Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme aygo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Intrebasem de la ce masina e pentru ca ma refeream la designul stergatorului. Cel original avand o forma "fluida".

    Comment


    • #47
      .... de la cele 50 de masini de pe coperta. E universal. E un stergator pt dumnezeu, nu piston. Merge oridecare.
      Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

      Comment


      • #48
        Eu sunt mai pretentios...

        Comment


        • #49
          La cat se foloseste stergatoru spate, si la cat a costat (250 de mii doua) si la cat de bine sterge... n-ai de ce sa fii pretentios. Defapt si eu am fost pretentios, de aia am pus altul :P
          Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

          Comment


          • #50
            stergator fata

            Salut!

            Eu am o intrebare stergatorul de pe fata sterge tot parbrizul la voi? ca la mine ramane o urma de apa langa stalpul din fata acre si asa ma cam incurca atunci cand e vorba de vizibilitate.

            Mersi!

            Comment


            • #51
              Da, asa e la toate. E generala problema.. daca ii pot zice asa
              Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

              Comment


              • #52
                Venom, stiu ca ai montat o toba sport pe Aygo. Ai observat cumva o crestere a ralantiului fata de cum era fara toba sport? Am montat si eu o toba sport asemanatoare cu a ta si ralantiul e acum undeva la 900 rpm. Masina merge ca si inainte, adica bine, dar cred ca lipsa de presiune in evacuare datorita tobei sport creeaza aceasta crestere a turatiei de ralanti, comandata probabil de ECU. Mentionez ca, cutia de viteze e Multi Mode desi nu cred ca are vre-o relevanta.
                "Nothing in life is more exhilirating as to being shot at without result"
                Gotta love the Hondas, no torque and you can hear it for 10 minutes before you see it.
                the only people that really know what an evo is are cops...
                If you want to win...employ a Finn!

                Comment


                • #53
                  Nope, relanti-ul e normal, ~800, carrera 100, cu amortizor.
                  Poate fara amortizor sa urce relantiul dar mie nu mi s-a parut... Pune si tu o poza
                  Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

                  Comment


                  • #54
                    Aha! Toba mea nu are amortizor si probabil de aceea sta mai turat motorul la ralanti. Iata si poze cu toba. Din pacate sudurile nu au fost facute cu inox, fapt ce a dus la ruginirea lor.
                    Attached Files
                    "Nothing in life is more exhilirating as to being shot at without result"
                    Gotta love the Hondas, no torque and you can hear it for 10 minutes before you see it.
                    the only people that really know what an evo is are cops...
                    If you want to win...employ a Finn!

                    Comment


                    • #55
                      Fain montaj, pacat de suduri. Eu le-am zis sa nu cumva sa imi taie in bara spate, tie nu iti trepideaza bara la relanti?
                      Toba ta e tot cu amortizor, vezi buza din iesirea tobei. Buza aia e ca o palnie care intra in toba (la mine), prinsa intr-un surub.
                      Cum i-ai dat embema jos? ma intereseaza si pe mine.
                      Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

                      Comment


                      • #56
                        Nu are amortizor sigur ca stiu cum arata. O sa trebuiasca sa confectionez unul ca in curand ma duc la revizie si nu vreau sa am probleme cu garantia in caz ca observa cineva toba din cauza zgomotului. Bara e decupata la un diametru mai mare cu vre-o 3-4mm fata de tips si nu atinge toba chiar daca vibreaza putin. Emblemele sunt lipite cu banda dublu adeziva insa au fiecare cate doua cepuri de centrare, iar cand le dai jos raman cate doua gauri in bara in fiecare parte. Eu am taiat niste dopuri dintr-un suport de numar de la dealerul Toyota pentru ca avea o portiune imprimata cu un gri care se apropie foarte mult de culoarea masinii si le-am lipit in gauri. Pasul urmator ar fi trebuit sa fie vopsitul in acea zona cu spray la culoare insa am tot uitat sa iau spray si asa a ramas. Desigur ca inainte de vopsit zona se smirgheluieste si dupa aceea se chituieste ca sa iese frumos. Probabil o sa fac chestia asta la primavara ca acum nu e vreme de facut asa ceva.
                        "Nothing in life is more exhilirating as to being shot at without result"
                        Gotta love the Hondas, no torque and you can hear it for 10 minutes before you see it.
                        the only people that really know what an evo is are cops...
                        If you want to win...employ a Finn!

                        Comment


                        • #57
                          salutare. sunt un posesor de aygo. sunt foarte multumit de ceea ce poate sa faca prin oras. am o singura mare problema: cand o spal, la spalatorie, imi intra apa in masina pe la amble usi. (este in 3 usi).am mers la serv si ia strans ceva suruburi pe acolo. problema nu s-a rezolvat. acum astept chedere (zice servisul ca asta ar fi problema).

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by xxx05 View Post
                            salutare. sunt un posesor de aygo. sunt foarte multumit de ceea ce poate sa faca prin oras. am o singura mare problema: cand o spal, la spalatorie, imi intra apa in masina pe la amble usi. (este in 3 usi).am mers la serv si ia strans ceva suruburi pe acolo. problema nu s-a rezolvat. acum astept chedere (zice servisul ca asta ar fi problema).
                            si la c1 e la fel am auzit

                            Comment


                            • #59
                              @Venom: ai Dezent V-dark?
                              2008 Yaris 1.4 D-4D Luna - Black
                              2006 Corolla 1.6 VVT-i SOL - Silver

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by andriu View Post
                                am avut probleme cu uleiul
                                nu vroia sa stea in motor
                                si iesea.......asa......
                                pe undeva, nu am inteles pe unde....
                                de doua ori.....
                                cu ocazia asta tin sa-i laud pe dealerii din iasi
                                salut
                                tot din iasi sunt si as vrea sa aflu mai multe despre dealer-ul de aici.esti multumit sau nu prea?imi poti spune mai multe,pentru ca as vrea sa imi cumpar un aygo dar inca ma mai gandesc .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google