Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ati pus acumulator mai mare de 55 Ah pe Avensis?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ati pus acumulator mai mare de 55 Ah pe Avensis?

    Dilema mea este de ce a venit Avensisul cu un acumulator asa de mic din fabrica(40Ah),in conditiile in care sunt foarte multi consumatori si e si motorul destul de mare(2000 cm cubi benzina).
    Eram curios daca ati pus acumulatori mai mari de 55 Ah si daca ati observat vreo diferenta(pornire mai usoara,etc).
    De daunat,ma gandeam ca nu prea ar avea ce si de ce.
    Sper sa ma lamuriti si pe mine.Va multumesc si va doresc sa aveti un an grozav!!!!

  • #2
    Capacitatea acumulatorului e relevanta doar la pornire. La motoarele pe benzina se pun de obicei acumulatori mai "slabi" decat la diesel (sarcina e mai mica pe electromotor). Un acumulator mai mare e din punctul meu de vedere doar un moft iar singurul rezultat vizibil este o turatie mai "cuminte" la relanti (variatie mai mica), din cauza solicitarii mai reduse de curent de la alternator.
    Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

    Comment


    • #3
      Originally posted by DanCld View Post
      Capacitatea acumulatorului e relevanta doar la pornire. La motoarele pe benzina se pun de obicei acumulatori mai "slabi" decat la diesel (sarcina e mai mica pe electromotor). Un acumulator mai mare e din punctul meu de vedere doar un moft iar singurul rezultat vizibil este o turatie mai "cuminte" la relanti (variatie mai mica), din cauza solicitarii mai reduse de curent de la alternator.

      Iti multumesc mult pentru raspuns.Sunt cu de acord cu tyne pana la "moft".
      Am condus si am avut pana la Avensis multe masini,de la Dacia la Mercedes,toate pe benzina.Dacia Nova,par example,are trecut in cartea tehnica Acumulator de 55 Ah. (motor 1597 cm cubi),Mercedes E-Classe 211 -acumulator de 62 Ah(2000 cm cubi),Seat Leon-62 Ah(1600 com cubi) si lista poate continua. Daewoo Tico ,fara aer conditionat,vine din fabrica cu Acumulator de 35 Ah si are doar un motor de 900 cm cubi,adica nu are cine stie ce consumatori,precum Avensisul(clima,proiectoare,becuri plafoniere,Cd cu 8 difuri,etc).
      Cred ca ar mai fi o explicatie destul de plauzibila,dar sincer sa fiu nu o stiu.Ori mai e posibil,ca si in cazul Computerului de bord al Avensisului(un subiect destul de discutat si controversat) o "mica" scapare a japonezilor.

      Comment


      • #4
        Originally posted by DJEXTASY View Post
        Dilema mea este de ce a venit Avensisul cu un acumulator asa de mic din fabrica(40Ah),in conditiile in care sunt foarte multi consumatori si e si motorul destul de mare(2000 cm cubi benzina).
        Eram curios daca ati pus acumulatori mai mari de 55 Ah si daca ati observat vreo diferenta(pornire mai usoara,etc).
        De daunat,ma gandeam ca nu prea ar avea ce si de ce.
        Sper sa ma lamuriti si pe mine.Va multumesc si va doresc sa aveti un an grozav!!!!
        Am pus eu de 61 Ah si am observat ca nu mai variaza turatia la relanti.La mine a disparut aceasta variatie de care se plang foarte multi. In rest nu am observat diferente de nici un fel.
        Daca o sa intri pe site-ul Varta ai sa vezi ca cei de acolo recomanda acumulator de 63Ah pentru Avensisul cu motor de 1.8 litri.

        Comment


        • #5
          eu am pus de 85Ah dar a mea e diesel

          a trebuit sa schimb bateria dupa 40 de luni ca mi se descarca peste noapte
          (m-am trezit de 2 ori fara curent dimineata)

          diferente nu am observat ca am avut tot baterie puternica de la inceput
          Avensis 2.2 D4D 2005

          Comment


          • #6
            Eu am pus de 60Ah, recomandat de cei de la service Toyota Craiova, daca cu cea din echiparea originala de 40Ah mai existau fluctuatii de relanti, cand porneam si erau consumabili porniti(CD,GPS,radar,etc) se stingea totul la invartirea cheii, cu 60Ah aceste mici "neajunsuri" a disparut, porneste OK. Grija pe care o am acum este, daca alternatorul incarca suficient sa mentina actuala baterie full, sper sa nu fi fost gandit strict pentru o baterie de 40AH. Cei la de service au spun ca nu vor fi prebleme de nici un fel, bateria va fi incarcata perfect. In timp vom vedea.

            Comment


            • #7
              mie cei de la Inchcape mi-au pus o baterie de 55, cica e maxiumul pe care-l suporta 1.8 benzina, k sa aflu acum k se poate si mai bine...
              "we ride together...we die together,bad boys for life!"
              Avensis 1,8 vvt-i

              Comment


              • #8
                Originally posted by mioritikul View Post
                Eu am pus de 60Ah, recomandat de cei de la service Toyota Craiova, daca cu cea din echiparea originala de 40Ah mai existau fluctuatii de relanti, cand porneam si erau consumabili porniti(CD,GPS,radar,etc) se stingea totul la invartirea cheii, cu 60Ah aceste mici "neajunsuri" a disparut, porneste OK. Grija pe care o am acum este, daca alternatorul incarca suficient sa mentina actuala baterie full, sper sa nu fi fost gandit strict pentru o baterie de 40AH. Cei la de service au spun ca nu vor fi prebleme de nici un fel, bateria va fi incarcata perfect. In timp vom vedea.
                La cat iti sta ralantiul fara consumatori(AC/lumini)?

                Comment


                • #9
                  Fara consumatori porniti la 1800 turatii, daca pornesc alti consumatori, in functie de consum intre 1600- 2000 turatii.

                  Comment


                  • #10
                    Ieri, 14.06.2012 am hotarat sa schimb acumulatorul original al masinii mele , drept urmare am comandat un acumulator de origine toyota pe wwwrevizietoyota.ro . Am primit un acumulator Battery de 90 ah care are aceleasi dimensiuni ca cel original , mai putin inaltimea care este cu 1cm mai mare . Oricum , a intrat foarte bine in locasul ei si ca o surpriza placuta , am o pornire foarte scurta , adica *fura cheia* cum se spune ....Bateria este fabricata in luna februarie acest an in Spania . Pretul a fost rezonabil spun eu -700 lei . Am luat aceasta hotarare indemnat fiind de faptul ca bateria veche inca nu a murit , masina mea fiind din decembrie 2007 , dar ma pregatesc de un drum prin Europa si nu am vrut sa am surprize neplacute . De asemeni am schimbat uleiul in cutia de viteze si cel din servodirectie . Nu am sesizat diferente in ceea ce priveste selectarea vitezelor sau functionarea directiei . Am scris asta ca si raspuns pentru tema acestui thred , acumulatorul actual are 90ah, cel original avea 85ah . Recomand sa cumparati piese de pe revizietoyota.ro , au chiar si piese second hand . Nu este reclama , este un ajutor pentru membrii forumului ....

                    Comment


                    • #11
                      Vali44, cred ca bateria aia fost extrem de scumpa. Eu am luat Rombat Premier de 80ah in toamna cu 320 de lei. Pana la 700 de lei e distanta destul de mare. Dar fiecare cheltuie banii pe ce vrea Folosesc masina zilnic, cu minim 7 porniri pe zi si "imi fura cheia" si acum, in conditiile in care merg cu radio, A/C, 2 camere video si faruri aprinse in majoritatea timpului. Motor 2.0 d4d.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google