Pitesti pt. acest lucru. Motivul ar fi ca din Bucuresti aveam preturi mai mari (850 lei la Toyomotor si aprox. 800 lei la Pipera) iar parerile pe forumuri indemnau tot spre Pitesti. S-a dovedit ca nu a fost o alegere rea, avand in vedere ca revizia m-a costat 650 lei (fara filtrul de polen, e adevarat, pe care il voi cumpara ulterior si il pun singur), iar benzina maxim 50 lei. Despre implicare nu mai vorbesc, super saritori baietii si de treaba.
          Partea nasoala a fost ca la cererea mea au verificat din nou infiltratiile de apa din spate si stupoare, Toyomotor nu rezolvase problema cu aprox. 3 sapt. inainte si apa tot se infiltra. Dupa cateva teste si inlocuirea acelor opritoare de cauciuc de la haion, au mai gasit un loc pe unde intra apa si anume a treia lampa de stop, cea de pe mijloc- sus. Au pus acolo niste mastic dublu adeziv si se pare ca au rezolvat problema, au facut teste cu apa in fata mea si pare ok. Estetic nu a iesit perfect, se vad cateva riduri ale masticului, insa functional conteaza.
          In concluzie, cei cu Aygo verificati lateralele portbagajului in interior (sub mocheta) sa nu aveti apa infiltrata ca s-ar putea cu timpul sa apara miros de "statut" in interior. Daca aveti ghinionul ca mine sa fi intrat apa, mergeti in service sa siliconeze bine cele doua oritoare de cauciuc ale haionului si lampa de stop din partea de sus a haionului.
          Va doresc sa nu aveti nevoie totusi.
          Si va mai doresc un an mai bun decat precedentul, perfect daca se poate.

          Comment


          • #95
            5 ani si ceva de aygo, 90000 km,
            nu cred ca voi vinde masina asta vreodata, are +suri si -suri, dar pe general e o super masinuta.

            concluzii:
            +
            >se comporta ca la inceput,
            >consumul 5.04 (3000 km facuti in concediu, mers foarte sportiv, 2 persoane)
            >nu am schimbat mai nimic in 5 ani (placute de frana, butonul de avarie ... reviziile)
            >e superba senzatia la volan
            >spatiu excelent in fata
            >scaune de 10+

            -
            >ploua in masina (dreapta fata, miros, umezealaa ....)
            >ambreiajul, daca merg cu aerul conditionat incepe sa trepideze PUTERNIC la plecarea de pe loc, chestie probata si nu apare instant, ci dupa cca o ora de mers cu AC-ul.
            >arc ambreiaj foarte puternic, daca merg cu alta masina si ma urc iar in a mea ... mai mai ca ma sperii, nu este neaparat un minus dar e "altfel"

            in rest .... cat mai multi km fara probleme.

            Comment


            • #96
              Originally posted by mihairomeob View Post
              Da, ai dreptate despre stergatorul spate, la mine cand urca sterge aiurea dar cand coboara sterge aproape tot geamul. Ma gandeam sa incerc sa pun un stergator putin mai lung.

              Sunt de aceeasi parere (decat mult si prost mai bine putin si bun)
              am prieteni care au zis: vai! de bani astia iti luai un golf4 (cu 150.000km -am zis eu) Sau altul ca de banii astia imi luam un Logan ( care consuma 6-8l/100km - am zis eu)
              Cam multe neajunsuri are aceasta masinuta,care culmea costa si mult.Citind forumurile din afara am constat ca pe langa problemele semnalate de voi,mai sus,ar mai fi:AMBREIAJUL,CUTIA DE VITEZE(cam nereusita)SONDA LAMBDA SI CATALIZATORUL,luate pe rand cam 500 de euro fiecare.Cititi forumurile de afara si mai vb,asta apreciez la straini sunt sinceri,si-au luat o masina si spun tot ce nu le convine la ea,la noi nu,o laudam de mama,mama.Auzi trosneste si pocneste iar cei de la toyota zic ca asa trebuie sa faca.Mai sa fie chiar asa?!?Nu prea cred.Nu mai punem ca au avut probleme cu ele si au si retras in service pentru a le remedia,nu stiu ce pe la pedala de acceleratie.Conchid cu ce a spus un irlandez posesor a 5 toyota pana la AYGO,m-au dezamagit nu voi mai cumpara niciodata de la ei.

              Comment


              • #97
                Am studiat mai bine problema si am descoperit alt neajuns,AYGO are distributia pe lant(este ok),dar tachetii nu sunt hidraulici ci clasici si trebuie schimbati(atentie nu reglati) ci schimbati o data la 60.000km,asta ridica muuult costurile de intretinere ale masinii,nu pot sa cred ca japonezii cu acest motor modern au folosit tot tacheti clasici...

                Comment


                • #98
                  te rog sa-mi spui si mie cum ai legat alarma la inchiderea centralizata a masinii ca nu reusesc deloc.
                  Multumesc

                  Comment


                  • #99
                    Asa cum am scris intr-un alt topic, de doua zile sunt posesorul unei Toyota Aygo second hand inmatriculata in Decembrie 2008. Pe langa alte probleme minore, cel mai mult ma deranjeaza ca schimbatorul de viteze nu exact respectiv agata uneori chiar enervant. In plus, atunci cand masina este parcata cu doua roti pe trotuar problema se acutizeaza. Sa fie din cauza nivelului scazut al uleiului din cutia de viteze? Aveti idee cum poate fi rezolvata? Asa este si la voi?

                    Si ca sa fie tacamul complet, atunci cand am pus-o pe tester am constatat ca sonda lambda de dinainte de evacuare este arsa. Avand in vedere ca nu stiu cat s-a mers cu ea asa, este posibil ca catalizatorul sa se fi stricat? Cei de la Toyota nu mi-au spus nimic.

                    Probabil va intrebati de ce am mai cumparat-o.... Singurul argument a fost pretul la care am gasit-o si ca sotiei i s-a parut cool.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google