Salutare,
Sunt nou pe acest forum / nou proprietar Aygo.
Am hotarat sa iau o a 2a masina in familie pe care sa o foloseasca sotia in scopul masina de oras aglomerat (serviciu, cumparaturi, etc.).
Cum am deja o masina, o skoda RS de 180 CP (va explic imediat relevanta herghleiei in topic) am zis ca masina sotiei sa fie ceva ce sa nu ma afecteze financiar prea mult. Am optat pentru o Toyota Aygo 2011, motor 1.0.
Eu eram invatat la skoda de la brokerii de asigurari ca eram biciuit la tarife deoarece "ai caluti, platesti, chiar daca motorul e de 1.8" asa ca eram sigur ca 1 motor de 1.0 ar fi suportabil cu usurinta.
Asadar, cu Bonus 4 RCA pe mine, skoda 1.8 Turbo 180CP, platest 900 RON pe an la Groupama (nu fac reclama ci doar evidentiez ca nu aleg rca ieftin, deci tind sa fiu un sofer responsabil fata de colegii de trafic).
Am cumparat Aygo tot pe numele meu (sotia are permis recent) si cu Bonus 0 (nu are istoric de daune) mi se cere intre 1000 si 1600 RON pe an la aceleasi companii serioase.
Nu vreau sa apelez la o firma urmarita ASF, neserioasa dar e absurd sa nu primesc un motiv concret asupra variabilei ce aduce aceasta suma.
Zilele astea am dat si peste articolul ca din 18 Noiembrie 2016 toti asiguratorii sunt obligati sa plafoneze tarifele maxime la valoarea declarata de ASF. In lista, ca motor si vechime, nu ar trebui sa depaseasca 600 RON (care tot e mult pentru buburuza asta) dar asiguratorii imi spun ca mai dureaza 30 de zile (o minciuna) si tot nu o sa fie 600 RON. Acum trebuie sa achit undeva intre acele sume (medie de 1200 ron).
Nu cred ca are sens sa apelez la o ruda pensioanara deoarece scade cu doar 15-20% din total...si tot ramane cat dau pe bestia de skoda.
Asadar, va intreb dragi colegi: ce imi scapa? Zilele astea finalizez actele (astept anaf) si trebuie sa o inmatriculez. De ce e atat de mult un RCA pe o buburuza de 1.0 ?
Va multumesc,
Sunt nou pe acest forum / nou proprietar Aygo.
Am hotarat sa iau o a 2a masina in familie pe care sa o foloseasca sotia in scopul masina de oras aglomerat (serviciu, cumparaturi, etc.).
Cum am deja o masina, o skoda RS de 180 CP (va explic imediat relevanta herghleiei in topic) am zis ca masina sotiei sa fie ceva ce sa nu ma afecteze financiar prea mult. Am optat pentru o Toyota Aygo 2011, motor 1.0.
Eu eram invatat la skoda de la brokerii de asigurari ca eram biciuit la tarife deoarece "ai caluti, platesti, chiar daca motorul e de 1.8" asa ca eram sigur ca 1 motor de 1.0 ar fi suportabil cu usurinta.
Asadar, cu Bonus 4 RCA pe mine, skoda 1.8 Turbo 180CP, platest 900 RON pe an la Groupama (nu fac reclama ci doar evidentiez ca nu aleg rca ieftin, deci tind sa fiu un sofer responsabil fata de colegii de trafic).
Am cumparat Aygo tot pe numele meu (sotia are permis recent) si cu Bonus 0 (nu are istoric de daune) mi se cere intre 1000 si 1600 RON pe an la aceleasi companii serioase.
Nu vreau sa apelez la o firma urmarita ASF, neserioasa dar e absurd sa nu primesc un motiv concret asupra variabilei ce aduce aceasta suma.
Zilele astea am dat si peste articolul ca din 18 Noiembrie 2016 toti asiguratorii sunt obligati sa plafoneze tarifele maxime la valoarea declarata de ASF. In lista, ca motor si vechime, nu ar trebui sa depaseasca 600 RON (care tot e mult pentru buburuza asta) dar asiguratorii imi spun ca mai dureaza 30 de zile (o minciuna) si tot nu o sa fie 600 RON. Acum trebuie sa achit undeva intre acele sume (medie de 1200 ron).
Nu cred ca are sens sa apelez la o ruda pensioanara deoarece scade cu doar 15-20% din total...si tot ramane cat dau pe bestia de skoda.
Asadar, va intreb dragi colegi: ce imi scapa? Zilele astea finalizez actele (astept anaf) si trebuie sa o inmatriculez. De ce e atat de mult un RCA pe o buburuza de 1.0 ?
Va multumesc,
Comment